Ik denk dat er weinig over te zeggen is zo lang van tevoren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:39 schreef groenen het volgende:
Hoi, ik heb een skitrip staan naar Oostenrijk in Maart. Denken jullie dat dit dan een Covid vrij walhalla is?
Sorry, beetje mijn schuldquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Kunnen we slowchat in de SC doen?
Dank!
Ben benieuwd morgen, onze club heeft schijt aan die regels maar we spelen uit dus weten niet of zij zich wel aan de regels houden. Kantine daar heeft ook geen zicht op het veld en nemen toch altijd wel een man/vrouw of 20 aan publiek mee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Ze gaan bij ons dus niemand wegsturen die een biertje komt pakken. Wel met QR en vaste zitplek geloof ik. Perfect zicht op het veld.
We varen in de mistquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig over te zeggen is zo lang van tevoren.
Ik denk dat je zonder booster de piste niet opkomt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:39 schreef groenen het volgende:
Hoi, ik heb een skitrip staan naar Oostenrijk in Maart. Denken jullie dat dit dan een Covid vrij walhalla is?
Daar denkt de KNVB anders overquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kantine mag iedereen naar binnen, je mag alleen niet naar buiten om langs het veld te staan
HUGOD
https://www.knvb.nl/nieuw(...)mtrent-kantinebezoekquote:De KNVB verzoekt spelers, trainers, vrijwilligers en andere betrokkenen om een bezoek aan de kantine zo kort mogelijk te laten duren en daarna de accommodatie te verlaten. Zo dragen wij als voetbalverenigingen aan het terugdringen van de besmettingen en hopen we dat het publiek bij wedstrijden en trainingen en het gezellige clubleven binnen afzienbare tijd weer de boventoon voert op de club.
Ook als je in augustus/september de laatste prik hebt gehad?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder booster de piste niet opkomt.
De enige manier om niet te verdwalen in dichte mist, is door zeer flexibel te zijn in je bestemming.quote:
Advies, geen regel. Denk je echt dat de clubs zich ook nog kantine-omzet door de neus laten boren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar denkt de KNVB anders over
[..]
https://www.knvb.nl/nieuw(...)mtrent-kantinebezoek
Nee, dan misschien niet. Uit m'n hoofd gezegd mag je laatste prik niet ouder dan 9 maanden zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook als je in augustus/september de laatste prik hebt gehad?
Lijkt mij heel overdreven dat je ieder half jaar een prikkie moet halen voor dit.
Kunt ook gewoon de lift pakken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder booster de piste niet opkomt.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon de lift pakken.
Ik heb er hier in de omgeving al een paar gezien die de kantine dicht gaan houden ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Advies, geen regel. Denk je echt dat de clubs zich ook nog kantine-omzet door de neus laten boren?
Dat hadden ze ook verkort inderdaad tov 12 maanden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dan misschien niet. Uit m'n hoofd gezegd mag je laatste prik niet ouder dan 9 maanden zijn.
Weet je hoe je dat noemt? Een indirecte vaccinatieplicht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:46 schreef byah het volgende:
Ik snap dat hele 2G/vaccinatieplicht verhaal niet, ga gewoon korten op toeslagen, geen HRA, kinderopvangtoeslag etc voor ongevaccineerden. Moet je zien hoe snel die discussie voorbij is. Moet technisch zo aan elkaar te linken zijn.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:46 schreef byah het volgende:
Ik snap dat hele 2G/vaccinatieplicht verhaal niet, ga gewoon korten op toeslagen, geen HRA, kinderopvangtoeslag etc voor ongevaccineerden. Moet je zien hoe snel die discussie voorbij is. Moet technisch zo aan elkaar te linken zijn.
Lijkt me een goed idee, met de toeslagenaffaire nog vers in het geheugen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:46 schreef byah het volgende:
Niet DE oplossing. Het zou wel verdomde helpen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:48 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Ja want een hogere vaccinatiegraad is DE oplossing.
Inderdaad, zo'n 75% in je opnames om maar eens wat te noemen..quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet DE oplossing. Het zou wel verdomde helpen.
Een rijbewijs is toch ook verplicht? Of een zorgverzekering..quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weet je hoe je dat noemt? Een indirecte vaccinatieplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |