ik ben tegen kinderen vaccineren , zij moeten nog gezond uitgroeienquote:Op vrijdag 19 november 2021 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben tegen deze vaccinaties voor mezelf, maar moeten we dalijk echt kinderen gaan prikken die eerder niet of nauwelijks het virus kunnen doorgeven en nu ineens de motor van de infecties zijn? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me daar best zorgen over maak, ik heb zelf geen kinderen maar moeten we kinderen gaan vaccineren met een goedje dat die kinderen misschien meer aan gaat doen dan dit virus dat kinderen spaart... Kinderen moeten kind kunnen zijn denk ik en laat ze buiten dit.
Het simpele feit dat de GGDs overbelast zijn en de testaanvragen niet kunnen verwerken, betekent toch gewoon dat onze medeburgers complient genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in werkelijkheid is het code chaos, alleen weten ze het nog niet.
Amenquote:Op vrijdag 19 november 2021 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben tegen kinderen vaccineren , zij moeten nog gezond uitgroeien
Het probleem zit erin door die gekke maatregelen afgelopen jaar dat iedereen wel een snotje heeft nu,, Laat je testen. beetje druk sinds iedereen zijn/haar immuun systeem kapot heeft gewassen of gemondkapjet heeft.... immuun systeem weg....quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Het simpele feit dat de GGDs overbelast zijn en de testaanvragen niet kunnen verwerken, betekent toch gewoon dat onze medeburgers complient genoeg zijn.
Daar zit het falen niet.
En 1 op de 5 test positief op iets anders dan een snottebel alleen. Toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het probleem zit erin door die gekke maatregelen afgelopen jaar dat iedereen wel een snotje heeft nu,, Laat je testen. beetje druk sinds iedereen zijn/haar immuun systeem kapot heeft gewassen of gemondkapjet heeft.... immuun systeem weg....
En 1 op de 5 test positief op iets anders dan een snottebel alleen. Toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het probleem zit erin door die gekke maatregelen afgelopen jaar dat iedereen wel een snotje heeft nu,, Laat je testen. beetje druk sinds iedereen zijn/haar immuun systeem kapot heeft gewassen of gemondkapjet heeft.... immuun systeem weg....
Wouw.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:53 schreef _serial_ het volgende:
RIVM heeft de rapportage geupdate
Effectiviteit van COVID-19 vaccinatie tegen ziekenhuis en intensive-care-opname in Nederland (opnames 11 juli – 14 november 2021)
Publicatiedatum is 18-11
[ afbeelding ]
Vooralsnog beschermt dat vaccin wel goed tegen ic opnamens zo te zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:53 schreef _serial_ het volgende:
Effectiviteit van COVID-19 vaccinatie tegen ziekenhuis en intensive-care-opname in Nederland (opnames 11 juli – 14 november 2021)
Publicatiedatum is 18-11
[ afbeelding ]
Kan best zijn, alleen denk ik dat ongevaccineerd vaker test dan gevaccineerd. Gevaccineerd laat het vaker lopen en denkt het zal wel, terwijl ongevaccineerd toch ff gaat... Ik weet het ook niet hoor, ik ben genezen en vind het wel best. Alleen zal ik nooit de QR gebruiken...quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:53 schreef capricia het volgende:
[..]
En 1 op de 5 test positief op iets anders dan een snottebel alleen. Toch?
Normaal zou ik zeggen, aanbieden maar dan echt vrijwillig. Vrij van dwang en drang. Maar bij 12- kan dat niet echt natuurlijk. Lastig dus.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben tegen kinderen vaccineren , zij moeten nog gezond uitgroeien
Als je dit zit er eigenlijk maar één ding op.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:53 schreef _serial_ het volgende:
Publicatiedatum is 18-11
[ afbeelding ]
rquote:Op vrijdag 19 november 2021 00:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen, aanbieden maar dan echt vrijwillig. Vrij van dwang en drang. Maar bij 12- kan dat niet echt natuurlijk. Lastig dus.
Hoe wil je dit verplichten? Iemand oproepen die niet komt?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je dit zit er eigenlijk maar één ding op.
Vaccinatieplicht.
Als iedereen gevaccineerd was geweest had je in november maar 94 mensen op de IC gehad. Als de boosts op tijd waren geweest waarschijnlijk nog een stuk minder.
Gewone ziekenhuisopnames kan je dan verdelen tussen ziekenhuizen, thuis onder toezicht laten uitzieken etc.
Paar dagen terug zag ik ook een interview voorbij komen (weet niet meer welke) van een ziekenhuisdirecteur die zie dat het ziektebeeld ook veel minder erg is bij gevaccineerde dan bij ongevaccineerde. Dus dat sluit dan ook goed aan bij dat overzichtje. Hopelijk blijft het zo en wordt het zelfs beter na een booster.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Vooralsnog beschermt dat vaccin wel goed tegen ic opnamens zo te zien.
Hoop ouderen die wel in het ziekenhuis belanden maar niet op de ic.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan best zijn, alleen denk ik dat ongevaccineerd vaker test dan gevaccineerd. Gevaccineerd laat het vaker lopen en denkt het zal wel, terwijl ongevaccineerd toch ff gaat... Ik weet het ook niet hoor, ik ben genezen en vind het wel best. Alleen zal ik nooit de QR gebruiken...
Ik meestal buitenshuis maar dat is inherent aan het doel van de test voor mij, toegang tot een ander land krijgen en weer terug naar huis. Thuis test ik nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:00 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik test eigenlijk als gevaccineerde meestal gewoon thuis.
Wel bij risicogevallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
r
we geven ze toch ook niet een giepprik.
Onvoldoende op alles hè.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:02 schreef jcdragon het volgende:
- Kwetsbaren beschermen![]()
- Ziekenhuiszorg intact houden![]()
- Zicht op virus en verspreiding![]()
- Maximaal controleren
Pfizer heeft een onlangs een 6 maanden update gepubliceerd van 44.000 gemonitorde deelnemers, de helft gevaccineerd de helft een placebo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:53 schreef _serial_ het volgende:
Publicatiedatum is 18-11
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen zal ik nooit de QR gebruiken...
Slachtoffers als in wat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
Pfizer heeft een onlangs een 6 maanden update gepubliceerd van 44.000 gemonitorde deelnemers, de helft gevaccineerd de helft een placebo.
Er was geen verschil tussen het aantal slachtoffers in gevaccineerden en ongevaccineerden.
Ik raad je aan het onderzoek even in zijn volledigheid te lezen ipv selectief de headlines te quoten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
Pfizer heeft een onlangs een 6 maanden update gepubliceerd van 44.000 gemonitorde deelnemers, de helft gevaccineerd de helft een placebo.
Er was geen verschil tussen het aantal slachtoffers in gevaccineerden en ongevaccineerden.
Dus vaccins doen helemaal niks?quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |