SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik denk vooral druk...:@quote:
Ja hou op hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
We komen naar mijn weten zelfs in een nieuwe kleine ijstijd.
Die zijn er vanavond nietquote:Op woensdag 17 november 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt vast door de leuke dames die daar werken.
Wel vaak aan het werk bij jou daar op het Ziggo-netwerkquote:Op woensdag 17 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Gadsakkes, hoerig ziggo. Sinds vanmiddag ligt alles er uit qua tv en internet, zelfs de analoge tv is dood. Vanmiddag al proberen bellen maar eindeloos in de wacht, net lukte het dan eindelijk. Ze verwachten dat het probleem buiten is omdat ze weer met kabels hebben lopen klooien in de straat. Ze gaan een monteur langssturen nu, fucking maandag ...
Los Titulaer.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
We komen naar mijn weten zelfs in een nieuwe kleine ijstijd.
Mijn hond is dan ook niet meer te houden.quote:
Ja volgens mij omdat bepaalde buren er de hele tijd over aan het klagen zijn en dan gooien ze er maar weer nieuwe kabels in, denk dat ze zijn vergeten die van mij aan te sluiten. Zeggen ze ook nog doodleuk 'ja als het probleem buitenshuis is dan rekent de monteur 50 euro', echt hoor ...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel vaak aan het werk bij jou daar op het Ziggo-netwerk
Balen voor jou.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn er vanavond niet![]()
Nee joh. Gewoon net als de rest van Nederland wachten het -10 is.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond is dan ook niet meer te houden.
Ik heb wel zin om weer te kunnen schaatsen. Volgende week maar even schaatsen laten slijpen anders ben ik weer te laat.
Genoeg bezorgdiensten die je dat toch nog kunnen brengen?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb: Limonade en tomaatjes.
Ik wil: Wijn en stokbrood met kaasjes.
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.quote:
Zoals vorig jaarquote:Op woensdag 17 november 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon net als de rest van Nederland wachten het -10 is.
2018?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch zeker 5 jaar niet meer kunnen schaatsen en nu wel, dus kouder, zo eenvoudig is het leven eigenlijk.
Als we een elfstedentocht gaan schaatsen krijg je een kratje.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.
Die laatste zijn altijd wel irritantquote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sneeuw en bange mensen op de snelweg
Ik ga echt geen 5 jaar op 1 kratje wachtenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.
Vast wel. Maar het is zoveel calorieënquote:Op woensdag 17 november 2021 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg bezorgdiensten die je dat toch nog kunnen brengen?
Keertje extra op de loopband.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Maar het is zoveel calorieën
Een lege?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we een elfstedentocht gaan schaatsen krijg je een kratje.
Dat is niet toereikend hoorquote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keertje extra op de loopband.
In maart kon je toen.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog langer geleden wel toch? Weet het niet eens meer..
Deal!quote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we een elfstedentocht gaan schaatsen krijg je een kratje.
Lijkt mij een Grosch iemandquote:Op woensdag 17 november 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet wat Los drinkt normaal gesproken.
Mij lijkt het meer een WHiskey of whisky manquote:
Vroeger Heineken en HJ. Nu meer de speciaal biertjes, blond, tripples maar ook wel wijn, whisky, enz enzquote:
2018 heb ik sowieso nog geschaatst. Toen was er ook nog een marathon op natuurijs meen ik.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens Los was het daarvoor minstens 5 jaar geleden
u stijgt in mijn achtingquote:Op woensdag 17 november 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger Heineken en HJ. Nu meer de speciaal biertjes, blond, tripples maar ook wel wijn, whisky, enz enz
Foto-stream van ballie?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Geen tv is wel raar, niks geen achtergrond geluid nu
Ik herinner me nog van die ijzers om onder te binden. Ik ben het wel een beetje verleerd helaas.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kon al schaatsen voordat ik zonder zijwieltjes kon fietsen
Ja heb ook geen internetquote:
Mja zit nu wel met hotspot op de laptop, maar heb geen unlimited dataquote:Op woensdag 17 november 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Moeten we een kattenplaatje zoeken alvast?
mijn eersten waren van die dubbel ijzer glij dingen met zwarte riempjes. Daarna kreeg ik 'houtjes' dat waren dit soort dingen:quote:Op woensdag 17 november 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me nog van die ijzers om onder te binden. Ik ben het wel een beetje verleerd helaas.
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zit nu wel met hotspot op de laptop, maar heb geen unlimited data
Die stonken naar knoflook dus ik ging voor Joey uit Schiedam.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weleens een Frans vriendje gehad?
Ja en komen er weer verontrustende politiemeldingen uit Rotterdam langsquote:Op woensdag 17 november 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We kunnen niet tot maandag zonder kattenplaatjes. Dan heeft je snack enorme wallen.
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en komen er weer verontrustende politiemeldingen uit Rotterdam langs
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en komen er weer verontrustende politiemeldingen uit Rotterdam langs
Ah zelfde tactiek dus al heetten ze geen Joey.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die stonken naar knoflook dus ik ging voor Joey uit Schiedam.
Altijd zorgen dat ze in ieder geval niet bij je in de buurt wonen want dan is het na de vakantie snel klaar
Of zoveel drinken dat je je het niet meer kunt herinnerenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die stonken naar knoflook dus ik ging voor Joey uit Schiedam.
Altijd zorgen dat ze in ieder geval niet bij je in de buurt wonen want dan is het na de vakantie snel klaar
In het geval van de vrouw vaak niet een van de beste plannenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of zoveel drinken dat je je het niet meer kunt herinneren
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
It's funny because it's true.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
er ligt dus blijkbaar ergens een onderzeeer aan de overkant
Even stiekem foto van fb delensonarBalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vast vake newsquote:Op woensdag 17 november 2021 21:30 schreef mschol het volgende:
ik lees wat over sneeuw volgende week
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die linkse lijkt me wel een bitterballentype en vrijgezel, hup hup hup enteren dat bootje.
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie wat er op het wapenschild staat, dit is echt wel een teken van boven speciaal voor jou.
ja mooi hequote:Op woensdag 17 november 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie wat er op het wapenschild staat, dit is echt wel een teken van boven speciaal voor jou.
Oei balletje.quote:
Verplicht van 12:00 tot 22:00 in dezelfde kroegquote:Op woensdag 17 november 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
waar komt dit nou weer vandaan ineens
Grapperhaus vraagt OMT advies over 'inloopmodel' horeca
Demissionair minister van Veiligheid en Justitie, Grapperhaus, vraagt het OMT om advies over het 'inloopmodel' in de horeca, zoals de branche het noemt. Die beslissing is genomen na een gesprek tussen Koninklijke Horeca Nederland (KHN), Grapperhaus en demissionair minister Blok.
Het inloopmodel is bedacht door KHN en houdt in dat mensen langer in een horecazaak kunnen blijven dan de nu verplichte sluitingstijd van 20.00. Dan wordt een toegangsstop ingesteld en sluiten de deuren voor nieuwe gasten, maar kunnen de mensen die al binnen zijn langer blijven eten of drinken.
Grapperhaus gaat nu dus kijken hoe het OMT tegenover zo'n model staat. De maatregelen die nu gelden, dus dat de horeca om 20.00 uur sluit en iedereen dan ook de zaak uit moet, blijven wel nog tot zeker 4 december van kracht.
De KHN heeft de ministers ook gevraagd om betere steunmaatregelen voor de sector, vooral voor de loonkosten. Ook daar zal door de ministers naar worden gekeken, aldus de KHN.
fake newsquote:Op woensdag 17 november 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oei balletje.
"De huidige sterk golvende straalstroom in de atmosfeer lijkt namelijk op die van november 1962 en 2010. 1962 ging de boeken in als één van de strengste ooit en in 2010 sneeuwde het bijna iedere dag in december. Dat leverde dat jaar ook een witte kerst"
we hadden vandaag weer record aan besmettingen toch en ggd liep vast met testenquote:Op woensdag 17 november 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verplicht van 12:00 tot 22:00 in dezelfde kroeg![]()
OMT zal wel druk zijn om te kijken hoe ze mensen weer uit het ziekenhuis krijgen en Grapperhaus wil jubileum van zijn bruiloft in de kroeg vieren.
Dat is nu al een beetje, mensen blijven voornamelijk in een kroeg, laten zelfs eten komen daar en rollen pas naar buiten met sluitingstijd.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verplicht van 12:00 tot 22:00 in dezelfde kroeg![]()
OMT zal wel druk zijn om te kijken hoe ze mensen weer uit het ziekenhuis krijgen en Grapperhaus wil jubileum van zijn bruiloft in de kroeg vieren.
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
"De huidige sterk golvende straalstroom in de atmosfeer lijkt namelijk op die van november 1962 en 2010. 1962 ging de boeken in als één van de strengste ooit en in 2010 sneeuwde het bijna iedere dag in december. Dat leverde dat jaar ook een witte kerst"
kroege moeten dicht om 8quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is nu al een beetje, mensen blijven voornamelijk in een kroeg, laten zelfs eten komen daar en rollen pas naar buiten met sluitingstijd.
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even officieel bekrachtigd.
Ja die beginnen veel vroeger en dan tot acht uur zeg maar.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kroege moeten dicht om 8![]()
Wij hebben dus vanaaf 2 tagels dacht ik tijdens het eten om 8 uur moeten vragen om weg te gaan
Ja mijn collega had dat gedaan. Maar blijkbaar niet zo blij. Later kwamen ze er wel op terug dat wij er ook niks aan kunnen doen dat we dicht moeten.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die beginnen veel vroeger en dan tot acht uur zeg maar.
Hoe reageerden die mensen?
The perfect storm, gasprijzen torenhoog, iedereen aan de hoest en -20 deze winter.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh god, dat trek ik niet hoor
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The perfect storm, gasprijzen torenhoog, iedereen aan de hoest en -20 deze winter.
Goed plan en in ieder geval vanaf NU stopen met scheren.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nog maar smurftrui kopen dan. trek ik er 2 aan
ja voor een winterwachtjequote:Op woensdag 17 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed plan en in ieder geval vanaf NU stopen met scheren.
Ik stoop, jij stoopt, wij stopen??quote:Op woensdag 17 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bitterhaarbalquote:Op woensdag 17 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld van een haarbal met een krokant laagje
vanavond?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mijn sjaal maar even van stal gehaald. Misschien nog wel nodig als het kouder gaat worden.
Bedorven bitterballen;quote:Op woensdag 17 november 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld van een haarbal met een krokant laagje
Even de Chinees bellenquote:
En dan geeft ze de bitterballen de schuldquote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedorven bitterballen;
Gelukkig had ik gisteren eindelijk de vieze wc-bril vervangen. Daar heb ik vannacht veel plezier van gehad.
Wij hadden om onszelf te trakteren bitterballen besteld, omdat we al een jaar geen eten hadden besteld leek ons dat leuk en erg lekker......in de nacht moesten we bijna vechten om de wc. Werkelijk alles onder gespuugd en gescheten, het kwam uit elk gat op me oren na, hele nacht wakker en 39.6 graden koorts, nooit meer!!!!
Zelf de hond is er ziek van
Bitterballen aan je hond voeren ookquote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan geeft ze de bitterballen de schuld
Viezerikjes die de goede naam van je broertjes en zusjes door het slijk halen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan geeft ze de bitterballen de schuld
nou echt he. Aan ons kan het niet liggen hoorquote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viezerikjes die de goede naam van je broertjes en zusjes door het slijk halen.
Opeens in de zoetzure saus 'struikelen'quote:Op woensdag 17 november 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou het niet erg vinden als deze ineens 'weglopen'
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou het niet erg vinden als deze ineens 'weglopen'
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond laat zichzelf niet uit.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bitterballen aan je hond voeren ook
oopsquote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opeens in de zoetzure saus 'struikelen'
Only the smart and fit Will survive.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The perfect storm, gasprijzen torenhoog, iedereen aan de hoest en -20 deze winter.
rip losquote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Only the smart and fit Will survive.
Daar ging mijn theequote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan wel goed tegen kou, ben sportief, zelfvoorzienend en resistent tegen 100en ziektes…dus..KOM DAN!
Hoog tijd om een AK-47, duizend blikken erwtjes, haardhout en pleepapier aan te gaan schaffenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Only the smart and fit Will survive.
Heb je zoveel soa's gehad dan?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan wel goed tegen kou, ben sportief, zelfvoorzienend en resistent tegen 100en ziektes…dus..KOM DAN!
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja oke. beetje kou doet mij wel snel de das om ja
Ja ik ga straks ziggo aan gort slaanquote:
Werkt het niet?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ziggo aan gort slaan
Ik heb net m'n kerstboom bier opquote:Op woensdag 17 november 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zit in de illegale kroeg van Foqueville
Nee niks doet het, en ze gaan maandag al een monteur langssturenquote:
doet ie het niet?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ziggo aan gort slaan
waar zit die?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zit in de illegale kroeg van Foqueville
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niks doet het, en ze gaan maandag al een monteur langssturendie ik nog mag gaan betalen ook
misschien ook overstappen?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niks doet het, en ze gaan maandag al een monteur langssturendie ik nog mag gaan betalen ook
heb jij het stuk gemaakt?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Omdat het probleem waarschijnlijk buiten zit'quote:
Dat doen ze toch ook?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt he, alsof een glazenzetter je ruit ingooit en dan aanbiedt om een nieuwe ruit te plaatsen
Nee weer een of andere beun en de haas bv ofzo, buurman was al aan het klagen dat de stoep weer was opengebroken, dus ze zullen wel iets met de kabels hebben gedaan en 'vergeten' mij weer aan te sluiten ofzoquote:
Dat ga je dan toch niet betalen joh, gooi stenen en poep naar ze. je ben toch geen halve zachte?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Omdat het probleem waarschijnlijk buiten zit'
Echt he, alsof een glazenzetter je ruit ingooit en dan aanbiedt om een nieuwe ruit te plaatsen
en dat zou jij moeten betalen? man man manquote:Op woensdag 17 november 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weer een of andere beun en de haas bv ofzo, buurman was al aan het klagen dat de stoep weer was opengebroken, dus ze zullen wel iets met de kabels hebben gedaan en 'vergeten' mij weer aan te sluiten ofzo
hebben we hier nog steeds FvD fanboys?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net stukje debat waar een FvD'er weer een punt probeerde te maken. Wat een figuren
Ja en dan komen ze ook nog pas volgende week een keertje aankakkenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat zou jij moeten betalen? man man man
betaal je handmatig je abo? Gewoon 1/4 minder betalen wegens wanprestatiequote:Op woensdag 17 november 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze ook nog pas volgende week een keertje aankakken
Meteen overgestapt natuurlijk?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze ook nog pas volgende week een keertje aankakken
Nee gewoon automatisch, zodra ze het gefixt hebben ga ik maar eens overstappen naar wat minder incompetente tjappiesquote:Op woensdag 17 november 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
betaal je handmatig je abo? Gewoon 1/4 minder betalen wegens wanprestatie
het is dat Ziggo hier qua snel internet nog steeds monopolist is, anders was ik ook wel elders shoppenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon automatisch, zodra ze het gefixt hebben ga ik maar eens overstappen naar wat minder incompetente tjappies
Ja ze gaan hier over een jaar of 2 glasvezel aanleggen, maar dat zijn allemaal van die kleine partijenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat Ziggo hier qua snel internet nog steeds monopolist is, anders was ik ook wel elders shoppen
zeg balquote:Op woensdag 17 november 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja oke. beetje kou doet mij wel snel de das om ja
Hier hetzelfde verhaal. De glasvezelaanbieders die hier aan het pushen zijn heb ik het ook niet zo op eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat Ziggo hier qua snel internet nog steeds monopolist is, anders was ik ook wel elders shoppen
Ook zoiets gehad met Ziggo. Slecht signaal. Konden ze remote door meten.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Omdat het probleem waarschijnlijk buiten zit'
staat nu wel een bord een stukje verderop "T-Mobile gaat hier glas aanleggen"quote:Op woensdag 17 november 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. De glasvezelaanbieders die hier aan het pushen zijn heb ik het ook niet zo op eigenlijk.
raar is dat die verschillenquote:Op woensdag 17 november 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden 15 jaar geleden al glasvezel, ik woon in een enorm boerengat.
ahhhhh achso, wist ik nietquote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee de grondlegger van de glasvezel is een Twentenaar.
Kwam Narinder Singh Kapany uit Twente?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee de grondlegger van de glasvezel is een Twentenaar.
Nee de in de grondlegger van Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam Narinder Singh Kapany uit Twente?
Opdegrondleggerquote:Op woensdag 17 november 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit Tubbergen toch?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die 50 euro moet je verhalen op die beun bv dan. Snap ook wel dat Ziggo 50 euro vraagt als prutsers de kabel onklaar maken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weer een of andere beun en de haas bv ofzo, buurman was al aan het klagen dat de stoep weer was opengebroken, dus ze zullen wel iets met de kabels hebben gedaan en 'vergeten' mij weer aan te sluiten ofzo
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een paar keer serieus kunnen schaatsen op natuurijs ook.
Lekker dat het klimaat steeds kouder word.
LTVDK is daar toch geen partij inquote:Op woensdag 17 november 2021 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Die 50 euro moet je verhalen op die beun bv dan. Snap ook wel dat Ziggo 50 euro vraagt als prutsers de kabel onklaar maken.
Ja weet alleen niet wie het waren want ik was niet thuisquote:Op woensdag 17 november 2021 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Die 50 euro moet je verhalen op die beun bv dan. Snap ook wel dat Ziggo 50 euro vraagt als prutsers de kabel onklaar maken.
Het op een na beste glasnetwerk van Nederland.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wessels, slimme man met vooruitziende blik.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/KPN_NetwerkNL
Gewoon de grootste.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het op een na beste glasnetwerk van Nederland.
Was die beun in opdracht bezig van één van de buren?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet wie het waren want ik was niet thuis
Waarschijnlijk wel, zal morgen eens gaan navragenquote:Op woensdag 17 november 2021 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Was die beun in opdracht bezig van één van de buren?
Ja, dat is ook weer zo. Bij mijn moeder had de tuinman van de buren de kabel per ongeluk doorgegraven. Dan snap ik wel dat Ziggo 50 euro rekent. Als het één of ander bedrijf is dat voor de gemeente in de straat aan het werk is, vind ik ook dat Ziggo het maar moet uitzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK is daar toch geen partij in
Jupiter is ook de grootste planeet in ons zonnestelsel maar de Aarde is veel relaxter om te wonen.quote:
Mijn moeder kreeg een databundel van 50 GB voor de tussentijd, waarschijnlijk omdat ze Vodafona heeft. Jij hebt een andere provider?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, zal morgen eens gaan navragen
Volgens mij was het juist een bedrijf dat voor Ziggo bezig was met die kabels leggenquote:Op woensdag 17 november 2021 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Bij mijn moeder had de tuinman van de buren de kabel per ongeluk doorgegraven. Dan snap ik wel dat Ziggo 50 euro rekent. Als het één of ander bedrijf is dat voor de gemeente in de straat aan het werk is, vind ik ook dat Ziggo het maar moet uitzoeken.
Nee heb T-Mobile, ze vroegen nog wel of ik een onbeperkte databundel had maar meer ook nietquote:Op woensdag 17 november 2021 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een databundel van 50 GB voor de tussentijd, waarschijnlijk omdat ze Vodafona heeft. Jij hebt een andere provider?
Ja, dan ga je die 50 euro dus niet betalen.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist een bedrijf dat voor Ziggo bezig was met die kabels leggen
Altijd nog beter dan Glanerbrug of zo.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi!
Alleen jammer van die laatste foto
quote:Op woensdag 17 november 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
Jullie mogen meegenieten van mijn herfstwandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auw! Kun je nu alleen rechtuit kijken?quote:Op donderdag 18 november 2021 00:04 schreef kwiwi het volgende:
Vorige week 1 nacht verkeerd gelegen 's nachts en heb nog steeds enorme pijn in m'n nek (en hoofdpijn daardoor). Super irritant
Kan wel een beetje om me heen kijken maar alleen met veel pijn. Dacht dat zoiets na een dag wel weer over zou zijn, maar blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Auw! Kun je nu alleen rechtuit kijken?
Ik heb dat een paar keer gehad als ik de deur van m'n slaapkamer open liet staan en ik het raam boven m'n bed open had. Dan kon ik een paar dagen alleen vooruit kijken.quote:Op donderdag 18 november 2021 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel een beetje om me heen kijken maar alleen met veel pijn. Dacht dat zoiets na een dag wel weer over zou zijn, maar blijkbaar niet.
Mooiquote:Op woensdag 17 november 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
Jullie mogen meegenieten van mijn herfstwandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auwquote:Op donderdag 18 november 2021 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel een beetje om me heen kijken maar alleen met veel pijn. Dacht dat zoiets na een dag wel weer over zou zijn, maar blijkbaar niet.
Het zijn Fokkers, wel toepasselijkquote:Op donderdag 18 november 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
Zullen we een vliegtuig kopen voor foqueville?
https://www.luchtvaartnie(...)-vliegtuigen-te-koop
nee hoor, dat valt wel meequote:Op donderdag 18 november 2021 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
MSchol your fucked
https://www.nu.nl/economi(...)lcom-lostrekken.html
Toch bestel ik er tig keer liever dan bij amazonquote:Op donderdag 18 november 2021 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie de potentie en relevantie van bol.com niet echt. Vroeger kon je er nog redelijk van op aan. Tegenwoordig komt de helft van dropshippers.
dat valt wel mee hoor, als het echt dropshippers zijn leggen ze het qua levertijd af tegen de Nederlandse toko's in de overzichten. (3 weken ipv 2-3 dagen levertijd)quote:Op donderdag 18 november 2021 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie de potentie en relevantie van bol.com niet echt. Vroeger kon je er nog redelijk van op aan. Tegenwoordig komt de helft van dropshippers.
Dat is helemaal onoverzichtelijk en maar afwachten wat je ontvangt. Bestel daar eigenlijk alleen boeken.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch bestel ik er tig keer liever dan bij amazon
Vroeger bestelde ik daar nog wel eens wat als het qua prijs echt heel veel goedkoper was dan elders. Maar sinds ze in NL zitten matcht bol met de meeste dingen gewoon de prijs.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is helemaal onoverzichtelijk en maar afwachten wat je ontvangt. Bestel daar eigenlijk alleen boeken.
quote:Wil je wel overstappen naar Vodafone maar je zit nog vast aan een contract? Regelen we voor je. Alles wat je hoeft te doen is je gegevens achterlaten. Want klanten van Vodafone & Ziggo hebben een streepje voor.
Nog steeds erg pijnlijk, net een uur met een warme kruik in m'n nek gelegen. Was lekker, maar heeft niet geholpenquote:Op donderdag 18 november 2021 06:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nek?
Ik bestel veel op bookdepository.com, gratis verzendkosten en meestal betere prijzen dan amazon. Krijg ook zo'n beetje elke 2 weken een 10% kortingscode. Maar goed heb hier niks zoals bol.com dus kan alleen tussen amazon en deze kiezen.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is helemaal onoverzichtelijk en maar afwachten wat je ontvangt. Bestel daar eigenlijk alleen boeken.
andersom, amazon matcht de prijs met bol om zo marktaandeel proberen weg te snoepen.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger bestelde ik daar nog wel eens wat als het qua prijs echt heel veel goedkoper was dan elders. Maar sinds ze in NL zitten matcht bol met de meeste dingen gewoon de prijs.
Oh had het idee dat ze het allebei dedenquote:Op donderdag 18 november 2021 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
andersom, amazon matcht de prijs met bol om zo marktaandeel proberen weg te snoepen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 07:04 schreef Karzai het volgende:
Ontwaakt uit een mooie droom, nu weer de harde werkelijkheid
[ afbeelding ]
Daar bestelde ik ze eerst altijd. Ik hoor meer mensen over die 10% korting maar die krijg ik dus nooitquote:Op donderdag 18 november 2021 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bestel veel op bookdepository.com, gratis verzendkosten en meestal betere prijzen dan amazon. Krijg ook zo'n beetje elke 2 weken een 10% kortingscode. Maar goed heb hier niks zoals bol.com dus kan alleen tussen amazon en deze kiezen.
Toen viel ik ongeveer weer in slaapquote:
Lekker binnen blijven dus. Alleen even naar buiten om vuilnis weg te gooienquote:
quote:
als ik Amazon kan vermijden doe ik het, ik steek m'n geld liever in Ahold dan in Bezosquote:Op donderdag 18 november 2021 08:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had het idee dat ze het allebei dedenMaar alsnog heeft bol natuurlijk wel een unieke situatie dat het zo groot is omdat ze eigenlijk alleen focussen op de Nederlandse markt.
Da's ook gewoon dezelfde toko onderhand.quote:
je hebt iig nog even geslapenquote:Op donderdag 18 november 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen viel ik ongeveer weer in slaap
Mooie broek.quote:Op donderdag 18 november 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaa hij was in de sale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas niet helemaal..quote:Op donderdag 18 november 2021 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook gewoon dezelfde toko onderhand.
Doe maar niet dan zet je mij aan het werkquote:Op donderdag 18 november 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen viel ik ongeveer weer in slaap
[..]
Lekker binnen blijven dus. Alleen even naar buiten om vuilnis weg te gooien
[..]
misschien doen ze het allebei nu maar amazon begon ermee iig :pquote:Op donderdag 18 november 2021 08:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had het idee dat ze het allebei dedenMaar alsnog heeft bol natuurlijk wel een unieke situatie dat het zo groot is omdat ze eigenlijk alleen focussen op de Nederlandse markt.
hoodiesquote:Op donderdag 18 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DankjeIk zie nu dat ze ook een hoodie hebben met zelfde print
Ja dat is waar.quote:
Kan moeilijk de vuilnis in huis blijven verzamelenquote:Op donderdag 18 november 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe maar niet dan zet je mij aan het werk
Kan best een maandjequote:Op donderdag 18 november 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
[..]
Kan moeilijk de vuilnis in huis blijven verzamelen
Dezelfde partij als Akzo, ik heb het allemaal meegemaakt (en nog steeds) ik voorspel niet heel veel positieviteitquote:
Meh. Gooi het liever gewoon wegquote:
Binnen blijven danquote:
had je toch buda moeten tinderenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook water en grachtjes in m'n dorp.
Stom dorp.
Jij hebt weer heide en bossenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook water en grachtjes in m'n dorp.
Stom dorp.
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
Dodur gaat zo in een korte broek naar buiten
Ze had hem hier toch gewoon oneerbiedige voorstellen kunnen sturenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je toch buda moeten tinderen
Niet?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ze had hem hier toch gewoon oneerbiedige voorstellen kunnen sturen
in zijn dm slidenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
zijn er genoeg die hier hele dagen lopen te droogneuken zonder vuurwerk iddquote:Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf de hele dag binnenquote:
zeer goeie Nederlands jij sprekenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het humor niveau zijn om te janken
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh dit gaat niet goedquote:Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verwenkoffie dan maar?quote:
Er is hier geen koffiequote:
Wel straffe koffie?quote:
Mwep mweeeep.quote:
Wel ok, niet heel spannend.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had jij ook allang kunnen doen he?!
correctquote:Op donderdag 18 november 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwep mweeeep.
[..]
Wel ok, niet heel spannend.
Ik welquote:
Niet hetzelfde.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel
En nu heb ik maar thee gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |