abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202239659
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 01:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Godverdomme, is de nood serieus hoog met 400 ic bedden. De tering zeg.
veel personeel weg en 10% ziekteverzuim
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:01:35 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Ik zag deze voorbij komen, schijnbaar een ding in het VK.
Werk voor de leerplichtambtenaar.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:07:40 #278
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239674
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 01:30 schreef capricia het volgende:

[..]
We krijgen de komende jaren iedere winter maatregelen.
Kan. Of corona golven bewust uitlokken in het voorjaar en zomer. Beter te hanteren dan in de winter.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:11:06 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 01:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]
veel personeel weg en 10% ziekteverzuim
Dat ziekteverzuim is wel een dingetje. Wat mij betreft gewoon ontslag. 1 op de zien is gewoon ziek :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:14:12 #280
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202239687
We zien het allemaal wel, maar ik heb toch heel erg het idee dat wij over een paar weken in een lockdown zitten. Een echte, waarbij horeca en niet-essentiële winkels gesloten zijn en misschien wel een verlengde kerstvakantie komt.

De huidige besmettingscijfers zijn echt belachelijk en de werkelijke cijfers liggen nog een fractie hoger, want de GGD kan het niet aan. Natuurlijk moeten wij niet alleen naar de besmettingscijfers kijken, maar het is wel een feit dat het ook meer ziekenhuis- en IC-opnames gaat opleveren.

De huidige maatregelen (thuiswerkadvies, mondkapjes dragen en horeca een paar uur eerder sluiten) gaan echt geen scherpe daling geven, waardoor je straks gaat stabiliseren op een relatief hoog plateau. De eerste keer dat het aantal besmettingen weer gaat stijgen ben je dan meteen de lul ... welcome lockdown.

Ik zal echt verbaasd, maar ook heel blij, zijn als dit niet gebeurd. Wil graag nog fatsoenlijk de feestdagen doorbrengen voordat wij vetrekken :D
pi_202239689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:14 schreef Evenstar het volgende:
We zien het allemaal wel, maar ik heb toch heel erg het idee dat wij over een paar weken in een lockdown zitten. Een echte, waarbij horeca en niet-essentiële winkels gesloten zijn en misschien wel een verlengde kerstvakantie komt.

De huidige besmettingscijfers zijn echt belachelijk en de werkelijke cijfers liggen nog een fractie hoger, want de GGD kan het niet aan. Natuurlijk moeten wij niet alleen naar de besmettingscijfers kijken, maar het is wel een feit dat het ook meer ziekenhuis- en IC-opnames gaat opleveren.

De huidige maatregelen (thuiswerkadvies, mondkapjes dragen en horeca een paar uur eerder sluiten) gaan echt geen scherpe daling geven, waardoor je straks gaat stabiliseren op een relatief hoog plateau. De eerste keer dat het aantal besmettingen weer gaat stijgen ben je dan meteen de lul ... welcome lockdown.

Ik zal echt verbaasd, maar ook heel blij, zijn als dit niet gebeurd. Wil graag nog fatsoenlijk de feestdagen doorbrengen voordat wij vetrekken :D
Waarheen (Ik vertrek ook gebeld?). Plus als je zo laat nog online bent zal je ook wel een stuk beterden voelen dan gisteren?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:19:19 #282
416575 crew  Evenstar
pi_202239693
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Waarheen (Ik vertrek ook gebeld?). Plus als je zo laat nog online bent zal je ook wel een stuk beterden voelen dan gisteren?
Ik vertrek niet gebeld nee, zijn niet van die faalhazen :D Wel benaderd door een andere programma, maar daar hebben wij voor bedankt :) Wij gaan naar Zweden :D

Voel mij wel iets beter ja, maar ben vooral wakker omdat ik een flink deel van de middag heb geslapen _O- Geen koorts meer, wel hoofdpijn, miljoenmiljard kilo snot, moe en nul smaak/geur ;(
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:20:10 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239699
quote:

Jij vindt dit logisch, maar de gemiddelde burger snapt er echt niks van. Zijn gevaccineerd, werken soms thuis, en leven al 2 jaar in beperkingen. Dit is echt onverkoopbaar :D

Gewoon keihard met je boeing door die thundercloud heenvliegen deze winter :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:22:03 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239703
Maar heb er alle vertrouwen in dat we teruggaan naar normaal, de hele maatschappij (nouja, bijna iedereen) neigt alweer naar oude patronen (hoewel soms onwennig). Ook Mark en Hugo willen dat niet tegenhouden gezien de versoepelingen deze zomer.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:23:02 #285
416575 crew  Evenstar
pi_202239706
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij vindt dit logisch, maar de gemiddelde burger snapt er echt niks van. Zijn gevaccineerd, werken soms thuis, en leven al 2 jaar in beperkingen. Dit is echt onverkoopbaar :D

Gewoon keihard met je boeing door die thundercloud heenvliegen deze winter :P
Klopt helemaal wat je zegt. Dat komt ook omdat de overheid totaal geen urgentie meer uitstraalt. Dat lijkt mij bewust, dus daarom kan het best hun intentie zijn om inderdaad met de ogen dicht door die "thundercloud" te gaan denderen. Vraag mij af of zij het gaan volhouden of dat de druk te hoog gaat worden.

Ik denk het tweede, want als deze cijfers blijven dan is het geen "thundercloud" meer waar je even doorheen kan vliegen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:23:22 #286
416575 crew  Evenstar
pi_202239707
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:22 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heb er alle vertrouwen in dat we teruggaan naar normaal, de hele maatschappij (nouja, bijna iedereen) neigt alweer naar oude patronen (hoewel soms onwennig). Ook Mark en Hugo willen dat niet tegenhouden gezien de versoepelingen deze zomer.
Dat sowieso, 100%.
pi_202239709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:19 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vertrek niet gebeld nee, zijn niet van die faalhazen :D Wel benaderd door een andere programma, maar daar hebben wij voor bedankt :) Wij gaan naar Zweden :D

Voel mij wel iets beter ja, maar ben vooral wakker omdat ik een flink deel van de middag heb geslapen _O- Geen koorts meer, wel hoofdpijn, miljoenmiljard kilo snot, moe en nul smaak/geur ;(
Nare verkoudheid dus. Over die tweet wat ik je stuurde dat het virus waarschijnlijk virulenter is. Moet je na gaan dat het zonder vaccin eigenlijk veel erger is. Veel ongemak nu maar toch het bewijs dat het werkt. Toen Delta al veel in het buitenland rond ging las je daar al dat ook relatief veel jongeren mensen in het ziekenhuis kwamen dan daarvoor (ongevaccineerd).

Maar veel succes in Zweden ga je echt iets compleet anders doen of hetzelfde beroep in een ander land?
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:27:32 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Dat komt ook omdat de overheid totaal geen urgentie meer uitstraalt. Dat lijkt mij bewust, dus daarom kan het best hun intentie zijn om inderdaad met de ogen dicht door die "thundercloud" te gaan denderen. Vraag mij af of zij het gaan volhouden of dat de druk te hoog gaat worden.

Ik denk het tweede, want als deze cijfers blijven dan is het geen "thundercloud" meer waar je even doorheen kan vliegen.
Tjah, ik denk dat Mark en Hugo inmiddels "immuun" zijn voor de geluiden van zorgbestuurders die bezorgd zijn, of de idioten van FvD. Ze luisteren naar iedereen, maar maken zelf de afweging.

Oprecht: met de huidige besmetting/opname ratio kun je een eind komen denk ik. We zitten op slechts 400 ic bedjes, ja blijkbaar piept en kraakt dat, maar je moet wat. Alles piept en kraakt.

Mocht het uit de klauwen lopen dan kun je wellicht als MP nog een executive order de deur uit doen met de strekking dat je gewoon de IC uitbreid met minder bevoegd personeel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:28:00 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dat sowieso, 100%.
Duurt gevoelsmatig nog wel 1,5 a 2 jaar.

En ik vraag mij af of we wel volledig van die mondvodjes afkomen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202239721
quote:

het is niet alleen een nationale ramp, internationaal komen we er dus ook slecht op te staan.
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:32:41 #291
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239729
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]
het is niet alleen een nationale ramp, internationaal komen we er dus ook slecht op te staan.
Mwah, ook in oostenrijk is de boot nu aan, staan ze echt zo voor paal?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:32:48 #292
416575 crew  Evenstar
pi_202239730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:24 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Nare verkoudheid dus. Over die tweet wat ik je stuurde dat het virus waarschijnlijk virulenter is. Moet je na gaan dat het zonder vaccin eigenlijk veel erger is. Veel ongemak nu maar toch het bewijs dat het werkt. Toen Delta al veel in het buitenland rond ging las je daar al dat ook relatief veel jongeren mensen in het ziekenhuis kwamen dan daarvoor (ongevaccineerd).

Maar veel succes in Zweden ga je echt iets compleet anders doen of hetzelfde beroep in een ander land?
Ja, flink nare verkoudheid :P Ken je dat gevoel als je gaat zwemmen en bijvoorbeeld een flinke duik neemt of een koprol in het water maakt en er water in je neus komt? Dat branderige gevoel heb ik dus 24/7 nu -O-

Wat betreft Zweden ... Mijn vrouw heeft een full-time baan aangemomen, dus ik ga eerst even zorgen dat wij goed kunnen settlen, huisje zoeken, eventueel verbouwen, zorgen dat dochter (5 jaar) goed kan aarden en dan zie ik wel weer verder. Genoeg opties in mijn werkgebied in die omgeving, dus komt vast goed als de nood hoog is.

(Sorry, off-topic).
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:33:48 #293
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202239733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
QR-code van mensen met kinderen intrekken. Immers hoog risico geval. Die moeten zo veel als mogelijk thuisblijven zodat het onderwijs kan doorgaan. Dat heb je wel over voor je kind toch ;)
Hoe fijn dat het technisch mogelijk gemaakt wordt om op basis an arbitraire gronden QR codes van individuen (tijdelijk) uit te schakelen. (sarcastisch)
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:33:52 #294
416575 crew  Evenstar
pi_202239734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Denk wel dat meer landen onderuit gaan hoor. Oostenrijk zitten ze flink te kloten. Duitsland gaat ook niet super.

Denemarken grepen ze wel weer snel in toen ze zagen dat het niet ging, Zuid-Europa heeft nog geluk met het weer, dus die komen binnenkort aan de beurt.
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:37:32 #295
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239738
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:33 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Denk wel dat meer landen onderuit gaan hoor. Oostenrijk zitten ze flink te kloten. Duitsland gaat ook niet super.

Denemarken grepen ze wel weer snel in toen ze zagen dat het niet ging, Zuid-Europa heeft nog geluk met het weer, dus die komen binnenkort aan de beurt.
Ja haha die zuid europenanen he?

Hoe zou dat toch zitten daar, zijn ze écht zo gedisciplineerd (grof gezegd: in arbeidsethos en innovatie zie je dat niet zo) maar de overheid neemt het wel écht serieus. Anderzijds, zuid europeanen zijn ontzettend handtastelijk en aanrakerig, helemaal verleerd door corona?

Raadsels raadsels..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:39:14 #296
416575 crew  Evenstar
pi_202239743
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja haha die zuid europenanen he?

Hoe zou dat toch zitten daar, zijn ze écht zo gedisciplineerd (grof gezegd: in arbeidsethos en innovatie zie je dat niet zo) maar de overheid neemt het wel écht serieus. Anderzijds, zuid europeanen zijn ontzettend handtastelijk en aanrakerig, helemaal verleerd door corona?

Raadsels raadsels..
Misschien leren ze in die landen wel van hun fouten :)
pi_202239745
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, ik denk dat Mark en Hugo inmiddels "immuun" zijn voor de geluiden van zorgbestuurders die bezorgd zijn, of de idioten van FvD. Ze luisteren naar iedereen, maar maken zelf de afweging.

Oprecht: met de huidige besmetting/opname ratio kun je een eind komen denk ik. We zitten op slechts 400 ic bedjes, ja blijkbaar piept en kraakt dat, maar je moet wat. Alles piept en kraakt.

Mocht het uit de klauwen lopen dan kun je wellicht als MP nog een executive order de deur uit doen met de strekking dat je gewoon de IC uitbreid met minder bevoegd personeel.
die andere ic bedden zijn bezet door non-covid patiënten, he
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:42:22 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202239747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Misschien leren ze in die landen wel van hun fouten :)
Welke fouten?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202239748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:32 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, flink nare verkoudheid :P Ken je dat gevoel als je gaat zwemmen en bijvoorbeeld een flinke duik neemt of een koprol in het water maakt en er water in je neus komt? Dat branderige gevoel heb ik dus 24/7 nu -O-

Wat betreft Zweden ... Mijn vrouw heeft een full-time baan aangemomen, dus ik ga eerst even zorgen dat wij goed kunnen settlen, huisje zoeken, eventueel verbouwen, zorgen dat dochter (5 jaar) goed kan aarden en dan zie ik wel weer verder. Genoeg opties in mijn werkgebied in die omgeving, dus komt vast goed als de nood hoog is.

(Sorry, off-topic).
Ik snap wat je bedoelt dat het niet leuk is voor je persoonlijk maar het is zeg maar niet iets waar het land voor op slot hoeft zo bedoel ik het. Iedereen heeft wel is dat die ergens een paar dagen goed ziek van wordt zeg maar. Ik hoop vooral dat je reuk en smaak herstelt maar ik had je al die app gestuurd dus hopelijk helpt het mocht het niet zo zijn.

(off-topic leuk veel succes daarzo)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 02:44:49 #300
416575 crew  Evenstar
pi_202239750
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 02:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welke fouten?
Niet op tijd ingrijpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties