SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaar of 12 ofzoquote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Jeetje, wat heftig
Hoe oud was je?
Ja, maar dat was niet zo erg.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je mag nu geen drinken meer halen
mja, scheelt ik kan mij van die jaren (brugklas, groep 8 enzo) sowieso bar weinig herinneren..quote:
Billenwassen of kletsen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
Gereageerd op vrijwilligerswerk bij oudjes voor de woensdag en donderdagmiddag. Het is 400 meter hier vandaan dus zou wel leuk zijn.
Gezellig doen enz.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Billenwassen of kletsen?
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voeten heen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Houden jullie je sokken aan in bed?
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voet heen.
Het is in mijn slaapkamer warmer dan de woonkamer en daar staat nog een raampje open. Snap er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is twaalf graden, waarom is het zo koud in bed.
Nee gekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja wilde ik al een tijdje maar ja corona dit dat maar ja dan kan ik nog tien jaar wachten.quote:
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...
Zon op de ramen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
calculerend hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Ama het volgende:
Minder thuis is ook minder de verwarming aan. Win win. Oudjes blij, ik blij.
Soms wel jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat kan echt niet hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kan wel meer niet, niemand die het ziet of last van heeft als ik het doe..
Altijd!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Jouwe ook![]()
Tijd voor winterse plaatjes
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...quote:
Als het wel je voeten waren geweest, had je nieuwe moeten vragen bij bitterbal!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...
Rare mensen hier! Je neus zit daar toch niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Van met sokken slapen krijg ik het benauwd.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
heb je weinig last van hoor, als hij corona heeftquote:Op vrijdag 19 november 2021 06:12 schreef Karzai het volgende:
De buurman hoest al dagen continue de longen uit zijn lijf, hoop niet dat het coronaas is
Ja het is weer feest de afgelopen 2 wekenquote:
dat kan op een niet medische manierquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)stuk-vlees~a21131fb/
Vreemd verhaal en rare Frans ontwikkeling.
Door het hele land liggen gynaecologen onder vuur omdat ze medische dingen inbrengen?
Ja dat doen ze hč?
premium shitquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, achter die mooie winkelhal lopen gewoon volwassen kinderen in luiers hč!
https://www.ad.nl/gezin/j(...)-een-luier~abaad56d/
ziet er uit als een wielrenner, elke wielrenner minder maakt de wereld weer wat beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-familie~ae2d472f/
Welke mooie winkelhal?quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal, achter die mooie winkelhal lopen gewoon volwassen kinderen in luiers hč!
https://www.ad.nl/gezin/j(...)-een-luier~abaad56d/
Wat een verschrikkelijk persoon moet je dan zijn zegquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-familie~ae2d472f/
quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er uit als een wielrenner, elke wielrenner minder maakt de wereld weer wat beter
dattie lekker in zn sop mag gaarkoken
Hopelijk kan dat de lijn en ongemak verlichten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Huisarts kon niet zoveel voor me doen, gelukkig kan ik straks bij een andere tandarts langskomen
Nou echt he.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk persoon moet je dan zijn zeg
,,Mijn cliënt is er niet op uit om hier geld aan te verdienen. Hij wil duidelijk maken dat je niet zomaar alles kunt posten op sociale media. De gevolgen van het filmpje waren dramatisch voor hem. Sinds het incident is hij niet meer op zijn fiets gestapt”, zegt raadsman Culot.
quote:De zestiger, volgens zijn advocaat vader van een gezin en opa van meerdere kleinkinderen, nam daarna contact op met de ouders van het meisje maar bood geen excuses aan.
Ja wel soort van, 3,5 jaar geleden toen ik uit het ziekenhuis kwam en klaar was met afbouwen van de zware pijnmedicatie begon het ook op die plek te klooien, is toen nog een meervoudige wortelkanaalbehandeling aan te pas gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat de lijn en ongemak verlichten.
Heb je al eerder zoiets gehad?
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEERTJEquote:
quote:
Niet beter nog? Hoe ga je er naar toe?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Huisarts kon niet zoveel voor me doen, gelukkig kan ik straks bij een andere tandarts langskomen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens slechts 2:58 inleveren vandaag![]()
De angst voor voorwerpen die links van je liggen, heet Sinistrofobie. Dan ben je ook bang voor linkshandigen.
k ga denk ik vanaaf bestellenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIEEEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
[..]
Lopend, zit hier ook gewoon in het dorpquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet beter nog? Hoe ga je er naar toe?
Het zal eens niet zo zijnquote:
oh das mooiquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopend, zit hier ook gewoon in het dorp
Om half 11quote:
Nog even doorbijten!quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nog even de kiezen op elkaar dan hehehehe
Gewoon in de middag even een tandje bij zettenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets neemt wel een hap uit je dag.
Nee sorry mijn humeur os niet al te best momenteelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |