quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakken
Maar is het nou een periode of een topic?quote:
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar is het nou een periode of een topic?Nou ja, we maken er wel wat van.
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een wachtperiode tussen twee polls, geen idee hoe lang. Maar als noodoplossing kun je de poll dus in een ander topic aanmaken en hier plaatsen.
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter isquote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Timeout in het topic denk ik. Enfin, er is een oplossing.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat is geen oplossing voor een timeout. Als het in dat andere topic kan, kan het op hetzelfde moment hier ook.
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)quote:Op woensdag 17 november 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer sterk of Viaplay beter is
Of dat RTL toch nog tijdelijk een licentie houdt
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levertquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens.
Dat begreep ik, dit was even een aanvulling.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook, al bedoelde ik eigenlijk dat Viaplay de gemiddelde kijker mogelijk ook minder plezier levert
Dat vind ik wel te duur. VEEL te duur. 2,50 misschien.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:32 schreef Pino112 het volgende:
Eerste beurt al weer gemist
Erg mooi dat deze mongolen de rechten verliezen.
Dan kijk ik alleen nog het wkquote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker niet, voor het darten zelf ook slecht nieuws zoals o.a. MVG al zei. Weg dagjesmens. Ik neem zelf wel een abonnement denk ik als het niet te duur is. (10 euro pm ofzo)
Die doet F1.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wie gaat het pijltjes gooien presenteren dan?
Amber Brantsen?
Lekker terug naar de gure streamtijden.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen nog het wk
@:jr-style-93
Noteer mijn naam maar.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze Maijer meenemen gaan we dat hoofdkantoor bestormen.
Jack is boos op Laporta.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker terug naar de gure streamtijden.
Ik denk dat Maijer de belangrijkste reden is dat ze nooit op tijd terug naar de zaal gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze Maijer meenemen gaan we dat hoofdkantoor bestormen.
Ik snap niet helemaal wat dat met Dani Alves te maken heeft?quote:
Ja nou daar krijgen we dan weer een andere flopshow voor terug. En als het leuk genoeg is, maakt @JR-Style-93 wel weer een nieuwe WKbingoquote:Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begreep ik, dit was even een aanvulling.
Stiekem vind ik dat Maijer en co (nou die misschien net niet) er ook gewoon bij horen en al het gezeur daarop.
Ik vind Jack sowieso vaak onnavolgbaar op twitter.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat dat met Dani Alves te maken heeft?
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @JR-Style-93 daar tijd voor.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou daar krijgen we dan weer een andere flopshow voor terug. En als het leuk genoeg is, maakt @:JR-Style93 wel weer een nieuwe WKbingo
Heb daar nog wel een suggestie voorquote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @:jr-style-93 daar tijd voor.
Zeg het maar, meisje.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef spleeh het volgende:
[..]
Heb daar nog wel een suggestie voor
Vast weer een primitieve tweet omdat Dani Alves een excentrieke persoonlijkheid is.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Jack sowieso vaak onnavolgbaar op twitter.
Sjaak die zijn gebrek aan voetbalkennis met het kijkerspubliek deeltquote:
Vanavond is slechts voorspel voor de bruisende avond die morgen is.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Flop maar dat kon je eigenlijk wel verwachten
Ik was hier dus al een beetje bang voor, ja.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanavond is slechts voorspel voor de bruisende avond die morgen is.
Halve finale zondag gehaald van het WK kwalificatietoernooi.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Is Pedo Klaasen dit jaar nog wat? Nee, zeker?
Gaat binnenkort Bitcoin Jerry vervangen in de studio.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Is Pedo Klaasen dit jaar nog wat? Nee, zeker?
DRT gaat opgeheven worden na dit WK.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
DRT gaat opgeheven worden na dit WK.
F1-dagjesvolk zal wel grotendeels overlappen met de potentiële dartdagjesmens. Misschien dat die eerder darts meepakken ('omdat ze toch voor het abonnement betaald hebben') dan nu bij RTL, dat ze verder nooit op hebben staan.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Soms. Ik speel zelf pingpong maar daar geldt in principe hetzelfde. Vaak maakt de temperatuur van de zaal hierbij enorm uit (serieus). Adrenalinepotjes in een warme zaal en je kan overhit raken. In een te koude zaal zijn juist die emotieloze potjes kut.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me op zich prettiger ja. Maar ga je er beter van spelen?
Het warme VTM-bad is niet guur.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker terug naar de gure streamtijden.
En de tocht? #dtvquote:Op woensdag 17 november 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms. Ik speel zelf pingpong maar daar geldt in principe hetzelfde. Vaak maakt de temperatuur van de zaal hierbij enorm uit (serieus). Adrenalinepotjes in een warme zaal en je kan overhit raken. In een te koude zaal zijn juist die emotieloze potjes kut.
Wie maakt het topic om de kaart te vullen aan? Moet ik zeker wéér doen?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo moet er wel weer komen ja. Hopelijk heeft @:jr-style-93 daar tijd voor.
Wat een eind!quote:Op woensdag 17 november 2021 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit aan
Vandaag geëindigd op 24.000 stappen.
Die bingo wil ik ook best op mij nemen, kan JR in de tussentijd ook wel even aanschieten via dm/pm.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie maakt het topic om de kaart te vullen aan? Moet ik zeker wéér doen?
En een Nostradamus (met prijzen?!?! @:heywoodu)?
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jenkinsgod.
Dean met zijn 60 gemiddeld gaat het ook weer proberen.
We motten eerst een gevulde kaart hebben waar hij eventueel mee aan de slag kan.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bingo wil ik ook best op mij nemen, kan JR in de tussentijd ook wel even aanschieten via dm/pm.
Een hoop narigheid schat ik zo in.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
Wie zouden er in De Bonte Wever op komen dagen buiten Koos (en Koos jr. ga ik vanuit)?
Wat mij betreft mag er wel weer eens een leuke Spanjaard bijquote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie zouden er in De Bonte Wever op komen dagen buiten Koos (en Koos jr. ga ik vanuit)?
De Zuid/West-Europese qualifier voor het PDC-WK belooft ook weer een strontpot te worden met de Alcinasjes en Justicia's waar je nooit van af komt.
[ twitter ]
Mot hij wel willen. Ik maak donderdag/vrijdag wel even een topic aan.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
We motten eerst een gevulde kaart hebben waar hij eventueel mee aan de slag kan.
Tja, als het een Spaanse variant van De Sousa is zou dat zonder meer welkom zijn. Spaanse varianten van Koltsov, nou ja, niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er wel weer eens een leuke Spanjaard bij
Reyes vs vGerwen was naar mijn herinnering wel een fantastische WK pot.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als het een Spaanse variant van De Sousa is zou dat zonder meer welkom zijn. Spaanse varianten van Koltsov, nou ja, niet.
Lijkt me wat vroeg voor Bradley.quote:
WARM BADquote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn aan het darten. Laatste 16. Best of 19.
Nattekat.gifquote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen dank.
@:nattekat Hier is het echt een warm bad, heerlijk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |