quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kunnen we zeker een week op terenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat we een succesje hebben.
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je creativiteit kent geen grenzen Poef![]()
De ogen dan?
Zeker. En succes moeten we vieren.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kunnen we zeker een week op teren
ik ben al blij dat ze geen zoete witte wijn besteldequote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog wel op de opmerkingen van de mannen over haar onesie aka tuinpak
Dit kan primaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Net gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hap hapquote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock, ik doelde op de deerne uit Liempde.
IK BEN RICK EN IK WIL ALLEEN MAAR MOTOR RIJDEEEUUUHHHquote:
Ik kan er mee levenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Lienden tussen Den Bosch en Eindhoven?
Domme kut kan geen kaartlezen
Liempde dove.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Kinderopvang. Categorie kapster.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Eh, klopt gewoon hoor. Edit: oh, ik zie het al.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
De zoete witte wijn onder de plantenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die vreselijke planten daar bij de bar
Ze is traaaaaaaag. Trage mensen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:37 schreef Rickocum het volgende:
Die vrouw doet een beetje medelevend naar die man. Wordt niks g.
nou inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Gaat een beetje moeizaam. Een pedagogisch medewerkster mag niet echt veel eisen.
Dan ben je wel een aantal keer blijven zitten. Je bent normaalgesproken 16 ofzo als je daarmee klaar bent toch?quote:
17quote:Op donderdag 18 november 2021 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan ben je wel een aantal keer blijven zitten. Je bent normaalgesproken 16 ofzo als je daarmee klaar bent toch?
Ja lol of 17quote:Op donderdag 18 november 2021 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan ben je wel een aantal keer blijven zitten. Je bent normaalgesproken 16 ofzo als je daarmee klaar bent toch?
Makkelijk vluchten, gewoon de trap op.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:43 schreef DKUp het volgende:
Krijg je iemand in een rolstoel, dat is ook cringe….
Elk seizoen draagt ie hetzelfde pak gedurende dat seizoen. Vorig seizoen liep ie in het groenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Sergio heeft ook iedere dag dat gekke bordeaux pakje aan
Hoog inzetten, maar gewoon met iedere vent het bed induiken.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Net een sollicitatie deze vrouw
Veeleisend.
Ze brengt het zo vermoeiend en langdradig dat het als teveel overkomt. Breng het dan een beetje luchtig.quote:
Heeft ze dat aan ja?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is nu ook afgeknapt op mevrouw onesie
Ik kreeg meteen een hekel aan dat stelletje rotkinderen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze brengt het zo vermoeiend en langdradig dat het als teveel overkomt. Breng het dan een beetje luchtig.
Jaaaaaa iemand die m’n kinderen echt helemaal accepteeeeeeeert
Lange juimpsuit maar ik vind het een onesiequote:
Vergeet de plus niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Een LHBT vereniging, die lopen wel een beetje achter qua letters zeg!
Eens. Niet woke dit.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Een LHBT vereniging, die lopen wel een beetje achter qua letters zeg!
Haar neukertjes hebben waarschijnlijk gezegd dat ze een leuke vrouw is maar dat ze geen trek hebben in haar leventjequote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een hekel aan dat stelletje rotkinderen.
Idd.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koffie of thee.
Pittige mening over.
Pics?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef tja77 het volgende:
Ze is geen Alizé (leukste Franse meisje ooit).
Lekker Bourgondischquote:Op donderdag 18 november 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant staan weer goed op de kaart
Brabander?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word ongemakkelijk van die gast. Wat is er mis met hem?
Hij heeft een permban hier?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word ongemakkelijk van die gast. Wat is er mis met hem?
Lekkerquote:
Niks mis mee.quote:
Precies helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |