quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kunnen we zeker een week op terenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooi dat we een succesje hebben.
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je creativiteit kent geen grenzen Poef![]()
De ogen dan?
Zeker. En succes moeten we vieren.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kunnen we zeker een week op teren
ik ben al blij dat ze geen zoete witte wijn besteldequote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog wel op de opmerkingen van de mannen over haar onesie aka tuinpak
Dit kan primaquote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Net gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hap hapquote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock, ik doelde op de deerne uit Liempde.
IK BEN RICK EN IK WIL ALLEEN MAAR MOTOR RIJDEEEUUUHHHquote:
Ik kan er mee levenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Lienden tussen Den Bosch en Eindhoven?
Domme kut kan geen kaartlezen
Liempde dove.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Kinderopvang. Categorie kapster.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Eh, klopt gewoon hoor. Edit: oh, ik zie het al.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
De zoete witte wijn onder de plantenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die vreselijke planten daar bij de bar
Ze is traaaaaaaag. Trage mensen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:37 schreef Rickocum het volgende:
Die vrouw doet een beetje medelevend naar die man. Wordt niks g.
nou inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Gaat een beetje moeizaam. Een pedagogisch medewerkster mag niet echt veel eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |