SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.quote:
ja je weet toch dat dat altijd gewoon bullshit isquote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Doe ik gewoonquote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
dudor post nog door in andere topic
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze beroemde klassieker. Niet 1, maar 2 burgers van 100% rundvlees met verse sla, cheddar smeltkaas, verse uitjes en fijne slices van augurk. Met legendarische Big Mac saus op een 3-delig sesambroodje.
Vanaf nu zijn onze rundvleesburgers op een nieuwe manier gebakken, wat ze niet alleen warmer, maar ook juicier maakt. Daarnaast wordt deze geserveerd op een verbeterd broodje, wat wil je nog meer?
Het is dus niet beter
Zo smaken ze wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er anders dan? Ze blijven nu 200 jaar ‘vers’ in plaats van 100?
Nice 😁quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ama ik zapte net voorbij Below Deck
Die is smerigquote:
Ja johquote:
wat voor vlees zat er bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zuurkool vanavond was lekker. Gewoon een pingpingmaal van de Hema, maar goeie smaak
is zon maaltijd wel genoeg?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort beenham-achtig vlees
waar zou dat naar smaken?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.rampenrugzak.(...)odrantsoen-500-gram/
Misschien dit maar eens in mijn pakketje stoppen
nou ja jij bent 2 keer zo groot ookquote:Op donderdag 18 november 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk niet
Dat laat je kat zelfs staan.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wil je nie wat luxers fles?
https://www.rampenrugzak.(...)es-15-jaar-houdbaar/
Neequote:
Maar je mag nu geen drinken meer halenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
PAUZEvoor de voorstelling
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij bent 2 keer zo groot ook
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar ik probeer niet zo veel te eten.
Je hoeft vanavond alleen nog maar te slapen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon maaltijd kan je toch niet vooruit?
vreemd
ja maar kan ik niet lang op vooruitquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo weinig was het niet hoor. Jij eet toch ook die lasagne van de Hema?
Heb je die duikboot gisteren gezien?quote:
we mogen staks weer gerquote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft vanavond alleen nog maar te slapen.
stilstaserpentquote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan ik niet lang op vooruit
Koop je dan twee bakjes?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan ik niet lang op vooruit
Hmm nee moet weer iets veranderen maar doe ik maandag.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat sims huisje nou klaar
nee!quote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die duikboot gisteren gezien?
kaashuisquote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee moet weer iets veranderen maar doe ik maandag.
Goede duikboot dus.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee!
Hij ligt dus schuin aan de overkant maar kan hem vanaf hier niet zien.
de zeeleeuw
Ik heb dan vaak iets naquote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat neit maar heb er meestal wel een stokbroodje bij ja
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer in bed met m'n beste vriend de warmwaterkruik
Meneer fruitquote:Op donderdag 18 november 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die duikboot gisteren gezien?
ZORRUGquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij ligt er voor scholieren dacht ik om kennis te maken met de marine
Kom je wel van je zwembandjes afquote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
maar op werken gaat niet nee. verbrand ik zo
Je hebt je eigen kwiwi, wat een aanwinstquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.
Ik snap niet dat mensen het lekker vinden. Gewone mayo is lekkerderquote:Op donderdag 18 november 2021 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
smerig is een groot woord maar echt lekker ook niet
ik ben thuis pffft 😵🥴
ik heb gewoon een elektrische dekenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt er ook al eentje in bed met kruikje. Altijd hetzelfde zodra het wat kouder is.
dat sowieso hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het lekker vinden. Gewone mayo is lekkerder
Onderkaak of bovenkaak?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er iemand nog een kaak over toevallig?
gewoon zeggen dat je corona hebt.. schijnt te werkenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen ook nog werken toch?![]()
Heb al heel de dag het idee dat het vrijdag is
Wijze woordenquote:
Kan er 1 voor je bestellen?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Onderquote:
@bitterbal nieuwe bestelling!quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh niet na al direct?quote:
Echt he. Ik zit in m'n T-shirt en heb het kapot warmquote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef mschol het volgende:
kruikjes, warmte dekens.. waar leven jullie, op de noordpool ofzo?
viesssssssssssssssdik dikquote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Ik zit in m'n T-shirt en heb het kapot warm
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb toevallig net de laatste verkocht
Duhquote:Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
viesssssssssssssssdik dik
Nou gister leek het ontstoken tandvlees maar inmiddels zit het door de halve kaak heen, begint ook wat op te zwellen en de pijnstillers doen vrij weinig meerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gister leek het ontstoken tandvlees maar inmiddels zit het door de halve kaak heen, begint ook wat op te zwellen en de pijnstillers doen vrij weinig meer
En een stuk brie.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* gooit geraspte kaas naar Etto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |