abonnement Unibet Coolblue
pi_202234226
Hoi.
Ik moet mijn Ah-vegakaart nog verzilveren. Is bij Ah te zien welke produkten daarvoor in aanmerking komen? En hoe werkt dat bij het afrekenen? Al iemand iets mee gedaan hier?
pi_202234254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:33 schreef Myraela het volgende:
De trein is in ieder geval nog lekker druk.
De snelweg was ook heel erg druk. Allemaal thuis werken *O* :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202234262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Hoi.
Ik moet mijn Ah-vegakaart nog verzilveren. Is bij Ah te zien welke produkten daarvoor in aanmerking komen? En hoe werkt dat bij het afrekenen? Al iemand iets mee gedaan hier?
Oooh dank je wel _O_ Ik was dat hele ding alweer vergeten _O-

En antwoord op je vragen: bij mijn AH zitten er groene bordjes met postcodeloterij oid voor de producten die er voor in aanmerking komen. Bij het afrekenen laat je de kaart scannen door de cassiere en dan gaat het van je totaal af.

Mijn ouders hebben geen AH in het dorp, dus ik krijg die kaart altijd. Ik was het nu helemaal vergeten dat dat ding in mijn tas zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202234299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oooh dank je wel _O_ Ik was dat hele ding alweer vergeten _O-
Je hebt nog deze week. Ik had het oh ja moment toen ik de bonusfolder opensloeg. Daar hebben ze het over dozen met producten, maar veel daarvan hoef ik niet.
pi_202234322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef -Sigaartje het volgende:

Je hebt nog deze week. Ik had het oh ja moment toen ik de bonusfolder opensloeg. Daar hebben ze het over dozen met producten, maar veel daarvan hoef ik niet.
Je kan er volgens mij ook heel standaard dingen voor halen. Zoals groente, noten, eieren of bonen. En vroeger ook Ben & Jerry's _O- Weet niet of dat nog zo is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-11-2021 19:30:52 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 19:26:45 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202234339
De ring van Amsterdam en in bus is wel een stuk rustiger deze week. Zeg net zo druk als in het voorjaar. Geen file, wel druk. Laatste weken stond er wel weer file op de ring.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 19:30:49 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202234409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De snelweg was ook heel erg druk. Allemaal thuis werken *O* :')
Hoeft natuurlijk niet alles te zeggen. Op de rondweg in Emmen is het 's ochtends maar vooral 's avonds een stuk drukker, maar dat komt omdat ze op allerlei plekken met de weg bezig zijn. De grote doorgaande weg op het industrieterrein waar ik werk is wel een stuk rustiger :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202234412
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je hebt nog deze week. Ik had het oh ja moment toen ik de bonusfolder opensloeg. Daar hebben ze het over dozen met producten, maar veel daarvan hoef ik niet.
Het is echt van alles, ook ‘kale’ groenten, maaltijdsoepen, chocolade etc. Niet alleen vleesvervangers.

Als het goed is heb je ook een mail gehad met daarin de streepjescode. Want van een aantal kaarten blijkt de code die op de kaart staat niet scanbaar. Dus handig als je die mail bij je hebt. En je kaart vooraf natuurlijk activeren.

Ik had mijn kaart op die manier al leeggemaakt voor het fysieke exemplaar in de bus viel :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202234415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je kan er volgens mij ook heel standaard dingen voor halen. Zoals groente of bonen. En vroeger ook Ben & Jerry's _O- Weet niet of dat nog zo is.
Ok. Ik ga morgenochtend even kijken of er van die bordjes zijn. Ik kom er dan op terug.
pi_202234461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ok. Ik ga morgenochtend even kijken of er van die bordjes zijn. Ik kom er dan op terug.
Hoef je niet te gaan voorverkennen hoor. Ze zijn er.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202234531
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is echt van alles, ook ‘kale’ groenten, maaltijdsoepen, chocolade etc. Niet alleen vleesvervangers.

Als het goed is heb je ook een mail gehad met daarin de streepjescode. Want van een aantal kaarten blijkt de code die op de kaart staat niet scanbaar. Dus handig als je die mail bij je hebt. En je kaart vooraf natuurlijk activeren.

Ik had mijn kaart op die manier al leeggemaakt voor het fysieke exemplaar in de bus viel :P
Oh dank je. Ik zie in de bonusfolder ook maaltijdtips daarvoor. Daar zitten van allerlei producten tussen, zoals werelmaaltijdenmixen en rijst.
pi_202234590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Oh dank je. Ik zie in de bonusfolder ook maaltijdtips daarvoor. Daar zitten van allerlei producten tussen, zoals werelmaaltijdenmixen en rijst.
Hier staat de link naar de pdf met alle producten:
https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/producten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_202234774
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held ^O^

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij de hond niet meer uit gaat laten zonder mes. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Ik hoor regelmatig mensen die het onverantwoord vinden dat ik op de fiets overal heen ga 's avonds. Maar dan komen ze met het idee om met de bus te gaan. Bij mij is de bushalte dicht bij huis maar dat is bij anderen niet en dan zou ik soms 10 minuten door een onbekende wijk moeten lopen om ergens te komen. Dat vind ik veel enger.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202235364
Pfff krijg de tijd door wanneer de nieuwe bank maandag komt.
tussen 7.30 en 9.30 :o
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 18 november 2021 @ 20:11:18 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_202235369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Isabeau ik weet dat positief getest voor het overgrote deel van de mensen alleen maar lastig is. Maar die kunnen ook anderen weer besmetten en hoe meer mensen besmet hoe meer er wel naar het ziekenhuis moeten. En die getallen stijgen ook gestaag.
Hierbij moest ik direct aan dit bericht denken.
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-het-probleem-niet

Blijkbaar hebben kinderen een andere versie van corona bij zich. Eentje die enkel en tot 18 besmet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202235455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef Syrena het volgende:

[..]
Hier staat de link naar de pdf met alle producten:
https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/producten
Dat was jij toch, die vanmorgen wilde laten testen, omdat…

Is het gelukt?

Wij aten een professionele pannenkoek aan de overkant.
Ook (weer) eens de koel vriescombi uit de vorige eeuw ter sprake gebracht vanwege gister, was het eergister? hier in de cul chat.
En verdomd, hij ‘mag’ weg. w/ Als ik vervoer regel. B-)

Toch vaker pannenkoeken gaan eten. :Y)
pi_202235818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:14 schreef Syrena het volgende:
Nou, zelftest 6 liet aarzelend een lichte 2e streep zien :(
Afspraak voor pcr lukt nog niet, telefoon en site liggen plat.
Een beetje jammer dit
Limburgs trots gaat neerwaarts
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202235828
Ik testte vandaag negatief. Oudste zoals verwacht positief. Ben benieuwd of ik over zeven dagen nog steeds negatief test... Lang leve het vaccin!
pi_202236030
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een beetje jammer dit
Limburgs trots gaat neerwaarts
Of ze draagt bij aan de dieprode koppositie die we al weken sporten :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202236039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik testte vandaag negatief. Oudste zoals verwacht positief. Ben benieuwd of ik over zeven dagen nog steeds negatief test... Lang leve het vaccin!
Fijn dat het (vooralsnog) negatief is. Dus dan mag je de deur uit of hoe zit dat ‘daar beneden’?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202236244
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat het (vooralsnog) negatief is. Dus dan mag je de deur uit of hoe zit dat ‘daar beneden’?
Ja, volgens mij wel. Maar dat zullen we zeer beperkt doen, omdat we natuurlijk constant in contact komen met kind. Denk dat we altijd een zelftest van te voren zullen doen...
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 20:58:48 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202236262
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held ^O^

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij de hond niet meer uit gaat laten zonder mes. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Mwoah, daar zou ik dan weer geen moeite mee hebben. Tenminste algemene je hun niet lastig valt, zullen ze jou ook niet lastig vallen, hoop ik ik tenminste.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 20:59:00 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202236269
Adviezen schrijven aan mezelf. Altijd leuk :P
Zijn 28 amendementen binnengekomen op ons verkiezingsprogramma. Ik moet enkele preadviezen schrijven voor dit weekend. Dan gaan we als prog.commissie alle adviezen vaststellen. Daarna moet het naar het bestuur om het definitief vast te stellen. En ja ik zit in beiden.
1 december is het aan de leden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202236348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat was jij toch, die vanmorgen wilde laten testen, omdat…

Is het gelukt?

Wij aten een professionele pannenkoek aan de overkant.
Ook (weer) eens de koel vriescombi uit de vorige eeuw ter sprake gebracht vanwege gister, was het eergister? hier in de cul chat.
En verdomd, hij ‘mag’ weg. w/ Als ik vervoer regel. B-)

Toch vaker pannenkoeken gaan eten. :Y)
*O*
Trek dan alvast de stekker er uit morgen. Dan heeft dat vervoer niet zo'n haast.

Ik krijg altijd trek in pannenkoeken van jouw posts er over :9
Spoilers!
pi_202236414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik werk niet standaard op kantoor, maar soms is het wel handig. Vandaag vanwege een nieuwe collega, volgende week voor de presentaties van een nieuwe tool, soms om het nieuws als eerste mee te krijgen als er veel chaos is.
Fijn dat dat weer lukt dan. En ook nog in de spits blijkbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoor regelmatig mensen die het onverantwoord vinden dat ik op de fiets overal heen ga 's avonds. Maar dan komen ze met het idee om met de bus te gaan. Bij mij is de bushalte dicht bij huis maar dat is bij anderen niet en dan zou ik soms 10 minuten door een onbekende wijk moeten lopen om ergens te komen. Dat vind ik veel enger.
Fietsen klinkt dan veiliger inderdaad.

Je bank komt vroeg :o
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')