SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Door elkaar zelfs, meestal werden er broodhompen in laag alcohol percentage bier gedaan, was veel gezonder dan water, ook voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:53 schreef Karzai het volgende:
In de middeleeuwen was er nog geen thee of koffie en begon je de dag met een lauw biertje en een bordje pap
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Thee is voor vaak zieke mensen, bijvoorbeeld de griep of met darmproblemen.
Koffie is voor mensen die de wereld verder helpen.
Ben je nog vrij vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfjequote:
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Uiterst geloofwaardigquote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekker
Nice, betaald wandelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfje
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht inquote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet met een acteur oefenen
Gaat verbazingwekkend goed
Maar het blijft apart
Nou nouquote:Op donderdag 18 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lig tussen meetings steeds even op bed met een warme kruik in m'n nek. Hopelijk kom ik zo de dagen door tot het weekend
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn afquote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nouNiet weer zalm gegeten toch?
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn af
En dan op naar de zomerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht in
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.
Ik heb altijd het probleem dat ik de ander in het rollenspel niet serieus neem en grappen ga maken omdat het toch geen echte klant pf collega isquote:Op donderdag 18 november 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet heel goed in, maar het gaat aardig, geloof ik![]()
En ik vind het nog leerzaam ook
Is wel interessant als je t goed kan toepassenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ook nog eens een DISC rollenspel gespeeld, dat vond ik een stukje minder en wat stressvol
Hete douche, muscle relaxers, kruik, massage.. als het morgen nog niet weg is ga ik de huisarts maar bellen want dan duurt het me te lang.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hete douche ook al geprobeerd?
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ook nog eens een DISC rollenspel gespeeld, dat vond ik een stukje minder en wat stressvol
3ewereldland huehuequote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.
Welk kleurtje ben?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauw - Blauwquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
De worstenbroodjes zijn anders en het is geen verbetering
DISC?quote:
Zekerquote:Op donderdag 18 november 2021 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel interessant als je t goed kan toepassen
Ja, dit is best een goede actrice en leerzaam, dus ik neem het nu wel serieusquote:Op donderdag 18 november 2021 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd het probleem dat ik de ander in het rollenspel niet serieus neem en grappen ga maken omdat het toch geen echte klant pf collega is
Waar staat blauw blauw dan voor?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DISC?
Daarbij worden mensen verdeeld in 4 kleuren die ook bepaalde eigenschappen hebben
Je kunt ook een toverbal zijn met meerdere kleuren
Dat ik serieus blauw ben 😅quote:Op donderdag 18 november 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar staat blauw blauw dan voor?
Als de lente komt....quote:Op donderdag 18 november 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
En m'n tulpenbollen zijn binnen.
Ik ben blauw groenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw
Heel leuk i.c.m. geel of rood
Je hebt altijd een 2e kleur die ook aanwezig is, maar minder dominant. Welke is dat bij jou?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw
Heel leuk i.c.m. geel of rood
Wij zouden matchenquote:
Hopen dat morgen weg is danquote:Op donderdag 18 november 2021 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hete douche, muscle relaxers, kruik, massage.. als het morgen nog niet weg is ga ik de huisarts maar bellen want dan duurt het me te lang.
Introverten United. Boks.quote:
Blauw - Blauw dusquote:Op donderdag 18 november 2021 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt altijd een 2e kleur die ook aanwezig is, maar minder dominant. Welke is dat bij jou?
Rood - Blauw hiero![]()
zoveel vragenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lig tussen meetings steeds even op bed met een warme kruik in m'n nek. Hopelijk kom ik zo de dagen door tot het weekend
dat is gewoon een ander smaakje van dat dolfijn/leeuw/tijger/olifant classificatie?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DISC?
Daarbij worden mensen verdeeld in 4 kleuren die ook bepaalde eigenschappen hebben
Je kunt ook een toverbal zijn met meerdere kleuren
Kun je t niet opzoeken?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb die toets ook gedaan begin dit jaar. Weet niet meer wat eruit kwam eigenlijk
een dekprop?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet niet meer wat eruit kwam eigenlijk
Vast, maar ik heb nu een nieuwe baan dus boejjequote:
Maar heel even. Blauw = introvert, nauwkeurig, procesmatig, analytisch. En jij bent dat keer 2. Dus extra mensenschuw, extra nauwkeurig, extra analytisch. En je kan niets met andere kleuren?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauw - Blauw dus
Wel misschien een neiging naar Blauw - Groen
quote:
Flashquote:Op donderdag 18 november 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb nu een nieuwe baan dus boejje![]()
![]()
Hoi Puala![]()
4 worstenbroodjes op.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Wtf. Zat je naast @dud0rquote:
Be watte?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]de bakker is net mn lunch komen bezogrgen
Eerst nog even een rolgordijn ophangenquote:Op donderdag 18 november 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Viesdik!quote:
Nope. Helemaal alleen hierquote:Op donderdag 18 november 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf. Zat je naast @:dud0r
[..]
Be watte?
Eetze
Je bent zelf een rolgordijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst nog even een rolgordijn ophangen
[..]
Viesdik!
[..]
Nope. Helemaal alleen hier
Nee beetje sfeerloos gebeuren welquote:Op donderdag 18 november 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk leeft nog niet echt dit
Wel even worstenbroodjes gehaald
[ afbeelding ]
Ik ben wel 1.20m breed jaquote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent zelf een rolgordijn.
@:Wereldgozer
moddervetquote:Op donderdag 18 november 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben wel 1.20m breed ja
Alleen geen 2 meter lang
Deze lijkt me wel iets:quote:Op donderdag 18 november 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
Zullen we een vliegtuig kopen voor foqueville?
https://www.luchtvaartnie(...)-vliegtuigen-te-koop
Je schrijft rolmops verkeerdquote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Duh. Anders mag ik hier niet postenquote:
Moest lachenquote:Op donderdag 18 november 2021 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je schrijft rolmops verkeerd
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
F28?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel iets:
[ afbeelding ]
Er komt over een tijdje een uitbreiding voor Flight Simulator uit met dat type. Er zitten mooi veel klokjes in de cockpit:
[ afbeelding ]
Ik ga wel even leren hoe je dat ding vliegt, dan kan ik pilootje spelen voor Foqueville.
circet Nederland?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil graag even een hulplijn inschakelen voor het hele ziggo gebeuren, iemand hier die kan ontcijferen welk bedrijf dit is, die waren gisteren met kabels in de stoep aan het klooien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |