SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, klopt. En niet scherp ook nog.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij had al gezegd dat je ieders fan bent…
Halfslachtig hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef just me het volgende:
Hier is het frietjes halen bij de patatboer
als het maar smaaktquote:
en zo is hetquote:Op donderdag 18 november 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Over de grens bestel je het gewoon in de buitenlandse taal…
Dat is waar. Overigens zeiden mijn ouders altijd patat frites. Maar die zaten natuurlijk in een rare spagaat als Limburgers in de provincie Utrecht.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 18 november 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie is altijd de oplossing…
Die leest ze op.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:47 schreef just me het volgende:
Hoe heeft Stevie nu al die teksten kunnen onthouden
Ja ik denk dat je gelijk hebtquote:
Ik ben nog scherp hèquote:
Vandaag met een scherpe spade de plantjes op het kerkhof in de grond gezet. Wel luguber om daar met een spade bezig te zijnquote:
Zolang je er dingen in de grond stopt, is het niet zo erg.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag met een scherpe spade de plantjes op het kerkhof in de grond gezet. Wel luguber om daar met een spade bezig te zijn
Zo lang je er niet met een shovel bezig bent, valt het wel mee…quote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag met een scherpe spade de plantjes op het kerkhof in de grond gezet. Wel luguber om daar met een spade bezig te zijn
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:54 schreef just me het volgende:
Het ziet er weer netjes en verzorgd uit en daar zijn we blij om
Dat weet ik niet (meer).quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Technohead…
En wiens stem horen we hier?
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Technohead…
En wiens stem horen we hier?
Lama, ik haal deze plaat en Wonderful Days door elkaar…quote:Op donderdag 18 november 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik niet (meer).
Volgens mij heb ik het wel eens gehoord.
Een snor laten staan is nooit een goed idee.quote:
Staat deze Paul niet in ieder geval.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Een snor laten staan is nooit een goed idee.
Dat zal altijd wel zo blijven...quote:Op donderdag 18 november 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Zoals eerder gezegd, dit hebben we gedraaid bij de uitvaart van mijn vader.
Mooi, maar nog steeds wat beladen daardoor…
Dat vergeet je inderdaad nooit.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar ik heb meteen wel een beeld van je vaderquote:Op donderdag 18 november 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit voorstel steun ikquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de muziekjes
![]()
![]()
kaneelbroodjes lijkt me wel lekker
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar ik heb meteen wel een beeld van je vader
quote:In the clearing stands a boxer
And a fighter by his trade
And he carries the reminders
Of every glove that laid him down
And cut him till he cried out
In his anger and his shame
"I am leaving, I am leaving"
But the fighter still remains, he's still remains
Toevallig heb ik laatst kaneel in huis gehaald, over over de peren.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Nog even niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat was ook het deel waar ik aan moest denken, ja.quote:
Wowquote:Op donderdag 18 november 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even niet.
Inmiddels wel 5 gaatjes qua broekriem opgeschoven…
Dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even niet.
Inmiddels wel 5 gaatjes qua broekriem opgeschoven…
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:44 schreef livelink het volgende:
Ja, gefeliciteerd Diaan!
En goedemorgen Melting![]()
Mijn zoon is vandaag 18 jaar geworden. Maar omdat autisme en verjaardagen/feestjes niet goed samengaan is de spanning in het huis al sinds gisteren te snijden. Ik ben er een beetje ongelukkig van. Want het is eigenlijk best een mijlpaal, maar door alle spanning erom heen helemaal niet leuk. Dus we zijn vooral compleet aan het negeren dat hij jarig is.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:51 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag op verzoek; kaneelbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Gefeliciteerd Livelink en sterkte met de situatie. Ik hoop dat je ondanks alles toch ergens een feestelijk momentje kunt vinden vandaag.:*quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:44 schreef livelink het volgende:
Ja, gefeliciteerd Diaan!
En goedemorgen Melting![]()
Mijn zoon is vandaag 18 jaar geworden. Maar omdat autisme en verjaardagen/feestjes niet goed samengaan is de spanning in het huis al sinds gisteren te snijden. Ik ben er een beetje ongelukkig van. Want het is eigenlijk best een mijlpaal, maar door alle spanning erom heen helemaal niet leuk. Dus we zijn vooral compleet aan het negeren dat hij jarig is.
het is inderdaad een mooie dag! ik ga zo nog even in de tuin werken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Jongens, wat een lekker zonnig zacht weer. Vanmiddag maar eens kijken of een iets langere wandeling weer gaat lukken
quote:
Ik had gegoogled op fidget gadgets en toen kwam dit ding er uit met de beste reviews.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:31 schreef just me het volgende:
Ik moest wel even op zoeken wat het was, maar wat een tof ding![]()
Fijn dat het toch een gezellige avond is geworden !
Goed gedaan ! Veel leuke vliegurenquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gegoogled op fidget gadgets en toen kwam dit ding er uit met de beste reviews.
Moet je dat ding nou wegwerpen en komt 'ie dan terug als een boemerang?quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gegoogled op fidget gadgets en toen kwam dit ding er uit met de beste reviews.
Ja, dat heeft mijn zoon inmiddels aardig onder de knie. Is een bepaalde werptechniek. Nu het vangen nog.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dat ding nou wegwerpen en komt 'ie dan terug als een boemerang?
Goedemorgen!
Fijn om te lezen dat het toch nog een klein feestje is geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:23 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was gisterenmiddag toch maar 2 uurtjes eerder gestopt met werken en had ballonnen opgehangen. Ballonnen vindt hij altijd wel leuk en dat staat toch wat feestelijker. Cadeautjes op tafel gelegd in de hoop dat ze nog uitgepakt zouden worden en taart gekocht. Mijn dochter was ook thuis gekomen.
Uiteindelijk om 20.30 wilde hij dan toch zijn cadeautjes wel uitpakken en was het nog best even gezellig. Taart wilde hij niet, maar toch. Ik had hem dit ding gegeven en dat was nog best wel grappig om mee te spelen trouwens.
[ afbeelding ]
Mooi opgelostquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:33 schreef livelink het volgende:
Mijn annulering van de kaartjes van The Sound of Music is trouwens geaccepteerd. Dat had ik niet verwacht. Ik had een mailtje gestuurd gisteren dat ik het op dit moment niet verantwoord vond om met mijn ouders van 80+ naar een theatervoorstelling te gaan. Meer eigenlijk vanuit het idee dat ze de kaartjes dan nog aan een ander konden verkopen en niet vanuit de gedachte dat ik geld terug zou krijgen. Maar ik kreeg als reactie dat ik het geld digitaal tegoed kreeg en dat ik dat kon gebruiken voor een andere voorstelling binnen 2 jaar.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:33 schreef livelink het volgende:
Mijn annulering van de kaartjes van The Sound of Music is trouwens geaccepteerd. Dat had ik niet verwacht. Ik had een mailtje gestuurd gisteren dat ik het op dit moment niet verantwoord vond om met mijn ouders van 80+ naar een theatervoorstelling te gaan. Meer eigenlijk vanuit het idee dat ze de kaartjes dan nog aan een ander konden verkopen en niet vanuit de gedachte dat ik geld terug zou krijgen. Maar ik kreeg als reactie dat ik het geld digitaal tegoed kreeg en dat ik dat kon gebruiken voor een andere voorstelling binnen 2 jaar.
Je werd al gemistquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:47 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag, helaas ben ik deze week niet aan een uitzending toegekomen. Vanavond afwezig in verband met oefenen, dus helaas niet in de gelegenheid om naar Symphonic en Melting te luisteren. Hoewel: van de laatste krijg ik misschien op het eind nog een stukje mee.
Ik meld me in elk geval ergens komende week wel weer met een uitzending.
Altijd goed voor een dagje klooien...quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/26
27808/3/50#p202265698]zaterdag 20 november 2021 19:11[/url] schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe smartphone gekocht en ben al de hele tijd bezig met installeren van van alles
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe smartphone gekocht en ben al de hele tijd bezig met installeren van van alles
quote:
Ja, had ik eigenlijk geen zin in. Maar ja, mijn oude had geen beeld meer en het was Black Friday.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd goed voor een dagje klooien...
Prima excuus...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had ik eigenlijk geen zin in. Maar ja, mijn oude had geen beeld meer en het was Black Friday.
Slecht excuus...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:16 schreef just me het volgende:
iets te laat maar mijn oudste broer belde dat doet hij via whats app en dan duurt een gesprek heel lang omdat de verbinding slecht is
Het houdt je van de straatquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had ik eigenlijk geen zin in. Maar ja, mijn oude had geen beeld meer en het was Black Friday.
Je telefoon ging op Black Friday op zwart. Die nam het wel heel lekkerlijk!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Al het maar gezellig was.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:16 schreef just me het volgende:
iets te laat maar mijn oudste broer belde dat doet hij via whats app en dan duurt een gesprek heel lang omdat de verbinding slecht is
Dat is de Galaxy S3.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie mijn foon even aangezet om te zien wat het nou precies is, want verder dan Samsung galaxy kwam ik niet. Er staat gt-I9300
Timing is a bitchquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je telefoon ging op Black Friday op zwart. Die nam het wel heel lekkerlijk!
hij vertelde heel enthousiast dat hij in contact was gekomen met iemand die vroeger bij mijn ouders over de vloer kwam, dus dat is wel leukquote:
Dat is wel bijzonder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
hij vertelde heel enthousiast dat hij in contact was gekomen met iemand die vroeger bij mijn ouders over de vloer kwam, dus dat is wel leuk
Mijn vorige telefoon heb ik twee jaar geleden gekocht ook tijdens Black Friday. Helaas viel ik nog geen 3 maanden later en was het scherm stuk. Maar ja, het ging nog wel ondanks alle barsten. Alleen werd dat zo langzamerhand steeds slechter en werd het meer een braille-telefoon.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je telefoon ging op Black Friday op zwart. Die nam het wel heel lekkerlijk!
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon heb ik twee jaar geleden gekocht ook tijdens Black Friday. Helaas viel ik nog geen 3 maanden later en was het scherm stuk. Maar ja, het ging nog wel ondanks alle barsten. Alleen werd dat zo langzamerhand steeds slechter en werd het meer een braille-telefoon.
Niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dar draait geen enkele app meer op...
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even overwogen om die versie aan te vragen. Maar deze blijft toch mooier...
Yup, voor bellen en smsjes, hij staat ook standaard uit. Ik heb nog niet gekeken of whatsapp er op kan, ik mis het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad.
Maar volgens mij gebruikt Ddm hem alleen voor het telefonisch bereikbaar zijn.
Je moet echt uitkijken met wat je hier zegt, de DJ grijpt alles aanquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef brother52 het volgende:
Het was geen verzoekje hoor
En deze al zeker niet.
Hoe doe je het met je corona-check app?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, voor bellen en smsjes, hij staat ook standaard uit. Ik heb nog niet gekeken of whatsapp er op kan, ik mis het nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet echt uitkijken met wat je hier zegt, de DJ grijpt alles aan
En toch is het jouw schuld!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef brother52 het volgende:
Het was geen verzoekje hoor
En deze al zeker niet.
Ik heb een printje in mijn tas zittenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe doe je het met je corona-check app?
quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een printje in mijn tas zitten
Ja..... nu ben ik een keer niet de gelukkige.quote:
zat zo lekker in het ritmequote:
We hebben regelmatig WDR 4 aan staan en daar komt deze nog wel eens voorbij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
Dit is een nummer dat ik in een show van DJ11 zou verwachten.
Ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben regelmatig WDR 4 aan staan en daar komt deze nog wel eens voorbij.
Ik word er wel blij van
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan had het eigenlijk na pizza calzone moeten komen
Dat is een pizza met ongare zooi er in...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan had het eigenlijk na pizza calzone moeten komen
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een pizza met ongare zooi er in...
Neem een pizza en vouw hem dubbel en dan heb je het gegeten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.
Niet dus...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ongare zooi? Waarom zou je dat willen eten?
Leuk om te zien inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vandaag in de stad net nadat de intocht was afgelopen, dus ik zag allemaal kinderen met hun ouders terug naar huis lopen. Ik werd helemaal vrolijk van al die blije kinderen.
Volgens Mad zit er ook ongare zooi in.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem een pizza en vouw hem dubbel en dan heb je het gegeten.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik liep vandaag in de stad net nadat de intocht was afgelopen, dus ik zag allemaal kinderen met hun ouders terug naar huis lopen. Ik werd helemaal vrolijk van al die blije kinderen.
Het was een tijdje helemaal in, maar ik heb het idee dat het nu nauwelijks meer besteld wordt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens Mad zit er ook ongare zooi in.
Hier mocht er geen optocht zijn...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Alleen maar stoute kindertjes geweest?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hier mocht er geen optocht zijn...
Symph bestelt het meestal, die 1 keer per 2 jaar dat wij pizza bestellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een tijdje helemaal in, maar ik heb het idee dat het nu nauwelijks meer besteld wordt.
Voor je het weet heb je weer rellen...quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
stomme corona zou een van de kabouter zeggenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar stoute kindertjes geweest?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
stomme corona zou een van de kabouter zeggen
Bij ons ging het wel door, maar er was wel een oproep dat men niet van andere plaatsen moest komen. En de Sint kwam ook niet aan met de boot. Normaliter is het heel druk met de intocht, maar nu hadden ze er een sobere optocht van gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer is ooit in R'dam commissaris geweest die had wel een mening over de relschoppersquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je weer rellen...
Bij ons kwam hij vorige week zondag aan in een buggy.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons ging het wel door, maar er was wel een oproep dat men niet van andere plaatsen moest komen. En de Sint kwam ook niet aan met de boot. Normaliter is het heel druk met de intocht, maar nu hadden ze er een sobere optocht van gemaakt.
die heb ik ook welquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer is ooit in R'dam commissaris geweest die had wel een mening over de relschoppers
Hij vond waarschijnlijk dat de politie te hard ingegrepen had.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer is ooit in R'dam commissaris geweest die had wel een mening over de relschoppers
Het was een privé gesprekquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij vond waarschijnlijk dat de politie te hard ingegrepen had.
quote:Ook in Wijk bij Duurstede gaat het feestje zaterdag gewoon door. Maar natuurlijk wel in aangepaste vorm. ,,Er is een optocht door de binnenstad en dat is het”, vertelt Ruth Schreuder van de organisatie achter de intocht in de havenstad.
Het is niet de bedoeling dat je hiernaartoe komt als je hier niet woont
Daarom verwachten ze ook hier geen drukte. ,,Bij onze normale intocht komen wel altijd mensen uit de regio. Dan komt de Sint aan met de boot, dat is het mooiste plaatje. Dat is prachtig om te zien. Deze keer is het niet zo spectaculair. Als ik uit een andere plaats zou komen, zou ik ook niet gaan. Een optocht kun je zelf ook organiseren.”
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een privé gesprek
maar wel even over het eventuele schieten gehad
Ja, dat vond ik nou ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit trekt wel publiek met zo'n tekst...
ook al richt je op onderbenen, als het mis gaat kan het goed mis gaanquote:
Rotterdammers zijn nooit te beroerd om te reizenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit trekt wel publiek met zo'n tekst...
Zo eventueel was het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een privé gesprek
maar wel even over het eventuele schieten gehad
ze kunnen overal naar toe vanavond las ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn nooit te beroerd om te reizen
Ze willen het vuurwerkverbod voor zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt al avonden flink vuurwerk afgestoken
Daar heb je weer Tak & Tak & Tak & Tak.quote:
Ze zijn in diepe slaap, al dan niet in mijn tuin.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:09 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat livelink egeltjes in de tuin had
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn in diepe slaap, al dan niet in mijn tuin.
Ja zekerquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
De vroege Roxy Music was dan absoluut beter te pruimen. Was het wel dezelfde?
Het was leuker geweest als je had gezegd dat het zijn buurman was.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je had gezegd dat het zijn buurman was.
Welke is dit?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand deze musical wel eens gezien? Het trekt me als verhaal helemaal niet.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand deze musical wel eens gezien? Het trekt me als verhaal helemaal niet.
Titel zegt me niets. Muziekje klonk wel lekker.quote:
Het nummer is One night in Bangkok van Murray Head. Geschreven door de heren van ABBAquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel zegt me niets. Muziekje klonk wel lekker.
Ik had het over het Chess muziekje.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer is One night in Bangkok van Murray Head. Geschreven door de heren van ABBA
dat is ditquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het over het Chess muziekje.
Schreef ik briljant? Dan was het een typfout.quote:
Vrije associatie noemen we dat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gaat echt van de hak op de tak
jep, valt niet te missenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel gaaf dat hij een heel herkenbare sound heeft
ik las het ja... en als ik het goed begrepen heb heeft hij ook de gen om die nierziekte te krijgen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo knap dat hij over zijn moeder kon praten bij Tijd voor Max en dan daarna nog spelen ook
Yup, het is niet de vraag of, maar vooral wanneer hij ziek wordtquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik las het ja... en als ik het goed begrepen heb heeft hij ook de gen om die nierziekte te krijgen?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, het is niet de vraag of, maar vooral wanneer hij ziek wordt
Ja, en zijn zus heeft pas een donornier gekregen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik las het ja... en als ik het goed begrepen heb heeft hij ook de gen om die nierziekte te krijgen?
heftig hoor, zeker als dat ook zijn vooruitzicht is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en zijn zus heeft pas een donornier gekregen.
Dustyquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
Dit klinkt niet verkeerd. Wie is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |