quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:58 schreef SQ het volgende:
Alle schoenen van balenciaga en yeezy. Wat een oogaids.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Cruzinats het volgende:
Voor hetzelfde geld heb je tijdloze basics van de cos, arket of uniqlo.
Ik heb ff snel een rondje uniqlo, arkel en cos gedaan. Maar die tokos komen op mij nogal H&M/Zara /etc. Over met een zweem "wij zijn inclusief en goed voor de wereld".quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Cruzinats het volgende:
Nette sneakers
Dr Martens
Teddy jassen
Air Jordan 1s
Trainingspakken
Verder alles wat je tegenkomt in de winkelstraten van middelgrote plekjes waar de boeren / oude lullen graag in rondlopen. Denk aan g-star, cast iron, PME legend, diesel, tommy hillfiger, superdry, scotch and soda, van bommel en dergelijke merkjes. Lelijke kleding en vaak ook nog voor premium prijzen. Voor hetzelfde geld heb je tijdloze basics van de cos, arket of uniqlo.
Echt schandalig veel kostten ze inderdaad.. en gewoon enorm kampiaans eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat niet maar waar zat ik destijds met mijn hoofd. 600 gulden voor een trainingspak
Oh die heb ik altijd lelijk gevonden. Je had ook van die sneakers met zo'n mega dikke zool, wat een gruwel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:41 schreef Seven. het volgende:
In mijn hoofd waren deze vroeger leuker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee, mannenbenen zijn mooi. Jammer hoor, die collectieve schaamte. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:33 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mannelijke knieën zijn echt moeilijk lelijk, gewoon niet doen dus.
Ooooh, dat is toch helemaal geweldig! <3 Doe mij maar zo’n broek!quote:
Oh god, het vriendje van mijn zusje had een voorliefde voor dergelijke overhemden, dat heeft ze er zo ongeveer uitgeslagenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
140 gulden per overhemd
Nooit meer!
Dit lijkt me wel de winnaar, ook omdat deze trend al veel langer lijkt te duren dan andere lelijke hypes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spijkerbroeken die meer scheur dan broek zijn
Vooral bij buitenlanders die op 30 april naar Nederland komen zeker?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel de winnaar, ook omdat deze trend al veel langer lijkt te duren dan andere lelijke hypes.![]()
Dit soort spuuglelijke overhemden duiken nog steeds weleens op rond voetbal of op Koningsdag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |