abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202231521
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 18 november 2021 @ 16:28:39 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202232392
Is deze hier al langs geweest?
pi_202232705
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:35 schreef derLudolf het volgende:

Elke dag meemaken en professioneel/beleefd blijven is anders, maar het lijkt me heerlijk om eens zo iemand voor me te hebben.

Mooi dat de persoon daadwerkelijk niet is geholpen. :)
En wat had jij dan gedaan/gezegd ?
pi_202232716
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is deze hier al langs geweest?
Cool-flauw-blue :+
  donderdag 18 november 2021 @ 17:10:15 #5
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202232872
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Cool-flauw-blue :+
Ik vind hem heerlijk klassiek sinterklaastijd humor, inspelen op de actualiteit, net als de luisterpiet die een functie elders moet krijgen omdat ie niet kan luisteren, als hoofdpiet bijvoorbeeld, want die hoeft niet te luisteren
pi_202232972
Ik heb een deel van m'n videogesprekken vandaag eens lekker vanuit de schommelstoel gedaan, met uitzicht op zonnige binnentuin en met m'n voeten op de verwarming 8-)

Als Engelse les met S. hebben we besproken wat honkbal is en wat een dirigent doet. S. stelt voor dat ik de bijnaam "Wikipedia" kan krijgen. _O-

Mooi.
pi_202232985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een deel van m'n videogesprekken vandaag eens lekker vanuit de schommelstoel gedaan, met uitzicht op zonnige binnentuin en met m'n voeten op de verwarming 8-)

Als Engelse les met S. hebben we besproken wat honkbal is en wat een dirigent doet. S. stelt voor dat ik de bijnaam "Wikipedia" kan krijgen. _O-

Mooi.
whaha
We have far more in common than that which devides us..
pi_202233174
Tjongejonge. Ik heb dus op maandag, met 10 anderen een "cursus" van het uwv. Daarbij krijg je ook huiswerk, niet veel maar toch wel iets om je voor te bereiden. Dat werd ook aangekondigd door de cursusleidster afgelopen maandag. Gisteren dacht ik, waar is dat huiswerk (ik ben er maandag misschien niet bij vanwege bezorging van de bank, dus misschien had ze mij uit het lijstje gehaald). Dus mailtje gestuurd, en krijg ik net bericht dat ze het had vergeten te mailen. Kan. Maar niemand van die groep dacht "waar is dat huiswerk"?
pi_202233274
Ik moest net huilen (om iets op tv) maar er lag geen kat op me om mijn tranen te drogen. Nou voelt het toch alsof ik iets gemist heb.
Spoilers!
pi_202233354
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest net huilen (om iets op tv) maar er lag geen kat op me om mijn tranen te drogen. Nou voelt het toch alsof ik iets gemist heb.
Wil je een cavia lenen? :7 Als ruil voor al die fijne posts in het vorige topic waarvoor ik al met duimpjes strooide.

De dierenarts belde vandaag hoe het met de vloerwisser gaat O+ ik krijg wel waar voor m'n geld :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202233394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wil je een cavia lenen? :7 Als ruil voor al die fijne posts in het vorige topic waarvoor ik al met duimpjes strooide.

De dierenarts belde vandaag hoe het met de vloerwisser gaat O+ ik krijg wel waar voor m'n geld :P
De CUL snottercavia O+ Misschien kunnen we hem Robèrtje noemen.
Spoilers!
pi_202233425
Hoe gaat het met de cavia? Heeft hij zelf nog snot?
Spoilers!
pi_202233436
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De CUL snottercavia O+ Misschien kunnen we hem Robèrtje noemen.
:D

Hij ademt veel rustiger en stiller, dus volgens mij slaat de medicatie aan. Moet er volgende week nog even langs om te laten luisteren.
pi_202233590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:54 schreef Blues het volgende:

Ik zag dit filmpje gisteren (die man weigerde ook een mondkapje te dragen en maakte een boel heisa) en die in dat blauwe sweatshirt + blauw petje is dus derLudolf _O-

https://imgur.com/a/6cXSU5p

Coronavaccin en griepvaccin kan prima tegelijk. We doen dat niet, las ik ergens, omdat we dan niet weten welke van de twee eventuele bijwerkingen gaf.

@Kaatje1 ik dacht heel even dat je bedoelde dat je zelf positief was voor covid :+ Maar het aantal positief getestte mensen vind ik niet bijzonder interessant. Als het vooral gevaccineerde en jonge mensen zijn dan komen die hooogstwaarschijnlijk niet in het ziekenhuis terecht. De ziekenhuiscijfers zelf vind ik veel enger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 18:27:53 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202233609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik was zo rustig mogelijk gebleven en ze zo kwaad mogelijk gemaakt. Lekker gaar laten koken :)

M'n ma had zo'n soort figuur laatst op het werk.
-Ruzie met iedereen;
-Ongevaccineerd en weigerde mondkapje te dragen;
-Moest tegenprestatie leveren (=bijvoorbeeld vrijwilligerswerk);
-Het was de schuld van alles en iedereen dat er geen werkplek voor haar was;
-Ze had een kleurtje, alle hulpverleners waren racisten.

Oeh, wat had je die op veel punten kunnen pakken O+ Allereerst op d'r eigen gedrag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202233655
@Isabeau ik weet dat positief getest voor het overgrote deel van de mensen alleen maar lastig is. Maar die kunnen ook anderen weer besmetten en hoe meer mensen besmet hoe meer er wel naar het ziekenhuis moeten. En die getallen stijgen ook gestaag.
pi_202233663
De trein is in ieder geval nog lekker druk.
pi_202233679
Overigens kijk ik al maanden niet meer naar de aantallen positieve tests. Het zegt me toch niets.
pi_202233693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:34 schreef Myraela het volgende:
Overigens kijk ik al maanden niet meer naar de aantallen positieve tests. Het zegt me toch niets.
Ik doe wel eens een _O_ als er weer een mooi aantal positieve tests behaald is, 10.000 of 20.000 of zo :P
  donderdag 18 november 2021 @ 18:36:22 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202233703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik doe wel eens een _O_ als er weer een mooi aantal positieve tests behaald is, 10.000 of 20.000 of zo :P
Gouden tijden voor je dus, de laatste weken :P
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 18:36:49 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202233709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zag dit filmpje gisteren (die man weigerde ook een mondkapje te dragen en maakte een boel heisa) en die in dat blauwe sweatshirt + blauw petje is dus derLudolf _O-

https://imgur.com/a/6cXSU5p
Ik heb wel een keer zoiets in de trein geflikt, er zat iemand een meid lastig te vallen. Gastje was het helft van wat ik weeg en drie koppen kleiner. Gezegd dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moest blijven. Was van het type dat tegenwoordig een mes bij zich heeft.

Jammer hoor die messen tegenwoordig, ik wil voor zoiets best wat tikken incasseren. Ben ook niet te beroerd een aantal terug te geven. Maar messteken heb ik er dan weer niet voor over.
pi_202233737
quote:
12s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Gouden tijden voor je dus, de laatste weken :P
Ja joh :D
pi_202233905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik weet dat het goed is als jij met de trein durft (applaus daarvoor _O_ ), maar waarom werk je eigenlijk op kantoor?
Spoilers!
pi_202233923
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb wel een keer zoiets in de trein geflikt, er zat iemand een meid lastig te vallen. Gastje was het helft van wat ik weeg en drie koppen kleiner. Gezegd dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moest blijven. Was van het type dat tegenwoordig een mes bij zich heeft.

Jammer hoor die messen tegenwoordig, ik wil voor zoiets best wat tikken incasseren. Ben ook niet te beroerd een aantal terug te geven. Maar messteken heb ik er dan weer niet voor over.
Held ^O^

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij de hond niet meer uit gaat laten zonder mes. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Spoilers!
pi_202233955
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat het goed is als jij met de trein durft (applaus daarvoor _O_ ), maar waarom werk je eigenlijk op kantoor?
Ik werk niet standaard op kantoor, maar soms is het wel handig. Vandaag vanwege een nieuwe collega, volgende week voor de presentaties van een nieuwe tool, soms om het nieuws als eerste mee te krijgen als er veel chaos is.
pi_202234226
Hoi.
Ik moet mijn Ah-vegakaart nog verzilveren. Is bij Ah te zien welke produkten daarvoor in aanmerking komen? En hoe werkt dat bij het afrekenen? Al iemand iets mee gedaan hier?
pi_202234254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:33 schreef Myraela het volgende:
De snelweg was ook heel erg druk. Allemaal thuis werken *O* :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202234262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Hoi.
Ik moet mijn Ah-vegakaart nog verzilveren. Is bij Ah te zien welke produkten daarvoor in aanmerking komen? En hoe werkt dat bij het afrekenen? Al iemand iets mee gedaan hier?
Oooh dank je wel _O_ Ik was dat hele ding alweer vergeten _O-

En antwoord op je vragen: bij mijn AH zitten er groene bordjes met postcodeloterij oid voor de producten die er voor in aanmerking komen. Bij het afrekenen laat je de kaart scannen door de cassiere en dan gaat het van je totaal af.

Mijn ouders hebben geen AH in het dorp, dus ik krijg die kaart altijd. Ik was het nu helemaal vergeten dat dat ding in mijn tas zit.
pi_202234299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oooh dank je wel _O_ Ik was dat hele ding alweer vergeten _O-
Je hebt nog deze week. Ik had het oh ja moment toen ik de bonusfolder opensloeg. Daar hebben ze het over dozen met producten, maar veel daarvan hoef ik niet.
pi_202234322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef -Sigaartje het volgende:

Je hebt nog deze week. Ik had het oh ja moment toen ik de bonusfolder opensloeg. Daar hebben ze het over dozen met producten, maar veel daarvan hoef ik niet.
Je kan er volgens mij ook heel standaard dingen voor halen. Zoals groente, noten, eieren of bonen. En vroeger ook Ben & Jerry's _O- Weet niet of dat nog zo is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-11-2021 19:30:52 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 19:26:45 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202234339
De ring van Amsterdam en in bus is wel een stuk rustiger deze week. Zeg net zo druk als in het voorjaar. Geen file, wel druk. Laatste weken stond er wel weer file op de ring.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 19:30:49 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202234409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De snelweg was ook heel erg druk. Allemaal thuis werken *O* :')
Hoeft natuurlijk niet alles te zeggen. Op de rondweg in Emmen is het 's ochtends maar vooral 's avonds een stuk drukker, maar dat komt omdat ze op allerlei plekken met de weg bezig zijn. De grote doorgaande weg op het industrieterrein waar ik werk is wel een stuk rustiger :Y
pi_202234412
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het is echt van alles, ook ‘kale’ groenten, maaltijdsoepen, chocolade etc. Niet alleen vleesvervangers.

Als het goed is heb je ook een mail gehad met daarin de streepjescode. Want van een aantal kaarten blijkt de code die op de kaart staat niet scanbaar. Dus handig als je die mail bij je hebt. En je kaart vooraf natuurlijk activeren.

Ik had mijn kaart op die manier al leeggemaakt voor het fysieke exemplaar in de bus viel :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202234415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je kan er volgens mij ook heel standaard dingen voor halen. Zoals groente of bonen. En vroeger ook Ben & Jerry's _O- Weet niet of dat nog zo is.
Ok. Ik ga morgenochtend even kijken of er van die bordjes zijn. Ik kom er dan op terug.
pi_202234461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:31 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ok. Ik ga morgenochtend even kijken of er van die bordjes zijn. Ik kom er dan op terug.
Hoef je niet te gaan voorverkennen hoor. Ze zijn er.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202234531
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is echt van alles, ook ‘kale’ groenten, maaltijdsoepen, chocolade etc. Niet alleen vleesvervangers.

Als het goed is heb je ook een mail gehad met daarin de streepjescode. Want van een aantal kaarten blijkt de code die op de kaart staat niet scanbaar. Dus handig als je die mail bij je hebt. En je kaart vooraf natuurlijk activeren.

Ik had mijn kaart op die manier al leeggemaakt voor het fysieke exemplaar in de bus viel :P
Oh dank je. Ik zie in de bonusfolder ook maaltijdtips daarvoor. Daar zitten van allerlei producten tussen, zoals werelmaaltijdenmixen en rijst.
pi_202234590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Oh dank je. Ik zie in de bonusfolder ook maaltijdtips daarvoor. Daar zitten van allerlei producten tussen, zoals werelmaaltijdenmixen en rijst.
Hier staat de link naar de pdf met alle producten:
https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/producten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_202234774
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held ^O^

Ik hoorde laatst van een vriend dat hij de hond niet meer uit gaat laten zonder mes. Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Ik hoor regelmatig mensen die het onverantwoord vinden dat ik op de fiets overal heen ga 's avonds. Maar dan komen ze met het idee om met de bus te gaan. Bij mij is de bushalte dicht bij huis maar dat is bij anderen niet en dan zou ik soms 10 minuten door een onbekende wijk moeten lopen om ergens te komen. Dat vind ik veel enger.
pi_202235364
Pfff krijg de tijd door wanneer de nieuwe bank maandag komt.
tussen 7.30 en 9.30 :o
  donderdag 18 november 2021 @ 20:11:18 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_202235369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Isabeau ik weet dat positief getest voor het overgrote deel van de mensen alleen maar lastig is. Maar die kunnen ook anderen weer besmetten en hoe meer mensen besmet hoe meer er wel naar het ziekenhuis moeten. En die getallen stijgen ook gestaag.
Hierbij moest ik direct aan dit bericht denken.
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-het-probleem-niet

Blijkbaar hebben kinderen een andere versie van corona bij zich. Eentje die enkel en tot 18 besmet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202235455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef Syrena het volgende:

[..]
Hier staat de link naar de pdf met alle producten:
https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/producten
Dat was jij toch, die vanmorgen wilde laten testen, omdat…

Is het gelukt?

Wij aten een professionele pannenkoek aan de overkant.
Ook (weer) eens de koel vriescombi uit de vorige eeuw ter sprake gebracht vanwege gister, was het eergister? hier in de cul chat.
En verdomd, hij ‘mag’ weg. w/ Als ik vervoer regel. B-)

Toch vaker pannenkoeken gaan eten. :Y)
pi_202235818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:14 schreef Syrena het volgende:
Nou, zelftest 6 liet aarzelend een lichte 2e streep zien :(
Afspraak voor pcr lukt nog niet, telefoon en site liggen plat.
Een beetje jammer dit
Limburgs trots gaat neerwaarts
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202235828
Ik testte vandaag negatief. Oudste zoals verwacht positief. Ben benieuwd of ik over zeven dagen nog steeds negatief test... Lang leve het vaccin!
pi_202236030
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een beetje jammer dit
Limburgs trots gaat neerwaarts
Of ze draagt bij aan de dieprode koppositie die we al weken sporten :P
pi_202236039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik testte vandaag negatief. Oudste zoals verwacht positief. Ben benieuwd of ik over zeven dagen nog steeds negatief test... Lang leve het vaccin!
Fijn dat het (vooralsnog) negatief is. Dus dan mag je de deur uit of hoe zit dat ‘daar beneden’?
pi_202236244
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat het (vooralsnog) negatief is. Dus dan mag je de deur uit of hoe zit dat ‘daar beneden’?
Ja, volgens mij wel. Maar dat zullen we zeer beperkt doen, omdat we natuurlijk constant in contact komen met kind. Denk dat we altijd een zelftest van te voren zullen doen...
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 20:58:48 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202236262
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held ^O^

Mwoah, daar zou ik dan weer geen moeite mee hebben. Tenminste algemene je hun niet lastig valt, zullen ze jou ook niet lastig vallen, hoop ik ik tenminste.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 20:59:00 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202236269
Adviezen schrijven aan mezelf. Altijd leuk :P
Zijn 28 amendementen binnengekomen op ons verkiezingsprogramma. Ik moet enkele preadviezen schrijven voor dit weekend. Dan gaan we als prog.commissie alle adviezen vaststellen. Daarna moet het naar het bestuur om het definitief vast te stellen. En ja ik zit in beiden.
1 december is het aan de leden.
pi_202236348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat was jij toch, die vanmorgen wilde laten testen, omdat…

Is het gelukt?

Wij aten een professionele pannenkoek aan de overkant.
Ook (weer) eens de koel vriescombi uit de vorige eeuw ter sprake gebracht vanwege gister, was het eergister? hier in de cul chat.
En verdomd, hij ‘mag’ weg. w/ Als ik vervoer regel. B-)

Toch vaker pannenkoeken gaan eten. :Y)
*O*
Trek dan alvast de stekker er uit morgen. Dan heeft dat vervoer niet zo'n haast.

Ik krijg altijd trek in pannenkoeken van jouw posts er over :9
Spoilers!
pi_202236414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik werk niet standaard op kantoor, maar soms is het wel handig. Vandaag vanwege een nieuwe collega, volgende week voor de presentaties van een nieuwe tool, soms om het nieuws als eerste mee te krijgen als er veel chaos is.
Fijn dat dat weer lukt dan. En ook nog in de spits blijkbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hoor regelmatig mensen die het onverantwoord vinden dat ik op de fiets overal heen ga 's avonds. Maar dan komen ze met het idee om met de bus te gaan. Bij mij is de bushalte dicht bij huis maar dat is bij anderen niet en dan zou ik soms 10 minuten door een onbekende wijk moeten lopen om ergens te komen. Dat vind ik veel enger.
Fietsen klinkt dan veiliger inderdaad.

Je bank komt vroeg :o
Spoilers!
pi_202236447
Ondertussen ben ik in een soort real life sketch beland. J heeft een nieuwe infrarood thermometer en meet het hele huis en alle bewoners aan de lopende band :')
Spoilers!
pi_202236577
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondertussen ben ik in een soort real life sketch beland. J heeft een nieuwe infrarood thermometer en meet het hele huis en alle bewoners aan de lopende band :')
_O-

Heeft hij ook een UV lamp? :+
pi_202236660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, volgens mij wel. Maar dat zullen we zeer beperkt doen, omdat we natuurlijk constant in contact komen met kind. Denk dat we altijd een zelftest van te voren zullen doen...
Gedoe! Maar wel verstandig natuurlijk.
pi_202236710
quote:
Ik zie m gewoon door het huis sluipen _O-
pi_202236738
Ik haalde een TGTG waarbij ik hoopte dat ze iets te lunchen voor morgen zouden hebben. Maar ik kreeg 6 zoete kaneelbroodjes. Die ben ik nu luid klagend aan het opeten. Helemaal kut. Wel lekker. Maar toch kut. Maar toch lekker.
pi_202236837
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O-

Heeft hij ook een UV lamp? :+
Goeie!
Hij was net wel bezig met de nieuwe kruislijnlaser, ook leuk speelgoed.
Spoilers!
pi_202236876
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*O*
Trek dan alvast de stekker er uit morgen. Dan heeft dat vervoer niet zo'n haast.

Ik krijg altijd trek in pannenkoeken van jouw posts er over :9
Goeie. Van de stekker. w/ En deur open.
Nee, ik ga de kast niet schoonmaken. Laatste keer was van de zomer in de tuin.
En in de schuur kan ik mijn kont niet keren.

Vooral / altijd eentje met gember. Er gaat een halve pot gember op. :Y)

De infra rood temp meter. J. Is ook van de gadgets? 🤪
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 21:58:47 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202237308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

Je bank komt vroeg :o
Kan ze daarna de heeeele dag op de bank liggen om uit te rusten :D
pi_202237396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie. Van de stekker. w/ En deur open.
Nee, ik ga de kast niet schoonmaken. Laatste keer was van de zomer in de tuin.
En in de schuur kan ik mijn kont niet keren.

Vooral / altijd eentje met gember. Er gaat een halve pot gember op. :Y)

De infra rood temp meter. J. Is ook van de gadgets? 🤪
Ik heb nog nooit een gemberpannenkoek op. Dat moet ik eens proberen.

Hij is redelijk van de gadgets. Of eigenlijk meer van techniek. Gadgets klinkt voor mij als dingen waar je makkelijk zonder kunt en die je snel zat wordt. Dat wordt hier eigenlijk niet gekocht maar er zwerft genoeg hier in huis aan elektronica :Y
Spoilers!
pi_202237414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ze heeft een dag extra om er van te genieten. Net als met vliegvakanties, dan heb je mazzel als je vroeg heen vliegt en laat terug ;)
Spoilers!
pi_202237514
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ga ik zeker doen,
pi_202237675
@Blues Straks Anouk bij Jinek op 4! En zingt een liedje. 🎶
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 22:31:43 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202237896
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:20 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Straks Anouk bij Jinek op 4! En zingt een liedje. 🎶
Anouk _O_
Jinek is helaas wat afgezakt sinds ze bij RTL zit.

[ Bericht 24% gewijzigd door borisz op 19-11-2021 06:52:33 ]
pi_202238264
Anouk O+
Ondanks al haar raars.
pi_202238279
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:31 schreef borisz het volgende:

[..]
M'n moeder had laatst contact met Anouk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow

[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 19-11-2021 02:37:43 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 22:57:32 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202238396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ow
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 19-11-2021 06:53:29 ]
pi_202238515
Dat is een rare combi. Langdurig ziek zit gewoonlijk bij mytyl volgens mij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202238628
Ms Crazy O+ *O* _O_
Heerlijk.
Ik ga met n glimlach :z
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 23:12:43 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202238665
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Dat is een rare combi. Langdurig ziek zit gewoonlijk bij mytyl volgens mij.
Het gaat om langdurig ziek/lichamelijk handicap iig.
En dat is tegenwoordig echt ziek. Want als er flink in het onderwijs is bezuinigd is het wel op het speciaal onderwijs.
pi_202239382
Ik heb moeite met deze zeer persoonlijke informatie over iemand die 'iedereen kent'.
pi_202239746
Je hebt gelijk @Isabeau Opmerking Gewist.

Nu @borisz nog!
pi_202240232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:12 schreef borisz het volgende:

[..]
Het gaat om langdurig ziek/lichamelijk handicap iig.
En dat is tegenwoordig echt ziek. Want als er flink in het onderwijs is bezuinigd is het wel op het speciaal onderwijs.
Dat soort scholen heet mytylschool.
ZMLK scholen zijn voor zeer moeilijk lerende kinderen. Verstandelijke beperking dus. Die zitten geregeld ook wel op een mytylschool, maar bij die laatste moet er een therapiebehoefte zijn, dus daar zit dan gewoonlijk ook nog een lichamelijke component bij.
pi_202240310
quote:
Als F. weer naar werk mag, wil hij de warmtecamera eens lenen. We willen een nieuwe vloer, en willen weten hoe de lussen van de vloerverwarming liggen. Ik denk dat we daarna ook alles gaan meten :7 allesssss.

Om 13 uur gister kon ik online ineens toch een testafspraak maken *O* voor 16:15 in Maastricht. De grote locatie in Urmond, op 1 minuut van ons huis, gaat blijkbaar dicht :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_202240375
Ik vind zo'n warmtecamera ook wel fantastisch klinken hoor.
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:36:03 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202240600
Zo een warmtebeeld camera is erg nuttig, heb er eens iemand mee laten komen, koude winteravond, overal in huis de verwarming aan. De camera laat dan buiten precies zien waar de isolatie slecht en goed is. Je ziet alle koudebruggen, dat is niet alleen goed om de isolatie daar beter te maken, maar ook dat daar condensatie kan onstaan en bv je dak weg gaat rotten.

pi_202240638
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind zo'n warmtecamera ook wel fantastisch klinken hoor.
:Y
Spoilers!
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:46:10 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202240708
verwant aan de warmtebeeldcamera, de laser thermometer. Niet alleen een geniaal speeltje in de keuken om te zien hoe heet vet, je caramel, chocolade of oven is, maar alles waar je naar kan kijken kan je de temperatuur van meten. Behalve, een pan met water die warm wordt, daar meet ie de damp erboven.

Voor de techneuten ook heel handig om de temperatuur in patchkasten en van IT apparatuur te meten.
pi_202240746
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:Y
Deed me op een of andere manier aan jou denken... :P
https://www.kingarthurbak(...)on-jar-whipped-cream
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:06:12 #79
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202240921
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:49 schreef Yinny het volgende:

[..]
Als je verder schudt wordt het boter.
Siesta & Fiesta!
pi_202240926
Wat een gekken. 3 lepels suiker in je slagroom. Slagroom is het best zonder :9~
pi_202240965
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:06 schreef Vanyel het volgende:
Jij halve Duitser :o
pi_202240989
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:49 schreef Yinny het volgende:

[..]
_O-
Spoilers!
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:12:13 #83
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202240990
quote:
Eensch
Siesta & Fiesta!
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 09:12:24 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202240994
Ik ga voor de tussenweg. Beetje suiker.
En een scheutje kirsch
pi_202241019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:58 schreef Syrena het volgende:

[..]
Als F. weer naar werk mag, wil hij de warmtecamera eens lenen. We willen een nieuwe vloer, en willen weten hoe de lussen van de vloerverwarming liggen. Ik denk dat we daarna ook alles gaan meten :7 allesssss.

Om 13 uur gister kon ik online ineens toch een testafspraak maken *O* voor 16:15 in Maastricht. De grote locatie in Urmond, op 1 minuut van ons huis, gaat blijkbaar dicht :{
*O* en -O-

Misschien maar beter, Urmond doet het goed in positieve testen (N=1 :') )

Wel heerlijk bereikbaar met de auto. Woon jij in het vd Valk of zo? :P
pi_202241033
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:12 schreef derLudolf het volgende:
En een scheutje kirsch
:9~
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:16:52 #87
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202241039
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:12 schreef derLudolf het volgende:
En een scheutje kirsch
Kirsch in slagroom. Nog nooit gehoord.
Siesta & Fiesta!
pi_202241062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:06 schreef Bramito het volgende:

[..]
Als je verder schudt wordt het boter.
@Lucky_Strike kan al heel goed boter maken, geklopte slagroom lukt bij haar niet ;)
pi_202241074
Mijn grote culinaire schaamte ;(
Spoilers!
pi_202241083
quote:
Bah, wel eens bij iemand thuis gekregen. Ze had niet verteld dat er geen suiker in zat, helemaal een onaangename verrassing
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:22:44 #91
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202241105
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn grote culinaire schaamte ;(
Leg uit!
Siesta & Fiesta!
pi_202241126
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:21 schreef Yinny het volgende:

[..]
Bah, wel eens bij iemand thuis gekregen. Ze had niet verteld dat er geen suiker in zat, helemaal een onaangename verrassing
In Duitsland verwacht je dat, maar bij de buurman had ik het niet verwacht. Nooit meer slagroom daar, appeltaart is dan lekkerder zonder slagroom
pi_202241127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:22 schreef Bramito het volgende:

[..]
Leg uit!
We gingen slagroom maken, dat werd boter. En daarna weer, de derde keer ook. Het was heel sad en ook wel grappig.

De room was niet gekoeld. Die memo hadden we niet meegekregen.
Spoilers!
pi_202241260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jij halve Duitser :o
Ik drink het ook zo uit het pakje *)

Jullie smaakloos tuig allemaal, ten onder gaand aan de suikerterreur.

Suiker is gif!
* Vanyel inserts allerlei militante leuzen
pi_202241307
SPOILER
pi_202241406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik drink het ook zo uit het pakje *)

Jullie smaakloos tuig allemaal, ten onder gaand aan de suikerterreur.

Suiker is gif!
* Vanyel inserts allerlei militante leuzen
Ik ga het maar niet proberen, straks vind ik het lekker :')
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:55:01 #97
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202241473
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We gingen slagroom maken, dat werd boter. En daarna weer, de derde keer ook. Het was heel sad en ook wel grappig.

De room was niet gekoeld. Die memo hadden we niet meegekregen.
Mijn room in nooit gekoeld en nooit boter. :{w
Je vindt het mixen gewoon te leuk.
Siesta & Fiesta!
pi_202241791
Bij mij krijg je ook slagroom zonder suiker :+ Ik vind het echt niet meer lekker met suiker.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:33:06 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202241913
Al die slagroom zonder suiker, wat zonde! ;(
Ik wil alleen met, maar geen 3 scheppen dat is teveel :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 10:55:10 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202242221
Goed stuk in De Groene https://www.groene.nl/artikel/een-politiek-van-gevolgen

Essay De val van Nederland
quote:
Een politiek van gevolgen
Nederland gaat gebukt onder een vals zelfbeeld van superioriteit bij de bevolking en bij de leidende politicus die bij diezelfde bevolking populair wil blijven. Hierdoor wordt in geval van crises alleen gekeken naar de gevolgen. De oorzaken liggen altijd elders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')