SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.quote:
ja je weet toch dat dat altijd gewoon bullshit isquote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Doe ik gewoonquote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
dudor post nog door in andere topic
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Zo smaken ze wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?
Nice 😁quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ama ik zapte net voorbij Below Deck
Die is smerigquote:
Ja johquote:
wat voor vlees zat er bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zuurkool vanavond was lekker. Gewoon een pingpingmaal van de Hema, maar goeie smaak
is zon maaltijd wel genoeg?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort beenham-achtig vlees
waar zou dat naar smaken?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.rampenrugzak.(...)odrantsoen-500-gram/
Misschien dit maar eens in mijn pakketje stoppen
nou ja jij bent 2 keer zo groot ookquote:Op donderdag 18 november 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk niet
Dat laat je kat zelfs staan.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wil je nie wat luxers fles?
https://www.rampenrugzak.(...)es-15-jaar-houdbaar/
Neequote:
Maar je mag nu geen drinken meer halenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
PAUZEvoor de voorstelling
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij bent 2 keer zo groot ook
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar ik probeer niet zo veel te eten.
Je hoeft vanavond alleen nog maar te slapen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
ja maar kan ik niet lang op vooruitquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |