SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaar of 12 ofzoquote:Op donderdag 18 november 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Jeetje, wat heftig
Hoe oud was je?
Ja, maar dat was niet zo erg.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je mag nu geen drinken meer halen
mja, scheelt ik kan mij van die jaren (brugklas, groep 8 enzo) sowieso bar weinig herinneren..quote:
Billenwassen of kletsen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Ama het volgende:
Gereageerd op vrijwilligerswerk bij oudjes voor de woensdag en donderdagmiddag. Het is 400 meter hier vandaan dus zou wel leuk zijn.
Gezellig doen enz.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Billenwassen of kletsen?
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voeten heen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Houden jullie je sokken aan in bed?
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wikkel gewoon mijn dekbed om mijn voet heen.
Het is in mijn slaapkamer warmer dan de woonkamer en daar staat nog een raampje open. Snap er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is twaalf graden, waarom is het zo koud in bed.
Nee gekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja wilde ik al een tijdje maar ja corona dit dat maar ja dan kan ik nog tien jaar wachten.quote:
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... ja, OF er zit een mini-vulkaan onder de grond die op uitbarsten staat...
Zon op de ramen?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Misschien stookt buurvrouw hard in de woonkamer maar muur voelt koud aan.
calculerend hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Ama het volgende:
Minder thuis is ook minder de verwarming aan. Win win. Oudjes blij, ik blij.
Soms wel jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat kan echt niet hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er kan wel meer niet, niemand die het ziet of last van heeft als ik het doe..
Altijd!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Jouwe ook![]()
Tijd voor winterse plaatjes
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...quote:
Als het wel je voeten waren geweest, had je nieuwe moeten vragen bij bitterbal!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk met een reden begeleid via de GGz he. En dat zijn niet mijn zweetvoeten, die ik wel heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |