Het rechte stuk heeft een even lange drs zone als Brazilië. In Brazilië begon ie pas halverwege het rechte stukquote:Op donderdag 18 november 2021 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben benieuwd wat hier zal gaan gebeuren. Dat rechte stuk kan wel eens funest zijn voor Red Bull, terwijl de bochten misschien meer nadelig zijn voor Mercedes.
De MERC ging best aardig vorige week onder warme omstandigheden.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:01 schreef Perox het volgende:
Red Bull baan en Red Bull temperatuurtje:![]()
[ afbeelding ]
Koelt het in Qatar niet flink af als het donker wordt?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:01 schreef Perox het volgende:
Red Bull baan en Red Bull temperatuurtje:![]()
[ afbeelding ]
Nope scheelt een paar graden, maar koelt niet flink af, dus luchtemperatuur zal wel 28C+ blijven zoals het er nu naar uitziet.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Koelt het in Qatar niet flink af als het donker wordt?
Prima interview van Ted.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Lol Ted Kravitz
https://streamable.com/g1uftk
En dan hebben we hier commentaar op JackGOD
Jouw mening boeit niemand hier.quote:
Luchttemperatuur misschien, baantemp kan het veel meer schelenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope scheelt een paar graden, maar koelt niet flink af, dus luchtemperatuur zal wel 28C+ blijven zoals het er nu naar uitziet.
Hij probeert echt iets te ontlokkenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Lol Ted Kravitz
Echt respect weer voor Max hoe hij hiermee omgaat. Wel een mooi voorbeeld van Britse media.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij probeert echt iets te ontlokken
Ik had sowieso een gigantische kutopmerking gemaakt om vervolgens gewoon weg te lopen als ie door gingquote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Lol Ted Kravitz
Gek hč, een interviewer die een geďnterviewde probeert te prikkelen. Zou er bijna schande van sprekenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij probeert echt iets te ontlokken
Je ziet het ook wel eens anders, dat ze de gast letterlijk naar de mond pratenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gek hč, een interviewer die een geďnterviewde probeert te prikkelen. Zou er bijna schande van spreken
Ja zoals kontenkruiper Jack bijvoorbeeld. Doe mij dan maar liever mr. Kravitz.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ziet het ook wel eens anders, dat ze de gast letterlijk naar de mond praten
Dat deed Max toch toen er voor de zoveelste keer werd gevraagd naar Silverstone? Hij zette die journalist even goed op zijn plek. Gewoon lekker direct, kon dat wel waarderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had sowieso een gigantische kutopmerking gemaakt om vervolgens gewoon weg te lopen als ie door ging
Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij bijna nooit iets concreets over het incident heeft losgelaten. Dat vond ik juist zwak eigenlijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed Max toch toen er voor de zoveelste keer werd gevraagd naar Silverstone? Hij zette die journalist even goed op zijn plek. Gewoon lekker direct, kon dat wel waarderen.
In Monza waren ze bij McLarenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Oh no.
Zal maar niet zeggen hoe de race afgelopen seizoen ging toen ze er waren
Ja was eerder dit jaar bij Monaco nogal cringe tussen Max en Ted die te veel in het hol van zijn landgenoot zit.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Lol Ted Kravitz
Ted Kravitz? Ik ben er van overtuigd dat @ChevyCaprice achter de camera staat.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Lol Ted Kravitz
nee dan zou het zo gaan; "you were wrong because you are always in the wrong, just admit it"quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ted Kravitz? Ik ben er van overtuigd dat @:ChevyCaprice achter de camera staat.
En nu serieus?quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stewards bijstaan bij de GP van Australië.
Moeilijkequote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef T3hTommay het volgende:
@:ChevyCaprice Wie gaat de race winnen?
Er wordt 0mm voorspeldquote:
Als ze dat doen, kunnen ze direct blijven zitten om Silverstone opnieuw te gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, nog geen straf, er is zelfs nog niet bekend of ze de situatie nogmaals gaan bekijken
Om die straf te seponeren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze dat doen, kunnen ze direct blijven zitten om Silverstone opnieuw te gaan beoordelen.
Hamilton te diskwalificeren, daarnaast zullen de teams van Norris en Gasly zich ook melden vanwege dubieuze straffen uit het verleden. Nee, met het achteraf opnieuw de wedstrijd beoordelen, trekken ze de doos van Pandora open.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Om die straf te seponeren?
Ze gaan beoordelen of er nieuw bewijs is waardoor je de situatie anders zou beoordelen, dat staat wel los van die eerdere zaken..quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hamilton te diskwalificeren, daarnaast zullen de teams van Norris en Gasly zich ook melden vanwege dubieuze straffen uit het verleden. Nee, met het achteraf opnieuw de wedstrijd beoordelen, trekken ze de doos van Pandora open.
Dat is al gebeurd destijds hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze dat doen, kunnen ze direct blijven zitten om Silverstone opnieuw te gaan beoordelen.
Yup, cash is king, geldt ook voor de volgende races.quote:
Zelfde motorstand als Lewis.quote:
Lewis is zich aan het opwarmenquote:
Ja, maar moest wel lachenquote:
Begint zijn stopwoord te worden. Felipe Massa had bv "For sure"quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:04 schreef AnneX het volgende:
Willekeurige vraag aan Max in ieder willekeurig interview door een willekeurige journalist…
Antwoord van Max: “ yeah, I mean ….” 😂
Kijk eens op Google maps met satelliet view aan. Dat geeft je pas echt een goed idee. Rub al Khali in Saudi is leuk. Keer geweest voor werk.quote:
Norris gaat het Verstappen zondag moeilijk maken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
we zijn slechts 25 minuten bezig. Ruustaaagh
ik denk dat er nog een paar autos tussen komenquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris gaat het Verstappen zondag moeilijk maken.
Met motorstand brazil Mercedes in die McLaren welquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je ff aan Toto vragen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef greysbones het volgende:
vraagje
vallen de motoren wissels buiten het budget aankomend jaar?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet je ff aan Toto vragen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
we zijn slechts 30 minuten bezig. Ruustaaagh
Dat dacht ik ook. Hoe dat volgend jaar gaat geen idee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
iemand zei dat tegen mij
dat de motoren niet onder de budget cap vallen
dan heeft die hele budgetcap toch ook weinig nutquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hoe dat volgend jaar gaat geen idee.
BrAzIlIë Is EeN ReDbUlL bAaN!quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat mij nou overhaaste conclusies trekken
RB was 2-3 geworden zonder VSC. Hamilton heeft een overtunede motorquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
BrAzIlIë Is EeN ReDbUlL bAaN!
dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB was 2-3 geworden zonder VSC. Hamilton heeft een overtunede motor
Max ook.quote:
Als als.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB was 2-3 geworden zonder VSC. Hamilton heeft een overtunede motor
Wie zegt dat het gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hamilton te diskwalificeren, daarnaast zullen de teams van Norris en Gasly zich ook melden vanwege dubieuze straffen uit het verleden. Nee, met het achteraf opnieuw de wedstrijd beoordelen, trekken ze de doos van Pandora open.
Motor kapot, dus dezelfde als Hamilton mag er nu inquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast niet doen in een vrije trainingquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
Zou de Honda ook nog verder opgeschroefd kunnen zijn
de vloer toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Motor kapot, dus dezelfde als Hamilton mag er nu in
Neuh, zullen ze hoogstens de laatste race doen als Verstappen met 26 punten voorsprong daar arriveert.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
Zou de Honda ook nog verder opgeschroefd kunnen zijn
vraag me gewoon af of Honda nog wat over heeftquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast niet doen in een vrije training
ik ook, vind ze erg relaxed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me gewoon af of Honda nog wat over heeft
Daar geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder SC had Max gewonnen in Brazilië. Ter info.
denk je? Had hij wel zuiniger met z'n banden om kunnen gaan dat wel maar aan de andere kant helpt zo'n SC daar ook bijquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, daarvoor was de voorsprong veel te kleinquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja daar vlogen aardig wat stukken af.quote:
Meme, een schijtlolligheid uit VBL, gewoon negeren.quote:
Hij had wat verder achter Perez gezeten, had vast wat geholpen, maar het verschil was te groot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Ham zat 4 seconden achter voor moment safety car en reed dik dik dik weg na de inhaalactie.
Dan was Lewis eerder gestopt en niet Max voor de laatste stint, maar het was alsnog wel lastig geweest ja.quote:
omdat Verstappen continue onder druk stond sleten z'n banden harder, dat had wellicht wat beter geweest dus ook z'n pitstop later maar overall denk ik toch niet dat hij het gered hadquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Ham zat 4 seconden achter voor moment safety car en reed dik dik dik weg na de inhaalactie.
Zonder sprintrace welquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
aahquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vettel zijn ballen liggen los in de auto
Wat switchen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
zouden ze toch nog gaan switchen
Gas doet het wel echt goed
Mag hopen van niet.quote:
dan hoop ik toch dat ze een ander voor volgend jaar hebbenquote:
Waarom? Dat gaat exact hetzelfde gedoe opleveren onder kijkers: een ander is ook niet net zo goed als Verstappen en lijkt dus vrij matig en dus duurt het weer drie races voor mensen gaan zeuren dat 'ie niet goed genoeg is en vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik toch dat ze een ander voor volgend jaar hebben
Nee, gasly kan niet met de druk omgaan. Gasly wil beter dan max zijn en dat lukt niet dan gaat gasly nog minder presterenquote:
MaX wOrDt VoOr GeTrOkKeN!quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom? Dat gaat exact hetzelfde gedoe opleveren onder kijkers: een ander is ook niet net zo goed als Verstappen en lijkt dus vrij matig en dus duurt het weer drie races voor mensen gaan zeuren dat 'ie niet goed genoeg is en vervangen moet worden.
Perez is gewoon een prima coureur.
Buiten dat elk jaar weer een andere coureur in het team zetten ook gewoon kut is voor iedereen. Bouw iets op wat stabiel is, zoals je nu in principe wel hebt en je met Ricciardo ook wel had. Maar niet nu Perez en dan weer Albon en dan weer Gasly en dan toch weer Perez en toch weer Gasly en dan weer eens Vips etc.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, gasly kan niet met de druk omgaan. Gasly wil beter dan max zijn en dat lukt niet dan gaat gasly nog minder presteren
Krijgt wel een beurt van Angelaquote:
Ja, natuurlijk. Het zegt geen ruk. Tot aan qQ2 speelt Mercedes een beetje. Dat is al weken zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Bij Lewis zit nu toch gewoon een oude niet opgeschroefde motor in? Die is er straks gewoon weer dik bij. Zegt niet voor niks dat hij aardig wat power mist.
'Somebody ordered a new driving lawn? ...Delivery incoming'.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:29 schreef Tocadisco het volgende:
Mick neemt even 25 kilo grind mee in zijn wagen.
geldt voor Red Bull natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het zegt geen ruk. Tot aan qQ2 speelt Mercedes een beetje. Dat is al weken zo.
Weken? Stuk of 400 dan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het zegt geen ruk. Tot aan qQ2 speelt Mercedes een beetje. Dat is al weken zo.
Ja, zoiets denk ik ook. Blijkbaar is het verschil in vermogen merkbaar groot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Bij Lewis zit nu toch gewoon een oude niet opgeschroefde motor in? Die is er straks gewoon weer dik bij. Zegt niet voor niks dat hij aardig wat power mist.
Nee niet echt. 12 jaar geleden dat hij heeft heeft gereden en ook nog met compleet andere auto's. Elke coureur heeft hem in de sim wel gererden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De enige die de baan kent. Die gaat Q3 wel halen.
Het was niet bepaald een serieus bericht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet echt. 12 jaar geleden dat hij heeft heeft gereden en ook nog met compleet andere auto's. Elke coureur heeft hem in de sim wel gererden.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een serieus bericht.
Ja, alleen steken die in Q1 geen motor in met 100pk meer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
geldt voor Red Bull natuurlijk ook
voor 100pk zouden ze er ieder raceweekend een nieuwe motor ingooienquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, alleen steken die in Q1 geen motor in met 100pk meer.
Hamilton doet wel watquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:56 schreef Nober het volgende:
Zijn er teams die de GP in Qatar gaan boycotten?
waarom denk je dat bottas recent zoveek een nieuwe motor kreeg? ze hebben daar gewoon extra motor vermogen getest om te kijken wat dit met de motor doet. blijkbaar is de schade te overzien kwa kans op meltdownquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik ook. Blijkbaar is het verschil in vermogen merkbaar groot.
Nee, want dat kost geld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:56 schreef Nober het volgende:
Zijn er teams die de GP in Qatar gaan boycotten?
Statement van niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton doet wel wat
[ afbeelding ]
Zquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton doet wel wat
[ afbeelding ]
zitten daar niet locale stewards? kunnen ze dit idiote gedrag mooi afstraffenquote:Op vrijdag 19 november 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton doet wel wat
[ afbeelding ]
niks vind ik het ook niet maar wat je zelf al aangeeft. F1 komt wel in meer verkeerde landenquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Statement van niks natuurlijk.
Maar ja als hij naast Qatar ook Bahrein, China, Rusland, Verenigde Staten, Azerbaijan, Saoedie-Arabië, Verenigde Arabische Emiraten allemaal moet boycotten dan was Max al wereldkampioen.
triest dat je dit als een soort van optelsommetje wilt gebruiken.quote:
quote:
Causin a collission is dan ook wat anders.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:36 schreef Evenstar het volgende:
Gaat leuk worden als zondag iemand de auto naar buiten laat lopen, iemand raakt, en dan gaat zeuren als hij straf krijgt
... ja maar Max kreeg niks boohooo
Groetjes,
Leclerc
Maar niet bij Maxquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben iig wat extra stress bij RedBull bezorgd zullen ze wel zeggen
Dat wou ik zeggen ja: in dit geval was er geen contact. En zelfs geen voordeel voor de "dader" want die ging er ook af.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Causin a collission is dan ook wat anders.
Tuurlijk, maar toch gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Causin a collission is dan ook wat anders.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:
Nope, Mercedes krijgt het dit seizoen gewoon niet voor elkaar om de spreekwoordelijke paarden in de spreekwoordelijke stal te houden. Hun motoren zijn één race snel en dan volgt er een joekel van een drop off.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef Sureahcamidd het volgende:
Hoe kan redbull nu opeens zo veel sneller zijn?
Ze zullen vast iets illegaals geflikt hebben.
Inderdaad, denk dat zelfs Mazepin ze voor kan blijven dit weekendquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nope, Mercedes krijgt het dit seizoen gewoon niet voor elkaar om de spreekwoordelijke paarden in de spreekwoordelijke stal te houden. Hun motoren zijn één race snel en dan volgt er een joekel van een drop off.
Als Hamilton met maxepin de bocht in gaat zoals Max/lewis in de vorige race kunnen we het kampioenschap voor Max wel vierenquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, denk dat zelfs Mazepin ze voor kan blijven dit weekend
Inhalen in Jeddah lijkt mij wel echt lastig, grote kans dat dat in de muur eindigtquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat Hamilton dit keer niet wint dan pleuren ze mooi een nieuwe ICE erin Saudi-Arabië of Abu Dhabi
Dit gaat nog wel moeilijk worden
Hoezo dat? Als Max deze wint kan hij rustig de volgende twee achter Hamilton eindigen en alsnog kampioen worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel dat Hamilton dit keer niet wint dan pleuren ze mooi een nieuwe ICE erin Saudi-Arabië of Abu Dhabi
Dit gaat nog wel moeilijk worden
Dan steken ze hem bij Bottas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als Max deze wint kan hij rustig de volgende twee achter Hamilton eindigen en alsnog kampioen worden.
Bottas haalt de finish niet in Jeddahquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan steken ze hem bij Bottas.
Abu Dhabi haal je makkelijk in. Zeker met die lay-out changequote:Op vrijdag 19 november 2021 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Inhalen in Jeddah lijkt mij wel echt lastig, grote kans dat dat in de muur eindigtNiet breed genoeg om met zulke snelheden met z'n tweeën door die bochten te denderen.
Hamilton rijdt nog niet met die straaljagermotor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef Sureahcamidd het volgende:
Als je deze wint dan kom je een heel eind inderdaad. Misschien kan je Saudi ook nog winnen doordat je er moeilijk kan inhalenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:00 schreef Evenstar het volgende:
Nu +14pt, bij winst minstens +6pt, dus 20pt voorsprong.
Max kan dan 2x 3e worden, moet je alleen zorgen dat Lewis geen FL kan pakken.
sandbaggende Mercedessen in de FP, dat hebben we dit seizoen nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:39 schreef Sureahcamidd het volgende:
Jeddah kan twee kanten opvallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je deze wint dan kom je een heel eind inderdaad. Misschien kan je Saudi ook nog winnen doordat je er moeilijk kan inhalen
Sowieso lijkt een undercut me op Jeddah ook nog wel een sterk wapen als je goed timed. Dus tactiek kan daar echt het verschil maken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jeddah kan twee kanten opvallen.
Of een optocht waarin kwalificatie zo'n beetje einduitslag is (of in ieder geval ranking na eerste bocht = einduitslag).
Of een knotsgekke SC-festival met veel verassingen waardoor race in Abu Dhabi heel bijzonder gaat worden.
Doe maar geen verassingen. Grosjean kwam daar naar mijn smaak al te dichtij..quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jeddah kan twee kanten opvallen.
Of een optocht waarin kwalificatie zo'n beetje einduitslag is (of in ieder geval ranking na eerste bocht = einduitslag).
Of een knotsgekke SC-festival met veel verassingen waardoor race in Abu Dhabi heel bijzonder gaat worden.
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
sandbaggende Mercedessen in de FP, dat hebben we dit seizoen nog niet eerder gezien.
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
+0.8 in FP1 werd altijd -0,3/-0,5 in Q3.
Hou op, die zitten er gewoon weer lekker bij.
Omdat ze niet achteraf willen zeiken als de race geweest is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef pmponer het volgende:
Waarom dan niet nu het protest? Of zit er dit weekend een andere wing op
Ik vind het maar een hoop gejank.
Het is nu nog geen parc ferme dus dan heeft het ook geen zin en het voordeel schijnt hier in Qatar minder te zijn, dan kan je beter wachten op de race in SAquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef pmponer het volgende:
Waarom dan niet nu het protest? Of zit er dit weekend een andere wing op
Ik vind het maar een hoop gejank.
Ik word een beetje moe van die protesten. Ik volg het maar niet meer en ga me bezighouden met wat er op de baan gebeurtquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef pmponer het volgende:
Het zal wel bij de "sport" horen maar dat gemekker en gedreig over en weer. Bah.. of je hebt bewijs dat iets niet klopt en dan dien je protest in of je houd je mond denk ik dan
The better starting positionquote:
Is altijd zo geweest in F1, ze zoeken de grenzen van het toelaatbare op of hun interpretatie ervan, dan is het aan anderen om te bewijzen dat het niet mag, doen ze allemaal natuurlijk, niet alleen Mercedes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef pmponer het volgende:
Het zal wel bij de "sport" horen maar dat gemekker en gedreig over en weer. Bah.. of je hebt bewijs dat iets niet klopt en dan dien je protest in of je houd je mond denk ik dan
Ook in alle rondjes voor elke coureur?quote:
Zoals het eigenlijk gewoon altijd overal hoort te zijn.quote:
Nee, HAM mag er 29 keer overheenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook in alle rondjes voor elke coureur?
Nee dat vind ik ook prima, maar je dient of protest in of niet, daar hoe je niet de hele tijd suggesties over te doen en dan niks doen. Of dreigen met, ja als je daar dat ook doet nou dan.... hou op en ga racenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest in F1, ze zoeken de grenzen van het toelaatbare op of hun interpretatie ervan, dan is het aan anderen om te bewijzen dat het niet mag, doen ze allemaal natuurlijk, niet alleen Mercedes.
En je zult altijd grijze gebieden houden + innovaties die nog niet zijn vastgelegd in regels omdat regelgeving nu eenmaal altijd achter loopt..quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest in F1, ze zoeken de grenzen van het toelaatbare op of hun interpretatie ervan, dan is het aan anderen om te bewijzen dat het niet mag, doen ze allemaal natuurlijk, niet alleen Mercedes.
in iedere bochtquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef RichardHammond het volgende:
Waar zitten dit weekend de tracklimits?
van zakjapanner naar zandjapannerquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef Marcoss het volgende:
Onze Jap heeft de brommer aangeslingerd
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
Ik stel het volgende voor, voor het seizoen begint krijgt elk team uitgebreid de mogelijkheid om elk wagen te inspecteren, eventuele klachten kunnen dan ingediend worden zodat illegale constructies beoordeeld kunnen worden en ongestraft aangepast, elk team moet ook documenteren wat voor technische foefjes kunnen worden toegepast. Tijdens het seizoen mag er niets meer aangepast worden zonder toestemming van de FIA, teams kunnen geen protesten indienen. Mocht blijken dat een team toch trucjes heeft uitgehaald, dan meet terugwerkende kracht alle uitslagen schrappen.
Arme raptorixquote:
Jij bent van mening dat dit geflapper iets positiefs is?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds de DRS flap![]()
Winkelman zegt dat het mechaniek de druk niet aankan. Ja sure
Wat zou het anders zijn? Zo'n stuiterbalk achterop ga je niet harder van.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef raptorix het volgende:
Ik stel het volgende voor, voor het seizoen begint krijgt elk team uitgebreid de mogelijkheid om elk wagen te inspecteren, eventuele klachten kunnen dan ingediend worden zodat illegale constructies beoordeeld kunnen worden en ongestraft aangepast, elk team moet ook documenteren wat voor technische foefjes kunnen worden toegepast. Tijdens het seizoen mag er niets meer aangepast worden zonder toestemming van de FIA, teams kunnen geen protesten indienen. Mocht blijken dat een team toch trucjes heeft uitgehaald, dan meet terugwerkende kracht alle uitslagen schrappen.
Misschien kunnen we gelijk ook de tekeningen erbij geven en afspreken dat we gedurende het jaar niets meer veranderen.quote:
Is een trucje misschien, extra topspeed. Dat DRS mechaniek is er al jaren, dan is het toch niet ineens zo dat die het niet meer aan kanquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zou het anders zijn? Zo'n stuiterbalk achterop ga je niet harder van.
Ik snap die opmerking ook echt nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat zou het anders zijn? Zo'n stuiterbalk achterop ga je niet harder van.
Nee, dat is het nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een trucje misschien, extra topspeed. Dat DRS mechaniek is er al jaren, dan is het toch niet ineens zo dat die het niet meer aan kan
Een nieuw mechanische wat lichter is en blijkbaar de druk niet aan kan lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een trucje misschien, extra topspeed. Dat DRS mechaniek is er al jaren, dan is het toch niet ineens zo dat die het niet meer aan kan
Het mechaniekquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerst waren de hobbels de reden. Wat nu?
Dat ding hebben ze niet voor niets zo afgesteldquote:
Het is geen afstelling, het is een defect.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ding hebben ze niet voor niets zo afgesteld
*Zucht*quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ding hebben ze niet voor niets zo afgesteld
Het is klaar, over, voorbijquote:
Ja natuurlijk wil RBR je zoiets laten denken, ik vermoed dat er meer achter kan zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is geen afstelling, het is een defect.
Alsof een team zoals RBR niet een fatsoenlijke DRS kan makenquote:
Heeft net gehoord dat Red Bull weet wat ze met hun achtervleugel doen en ziet zijn 8e titel voor zijn ogen verdampenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:21 schreef Evenstar het volgende:
Waarom is Lewis ziedend uit auto gestapt?
dit is een vrije training vleugelquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja denk ik ook hoor, ze willen lift genereren zodat de tracklimits ontweken kunnen wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil RBR je zoiets laten denken, ik vermoed dat er meer achter kan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |