Heb je een samenvatting?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik raad je aan het onderzoek even in zijn volledigheid te lezen ipv selectief de headlines te quoten.
Vaccins zorgen er voor dat het virus zich juist verspreidt. En dus een nog heftigere mutant wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus vaccins doen helemaal niks?
Of het is een verdomd gemene placebo wat ze inspuiten bij Pfizer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Vaccins zorgen er voor dat het virus zich juist verspreidt. En dus een nog heftigere mutant wordt.
Nee. Want in de landen met de hoogste opleving is juist het meeste gevaccineerd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of het is een verdomd gemene placebo wat ze inspuiten bij Pfizer.
Ik weet nog dat bij de AZ testtrail dat iemand gestorven was. Iedereen groot alarm van het is rommel en je kent de bekende dingen wel. Bleek die in de placebo groep te zitten...quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of het is een verdomd gemene placebo wat ze inspuiten bij Pfizer.
In an ongoing, placebo-controlled, observer-blinded, multinational, pivotal efficacy trial, we randomly assigned 44,165 participants 16 years of age or older and 2264 participants 12 to 15 years of age to receive two 30-μg doses, at 21 days apart, of BNT162b2 or placebo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:06 schreef capricia het volgende:
Slachtoffers als in wat?
a. Besmettingen
b. Ziekenhuisopnamen
C. Intensive care opnamen
Echt?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij de AZ testtrail dat iemand gestorven was. Iedereen groot alarm van het is rommel en je kent de bekende dingen wel. Bleek die in de placebo groep te zitten...
Waar za denk ik op doelt: in beide groepen zijn 15 mensen overleden, daarvan was 1 ongevaccineerde (met placebo dus) overleden aan corona en de rest is overleden aan niet corona-gerelateerde oorzaken.quote:
ok dank je.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar za denk ik op doelt: in beide groepen zijn 15 mensen overleden, daarvan was 1 ongevaccineerde (met placebo dus) overleden aan corona en de rest is overleden aan niet corona-gerelateerde oorzaken.
Lees en quote de rest dan ook even, staat gewoon in het onderzoeksverslag dus heel moeilijk moet t niet zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:12 schreef Za het volgende:
[..]
In an ongoing, placebo-controlled, observer-blinded, multinational, pivotal efficacy trial, we randomly assigned 44,165 participants 16 years of age or older and 2264 participants 12 to 15 years of age to receive two 30-μg doses, at 21 days apart, of BNT162b2 or placebo.
During the blinded, placebo-controlled period, 15 participants in the BNT162b2 group and 14 in the placebo group died; during the open-label period, 3 participants in the BNT162b2 group and 2 in the original placebo group who received BNT162b2 after unblinding died.
6 months follow-up funded by BioNTech and Pfize.
Bron The New England Journal of Medicine:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2110345
NO. Computer says vaccins are bad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lees en quote de rest dan ook even, staat gewoon in het onderzoeksverslag dus heel moeilijk moet t niet zijn.
1 gevaccineerde aan corona geïnduceerde longontsteking, 2 gevaccineerden aan corona.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:13 schreef Vliegbaard het volgende:
Waar za denk ik op doelt: in beide groepen zijn 15 mensen overleden, daarvan was 1 ongevaccineerde (met placebo dus) overleden aan corona en de rest is overleden aan niet corona-gerelateerde oorzaken.
Ik heb er nog nooit bewijs voor gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
@:Za
Even voordat ik er serieus op in ga. Wat bedoel je nou precies? Geef jij nou aan dat het komt door het vaccin of juist niet? Waar doel je op? Wat wil je ermee zeggen?
De link staat erbij, iedereen kan zelf lezen en quoten naar believen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Lees en quote de rest dan ook even, staat gewoon in het onderzoeksverslag dus heel moeilijk moet t niet zijn.
Dat is waar. En men zou een tegenovergesteld beeld verwachten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:21 schreef capricia het volgende:
In de continenten waar er veel gevaccineerd is, lopen de aantallen besmettingen wel echt extreem fors op.
Dat komt omdat het vaccin niet beschermd tegen transmissie van het virus, maar iedereen zich wel vogelvrij voelt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:21 schreef capricia het volgende:
In de continenten waar er veel gevaccineerd is, lopen de aantallen besmettingen wel echt extreem fors op.
Ik snap je serieus niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:20 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit bewijs voor gezien.
Maar dat staat los van het onderzoek van Pfizer, dat is gewoon een publicatie die wmb haaks staat op de RIVM cijfers.
Ik heb begrepen dat ze in Oostenrijk een systeem hebben waarbij je een foto van je sneltestresultaat kan uploaden om een groen vinkje in je QR-app te krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:22 schreef capricia het volgende:
En eigenlijk is het idee om 2 keer per week een sneltest te doen thuis, ook niet zo slecht.
Correct. Maar sec betekent dat wel meer ziekenhuisopnamen, tot aan code rood of zwart of whatever.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat komt omdat het vaccin niet beschermd tegen transmissie van het virus, maar iedereen zich wel vogelvrij voelt.
Dat is toch niet heel gek?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:21 schreef capricia het volgende:
Ja, maar nog steeds veeeel minder dan als er geen vaccin zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Correct. Maar sec betekent dat wel meer ziekenhuisopnamen, tot aan code rood of zwart of whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |