Tocht was ook een reden, tenminste bij het oude arbeiderswoninkje van mijn opa en oma.quote:Op maandag 22 november 2021 12:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hm.. Ik vraag mij af of dat altijd het geval is. Je voorbeeld vind ik trouwens nog niet eens heel lelijk.
Ik associeer dit dus echt alleen met autoshowrooms, ik vraag me altijd af waarom je dit in een huis zou willen.quote:Op maandag 22 november 2021 12:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wij plannen in ons nieuwe huis wederom een grindvloer![]()
![]()
omg waaromquote:Op maandag 22 november 2021 12:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wij plannen in ons nieuwe huis wederom een grindvloer![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2021 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik associeer dit dus echt alleen met autoshowrooms, ik vraag me altijd af waarom je dit in een huis zou willen.
Waarom? Omdat wij dit mooi vindenquote:
De overdosis zwart/wit/grijs is er helaas al weer wat jaren. Wel zonder die andere kleurtjes erbij; alsof je in een operatiekamer zit. Doe dan nog liever die kleurtjes erbij, ook al zijn ze lelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar hoorde dit vast ook bij, moest er meteen aan denken bij jouw omschrijving
[ afbeelding ]
Met name de cliché-schilderijen. De roos, de taxi, enzovoort enzovoort enzovoort.quote:
Steigerhout is geen wrakhoutquote:Op dinsdag 23 november 2021 08:33 schreef Molo het volgende:
Steigerhouten meubelen mogen ook dood trouwens, wrakhout in je huis
Of gewoon de goedkope meubels van geperst hout. Leuk voor starters en studenten hoor, je moet ergens beginnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met name de cliché-schilderijen. De roos, de taxi, enzovoort enzovoort enzovoort.
Heel strak gestileerd (wat die schilderijen wel een beetje over zich hebben) werkt bij mij sowieso niet, maar dat geldt ook voor muziek en kleding.
Ik heb het bed van onze zoon van steigerplanken gemaakt, en barndoors inderdaad, 2 stuks hier.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Steigerhout is geen wrakhout
Heb er zelf ook een bankje van gemaakt voor in de gang, en de deuren van onze inloopkast (die "farmdoors" aan een rail). En mijn vriendin heeft een rolbare kist gemaakt voor de kat, maar die is weg, dus daar komt kinderspeelgoed in
Van steigerplanken die we ook hebben gebruikt bij de bouw van ons huis
Ik zou het ook niet kopen trouwens
Inderdaad, als je er het geld voor hebt. Dat heeft lang niet iedereen die de starter/studenten-fase voorbij is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of gewoon de goedkope meubels van geperst hout. Leuk voor starters en studenten hoor, je moet ergens beginnen natuurlijk.
Maar als je toch tegen de 30 of ouder bent en een fatsoenlijke baan hebt koop je toch gewoon echte meubels
quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Steigerhout is geen wrakhout
Heb er zelf ook een bankje van gemaakt voor in de gang, en de deuren van onze inloopkast (die "farmdoors" aan een rail). En mijn vriendin heeft een rolbare kist gemaakt voor de kat, maar die is weg, dus daar komt kinderspeelgoed in
Van steigerplanken die we ook hebben gebruikt bij de bouw van ons huis
Ik zou het ook niet kopen trouwens
#triggeredquote:
Alle 3quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Allebei natuurlijk!!
Jij bčnt het topic!quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:34 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik heb het bed van onze zoon van steigerplanken gemaakt, en barndoors inderdaad, 2 stuks hier.
quote:
quote:
Ik heb schrootjesquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:44 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie van alles voorbij komen wat wij in huis hebben. Lekker belangrijk, wij vinden het mooi
Nieuw aangebracht, bedoelde ikquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:46 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wij boven ook nog hoor, ben er nog niet aan toe gekomen die te verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |