SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaar of 12 ofzoquote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Jeetje, wat heftig
Hoe oud was je?
Ja, maar dat was niet zo erg.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je mag nu geen drinken meer halen
mja, scheelt ik kan mij van die jaren (brugklas, groep 8 enzo) sowieso bar weinig herinneren..quote:
Billenwassen of kletsen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
Gereageerd op vrijwilligerswerk bij oudjes voor de woensdag en donderdagmiddag. Het is 400 meter hier vandaan dus zou wel leuk zijn.
Gezellig doen enz.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Billenwassen of kletsen?
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voeten heen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Houden jullie je sokken aan in bed?
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voet heen.
Het is in mijn slaapkamer warmer dan de woonkamer en daar staat nog een raampje open. Snap er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is twaalf graden, waarom is het zo koud in bed.
Nee gekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja wilde ik al een tijdje maar ja corona dit dat maar ja dan kan ik nog tien jaar wachten.quote:
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...
Zon op de ramen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
calculerend hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Ama het volgende:
Minder thuis is ook minder de verwarming aan. Win win. Oudjes blij, ik blij.
Soms wel jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat kan echt niet hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kan wel meer niet, niemand die het ziet of last van heeft als ik het doe..
Altijd!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Jouwe ook![]()
Tijd voor winterse plaatjes
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...quote:
Als het wel je voeten waren geweest, had je nieuwe moeten vragen bij bitterbal!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...
Rare mensen hier! Je neus zit daar toch niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Van met sokken slapen krijg ik het benauwd.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
heb je weinig last van hoor, als hij corona heeftquote:Op vrijdag 19 november 2021 06:12 schreef Karzai het volgende:
De buurman hoest al dagen continue de longen uit zijn lijf, hoop niet dat het coronaas is
Ja het is weer feest de afgelopen 2 wekenquote:
dat kan op een niet medische manierquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)stuk-vlees~a21131fb/
Vreemd verhaal en rare Frans ontwikkeling.
Door het hele land liggen gynaecologen onder vuur omdat ze medische dingen inbrengen?
Ja dat doen ze hč?
premium shitquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, achter die mooie winkelhal lopen gewoon volwassen kinderen in luiers hč!
https://www.ad.nl/gezin/j(...)-een-luier~abaad56d/
ziet er uit als een wielrenner, elke wielrenner minder maakt de wereld weer wat beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-familie~ae2d472f/
Welke mooie winkelhal?quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, achter die mooie winkelhal lopen gewoon volwassen kinderen in luiers hč!
https://www.ad.nl/gezin/j(...)-een-luier~abaad56d/
Wat een verschrikkelijk persoon moet je dan zijn zegquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-familie~ae2d472f/
quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er uit als een wielrenner, elke wielrenner minder maakt de wereld weer wat beter
dattie lekker in zn sop mag gaarkoken
Hopelijk kan dat de lijn en ongemak verlichten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Huisarts kon niet zoveel voor me doen, gelukkig kan ik straks bij een andere tandarts langskomen
Nou echt he.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk persoon moet je dan zijn zeg
,,Mijn cliënt is er niet op uit om hier geld aan te verdienen. Hij wil duidelijk maken dat je niet zomaar alles kunt posten op sociale media. De gevolgen van het filmpje waren dramatisch voor hem. Sinds het incident is hij niet meer op zijn fiets gestapt”, zegt raadsman Culot.
quote:De zestiger, volgens zijn advocaat vader van een gezin en opa van meerdere kleinkinderen, nam daarna contact op met de ouders van het meisje maar bood geen excuses aan.
Ja wel soort van, 3,5 jaar geleden toen ik uit het ziekenhuis kwam en klaar was met afbouwen van de zware pijnmedicatie begon het ook op die plek te klooien, is toen nog een meervoudige wortelkanaalbehandeling aan te pas gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat de lijn en ongemak verlichten.
Heb je al eerder zoiets gehad?
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
quote:
Niet beter nog? Hoe ga je er naar toe?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Huisarts kon niet zoveel voor me doen, gelukkig kan ik straks bij een andere tandarts langskomen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens slechts 2:58 inleveren vandaag![]()
De angst voor voorwerpen die links van je liggen, heet Sinistrofobie. Dan ben je ook bang voor linkshandigen.
k ga denk ik vanaaf bestellenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
[..]
Lopend, zit hier ook gewoon in het dorpquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet beter nog? Hoe ga je er naar toe?
Het zal eens niet zo zijnquote:
oh das mooiquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopend, zit hier ook gewoon in het dorp
Om half 11quote:
Nog even doorbijten!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nog even de kiezen op elkaar dan hehehehe
Gewoon in de middag even een tandje bij zettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets neemt wel een hap uit je dag.
Nee sorry mijn humeur os niet al te best momenteelquote:
Ik zal je niet langer aan de tand voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sorry mijn humeur os niet al te best momenteel
Lachen als een boer met tandpijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
awwwquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je toch zelf doen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
die gasplaat monteren kan pas 30 nov.
hoezo niet? oude plaat eruit, nieuwe erin, slang vastzetten met tape er om en klaar. Misschien nog even een randje kitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen we dat maar gewoon niet doen
Nee ik zocht een post met eten erin om nog een leuke (matige) grap over LT te makenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een vrouwtje geworden?
Iemand komt het doenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo niet? oude plaat eruit, nieuwe erin, slang vastzetten met tape er om en klaar. Misschien nog even een randje kitten.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zocht een post met eten erin om nog een leuke (matige) grap over LT te maken
quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo niet? oude plaat eruit, nieuwe erin, slang vastzetten met tape er om en klaar. Misschien nog even een randje kitten.
Gemiste kans op "om van te watertanden"quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zocht een post met eten erin om nog een leuke (matige) grap over LT te maken
Geen travelsnacks over tandradbaantjes?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mag jij makenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemiste kans op "om van te watertanden"
47.000 stappen op ontstoken tandvlees. Geloofwaardigheidsgehalte neemt US-achtige proporties aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
hij loopt vandaag al op zijn tandvlees
Volgens mij is dta water best warmquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Jaloers op die apen.
[ afbeelding ]
Waarom geen tape? Waar hebben ze anders gastape voor gemaakt?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gas moet je niet mee willen kutten als je niet heel handig bent
Same.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Jaloers op die apen.
[ afbeelding ]
S L A N G K L E Mquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom geen tape? Waar hebben ze anders gastape voor gemaakt?
zeker in vergelijking met de omgevingstemperatuurquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is dta water best warm
Het is een Japanse onsen, maar dan voor apen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is dta water best warm
Ik ga daarna niet tapas van een smakelijke Spaanse jongedame haar boezem etenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
47.000 stappen op ontstoken tandvlees. Geloofwaardigheidsgehalte neemt US-achtige proporties aan.
Voor op het draadeind voor je het dinges erop draait?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom geen tape? Waar hebben ze anders gastape voor gemaakt?
Een Duitser die niet zelf met gas wil klooienquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
kijk plintjes wil ik nog wel zelf plakken maar ovens, vaatwassers, afzuigpakken en gasdingen laat ik wel doen
de wat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, de pussy shaker staat er weer dus geen zelfgezette koffie vandaag
Je moet gassen ook niet willen mengen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Duitser die niet zelf met gas wil klooien
Ja daar gebruik ik het ook voor dus geen idee waarom schollie vindt dat we dat niet moeten gebruikenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor op het draadeind voor je het dinges erop draait?
de zwarte toyota aygo die aangeeft dat godinnetje in de koffiewinkel staat en niet eoa halve tamme van 60.quote:
Nou, ik las 'm alsof je 'm aan de buitenkant met een tapeje wilde afsluiten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daar gebruik ik het ook voor dus geen idee waarom schollie vindt dat we dat niet moeten gebruiken
Oh top.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Hmm ze gaan dit jaar nog ramen vervangen zeggen ze.
Net als Fok! down is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Curacao heeft nu een avondklok van 03:00 tot 04:30. Ook ergens goed voor, denk ik
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik las 'm alsof je 'm aan de buitenkant met een tapeje wilde afsluiten.
Kan je rekenen en schrijven?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:05 schreef Ama het volgende:
Hmm ze gaan dit jaar nog ramen vervangen zeggen ze.
Hmm, verdacht toeval wel ...quote:
afgeraden door monteur die hier een jaartje of 2 terug gasplaat kwam aansluiten, die vond het meer kwaad dan goed doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daar gebruik ik het ook voor dus geen idee waarom schollie vindt dat we dat niet moeten gebruiken
quote:Rubber ringetjes: Geen teflon
Geen rubber ringetjes: 3 á 4 slagen teflontape om het schroefdraad.
ik heb er ooit eentje aangesloten zonder tape en die lekte dus maar tape tussen gedaan. Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
afgeraden door monteur die hier een jaartje of 2 terug gasplaat kwam aansluiten, die vond het meer kwaad dan goed doen.
en hier gaat het sindsdien prima,zonder tape.
ja dat is iets anders dan tape eromheen hequote:
Weer wat geleerdquote:
loctite55quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de zwarte toyota aygo die aangeeft dat godinnetje in de koffiewinkel staat en niet eoa halve tamme van 60.
kan je dat ook gewoon bij de bouwmarkt halen?quote:
👀quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je dat ook gewoon bij de bouwmarkt halen?
Ga volgende week een gasplaat installeren namelijk. Dan kan ik dat gelijk meenemen.
Ah, dat lag niet aan mij dus.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is iets anders dan tape eromheen he
nee niet bij jouquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je dat ook gewoon bij de bouwmarkt halen?
Ga volgende week een gasplaat installeren namelijk. Dan kan ik dat gelijk meenemen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voordeel: minder 'lastig' aan te brengen dan teflon tape. + je kan het nog een stukje terug draaien als t moet, bij teflon gegarandeerd lekkage. En er zit een 'thread sealer' in verwerkt.
Deze maand mag het van mij ook wat eerder komen. Vloer van de badkamer en wat IKEA-kasten die passen even niet in het budget.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
Maar eerst moet het salaris binnen zijn. Daarna kan ik die plaat halen en het andere spul dat ik nodig heb
Ik moet nog een week langer wachten.quote:
Vandaag geldquote:
a.s. zondag gewone koe in plaats van luxe koe?quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze maand mag het van mij ook wat eerder komen. Vloer van de badkamer en wat IKEA-kasten die passen even niet in het budget.
ja hier ook zoietsquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Krijg wel iets meer geld in december, maar geen 13e maand, paar honderd euro
Die luxe koe is mijn verjaardagscadeau.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
a.s. zondag gewone koe in plaats van luxe koe?
Sushi!quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk geld terug:
Meer dan
¤ 250
energie
ohquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die luxe koe is mijn verjaardagscadeau.
Hier nog niet. Maar de PostNL komt meestal tussen 10:15 en 11:00 hier.quote:
Mooi meegenomen altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
bergenquote:
Dan moet je straks lekker honderdduizendmijoenmiljardontelbaar nabetalenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bergen![]()
maar dat is pas volgend jaar april dan. Ze adviseren maandbedrag naar 93 euro te zetten maar dat doe ik lekker niet
Volgens mij zijn wij echt hetzelfde qua sparen. AH puntjes; hoger voorschot dat je later terugkrijgt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bergen![]()
maar dat is pas volgend jaar april dan. Ze adviseren maandbedrag naar 93 euro te zetten maar dat doe ik lekker niet
Als ik verlaag naar 93 ja. Ja dat vertrouw ik niet. Betaal nu 138quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je straks lekker honderdduizendmijoenmiljardontelbaar nabetalen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij echt hetzelfde qua sparen. AH puntjes; hoger voorschot dat je later terugkrijgt.
Oh wauw. Ik dacht verhogenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik verlaag naar 93 ja. Ja dat vertrouw ik niet. Betaal nu 138
Oh lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik dacht verhogenIk betaal nu 76
![]()
En de komende twee jaar ook
Ach ja dan zal het wel wat duurder worden. Ik stook wel gewoon hoor. Doe vaak wel een trui aan maar ik ga niet zitten bibberen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh lekkeren kan je er dan warmpjes bijzitten?
ik zat toen ik er woonde in den haag op 180 maar nam het er ook wel van met de verwarmingquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik betaal 170 euro per maandmaar daar krijg ik vast een berg van terug. Hoewel een huis van 100 jaar oud ook niet meehelpt.
Heb ik eindelijk zo je hoofdquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een sollicitatiegesprek![]()
![]()
In de rol van werkgever
Die zijn toch bizar leuk om te doen, the sweet smell of POWERquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
In de rol van werkgever
Mooi man. Lekker jezelf aannemen in een WEL leuke functiequote:Op vrijdag 19 november 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
In de rol van werkgever
Vervelend is dat he. Nog 4 dagen en dan komt het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze maand mag het van mij ook wat eerder komen. Vloer van de badkamer en wat IKEA-kasten die passen even niet in het budget.
ik krijg helemaal niks extra's. Geen bonus, geen 13e maand. Helemaal niksquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Mja, ik heb er zoveel gedaan dat ik daar wel overheen benquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn toch bizar leuk om te doen, the sweet smell of POWER
kerstpakket vol met keldervoer en onzin?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vervelend is dat he. Nog 4 dagen en dan komt het.
[..]
ik krijg helemaal niks extra's. Geen bonus, geen 13e maand. Helemaal niks
Ik vind het nog steeds leuk als ik echt talenten ontdek, daar kan ik helemaal stijf op gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb er zoveel gedaan dat ik daar wel overheen ben
godverquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is veilig via een videocall
ik blijf het er uit vinden zien alsof je in een huisje in de efteling werktquote:
ik mag weer uitkiezen gok ik.quote:
Nee maar ben ook geen officiële werknemer he.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alweer zielig, ook geen kerstbrood?
Maar ondertussen vindt iedereen het maar wat lekker dat jij voor ze draaftquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar ben ook geen officiële werknemer he.
Tja hahaquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ondertussen vindt iedereen het maar wat lekker dat jij voor ze draaft
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf al een kerstcadeau gegeven.
dat wil ik vanmiddag nog even doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
![]()
Kon een link in een excel niet editten. 10 minuten kloten waarom het niet lukt ben ik vergeten de beveiliging van de sheet af te halen.
ik nog niet, tenzij een huis als kerstcadeau geldtquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Alleen als je er een leuk strikje om doetquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik nog niet, tenzij een huis als kerstcadeau geldt
want dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
hmm dan koop ik wel wat lego of een tv ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je er een leuk strikje om doet
Ik wil nog steeds een laptop, maar weet echt niet meer wat ik moet kiezen.quote:
ieuwl Apple.quote:
Jammerquote:
Ik zag laatst ook nog iemand met een Cavello rondlopenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:47 schreef Karzai het volgende:
Ze zijn nog te koop
https://100procenthardcor(...)ngsjack-print-zwart/
de duurstequote:Op vrijdag 19 november 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een laptop, maar weet echt niet meer wat ik moet kiezen.
in welk land?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:21 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag, terrasjes weer
Noord-HolLand.quote:
oh, Verweggistanquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noord-HolLand.
Al trekt het nu weer een beetje dicht.
Ik ben heel blij met m'n Acer Nitro.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Asus ROG
maar ik ben niet gemaakt van geld
Is Acer tegenwoordig wel een beetje te vertrouwen? Ik heb er van vroeger alleen maar slechte ervaring mee, maar daardoor heb ik er al jaren geen meer aangeraakt, dus misschien zijn ze tegenwoordig wel verbeterdquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met m'n Acer Nitro.
Het afgelopen anderhalf jaar was 'ie in ieder geval braaf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Acer tegenwoordig wel een beetje te vertrouwen? Ik heb er van vroeger alleen maar slechte ervaring mee, maar daardoor heb ik er al jaren geen meer aangeraakt, dus misschien zijn ze tegenwoordig wel verbeterd
zou wat zijn, moest je jezelf verkopenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Asus ROG
maar ik ben niet gemaakt van geld
Ahhh, kut is dat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:29 schreef LTVDK het volgende:
Nou ben bij de tandarts geweest, fotootje gemaakt. Ontsteking bij de wortel van de kies waar ik 3 jaar geleden na mijn ongeluk al een driedubbele wortelkanaalbehandeling heb gehad. Nu een penicillinekuurtje en dan volgende week met mijn eigen tandarts kijken wat we er mee gaan doen, deze adviseerde om de hele kies er maar gewoon uit te halen
Ja hij zei ook vanwege de achtergrond van die kies (klap van het ongeluk, meervoudige wortelkanaal etc.) dat de kans vrij groot is dat het een soort van chronische ontsteking is die eens in de zoveel tijd weer terugkomt, daarom ook het advies om hem er uit te halenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh, kut is dat.Ik heb iets soortgelijks gehad (uiterste puntje van de wortel na een wortelkanaal wat nog ontstoken was), maar dat uitte zich wat eerder op een vrij onschuldige manier (gevoelig bultje helemaal bovenin), dus dat was opgelost voor het een full blown ontsteking werd.
Dat is tenminste iets.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:36 schreef LTVDK het volgende:
Ook nog de ziggo gebeld vanmorgen, ze konden nog steeds niet eerder komen, alleen de monteur verplaatsen naar de 25e![]()
. Ze zeiden nu wel dat ik nadat de monteur was geweest weer contact moest opnemen voor compensatie.
Ben je de voorzitter van je eigen fanclub?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Wat een heerlijke dag tot nu toe, kwakboel geld verdiend en drie onoplosbare problemen opgelost, zo ken ik mezelf weer, I love US
"Wij van wc eend"quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je de voorzitter van je eigen fanclub?
BAASMAquote:
Broodje kroket dan maarquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel verdorie, ik ben m'n gezonde snack vergeten.
Bazen werken meestal 120 uur per week.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:51 schreef Karzai het volgende:
Als ik de baas was stuurde ik iedereen naar huis vanmiddag
Daar verschillen wij van meningquote:
Wat heb je voor leuks besteldquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Jas is binnen. Net te groot
'Bestel een maat groter.' Staat er dan als advies bij.
Bitch ik moet een maat kleiner blijkbaar.
Dat zijn eenmanszaken over het algemeen, een echte baas delegeertquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bazen werken meestal 120 uur per week.
https://www.soliver.nl/p/(...).110.51.X022.4770.XLquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks besteld
En dan ben je toch minder dik dan je denkt
SkinnyLipsquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks besteld
En dan ben je toch minder dik dan je denkt
Juist met delegeren dient de baas de vinger in de anus te houden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zijn eenmanszaken over het algemeen, een echte baas delegeert
Sportief jasjequote:Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.soliver.nl/p/(...).110.51.X022.4770.XL
Kleur is ook iets anders. Hij valt bij mij ook heel lang.
Kijkt naar trek en treesquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:52 schreef Ama het volgende:
Oh jongens over uurtje kan ik mijn droge worsten halen. 🤤
Rare houding heeft die krielkipquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel brood mee, maar ik had me verheugd op m'n knoflookmeuk naar binnen lepelen met komkommer.quote:
Ik wil hier een huehue op makenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
m'n knoflookmeuk naar binnen lepelen met komkommer
Wel geschild hoop ik?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel brood mee, maar ik had me verheugd op m'n knoflookmeuk naar binnen lepelen met komkommer.
Ja, het klinkt suf.
Maar s. Oliver valt in m'n herinnering ook erg Duits, dus "normaal" voor de uit de klei getrokken Hollander. Ik bedoel, in m'n fattyperiode kon ik daar ook gewoon broeken in maat 44 van aan, elders was het minimaal 46 en vaker 48 (of gewoon HAHAhoezodenkjeinditmerktepassen).quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |