quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakken
Maar is het nou een periode of een topic?quote:
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is het nou een periode of een topic?Nou ja, we maken er wel wat van.
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter isquote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Timeout in het topic denk ik. Enfin, er is een oplossing.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter is
Of dat RTL toch nog tijdelijk een licentie houdt
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levertquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens.
Dat begreep ik, dit was even een aanvulling.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levert
Dat vind ik wel te duur. VEEL te duur. 2,50 misschien.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Dan kijk ik alleen nog het wkquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Die doet F1.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?
Amber Brantsen?
Lekker terug naar de gure streamtijden.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen nog het wk
@:jr-style-93
Noteer mijn naam maar.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze Maijer meenemen gaan we dat hoofdkantoor bestormen.
Jack is boos op Laporta.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker terug naar de gure streamtijden.
Ik denk dat Maijer de belangrijkste reden is dat ze nooit op tijd terug naar de zaal gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze Maijer meenemen gaan we dat hoofdkantoor bestormen.
Ik snap niet helemaal wat dat met Dani Alves te maken heeft?quote:
Ja nou daar krijgen we dan weer een andere flopshow voor terug. En als het leuk genoeg is, maakt @JR-Style-93 wel weer een nieuwe WKbingoquote:Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begreep ik, dit was even een aanvulling.
Stiekem vind ik dat Maijer en co (nou die misschien net niet) er ook gewoon bij horen en al het gezeur daarop.
Ik vind Jack sowieso vaak onnavolgbaar op twitter.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat dat met Dani Alves te maken heeft?
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @JR-Style-93 daar tijd voor.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou daar krijgen we dan weer een andere flopshow voor terug. En als het leuk genoeg is, maakt @:JR-Style93 wel weer een nieuwe WKbingo
Heb daar nog wel een suggestie voorquote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @:jr-style-93 daar tijd voor.
Zeg het maar, meisje.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef spleeh het volgende:
[..]
Heb daar nog wel een suggestie voor
Vast weer een primitieve tweet omdat Dani Alves een excentrieke persoonlijkheid is.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Jack sowieso vaak onnavolgbaar op twitter.
Sjaak die zijn gebrek aan voetbalkennis met het kijkerspubliek deeltquote:
Vanavond is slechts voorspel voor de bruisende avond die morgen is.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Flop maar dat kon je eigenlijk wel verwachten
Ik was hier dus al een beetje bang voor, ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanavond is slechts voorspel voor de bruisende avond die morgen is.
Halve finale zondag gehaald van het WK kwalificatietoernooi.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Is Pedo Klaasen dit jaar nog wat? Nee, zeker?
Gaat binnenkort Bitcoin Jerry vervangen in de studio.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Is Pedo Klaasen dit jaar nog wat? Nee, zeker?
DRT gaat opgeheven worden na dit WK.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
DRT gaat opgeheven worden na dit WK.
F1-dagjesvolk zal wel grotendeels overlappen met de potentiële dartdagjesmens. Misschien dat die eerder darts meepakken ('omdat ze toch voor het abonnement betaald hebben') dan nu bij RTL, dat ze verder nooit op hebben staan.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soms. Ik speel zelf pingpong maar daar geldt in principe hetzelfde. Vaak maakt de temperatuur van de zaal hierbij enorm uit (serieus). Adrenalinepotjes in een warme zaal en je kan overhit raken. In een te koude zaal zijn juist die emotieloze potjes kut.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me op zich prettiger ja. Maar ga je er beter van spelen?
Het warme VTM-bad is niet guur.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker terug naar de gure streamtijden.
En de tocht? #dtvquote:Op woensdag 17 november 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms. Ik speel zelf pingpong maar daar geldt in principe hetzelfde. Vaak maakt de temperatuur van de zaal hierbij enorm uit (serieus). Adrenalinepotjes in een warme zaal en je kan overhit raken. In een te koude zaal zijn juist die emotieloze potjes kut.
Wie maakt het topic om de kaart te vullen aan? Moet ik zeker wéér doen?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @:jr-style-93 daar tijd voor.
Wat een eind!quote:Op woensdag 17 november 2021 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit aan
Vandaag geëindigd op 24.000 stappen.
Die bingo wil ik ook best op mij nemen, kan JR in de tussentijd ook wel even aanschieten via dm/pm.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie maakt het topic om de kaart te vullen aan? Moet ik zeker wéér doen?
En een Nostradamus (met prijzen?!?! @:heywoodu)?
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jenkinsgod.
Dean met zijn 60 gemiddeld gaat het ook weer proberen.
We motten eerst een gevulde kaart hebben waar hij eventueel mee aan de slag kan.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo wil ik ook best op mij nemen, kan JR in de tussentijd ook wel even aanschieten via dm/pm.
Een hoop narigheid schat ik zo in.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
Wie zouden er in De Bonte Wever op komen dagen buiten Koos (en Koos jr. ga ik vanuit)?
Wat mij betreft mag er wel weer eens een leuke Spanjaard bijquote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zouden er in De Bonte Wever op komen dagen buiten Koos (en Koos jr. ga ik vanuit)?
De Zuid/West-Europese qualifier voor het PDC-WK belooft ook weer een strontpot te worden met de Alcinasjes en Justicia's waar je nooit van af komt.
[ twitter ]
Mot hij wel willen. Ik maak donderdag/vrijdag wel even een topic aan.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
We motten eerst een gevulde kaart hebben waar hij eventueel mee aan de slag kan.
Tja, als het een Spaanse variant van De Sousa is zou dat zonder meer welkom zijn. Spaanse varianten van Koltsov, nou ja, niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er wel weer eens een leuke Spanjaard bij
Reyes vs vGerwen was naar mijn herinnering wel een fantastische WK pot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als het een Spaanse variant van De Sousa is zou dat zonder meer welkom zijn. Spaanse varianten van Koltsov, nou ja, niet.
Lijkt me wat vroeg voor Bradley.quote:
WARM BADquote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn aan het darten. Laatste 16. Best of 19.
Nattekat.gifquote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen dank.
@:nattekat Hier is het echt een warm bad, heerlijk!!!
hey poepquote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Als je lijdt aan de eetstoornis anorexia nervosa heb je een vervormd beeld van je lichaam. Een van de kenmerken van anorexia is dat je je (te) dik voelt, maar er is juist vaak sprake van ondergewicht. Je bent enorm bang om aan te komen en daarom obsessief bezig met afvallen.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen dank.
Alfa man Price. Boh die zou je vriendin uren aan een stuk anaal kapot maken, wat een alfaquote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
debiele schreeuwlelijk. Hier heb ik een pittige mening over.
PoepGodquote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Als je lijdt aan de eetstoornis anorexia nervosa heb je een vervormd beeld van je lichaam. Een van de kenmerken van anorexia is dat je je (te) dik voelt, maar er is juist vaak sprake van ondergewicht. Je bent enorm bang om aan te komen en daarom obsessief bezig met afvallen.
Pics. Ik vraag dit voor een vriendin @Anneloosquote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
Ik zit inmiddels trouwens echt in bad. Ter info.
Nog plek voor een paar fokkers?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
Graag cam aanzetten.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
Publiek krijg je wel meequote:Op woensdag 17 november 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of dit slim is Broeks.
Is daar niet nog een leuk gifje van?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog plek voor een paar fokkers?
Zeer zekerquote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was al lichtelijk in zijn voordeel.
Fijn dat je je plekje gevonden hebt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen dank.
Van vandaag zeker? Moet hem nog bekijken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
In Dubai is het verboden een vent in zijn reet te neuken, aldus Jan Roos. Ter info @:Zipportal
Ik ga mijn vriend @Wereldgozer niet in de weg zitten.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pics. Ik vraag dit voor een vriendin @:anneloos
De betreffende moderator is vieswoedend omdat ik dat plaatje 2x heb gepost. Nu heeft hij me op de korrel.quote:
Absoluut. Fiat Multipla genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van vandaag zeker? Moet hem nog bekijken.
Volgend weekend weer een berenklem makker.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De betreffende moderator is vieswoedend omdat ik dat plaatje 2x heb gepost. Nu heeft hij me op de korrel.
Laten we hopen dat Hamilton wereldkampioen gaat worden, dan pak ik die schobbejak keihard aan.
Oei even Roddelpraat kijken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
In Dubai is het verboden een vent in zijn reet te neuken, aldus Jan Roos. Ter info @:Zipportal
Oke ik ben in een goede buiquote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Is daar niet nog een leuk gifje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dart ie nog dan, die Hamilton?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De betreffende moderator is vieswoedend omdat ik dat plaatje 2x heb gepost. Nu heeft hij me op de korrel.
Laten we hopen dat Hamilton wereldkampioen gaat worden, dan pak ik die schobbejak keihard aan.
Inderdaad. Even een paar vallen uitzetten.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend weekend weer een berenklem makker.
Cruella de Vil genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Zou raken @:de_boswachter
Volgens mij komt hier echt nooit een mod.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we niet de komende weken alvast gebanned worden zodat we tijdens WK onze gang kunnen gaan
Soort vooruitbetaling
Price gooit ook beter met (normaal) publiek.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
het immer vervelende publiek. Prijs zal hopen dat de besmettingen nog meer oplopen in Engeland.
Wenkbrauwen als borstels bij de plaatselijke voetbalvereniging om je schoenen mee schoon te makenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 november 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij komt hier echt nooit een mod.
Maar er is en komt geen normaal publiek.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price gooit ook beter met (normaal) publiek.
Maar op Ally Pally valt het hopelijk mee
Ik weet wel met wat ik haar zou raken ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ik toen wel wat uitvoerde in DRTquote:Op woensdag 17 november 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden? Of FA of zo.
Af en toe het bad vol laten lopen. Genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsof ik toen wel wat uitvoerde in DRT
Terwijl het qua niveau eigenlijk helemaal nergens over gaatquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er is en komt geen normaal publiek.
Tv erin flikkeren genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Af en toe het bad vol laten lopen. Genot.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet wel met wat ik haar zou raken ja.
Trouwens, deze clown doet mij denken aan een heel leuk ander plaatje van clowns in het publiek. Kan iemand deze delen?quote:
neequote:Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, deze clown doet mij denken aan een heel leuk ander plaatje van clowns in het publiek. Kan iemand deze delen?
Gropsv3-0.jpgquote:Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trouwens, deze clown doet mij denken aan een heel leuk ander plaatje van clowns in het publiek. Kan iemand deze delen?
Lichtknopje omlaag genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga eerst wat flesjes water vullen en die leegdrinken. Tegen de kater, want morgen moeten we dansen en springen op de Crossbandwagon die pas moet stoppen op 1 januari als hij de bokaal omhooghijst in het Alexandra Palace. Een Rob, een Cross, een badwagon, een forum, een eenheid, eensgezind tegen teringmongolen als Taylor en Van Gerwen.
Vandaag ben ik weggezapt na de 1-3 voor Taylor. Die Taylor, ik kan er niet naar kijken, zeker als Anderson vijf punten lager gooit. Nu zie ik dronken grapjassen op Twitter doen alsof Taylor zijn beste WK ooit gooit op zijn laatste WK ooit terwijl dat finale onzin is. Ik heb hem op het WK2009 en WK2010 pas goed zien gooien, eigenlijk in beide kalenderjaren. Het wegzappen is meer omdat ik voel dat het weer langzaam zijn kant opvalt. Je kunt natuurlijk ook blind invullen dat Jamie Lewis morgen na een setje alweer op zijn rug ligt. En dan begint het riedeltje weer van voor af aan. Zjak vindt het weer geweldig, hier gaan mongolen weer geforceerd fappen op Taylor omdat het tegen Klompvoet zomaar Taylordag kan zijn ,want niemand ziet liever Klompvoet verliezen dan dit forum.
Stel het klompvoetbashen, mocht hij de finale halen, even uit. Juich met hart en ziel tegen Phil Douglas Taylor. Nooit een waardig kampioen geweest, altijd een walgelijke teringlul geweest. Nooit respect voor zijn tegenstanders, ook in die docu over Kyle Anderson, Corey Cadby en Daryl Gurney spreken alsof het zijn drie brave mopshonden zijn. Hij heeft echt niet door wat voor respectloze mongool het is. Alles wat ik tegen mensen in sporten (of spelletjes) heb komt in Taylor en Cristiano Ronaldo samen. Een grote onemanshow, geen respect voor het spel maar alleen voor zichzelf. Die Taylor kan wel roepen dat hij dit of dat betekend heeft voor de sport, maar dat rechtvaardigt zijn gedrag niet.
Maandagavond juichen we voor klompvoet of Rob Cross alsof het je teringeigen broer, kind of vader is. Van Gerwen bashen om zijn idiote gedrag voor de camera komt later nog wel. Echt wel, want het doet me pijn om afscheid te nemen van de bandwagon MvG. Als je hem in 2006 en 2007 zet opkomen, door diepe dalen ziet gaan en in 2012 hem de kiem ziet leggen. Ja, dan doet het pijn om klompvoet te zien veranderen in een vermoeiend figuur.
Kijk naar darten voor het spelletje en niet voor de onemanshows. Juich voor Gary, juich voor Cross, Juich voor Van den Bergh, juich voor iedereen die geen grote act opvoert.
Taylor, ik pis over je dartsgraf heen op 1 janueri. Opgerot, opgetyfd, opgerot met alles. Godverdomme man, wat een lul.
Dit moet van Stijn zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga eerst wat flesjes water vullen en die leegdrinken. Tegen de kater, want morgen moeten we dansen en springen op de Crossbandwagon die pas moet stoppen op 1 januari als hij de bokaal omhooghijst in het Alexandra Palace. Een Rob, een Cross, een badwagon, een forum, een eenheid, eensgezind tegen teringmongolen als Taylor en Van Gerwen.
Vandaag ben ik weggezapt na de 1-3 voor Taylor. Die Taylor, ik kan er niet naar kijken, zeker als Anderson vijf punten lager gooit. Nu zie ik dronken grapjassen op Twitter doen alsof Taylor zijn beste WK ooit gooit op zijn laatste WK ooit terwijl dat finale onzin is. Ik heb hem op het WK2009 en WK2010 pas goed zien gooien, eigenlijk in beide kalenderjaren. Het wegzappen is meer omdat ik voel dat het weer langzaam zijn kant opvalt. Je kunt natuurlijk ook blind invullen dat Jamie Lewis morgen na een setje alweer op zijn rug ligt. En dan begint het riedeltje weer van voor af aan. Zjak vindt het weer geweldig, hier gaan mongolen weer geforceerd fappen op Taylor omdat het tegen Klompvoet zomaar Taylordag kan zijn ,want niemand ziet liever Klompvoet verliezen dan dit forum.
Stel het klompvoetbashen, mocht hij de finale halen, even uit. Juich met hart en ziel tegen Phil Douglas Taylor. Nooit een waardig kampioen geweest, altijd een walgelijke teringlul geweest. Nooit respect voor zijn tegenstanders, ook in die docu over Kyle Anderson, Corey Cadby en Daryl Gurney spreken alsof het zijn drie brave mopshonden zijn. Hij heeft echt niet door wat voor respectloze mongool het is. Alles wat ik tegen mensen in sporten (of spelletjes) heb komt in Taylor en Cristiano Ronaldo samen. Een grote onemanshow, geen respect voor het spel maar alleen voor zichzelf. Die Taylor kan wel roepen dat hij dit of dat betekend heeft voor de sport, maar dat rechtvaardigt zijn gedrag niet.
Maandagavond juichen we voor klompvoet of Rob Cross alsof het je teringeigen broer, kind of vader is. Van Gerwen bashen om zijn idiote gedrag voor de camera komt later nog wel. Echt wel, want het doet me pijn om afscheid te nemen van de bandwagon MvG. Als je hem in 2006 en 2007 zet opkomen, door diepe dalen ziet gaan en in 2012 hem de kiem ziet leggen. Ja, dan doet het pijn om klompvoet te zien veranderen in een vermoeiend figuur.
Kijk naar darten voor het spelletje en niet voor de onemanshows. Juich voor Gary, juich voor Cross, Juich voor Van den Bergh, juich voor iedereen die geen grote act opvoert.
Taylor, ik pis over je dartsgraf heen op 1 janueri. Opgerot, opgetyfd, opgerot met alles. Godverdomme man, wat een lul.
Die geile ouwe kale biljartbal!!!! Lekker man!!!!quote:Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Dit staat gewoon op de frontpage @:de_boswachter GENOT
[ afbeelding ]
Zeker. Na een Tinder date bleek de desbetreffende dame een vriendin/collega van de vrouw van een vriend van me. Ik zei tegen die vriend: Ja, was leuk, uiteindelijk ook in bed beland maar geen blijvertje. Denk niet dat er een tweede date komt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Heb jij geen dagboek ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Na een Tinder date bleek de desbetreffende dame een vriendin/collega van de vrouw van een vriend van me. Ik zei tegen die vriend: Ja, was leuk, uiteindelijk ook in bed beland maar geen blijvertje. Denk niet dat er een tweede date komt.
Bleek zij een heel verhaal af te hebben gestoken over dat ze had gewild dat ze zichzelf niet meteen op de eerste avond had gegeven, want ze had toch ook wel twijfels gehad op dat moment en ze wilde niet dat ik nu dacht dat ze zo makkelijk was en wat zouden die gezamenlijke vrienden wel niet denken.
Houd toch op joh. Leuke avond met een niet onaantrekkelijke variant van de andere sekse. Goed gegeten, lekkere sex gehad en het bleek uiteindelijk niet voor de lange termijn. Niet moeilijk over doen en door!
Ik vraag me wel eens af of het verschil deels komt doordat je als vrouw daadwerkelijk iemand 'in' je laat. Of dat misschien een psychologisch dingetje is.
Hoe dan ook, ik had op de middelbare (en de Uni) echt wel een paar docentes die ik graag eens wat beter had leren kennen. Ééntje was mijn mentor en daar heb ik wel eens een hele gezellige avond mee in de kroeg gehad, tot ze op enig moment zei dat het misschien verstandiger was als ze naar huis ging, gelet op de professionele relatie. Maar goed, ik was toen 18 en zij 25m dat is toch net anders.
Ik vind Maikol nog steeds niet zo erg als de meesten hier.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat @:el-stinho vroegah fan was van MvG
Ik vind dit persoonlijk niet echt een zelfgeschreven reactie op jouw copypaste.quote:
Uw tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk niet echt een reactie op jouw copypaste.
Dit werkt uitstekendquote:Op woensdag 17 november 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Geen verkeerd nummer om mee op te komen
Maar wat zegt het dat maxi het idee heeft dat jij dat wel getikt hebtquote:Op woensdag 17 november 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk niet echt een zelfgeschreven reactie op jouw copypaste.
Dat @maxi-mus daar even compleet de mist in gaat.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat zegt het dat maxi het idee heeft dat jij dat wel getikt hebt
Dat doet ergens redelijke pijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat zegt het dat maxi het idee heeft dat jij dat wel getikt hebt
Ik zag het.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat @:maxi-mus daar even compleet de mist in gaat.
Al is het een relatief nieuwe ‘meme’
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meme ook niet ken en na een snelle scan ook tot de conclusie kwam dat dit best eens van gurney kon komenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat @:maxi-mus daar even compleet de mist in gaat.
Al is het een relatief nieuwe ‘meme’
Ik twijfelde omdat je het topic inkwam met de opmerking dat je date kut was ofzo. Maar dit lag aan mij ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doet ergens redelijke pijn.
Aan de andere kant vond ik deze zo overduidelijk dat ik van mening ben dat het aan @:maxi-mus lag en niet aan mij. Zo. Dat zal hem leren.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
Ik wist niet dat @:el-stinho vroegah fan was van MvG
Toen Raybar zijn held Van Gerwen eruit mieterde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op iemand die mijn twee helden eruit gooit is altijd terecht.
Bunting en Van Gerwen gooiden allebei fantastisch en toch zijn ze in het vuur verdwenen. Wat een pijn, wat een mentaal leed, wat een walgelijk leed.
Kings of Leon dan maar.
Cowboy van Ch!pz zou ook prima passen bij Joe Murnanquote:
Maar ik postte het als reactie op een duidelijke copypasta.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meme ook niet ken en na een snelle scan ook tot de conclusie kwam dat dit best eens van gurney kon komen
Je zal maar Sjoerd Sjoerdsma hetenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uw tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.
We warmen rustig op voor het WK. Dit is slechts de voorbereiding.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat je het topic inkwam met de opmerking dat je date kut was ofzo. Maar dit lag aan mij ja.
Waarom heb ik dit geschreven?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Aan de spelfouten te zien waren er enkele flesjes Hertog Jan genuttigd. Ik vind het (nog steeds) een prachtige rant.quote:
Dit is een erg leuke meltdown ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de spelfouten te zien waren er enkele flesjes Hertog Jan genuttigd. Ik vind het (nog steeds) een prachtige rant.
Warmbadwagonquote:Op woensdag 17 november 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de spelfouten te zien waren er enkele flesjes Hertog Jan genuttigd. Ik vind het (nog steeds) een prachtige rant.
Er komt morgen dan wel vrijdag een topic. (we hebben dit vanavond besproken)quote:Op woensdag 17 november 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maken we de bingo-kaart al gereed voor het WK?
Al besproken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is alweer van Oud en Nieuw 2017/18, te lang geleden.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik je jeugdzondes weer oprakel.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is alweer van Oud en Nieuw 2017/18, te lang geleden.
Dank. Ik wist dit niet, want ik had een date. Meer details hierover in mijn dagboek (hier komt geen topic over)quote:Op woensdag 17 november 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt morgen dan wel vrijdag een topic. (we hebben dit vanavond besproken)
Gaan we weer gigantisch de mist in met spelers op de bingo kaart zetten die in de 1e ronde uitgeschakeld worden?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd tegen ons. Maggewoonnietgebeurenklaarquote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gaan we weer gigantisch de mist in met spelers op de bingo kaart zetten die in de 1e ronde uitgeschakeld worden?
Ik heb me zelden fysiek zo uitgelaten bij een sportwedstrijd op tv als bij MVG - Robquote:Op woensdag 17 november 2021 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was wel een waanzinnig leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb me zelden fysiek zo uitgelaten bij een sportwedstrijd op tv als bij MVG - Rob
Ik hoop op minstens 1 mooi stukje meltdown proza dit WK.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Rutjes inmiddels echt een kutact.quote:
Gevolgd door een enkeltje 0800-0113?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop op minstens 1 mooi stukje meltdown proza dit WK.
Lewis v Van Gerwen op het WK2013quote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb me zelden fysiek zo uitgelaten bij een sportwedstrijd op tv als bij MVG - Rob
Rutger Hauer is een geweldige act(eur).quote:Op woensdag 17 november 2021 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Rutjes inmiddels echt een kutact.
Alles wat begint met Rut wordt op een gegeven moment een parodie op zichzelf
Excuses! Ik ken ook een erg aardige Rutger.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rutger Hauer is een geweldige act(eur).
Rutgergodquote:Op woensdag 17 november 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excuses! Ik ken ook een erg aardige Rutger.
Alles wat in de achternaam begint met Rut wordt een parodie op zichzelf
Ik ook. Ik was woest en kwaad, dat vGerwen was uitgeschakeld. En dat Barney pretendeerde ‘voor Nederland’ te zijn terwijl hij de beste Nederlander uitschakelde.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was een verdrietige debiel bij het WK2016 toen Van Barneveld Van Gerwen wipte.
wasquote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rutger Hauer is een geweldige act(eur).
Je was toen toch ook een klein kindquote:Op woensdag 17 november 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zat als een klein kind van spanning achter de banken bij Taylor v Chisnall op het WK2012.
Dat komt waarschijnlijk omdat je een paar biertjes achter je kiezen hebt.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe @:el-stinho ‘nostalgisch’ post doet mij ergens denken aan Herman.
13.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je was toen toch ook een klein kind
Nee niet eens, ben nog bezig met mijn eerste biertje van de avond.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je een paar biertjes achter je kiezen hebt.
Herman zou al bijna een krat weggezopen hebben.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee niet eens, ben nog bezig met mijn eerste biertje van de avond.
Ik ben net klaar met schoolwerk dus dan denk ik even hardop om mijn geest leeg te laten lopen.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:el-stinho leg de HJ maar weg
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mocht alleen de eerste drie sets van de WK-finale 2007 zien.
Heb je de ontgroening nu helemaal gehad?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met schoolwerk dus dan denk ik even hardop om mijn geest leeg te laten lopen.
Heb er wel waardering voor dat Herman nu nuchter is en leuk meepost in vblquote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Herman zou al bijna een krat weggezopen hebben.
Wij roddelen hier niet maat!!! @tong80quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Herman zou al bijna een krat weggezopen hebben.
Stukje Ed de Goey godquote:Op woensdag 17 november 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt het WK 1994 niet bewust meegemaakt? Ik heb met je te doen maat!
Is ook prima makker.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met schoolwerk dus dan denk ik even hardop om mijn geest leeg te laten lopen.
Akkoord.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij roddelen hier niet maat!!! @:tong80
DRT is een warm bad.
DIT IS HET MOMENTOOOquote:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vader; Schuld van die zwarte apen, ga eens werken voor je geld
Stukje plantage.
Ik wilde hier nog met een schofterige ‘grap’ op reageren, maar inderdaad. Dat kan niet. Niet in dit warme bad.quote:
Alles kan. Farid Azarkannnnnquote:Op woensdag 17 november 2021 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog met een schofterige ‘grap’ op reageren, maar inderdaad. Dat kan niet. Niet in dit warme bad.
Ja leukquote:Op woensdag 17 november 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vader; Schuld van die zwarte apen, ga eens werken voor je geld
Stukje plantage.
Mooi dat we hier elkaar zo op aan kunnen spreken. Het enige subforum zonder moderator. En het draait fantastisch.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog met een schofterige ‘grap’ op reageren, maar inderdaad. Dat kan niet. Niet in dit warme bad.
James Woke 007 genot.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei oei dikke vernedering voor Rowby Sjon.
Gelukkig was ik nieuwste 007 aan het kijken. Heb me erg vermaakt
DRT is gewoon echt een heerlijk warm bad. Niks mis mee. Af en toe wordt er hard uitgehaald en dit kunnen we hebben.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi dat we hier elkaar zo op aan kunnen spreken. Het enige subforum zonder moderator. En het draait fantastisch.
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT is gewoon echt een heerlijk warm bad. Niks mis mee. Af en toe wordt er hard uitgehaald en dit kunnen we hebben.
3 voor 5 euro bij Free Record Shopquote:Op woensdag 17 november 2021 23:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit de bakken bij de kruidvat gehaald
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit de bakken bij de kruidvat gehaald
Heb daar nog een zeer smakelijke anekdote over. Over de FRSquote:Op woensdag 17 november 2021 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 voor 5 euro bij Free Record Shop
Donald Duck weekblad genotquote:Op woensdag 17 november 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga nog even lezen en dan lekker het mandje in.
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Wij trollen en schelden elkaar verrot!quote:Op woensdag 17 november 2021 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
DRT is gewoon echt een heerlijk warm bad. Niks mis mee. Af en toe wordt er hard uitgehaald en dit kunnen we hebben.
Ik ga lekker wat muziek luisteren en daarna ook mijn bedje opzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga nog even lezen en dan lekker het mandje in.
Vertel maar maatquote:Op woensdag 17 november 2021 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb daar nog een zeer smakelijke anekdote over. Over de FRS
Ooit gewerkt als bedrijfsleider als jonge hont. Werd beticht van te laat komen en van stelen. Werd foxwild en drukte voor 500 euro spullen achterover toen ik was ontslagen via een foutje in het kassasysteem. Nooit wat van gehoordquote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ooit gewerkt als bedrijfsleider als jonge hont. Werd beticht van te laat komen en van stelen. Werd foxwild en drukte voor 500 euro spullen achterover toen ik was ontslagen via een foutje in het kassasysteem. Nooit wat van gehoord![]()
Ik was al weg. Ze hebben het nooit gemerkt. Waren iets van 10 games ofzo waaronder The Simsquote:Op woensdag 17 november 2021 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen vernedering bij de FRS?
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was al weg. Ze hebben het nooit gemerkt. Waren iets van 10 games ofzo waaronder The SimsDie was toen 70 euro of gulden nog
![]()
Brooks - Price was nog leuk. De rest, ja niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 08:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Gisteren was wel echt de flopshow zoals verwacht he.
Gisteren was beroerd. Vandaag komt het vuurwerk.quote:Op donderdag 18 november 2021 08:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Gisteren was wel echt de flopshow zoals verwacht he.
Price-Clayton kan nog wel een topshow wordenquote:Op donderdag 18 november 2021 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brooks - Price was nog leuk. De rest, ja niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |