SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Door elkaar zelfs, meestal werden er broodhompen in laag alcohol percentage bier gedaan, was veel gezonder dan water, ook voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:53 schreef Karzai het volgende:
In de middeleeuwen was er nog geen thee of koffie en begon je de dag met een lauw biertje en een bordje pap
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Thee is voor vaak zieke mensen, bijvoorbeeld de griep of met darmproblemen.
Koffie is voor mensen die de wereld verder helpen.
Ben je nog vrij vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfjequote:
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even naar de watertoren geweestéén van de laatste in het land die nog als zodanig in dienst is
En helemaal naar boven geklommen, 218 treden. Fantastisch uitzicht
Uiterst geloofwaardigquote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo vroeg altijd een halve neushoorn voordat ik ga werken, lekker lekker
Nice, betaald wandelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Ik werk tegenwoordig voor die watertorenbedrijfje
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht inquote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet met een acteur oefenen
Gaat verbazingwekkend goed
Maar het blijft apart
Nou nouquote:Op donderdag 18 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Lig tussen meetings steeds even op bed met een warme kruik in m'n nek. Hopelijk kom ik zo de dagen door tot het weekend
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn afquote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nouNiet weer zalm gegeten toch?
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerd geslapen op het slechte hotelkussen. En kom maar niet van de nekpijn af
En dan op naar de zomerquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het een rollenspel voor je werk? Ik ben daar echt zo slecht in
Moet ik eerst naar de huisarts dan en die bepaalt of je naar de fysio mag op kosten van de verzekering, maar heb nog geen nieuwe arts in m'n huidige dorp (sta op de wachtlijst). Dus kijk het nog even een dagje aan voordat ik 120km ga afleggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysio bellen. Of gaat dat zo niet bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |