Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, maar ze was net daarvoor vertrokken en misschien morgen weer he
Een aanslag in het Binnenhof zou voor het entertainmentgehalte ook genot zijn. Keer zo'n gek met een wapen GENOT.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Dit land is het zat. C'est Ca!
Allemaal softies daar.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Net terug van 48 uur ban dus doe het voortaan hier.
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @de_boswachterquote:
Monique is ERG DRUK met kiejona tegenwoordigquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @:de_boswachter
Wel meer mensen ouwe reus. Zelfs William Rutten god.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Monique is ERG DRUK met kiejona tegenwoordig
quote:Op donderdag 18 november 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pieter Raait mag van mij van het podium afgetrokken worden met z'n irritante kut act.
Stukje rochelenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monique Smit zou ik wel een keer naaien ouwe reus. Samen Volendamse coke snuiven in cafe het Hemeltje, wejelds @:de_boswachter
Wordt toch nooit wereldkampioen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Clowntje gooit weer met een variant op zijn WK pijlenWat een retard
Aloysius Paulus Maria (Louis) van Gaalquote:Op donderdag 18 november 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispín Crispiniano María Remedios de la Santísima Trinidad Ruiz De Sousa
Gaan we bij het WK voorspelspel gokken op hoevaak hij zich misrekent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |