klinkt als ebay handelquote:Op vrijdag 19 november 2021 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in Oostenrijk een systeem hebben waarbij je een foto van je sneltestresultaat kan uploaden om een groen vinkje in je QR-app te krijgen.
Neem daarin ook mee dat er, zeker vergeleken met vorig najaar, nauwelijks maatregelen zijn. Als er niet zo hard gevaccineerd was, was een lockdown allang een feit geweest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Correct. Maar sec betekent dat wel meer ziekenhuisopnamen, tot aan code rood of zwart of whatever.
Tja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in Oostenrijk een systeem hebben waarbij je een foto van je sneltestresultaat kan uploaden om een groen vinkje in je QR-app te krijgen.
Vaccinatie is nog steeds enige uitweg, alleen is er waarschijnlijk wel iets meer nodig in de wintermaanden (hogere vaccinatiegraad, medicijnen, basisregels) Zonder vaccinatie kan je het sowieso vergeten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja.
Het hoeft van mij niet perse met een vinkje gepaard te gaan.
Meer met nadruk en verantwoordelijkheden. Maar ik begrijp dat dat lastig is, als vaccinatie als enige uitweg gepresenteerd is.
Dat weten we niet. Want je kunt met evenveel stelligheid beweren dat we dan die 1,5 meter en die mondkapjes niet afgeschaft hadden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Neem daarin ook mee dat er, zeker vergeleken met vorig najaar, nauwelijks maatregelen zijn. Als er niet zo hard gevaccineerd was, was een lockdown allang een feit geweest.
Een medicijn zou ook wel mooi zijn. Iets waardoor patiënten niet wekenlang een bed bezet houden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccinatie is nog steeds enige uitweg, alleen is er waarschijnlijk wel iets meer nodig in de wintermaanden (hogere vaccinatiegraad, medicijnen, basisregels) Zonder vaccinatie kan je het sowieso vergeten.
We krijgen de komende jaren iedere winter maatregelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccinatie is nog steeds enige uitweg, alleen is er waarschijnlijk wel iets meer nodig in de wintermaanden (hogere vaccinatiegraad, medicijnen, basisregels) Zonder vaccinatie kan je het sowieso vergeten.
Vaccins zijn ook een uitweg. Maar dan moet je ze wel goed gebruiken. Dus dat betekent een periodieke prik voor de ouderen en zwakkeren van de samenleving.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja.
Het hoeft van mij niet perse met een vinkje gepaard te gaan.
Meer met nadruk en verantwoordelijkheden. Maar ik begrijp dat dat lastig is, als vaccinatie als enige uitweg gepresenteerd is.
Vorig jaar waren simpele maatregelen zoals thuiswerken, 1,5 meter and mondkapjes ook niet genoeg. Hoezo zou het nu opeens wel genoeg zijn (in het geval dat er niet gevaccineerd was bedoel ik dan he).quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Want je kunt met evenveel stelligheid beweren dat we dan die 1,5 meter en die mondkapjes niet afgeschaft hadden.
Punt blijft staan dat het extreem hard oploopt in de ziekenhuizen in landen met een hoge vaccinatiegraad.
teveel te maken gehad met dat soort FB figuren, serieus he!quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vaccins zijn ook een uitweg. Maar dan moet je ze wel goed gebruiken. Dus dat betekent een periodieke prik voor de ouderen en zwakkeren van de samenleving.
En zo lang Wesley en Sylvana die een pakje peuken per dag wegpaffen en 5 kratten bier per week opzuipen, maar het vaccin niet nemen, want ze weten niet wat erin zit en hebben gelezen op facebook dat er over 10 jaar door het vaccin een lul op hun voorhoofd groeit, dan gaat het nog wel even duren.
Nou ja. Ze waren wel afgeschaft de afgelopen maanden. En zie hier het resultaat..quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar waren simpele maatregelen zoals thuiswerken, 1,5 meter and mondkapjes ook niet genoeg. Hoezo zou het nu opeens wel genoeg zijn (in het geval dat er niet gevaccineerd was bedoel ik dan he).
Jij denkt dat als iedereen 2x per week thuis een zelftest doet je geen vaccins nodig hebt?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Ze waren wel afgeschaft de afgelopen maanden. En zie hier het resultaat..
Echt. Twee keer per week thuis een test doen, lost veel meer op.
Nee. Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij denkt dat als iedereen 2x per week thuis een zelftest doet je geen vaccins nodig hebt?
Maar dan bereik je toch defacto niet wat je wil met een schoolsluiting.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan richt je een speelgroepje op, samen met andere ouders. Het is allemaal niet zo moeilijk als je in mogelijkheden denkt.
Gooi het gewoon eens in de groepsapp. Er zijn wsl meer ouders zoals jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
dit gaat over Delta plus?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:43 schreef Za het volgende:
UK study suggests Delta subvariant less likely to cause symptoms
The Imperial College London REACT-1 study, released on Thursday, found that the subvariant, known as AY.4.2, had grown to be nearly 12% of samples sequenced, but only a third had "classic" COVID symptoms, compared with nearly a half of those with the currently dominant Delta lineage AY.4.
Two-thirds of people with AY.4.2 had "any" symptom, compared with more than three-quarters with AY.4.
https://www.reuters.com/b(...)symptoms-2021-11-18/
quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
Even z.s.m. AY.4.2 importeren uit UK dan
nog even afwachten dusquote:Op vrijdag 19 november 2021 01:54 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Een wat uitgebreider uitleg. Plus die lijn is volgens mij ook al in Nederland gevonden.
Godverdomme, is de nood serieus hoog met 400 ic bedden. De tering zeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan hoe hoog de nood is.
Vooral doen. Al zal dat wel weer het mondkapjesverhaal worden (succes wel dan met controlerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 01:22 schreef capricia het volgende:
En eigenlijk is het idee om 2 keer per week een sneltest te doen thuis, ook niet zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |