SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Door elkaar zelfs, meestal werden er broodhompen in laag alcohol percentage bier gedaan, was veel gezonder dan water, ook voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:53 schreef Karzai het volgende:
In de middeleeuwen was er nog geen thee of koffie en begon je de dag met een lauw biertje en een bordje pap
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Thee is voor vaak zieke mensen, bijvoorbeeld de griep of met darmproblemen.
Koffie is voor mensen die de wereld verder helpen.
Ben je nog vrij vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfjequote:
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Uiterst geloofwaardigquote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekker
Nice, betaald wandelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfje
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht inquote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet met een acteur oefenen
Gaat verbazingwekkend goed
Maar het blijft apart
Nou nouquote:Op donderdag 18 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lig tussen meetings steeds even op bed met een warme kruik in m'n nek. Hopelijk kom ik zo de dagen door tot het weekend
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn afquote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nouNiet weer zalm gegeten toch?
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn af
En dan op naar de zomerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht in
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.
Ik heb altijd het probleem dat ik de ander in het rollenspel niet serieus neem en grappen ga maken omdat het toch geen echte klant pf collega isquote:Op donderdag 18 november 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet heel goed in, maar het gaat aardig, geloof ik![]()
En ik vind het nog leerzaam ook
Is wel interessant als je t goed kan toepassenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ook nog eens een DISC rollenspel gespeeld, dat vond ik een stukje minder en wat stressvol
Hete douche, muscle relaxers, kruik, massage.. als het morgen nog niet weg is ga ik de huisarts maar bellen want dan duurt het me te lang.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hete douche ook al geprobeerd?
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ook nog eens een DISC rollenspel gespeeld, dat vond ik een stukje minder en wat stressvol
3ewereldland huehuequote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.
Welk kleurtje ben?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauw - Blauwquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
De worstenbroodjes zijn anders en het is geen verbetering
DISC?quote:
Zekerquote:Op donderdag 18 november 2021 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel interessant als je t goed kan toepassen
Ja, dit is best een goede actrice en leerzaam, dus ik neem het nu wel serieusquote:Op donderdag 18 november 2021 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd het probleem dat ik de ander in het rollenspel niet serieus neem en grappen ga maken omdat het toch geen echte klant pf collega is
Waar staat blauw blauw dan voor?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DISC?
Daarbij worden mensen verdeeld in 4 kleuren die ook bepaalde eigenschappen hebben
Je kunt ook een toverbal zijn met meerdere kleuren
Dat ik serieus blauw ben 😅quote:Op donderdag 18 november 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar staat blauw blauw dan voor?
Als de lente komt....quote:Op donderdag 18 november 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
En m'n tulpenbollen zijn binnen.
Ik ben blauw groenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw
Heel leuk i.c.m. geel of rood
Je hebt altijd een 2e kleur die ook aanwezig is, maar minder dominant. Welke is dat bij jou?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw
Heel leuk i.c.m. geel of rood
Wij zouden matchenquote:
Hopen dat morgen weg is danquote:Op donderdag 18 november 2021 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hete douche, muscle relaxers, kruik, massage.. als het morgen nog niet weg is ga ik de huisarts maar bellen want dan duurt het me te lang.
Introverten United. Boks.quote:
Blauw - Blauw dusquote:Op donderdag 18 november 2021 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt altijd een 2e kleur die ook aanwezig is, maar minder dominant. Welke is dat bij jou?
Rood - Blauw hiero![]()
zoveel vragenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lig tussen meetings steeds even op bed met een warme kruik in m'n nek. Hopelijk kom ik zo de dagen door tot het weekend
dat is gewoon een ander smaakje van dat dolfijn/leeuw/tijger/olifant classificatie?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DISC?
Daarbij worden mensen verdeeld in 4 kleuren die ook bepaalde eigenschappen hebben
Je kunt ook een toverbal zijn met meerdere kleuren
Kun je t niet opzoeken?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb die toets ook gedaan begin dit jaar. Weet niet meer wat eruit kwam eigenlijk
een dekprop?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet niet meer wat eruit kwam eigenlijk
Vast, maar ik heb nu een nieuwe baan dus boejjequote:
Maar heel even. Blauw = introvert, nauwkeurig, procesmatig, analytisch. En jij bent dat keer 2. Dus extra mensenschuw, extra nauwkeurig, extra analytisch. En je kan niets met andere kleuren?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw dus
Wel misschien een neiging naar Blauw - Groen
quote:
Flashquote:Op donderdag 18 november 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb nu een nieuwe baan dus boejje![]()
![]()
Hoi Puala![]()
4 worstenbroodjes op.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Wtf. Zat je naast @dud0rquote:
Be watte?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]de bakker is net mn lunch komen bezogrgen
Eerst nog even een rolgordijn ophangenquote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Viesdik!quote:
Nope. Helemaal alleen hierquote:Op donderdag 18 november 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf. Zat je naast @:dud0r
[..]
Be watte?
Eetze
Je bent zelf een rolgordijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst nog even een rolgordijn ophangen
[..]
Viesdik!
[..]
Nope. Helemaal alleen hier
Nee beetje sfeerloos gebeuren welquote:Op donderdag 18 november 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk leeft nog niet echt dit
Wel even worstenbroodjes gehaald
[ afbeelding ]
Ik ben wel 1.20m breed jaquote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent zelf een rolgordijn.
@:Wereldgozer
moddervetquote:Op donderdag 18 november 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben wel 1.20m breed ja
Alleen geen 2 meter lang
Deze lijkt me wel iets:quote:Op donderdag 18 november 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
Zullen we een vliegtuig kopen voor foqueville?
https://www.luchtvaartnie(...)-vliegtuigen-te-koop
Je schrijft rolmops verkeerdquote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Duh. Anders mag ik hier niet postenquote:
Moest lachenquote:Op donderdag 18 november 2021 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je schrijft rolmops verkeerd
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
F28?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel iets:
[ afbeelding ]
Er komt over een tijdje een uitbreiding voor Flight Simulator uit met dat type. Er zitten mooi veel klokjes in de cockpit:
[ afbeelding ]
Ik ga wel even leren hoe je dat ding vliegt, dan kan ik pilootje spelen voor Foqueville.
circet Nederland?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil graag even een hulplijn inschakelen voor het hele ziggo gebeuren, iemand hier die kan ontcijferen welk bedrijf dit is, die waren gisteren met kabels in de stoep aan het klooien?
[ afbeelding ]
Damn dat zie je snelquote:
Wat Recce zegtquote:Op donderdag 18 november 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil graag even een hulplijn inschakelen voor het hele ziggo gebeuren, iemand hier die kan ontcijferen welk bedrijf dit is, die waren gisteren met kabels in de stoep aan het klooien?
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat dat betalen gewoon standaard gezeur was van de helpdesk. Als er in de straat met de kabels is geklooid, krijg je daar echt geen rekening voor.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Damn dat zie je snelMerci, ga ik die even lastigvallen
Ah, met de KLM? Het is wel zonde dat Fokker ten onder is gegaan. De Fokker 70/100 waren echt goed en hadden met een update nu ook best kunnen concurreren.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi toestel. Ik heb helaas alleen in een Fokker 50 gevlogen
Ja gaat mij nu nog even niet om het geld maar dat het asap gemaakt wordtquote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat betalen gewoon standaard gezeur was van de helpdesk. Als er in de straat met de kabels is geklooid, krijg je daar echt geen rekening voor.
Nee, met VLM van Rotterdam naar Hamburg.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, met de KLM? Het is wel zonde dat Fokker ten onder is gegaan. De Fokker 70/100 waren echt goed en hadden met een update nu ook best kunnen concurreren.
Ah, ja, dat snap ik. Het is best idioot dat je daar zo lang op moet wachten. Voor sommige mensen is internet redelijk cruciaal.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat mij nu nog even niet om het geld maar dat het asap gemaakt wordt
Ze laten je doodleuk tot maandag wachten ja?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die partij t aanmeld fixen ze t vandaag nog, maar dan krijgt die partij ook de rekening. Vaak zijn ze er dus niet zo happig op om toe te geven dat ze t verprutst hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keihard door je mobiele data heen branden!quote:Op donderdag 18 november 2021 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk vluchtje!quote:Op donderdag 18 november 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, met VLM van Rotterdam naar Hamburg.
Ja, dat heeft Rekkof nog een poos geprobeerd maar is helaas niet gelukt. En nu is Embraer heel erg nadrukkelijk in dat gat gedoken.
High fivequote:Op donderdag 18 november 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ook blauw, check. Alleen de tweede kleur weet ik eerlijk gezegd niet meer.Zal wel groen zijn.
Stom is dat he.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
Verse friet* gehaald voor vanavond.
*ja zo staat het helaas op de verpakking.
Verse friet zit niet in een verpakking maar in een puntzak. "Friet" slaat namelijk op het gefrituurd zijn van je patat.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
Verse friet* gehaald voor vanavond.
*ja zo staat het helaas op de verpakking.
https://www.jumbo.com/pro(...)ebakken-1kg-391170ZKquote:Op donderdag 18 november 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse friet zit niet in een verpakking maar in een puntzak. "Friet" slaat namelijk op het gefrituurd zijn van je patat.
Zoals het hoort. Had ik gisteren ook. Verse Vlaamse friet stond er op de verpakking. Dat kan helemaal niet want het is patatquote:
Maar je frituurt het niet maar één keer, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verse friet zit niet in een verpakking maar in een puntzak. "Friet" slaat namelijk op het gefrituurd zijn van je patat.
Maar Vlaamse reepjes heet wel gewoon friet.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Had ik gisteren ook. Verse Vlaamse friet stond er op de verpakking. Dat kan helemaal niet want het is patat
nog voorgebakken ookquote:Op donderdag 18 november 2021 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)ebakken-1kg-391170ZK
Elders gaan zitten met je zi.ggogoapp.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:34 schreef LTVDK het volgende:
De enige reden dat ik nog bij dat kutziggo zit is volgens mij de F1, maar die licentie zijn ze volgend jaar ook kwijt. Plus ik kan de race dit weekend dus niet eens zien
Denk als ze dat niet doen dat ik dan 3 uur de oven moet zetten.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog voorgebakken ookVraag me af wat er DAN nog vers aan is. Morgen ligt het als gerrie in de pot en heet het nog "verse aardappel" zeker. Kutjumbo met je klotecookies vuil hoerebedrijf ziggo aids taliban rabobank alles
De kans dat die leidinggevende contact opneemt is ongeveer 1%, denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:31 schreef LTVDK het volgende:
Nou die aannemer gebeld, die mag er niks aan doen omdat dat contractueel verboden is vanuit ziggo die bij hun de opdracht moet indienen. Ziggo nog maar een keer gebeld, ze kunnen de afspraak alleen aanpassen naar dinsdag ipv maandag
. Ze wilden me als 'goedmakertje' nog een mobiel internetbundel aanbieden, maar dat kon alleen als ik Vodafone had wat ik niet heb
. Maar even doorgepusht dat ze toch echt met wat beters moeten komen, nu hebben ze een ticket aangemaakt bij de leidinggevende die hopelijk straks nog contact opneemt ...
Dan ga ik ze gewoon net zo vaak bellen tot ze me beu zijn en een spoedmonteur sturen om maar van mijn gezeik af te zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De kans dat die leidinggevende contact opneemt is ongeveer 1%, denk ik.
Voor vrij uiteenlopende waarden van 1% ja. Ik dacht meer aan 0 %.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De kans dat die leidinggevende contact opneemt is ongeveer 1%, denk ik.
Heeft die aannemer t gesloopt?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:31 schreef LTVDK het volgende:
Nou die aannemer gebeld, die mag er niks aan doen omdat dat contractueel verboden is vanuit ziggo die bij hun de opdracht moet indienen. Ziggo nog maar een keer gebeld, ze kunnen de afspraak alleen aanpassen naar dinsdag ipv maandag
. Ze wilden me als 'goedmakertje' nog een mobiel internetbundel aanbieden, maar dat kon alleen als ik Vodafone had wat ik niet heb
. Maar even doorgepusht dat ze toch echt met wat beters moeten komen, nu hebben ze een ticket aangemaakt bij de leidinggevende die hopelijk straks nog contact opneemt ...
Die app heb ik volgens mij niet eensquote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elders gaan zitten met je zi.ggogoapp.
Prima toch, als het voor jou werkt koop jij dat spulquote:Op donderdag 18 november 2021 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik koop het gewoon omdat ik het beter vind smaken dan de meeste zooi uit de vriezer voor in de oven. Dit hoeft tenminste niet meer ontdooien in de oven.
Ik dacht dat je die standaard had bij een tv-abo?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die app heb ik volgens mij niet eens
Kloptquote:Op donderdag 18 november 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die standaard had bij een tv-abo?
Had gisterenochtend gewoon nog alles qua verbindingen, 's middags was ik weg en waren er wat aannemers bezig met niet draden trekken en toen ik thuis kwam waren opeens alle verbindingen weg (inclusief analoog signaal). Dus dat lijkt me vrij zeker dat die of een kabel hebben gesloopt of niet goed hebben aangesloten.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik ze gewoon net zo vaak bellen tot ze me beu zijn en een spoedmonteur sturen om maar van mijn gezeik af te zijn
Geen idee, nooit naar gekeken eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die standaard had bij een tv-abo?
geen idee, ik wil het gewoon niet meteen nu of morgen op hoeven etenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef Ama het volgende:
Zal allemaal wel beter smaken uit een airfryer.
Deze klonk wel redelijk Limburgs ja, was wel thuis aan het werkquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat ze wel wat gezeik gewend zijn. De keren dat ik Ziggo belde, kreeg ik trouwens altijd mensen met een zwaar accent aan de lijn. Volgens mij hadden ze de helpdesk geoutsourced naar Limburg en daarna de Antillen of zo.
Volgens mij zag ik net staan dat het tot 2 december houdbaar is.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee, ik wil het gewoon niet meteen nu of morgen op hoeven eten
Nu ben ik in de warquote:Op donderdag 18 november 2021 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Vlaamse reepjes heet wel gewoon friet.
Je kan het ook zelf maken met aardappel.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Opa's smulfriet uit de vriezer is ook lekker uit de oven. De rest vind ik allemaal maar matig.
Die was aan het hamsteren voor de apocalyps! Ik ga zo ook maar eens pleepapier en water kopen dan.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:39 schreef Ama het volgende:
Zag net iemand echt 30 flessen water kopen ofzo en dan ben ik meteen nieuwsgierig waarom. Ik bedoel het is hier geen Amerika ofzo.
Dan moet die aannemer het gewoon kunnen aanmelden bij Ziggo. En anders zou ik een klacht over hun aannemer indienen en kijken of je het zo kan verspoedigen ipv aanmelden als reguliere storing. Rellen op twitter wilt ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisterenochtend gewoon nog alles qua verbindingen, 's middags was ik weg en waren er wat aannemers bezig met niet draden trekken en toen ik thuis kwam waren opeens alle verbindingen weg (inclusief analoog signaal). Dus dat lijkt me vrij zeker dat die of een kabel hebben gesloopt of niet goed hebben aangesloten.
nou misschien moet ik het ook eens kopen danquote:Op donderdag 18 november 2021 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net staan dat het tot 2 december houdbaar is.
Oke okequote:
Of ze komen het gewoon even heel gauw fiksen ipv dat ik allemaal moeilijk moet gaan doenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet die aannemer het gewoon kunnen aanmelden bij Ziggo. En anders zou ik een klacht over hun aannemer indienen en kijken of je het zo kan verspoedigen ipv aanmelden als reguliere storing. Rellen op twitter wilt ook nog wel eens helpen
Ah, top! We hebben er wel eens eerder mee zitten kloten (ik zit ingelogd op een ander account dan het "huis"-account, abo van thuis stamt nog uit de UPC-dagen), maar da's kerel z'n klusje, dus ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
KloptMoet je alleen ff accountje voor aanmaken, maar dat is t dan ook.
Goed hoor schatquote:Op donderdag 18 november 2021 12:41 schreef Ama het volgende:
En alle Nederlanders die friet zeggen zijn nep Belgen.
Ik vind het echt heel lekker, mooi geel/bruin van kleur.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou misschien moet ik het ook eens kopen danBij de plus of de picnic.
Dat ben ik sowieso met je eensquote:Op donderdag 18 november 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze komen het gewoon even heel gauw fiksen ipv dat ik allemaal moeilijk moet gaan doen
Rellen op twitter.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet die aannemer het gewoon kunnen aanmelden bij Ziggo. En anders zou ik een klacht over hun aannemer indienen en kijken of je het zo kan verspoedigen ipv aanmelden als reguliere storing. Rellen op twitter wilt ook nog wel eens helpen
2 dagen achter elkaar hetzelfde etenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:42 schreef Ama het volgende:
Alleen zo'n zak is een kilo. Ik krijg nooit een kilo patat op. Maar goed 1 zak is al goedkoper dan 1 bakje bij de snackbar dus ach.
2 dagen patat etenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:42 schreef Ama het volgende:
Alleen zo'n zak is een kilo. Ik krijg nooit een kilo patat op. Maar goed 1 zak is al goedkoper dan 1 bakje bij de snackbar dus ach.
Ook PostNL:quote:Voor deze zending is een handtekening nodig. Je kan nu ook de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs gebruiken. Je ontvangt dan zonder direct contact je pakket. PostNL tekent voor jou.
Wat is daar anders aan dan Nederlandse patatkruidenquote:
Eigenlijk moet rellen op FOK! hetzelfde effect hebben!quote:Op donderdag 18 november 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rellen op twitter.
De enige reden dat ik het nog heb, voor als ik wat gedaan wil krijgen bij een helpdesk.
Altijd Ma-tat.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Pa-tat of Ma-tat. Afhankelijk van wie t bakte
Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan Nederlandse patatkruiden
Postnlquote:Op donderdag 18 november 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
PostNL:
[..]
Ook PostNL:
Pleurt pakje in de hal
Het is wel minder rampzalig dan DHL, dat absoluut.quote:
Laatst moest ik pakje ophalen bij het PostNL-punt. Stond in de mail dat ik me moest legitimeren. Bij dat punt stond ik dus al klaar met m'n rijbewijs, maar de mevrouw daar zei dat ik me voor dat pakje niet hoefde te legitimeren. Gewoon straat en huisnummer noemen was voldoende.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
PostNL:
[..]
Ook PostNL:
Pleurt pakje in de hal
Favoriete bezorger van de Beneluxquote:Op donderdag 18 november 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel minder rampzalig dan DHL, dat absoluut.
Je moet ook gewoon Hellmans kopenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen Duitse mayo meer.
Nee Zaanse en anders gewoon paar potten in Duitsland kopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon Hellmans kopen
Ik zal het straks eens vakkundig bestuderen. Nu weer verder met Excel spelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is een topic over
CUL / Gekruide friet
+100quote:Op donderdag 18 november 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rellen op twitter.
De enige reden dat ik het nog heb, voor als ik wat gedaan wil krijgen bij een helpdesk.
Ik heb ah olijfmayo.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Zaanse en anders gewoon paar potten in Duitsland kopen.
Nee hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
Patatkruiden is toch gewoon zout?
Vijfduizend keer zo duur als gewoon zout. Wat hetzelfde is.quote:
Het is niet hetzelfde en zo'n potje kost geen drol in Duitsland.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijfduizend keer zo duur als gewoon zout. Wat hetzelfde is.
hier Hellmann'squote:Op donderdag 18 november 2021 12:50 schreef Flory het volgende:
Altijd DL hiermaar een tube Zaanse is ook lekker.
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 18 november 2021 12:50 schreef Flory het volgende:
Altijd DL hiermaar een tube Zaanse is ook lekker.
Duurquote:Op donderdag 18 november 2021 12:53 schreef Karzai het volgende:
Amora is ook lekker
https://www.jumbo.com/pro(...)dijon-235g-102503POT
ja nou ja ik let er nooit zo op. Kartelfriet kan ik me wel herinneren. Zou ik de foto's erbij moeten pakken. Lang geleden gewoon.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:52 schreef Ama het volgende:
@:Dr_Flash dacht dat jij wel eens patat in Duitsland hebt gegeten, dan weet je toch dat er andere kruiden opzitten dan hier.
Dit heeft mijn vriend laatst gekocht.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
Truffel mayonaise is ook lekker
Kartelfriet? Krijg je daar een gram coke bij?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja ik let er nooit zo op. Kartelfriet kan ik me wel herinneren. Zou ik de foto's erbij moeten pakken. Lang geleden gewoon.
Duur bakje patat wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kartelfriet? Krijg je daar een gram coke bij?
OMG ik boek nu een ticket.quote:
Ik zet ook net aan de koffie.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, heb koffie gevonden
Ik kan gelukkig sterven
Ik weet ook nog wel een adresje voor koffie.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, heb koffie gevonden
Ik kan gelukkig sterven
Koffieboksquote:Op donderdag 18 november 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet ook net aan de koffie.
Zeggggquote:Op donderdag 18 november 2021 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een adresje voor koffie.
Wattenstaafje?quote:
quote:
Test. Na m'n festival vorig weekend vind ik het wel zo netjes om de komende dagen even een zelftest te doen voor ik me in het openbaar begeef.quote:
huh wat?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kijk trouwens uit naar de worsten
Tapt mee met Fles
https://drentsbakkie.nlquote:
He psst maisje. Ik heb een grote rookworst.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kijk trouwens uit naar de worsten
Tapt mee met Fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je date?quote:
Oh hier was het antwoord alquote:
Tap tap tapquote:
Denk het? Ik ga er niet hele tijd achteraan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh de worsten. Ja die worden op z'n vroegst morgen verstuurd toch? *taptaptap
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He psst maisje. Ik heb een grote rookworst.*Aangifte doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh ik dacht dat er nu al mensen aan het bier gingen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tap tap tap
Van ongeduld
Nog steeds geenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zo snel gaat het niet
quote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zo snel gaat het niet
Dat vraagt toch ook niemand?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk het? Ik ga er niet hele tijd achteraan hoor.Er staat duidelijk op de site wanneer hij ze heeft.
Ik hoorde op werk vandaag ze dat ze vandaag er weer zijn maar goed hoe betrouwbaar die bron is weet ik niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vraagt toch ook niemand?Er staat me iets van 19 november bij dat ze weer binnenkomen of zo. We zien het wel
oh dat ook wel hoor. Alleen zonder worstquote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nu al mensen aan het bier gingen.
Oh, geen idee? Heb verder geen communicatie ontvangen dus ik zie het welquote:Op donderdag 18 november 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh de worsten. Ja die worden op z'n vroegst morgen verstuurd toch? *taptaptap
Nou, van het weekend pas weer hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat ook wel hoor. Alleen zonder worst
Ik hou het nu maar bij koffiequote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nu al mensen aan het bier gingen.
Je mag niet pssst-en tegen maisjusquote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het is voor bij de erwtensoep morgen
Nee johquote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
Zodra ik iets hoor over versturen dan laat ik het weten maar kan me ook goed voorstellen dat ik verder niks te horen krijg want heb er ook verder niks mee te maken ofzo.
Vraag morgen gewoon want moet toch morgen ophalen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh
Ben je mal
Komt goed hoor
En was niet bedoeld om jou aan het werk te zettenis gewoon voorpret en mee tappen met Fles
Nee hoorquote:
2 dagen na de post dat de geit is gemolkenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat @:budapestenaar trouwen?
Maar ik ben niet ongeduldig, ik wacht waarschijnlijk toch tot volgende week zaterdag.quote:
Niet aardig om Buda een geit te noemenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 dagen na de post dat de geit is gemolken
Proostquote:Op donderdag 18 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat ook wel hoor. Alleen zonder worst
Euhmmmmquote:
Dat is wat ik voor me zag.quote:
lang en diep?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, m'n coronatest is zoals ik m'n zwangerschapstesten graag zie.
hoe vaak doe jij een zwangerschapstest?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon niet?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
iedere keer nadat de geit gemolken isquote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe vaak doe jij een zwangerschapstest?
Whieepen wel?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag niet pssst-en tegen maisjus
Volgend jaar. We mogen allemaal komenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat @:budapestenaar trouwen?
een bukakkeloft?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgend jaar. We mogen allemaal komen
huehue
Dat is wel snel na 2(?) dates.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgend jaar. We mogen allemaal komen
huehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |