Fatshamingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze die dikke kankerpad niet laten komen he
Moet hij weten..zit tenminste niet op tiktok te bedelen om donaties zoals die dikkespeklapquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Fatshaming
Jan Roos heeft een bijna even grote onderkin
Nee alleen op youtubequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet hij weten..zit tenminste niet op tiktok te bedelen om donaties zoals die dikkespeklap
Voor een goed doel iig, braddy vreet alleen maar thuisbezorgd..ga bami vreten dan mongooltje !!!quote:
Ik had deze vraag gisteren ook gesteld in een mysterieus verdwenen topic maar kun je een beetje verdienen aan dat TikTok of moet je dan echt meer volgers hebben?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef RipCity het volgende:
Dat tiktok is wel een goudmijn zo te zien. Gast heeft 48.000 volgers en sommige filmpjes half miljoen bekeken. Z'n youtube kreeg nauwelijks 500
Nee, je verdient er echt geen kut mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:10 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had deze vraag gisteren ook gesteld in een mysterieus verdwenen topic maar kun je een beetje verdienen aan dat TikTok of moet je dan echt meer volgers hebben?
Lach me dan echt dood.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
@thebradgequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doet de bradge nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:thebradge
hier wordt niet geroddeld
ook tr gezet vanwege schelden met kanker en het beledigen van bradge
groetjes,
tjacka
beste mod-ooit
oke fijnquote:
Ga maar even slapen braddy, misschien morgen eens 10 meter lopen..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke fijn
in deze rol als user kan ik je alleen aanspreken op dit gedrag en voor de rest bij de blauwe leiders neer te leggen
ik geef je alleen advies om je postgedrag te verbeteren
mvg,
tjacka
beste mod ooit
GOED GEDAAN MAATquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga maar even slapen braddy, misschien morgen eens 10 meter lopen..
https://www.mediacourant.(...)n-peperdure-bolides/quote:‘Dennis Schouten en Jan Roos boeren goed, kopen peperdure bolides’
Hoewel Dennis Schouten en Jan Roos van YouTube geen geld meer mogen verdienen met advertenties rondom hun video’s, lijken de mannen daar niet al te veel onder te lijden. Ze boeren volgens het juicekanaal Reality FBI dermate goed met de donaties van hun vele fans dat Dennis nu een Porsche 718 Cayman heeft kunnen aanschaffen.
Dat snap ik inderdaad niet, dat gejank van we hebben jullie en het geld nodig……quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)n-peperdure-bolides/
Zijn de donateurs er toch mooi ingetrapt
Niet handig denk ik....kan wel eens het begin van het einde zijn voor roddelpraat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
voor velen was het allang duidelijk dat ze er geen goede boterham aan verdiende.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad niet, dat gejank van we hebben jullie en het geld nodig……![]()
Daar hebben veel van die figuren last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want voor Roddelpraat deden ze alles met de fiets?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze deden idd net alsof ze bij de voedselbank liepen, maar in realiteit rijdt Jan in een Range Rover en Dennis in een Porsche.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Want voor Roddelpraat deden ze alles met de fiets?
En toch geef je? Dan ben je ook niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Eagles89 het volgende:
Wilde hier net die mediacourant link plaatsen maar zie dat dat al gedaan is. Wel fijn om te weten waar mijn 5 euro per maand het afgelopen jaar heen zijn gegaan…naar de patserbakken van Jan en Dennis…en maar blijven roepen dat ze zo weinig geld hadden en moeilijk konden rondkomen! Ik blijf nog wel doneren, want ik sta achter hun programma en vind dat het waard, maar dit valt me wel flink tegen. Prima als je lekker gaat maar ga dan niet elke uitzending bedelen en smeken om geld omdat jullie anders niet meer kunnen eten, dat is gewoon echt triest.
Zo werkt het nou eenmaal met mensen werven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Eagles89 het volgende:
Wilde hier net die mediacourant link plaatsen maar zie dat dat al gedaan is. Wel fijn om te weten waar mijn 5 euro per maand het afgelopen jaar heen zijn gegaan…naar de patserbakken van Jan en Dennis…en maar blijven roepen dat ze zo weinig geld hadden en moeilijk konden rondkomen! Ik blijf nog wel doneren, want ik sta achter hun programma en vind dat het waard, maar dit valt me wel flink tegen. Prima als je lekker gaat maar ga dan niet elke uitzending bedelen en smeken om geld omdat jullie anders niet meer kunnen eten, dat is gewoon echt triest.
Maar je kan ook donateur zijn voor de extra uitzendingen. Niemand denkt dat ze arm zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als ik Videoland of Netflix betaal elke maand krijg ik daar iets voor terug, nu krijg ik elke week een extra show van RP voor 5 euro, dus hetzelfde. Maar dan kan ik het toch teleurstellend vinden hoe ze zich opstellen naar hun donateurs? Wees dan gewoon eerlijk, maar dat zijn ze dus niet. Maar daar veranderd die 1.25 euro per aflevering niet zoveel aan voor mij want dat vind ik die extra uitzendingen gewoon waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
En toch geef je? Dan ben je ook niet helemaal lekker
Ik heb nooit gedoneerd omdat ze in geldnood zitten, maar omdat ik Roddelpraat leuk vond en dan ben ik bereid te betalen voor content.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker bezig @Zipportalquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Braddie item. @:15:20. @:Wereldgozer @:geerd.
Jezusquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Braddie item. @ 15:20. @:Wereldgozer @:geerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |