Weet je wie ook uit Oostenrijk kwam?quote:
De nieuwe CTRL+V @Zipportalquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je wie ook uit Oostenrijk kwam?
Exact.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt dat we dat zagen aan komen, is ook wel door Ernst Kuipers in talkshows gezegd.
Ik zou verwachten dat je met Boosters die QR code niet meer hoeft.
Je moet ze wel goed plannen zodat ze het meest effectief zijn wanneer je ze actief wil hebben.
Ik trap hier niet in.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intussen gaan wij morgen gewoon lekker voetballen en zit de kantine gewoon vol met 'vrijwilligers'quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, dit is allemaal procentueel gewoon uit te rekenen. Met de huidige besmettingscijfers krijg je over 2-3 weken gewoon >400 opnames per dag te verwerken. Pas als je 2 halveringen of meer krijgt in je besmettingen zul je op den duur (maar dit duurt nu echt maanden) effect zien in de ziekenhuizen. Een (verdere) lockdown lijkt mij persoonlijk dan ook onafwendbaar, maar goed wie ben ik..
Ahh 2e wo vergelijking incominggggquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Falco, artiestennaam van Johann (Hans) Hölzel (Wenen, 19 februari 1957 - Puerto Plata (Dominicaanse Republiek), 6 februari 1998), was een Oostenrijkse popmuzikant. Hij had enkele internationale hits in de jaren tachtig. Zijn Rock me Amadeus bereikte de nummer 1-positie van de Amerikaanse Billboard Hot 100, als enige Duitstalig lied tot nu toe.quote:
Falcogod.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Falco, artiestennaam van Johann (Hans) Hölzel (Wenen, 19 februari 1957 - Puerto Plata (Dominicaanse Republiek), 6 februari 1998), was een Oostenrijkse popmuzikant. Hij had enkele internationale hits in de jaren tachtig. Zijn Rock me Amadeus bereikte de nummer 1-positie van de Amerikaanse Billboard Hot 100, als enige Duitstalig lied tot nu toe.
Ter info.
Dat heb je al een keertje of 40-45 gedaan?quote:
Kantine mag iedereen naar binnen, je mag alleen niet naar buiten om langs het veld te staanquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Intussen gaan wij morgen gewoon lekker voetballen en zit de kantine gewoon vol met 'vrijwilligers'
Niki Lauda? Schrödinger?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schwarzenegger.quote:
Yup. Een stikkende ongevaccineerde boomer heeft voorrang op zorg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
En dan? Dan moet straks iemand die een auto ongeluk had of van een ladder valt blijven het naar uitzoeken.
Ik ben tegen racisme.quote:
Klopt. Ze gaan bij ons dus niemand wegsturen die een biertje komt pakken. Wel met QR en vaste zitplek geloof ik. Perfect zicht op het veld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kantine mag iedereen naar binnen, je mag alleen niet naar buiten om langs het veld te staan
HUGOD
Kan ik er wat aan doen dat die man zo heet.quote:
That's a bingo!quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:33 schreef YoshiBignose het volgende:
CHRISTOPH WALTZ SS-Standartenführer Hans Landa
[ afbeelding ]
Kantinesquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Intussen gaan wij morgen gewoon lekker voetballen en zit de kantine gewoon vol met 'vrijwilligers'
Tarado in COR / [COR SC #25] Ontopic palaver en andere ongeinquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Kunnen we slowchat in de SC doen?
Dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |