quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft/kan iemand vinden hoever we vorig jaar zijn gekomen met de bingo, wat we hebben afgestreept?
Nee, dateert van 30 december, 2020. Alles wat rood is miste nog.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is vast meer afgestreept lijkt mij.
Groen is afgestreept, rood niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is vast meer afgestreept lijkt mij.
Ah juist. Bedankt!quote:Op donderdag 18 november 2021 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dateert van 30 december, 2020. Alles wat rood is miste nog.
Maar dan in een andere volgordequote:Op donderdag 18 november 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het programma vanavond:
Peter Wright v Jose de Sousa
Mensur Suljovic v Fallon Sherrock
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Michael Smith v Joe Cullen
Die armpjes zijn ook gewoon ongeloofwaardig dun.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bradly Brooks vind ik een psychopaat die lieveheersbeestjesvelugeltjes uittrekt.
Smith M. (Eng)quote:
Daar heeft hij de spierkracht niet voor.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bradly Brooks vind ik een psychopaat die lieveheersbeestjesvelugeltjes uittrekt.
Vechten tegen de bierkaai is ook een veel gemaakte opmerking van Scholten.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scholten leverde niet inderdaad bij WK en Adie was te snel eruit
Ze lezen ook gewoon mee he. Op het laatst gaan ze ook opzettelijk dingen niet zeggen om ons te narren.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:48 schreef spleeh het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai is ook een veel gemaakte opmerking van Scholten.
Uiteindelijk heeft hij dit niet eens gezegd tijdens het WK.
Dat was bij deze zeker het gevalquote:Op donderdag 18 november 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze lezen ook gewoon mee he. Op het laatst gaan ze ook opzettelijk dingen niet zeggen om ons te narren.
Wessel Nijman vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die armpjes zijn ook gewoon ongeloofwaardig dun.
Nee de kindertjes in Afrika vast ook niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wessel Nijman vindt dit geen leuke opmerking.
Zo'n kansloze dooddoener vind ik dit altijd. Vrijwel alles hier is al een miljard keer besproken. Dan kunnen we de tent net zo goed sluitenquote:
Relnicht ben je ookquote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:dr_flash opent de aanval op @:zipportal
Hij gaat goed, hij gaat lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n kansloze dooddoener vind ik dit altijd. Vrijwel alles hier is al een miljard keer besproken. Dan kunnen we de tent net zo goed sluiten![]()
DRT: "Maijer aids zuurstofgebrek"
Zipportal: "Al besproken"
DRT: "Wie zou die kech van Hamster doen OMG"
DRT: "Warm bad alles ditdat"
Wordt een hele saaie planeet hier op deze manier. Laten we dit niet doen.
Leuke rant @maxi-musquote:Op donderdag 18 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n kansloze dooddoener vind ik dit altijd. Vrijwel alles hier is al een miljard keer besproken. Dan kunnen we de tent net zo goed sluiten![]()
Ja of neequote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we nog weleens een Dartskalender. Is dit het laatste toernooi voor het WK?
Zal vast wel al besproken zijn. Gewoon ja of nee is korter
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we nog weleens een Dartskalender. Is dit het laatste toernooi voor het WK?
Zal vast wel al besproken zijn. Gewoon ja of nee is korter
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, knap dat je weet hoe copy/paste werkt, maar als antwoord op mijn post mist het een beetje alles. Maar goed, bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Dit komt bekend voor. Ik heb het idee dat dit al besproken is.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij bekend als één van de meest hysterische jankers in dit topic, en zodra er iets gebeurt wat DRT echt veel schade kan toedoen (meerdere wedstrijden zonder thuispubliek, waaronder mogelijk twee enorm belangrijke wedstrijden, met veel miljoenenschade tot gevolg terwijl we financieel op het randje zitten) is het overdreven. Echt, ik vraag mij af wat voor kronkels in jouw kop plaatsvinden.
Wat heeft dit in godesnaam te maken met DRT? Dit is gewoon trollen, en de mods laten het gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de DRT-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij bekend als één van de meest hysterische jankers in dit topic, en zodra er iets gebeurt wat DRT echt veel schade kan toedoen (meerdere wedstrijden zonder thuispubliek, waaronder mogelijk twee enorm belangrijke wedstrijden, met veel miljoenenschade tot gevolg terwijl we financieel op het randje zitten) is het overdreven. Echt, ik vraag mij af wat voor kronkels in jouw kop plaatsvinden.
Ik juich mee.quote:
Is gewoon een lief meiskequote:Op donderdag 18 november 2021 20:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb Fallon nog eens goed onder de loep genomen maar ik kan er niet warm van worden.
Die interviewster is een stuk leuker.quote:
Geldnemerquote:Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
Accountmanager / Relatiebeheerder Briqwise
BedrijfsnaamBriqwise
Datums dienstverbandmei 2021 – heden
Duur dienstverband7 maanden
Per 1 mei ben ik toegetreden tot het Briqwise Team. Ik ben het aanspreekpunt voor geldnemers en hun adviseurs voor Noord-Nederland (Friesland/Groningen/Drenthe/Overijssel/Flevoland en Noord-Holland Noord). Ik beoordeel financieringsaanvragen, schrijf memoranda uit en ben matchmaker tussen geldnemer en investeerder.
MATCHMAKER GENOT
Klein bomgordeltje onder zijn shirt genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel kilo zou het hoofd van Smith wegen? 15?
Uhmquote:Op donderdag 18 november 2021 20:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano kijkt niet. Dat wordt een negentje.
Brankweer.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Hallo hallo hier spreekt de politie haha hier de brandweer.
Stond net in de aankondiging 14e. Vond dat al vrij hoog eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2021 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
https://www.dartsrankings.com
Nober wil weer even bijzonder doen, dat is de live ranking dus met dit toernooi erbijquote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond net in de aankondiging 14e. Vond dat al vrij hoog eigenlijk
Als t valt dan kan die de top 10 in maar het valt vaak niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond net in de aankondiging 14e. Vond dat al vrij hoog eigenlijk
ja ik zie hetquote:Op donderdag 18 november 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nober wil weer even bijzonder doen, dat is de live ranking dus met dit toernooi erbij
https://www.dartsrankings.com/lastrankingquote:Op donderdag 18 november 2021 20:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
https://www.dartsrankings.com
Zonde eigenlijk, vind het best een leuke speler om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als t valt dan kan die de top 10 in maar het valt vaak niet.
Hohohoh.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef Coco het volgende:
Jammer dat @:zipportal weer eens afwezig is.
Allemaal overgangspillen kopenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME.
Nee die nonchalante houding is ergerlijk. Ik hoop dat hij zijn werparm breektquote:Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk, vind het best een leuke speler om naar te kijken
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef spleeh het volgende:
[..]
Nee die nonchalante houding is ergerlijk. Ik hoop dat hij zijn werparm breekt
Oh sorry. Over wie mag ik wel zelf een mening hebben denk je?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef spleeh het volgende:
[..]
Nee die nonchalante houding is ergerlijk. Ik hoop dat hij zijn werparm breekt
Demonstreren omdat?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
De hele maasvlakte staat vast. De halve haven is aan het demonstrerenToevallig hoeft mijn vrouw niet meer naar haar werk ivm zwangerschapsverlof. Stukje goede timing
Zijn het niet eens met de uitsluiting en polarisatie. Wel genot, want die gasten hebben echt macht als ze de haven platleggen dan hebben winkels o.a. een heel groot probleemquote:
Gaat het tij dan toch eens een keer keren in deze coronastaat?quote:De groep is voornamelijk bang voor de invoering van de QR-code op de werkvloer
Wel bizar dat er niks van dit op het journaal verscheen zojuist HHAHAHAHA. Tij gaat natuurlijk niet keren, maar de burgers hebben wel de macht. Gewoon haventje, schiphol etc platleggen dan stopt het vrij snel gok ikquote:Op donderdag 18 november 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat het tij dan toch eens een keer keren in deze coronastaat?
Lekker bowaquote:Op donderdag 18 november 2021 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
Present. Lekker lang gedouched. Nu omavelletje hihihihihihihihi
Pics or gtfoquote:Op donderdag 18 november 2021 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
Present. Lekker lang gedouched. Nu omavelletje hihihihihihihihi
Past niet in het narratief.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel bizar dat er niks van dit op het journaal verscheen zojuist HHAHAHAHA. Tij gaat natuurlijk niet keren, maar de burgers hebben wel de macht. Gewoon haventje, schiphol etc platleggen dan stopt het vrij snel gok ik
Oh hoi, jij hier?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
hahaha dat dachten jullie toch niet
Is toch al uren voorbij?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
De hele maasvlakte staat vast. De halve haven is aan het demonstrerenToevallig hoeft mijn vrouw niet meer naar haar werk ivm zwangerschapsverlof. Stukje goede timing
Net terug van 48 uur ban dus doe het voortaan hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
In COR kreeg je nu een note en wappie.
Ja ze moeten die 41ste middelmatige bankzittende Spaanse verdediger ergens van betalen hequote:Op donderdag 18 november 2021 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
In Engeland heeft men donderdag met verbazing gereageerd op de verhoging van de seizoenkaartprijzen door Chelsea. Supporters die een vaste zitplaats op de tribunes van Stamford Bridge aan de lange zijden willen, betalen vanaf volgend seizoen ruim ¤ 4.600,00 per stoel.
GENOT
Rudigerquote:Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze moeten die 41ste middelmatige bankzittende Spaanse verdediger ergens van betalen he
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar ze was net daarvoor vertrokken en misschien morgen weer he
Een aanslag in het Binnenhof zou voor het entertainmentgehalte ook genot zijn. Keer zo'n gek met een wapen GENOT.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Dit land is het zat. C'est Ca!
Allemaal softies daar.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Net terug van 48 uur ban dus doe het voortaan hier.
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @de_boswachterquote:
Monique is ERG DRUK met kiejona tegenwoordigquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @:de_boswachter
Wel meer mensen ouwe reus. Zelfs William Rutten god.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Monique is ERG DRUK met kiejona tegenwoordig
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pieter Raait mag van mij van het podium afgetrokken worden met z'n irritante kut act.
Stukje rochelenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @:de_boswachter
Wordt toch nooit wereldkampioen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Clowntje gooit weer met een variant op zijn WK pijlenWat een retard
Aloysius Paulus Maria (Louis) van Gaalquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispín Crispiniano María Remedios de la Santísima Trinidad Ruiz De Sousa
Gaan we bij het WK voorspelspel gokken op hoevaak hij zich misrekent?quote:
Die 10 doodgooien op tripel 1 en single 1quote:Op donderdag 18 november 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we bij het WK voorspelspel gokken op hoevaak hij zich misrekent?
Sow…..quote:Op donderdag 18 november 2021 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
STOOTBUMPERED @:de_boswachter
[ afbeelding ]
Wright zo even pijlenwissel genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo als hij geen fouten maakt gaat het best goed.
En hoe vaak Wright zijn punten, barrels, shafts en flights wisselt per set?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we bij het WK voorspelspel gokken op hoevaak hij zich misrekent?
Lekker vers blaadje.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje Corrina
https://www.instagram.com/corinnakopf/
Verdiende 1 miljoen dollar in 48 uur met OnlyFans KOEKOEK. Multi multi miljonair, wat een heerlijk wijf.quote:
She's just a girl and she's on fire.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verdiende 1 miljoen dollar in 48 uur met OnlyFans KOEKOEK. Multi multi miljonair, wat een heerlijk wijf.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:10 schreef Coco het volgende:
Mij is een vermakelijke dartsavond beloofd.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Deze avond valt me nog niet heel erg mee
Meer van dit soort picasquote:Op donderdag 18 november 2021 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje Corrina
https://www.instagram.com/corinnakopf/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]Dacht even @DJMO te zien in je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ik ga online shoppenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Misschien wil @:monkyyy wel met je kijken?
Vaginale creme?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Hoe kut de potjes ook zijn, de commercials zijn ALTIJD kutter.
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dacht even @:djmo te zien in je spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ze moeten ondertussen wel behoorlijk hun best doen om nog commercials te vinden die aan deze regel voldoenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Hoe kut de potjes ook zijn, de commercials zijn ALTIJD kutter.
Binnenkort weer deze:quote:Op donderdag 18 november 2021 21:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat is de Wolfgang Amadeus Mozart onder de RTL7Darts commercials.
Neeeequote:Op donderdag 18 november 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Binnenkort weer deze:
[ afbeelding ]
Vies wijf.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Binnenkort weer deze:
[ afbeelding ]
Hij zal wel even gespiekt hebben toen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog weinig gemist zie ik, behalve een bijna 9 darter van Smiss.
Er is echt geen zak aan tot dusver jaquote:Op donderdag 18 november 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog weinig gemist zie ik, behalve een bijna 9 darter van Smiss.
Gooit ook minder vloeiendquote:Op donderdag 18 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Sossa is in erg matige vorm de laatste tijd
Nou kan ik niet zeggen dat de wedstrijd waarbij ik stond te vlaggen leuker was maar enfin. Hopen op de volgende 2 potjes dan.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is echt geen zak aan tot dusver ja
Ik dompel me rustig het warme bad in.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom, de show begint hierna pas.
Het lijkt een thema vanavond.quote:
Welkom in het warme badquote:Op donderdag 18 november 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dompel me rustig het warme bad in.
Hij duurt al twee uurquote:Op donderdag 18 november 2021 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er net en zie een shitshow
Dus je kijkt de eerste twee potten die stront zijn en de twee leuke laat je liggenquote:
Stukje femdomquote:Op donderdag 18 november 2021 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Fallon gaat ons zo verwennen.
dit duurt nog wel een kwartier hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Fallon gaat ons zo verwennen.
Het vuurwerk moet nog komenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien nieuwe setup proberen Pieter
ja de gifbeker moet helegaar leeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we hebben ook nog wederom Marcel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |