SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik denk vooral druk...:@quote:
Ja hou op hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
We komen naar mijn weten zelfs in een nieuwe kleine ijstijd.
Die zijn er vanavond nietquote:Op woensdag 17 november 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt vast door de leuke dames die daar werken.
Wel vaak aan het werk bij jou daar op het Ziggo-netwerkquote:Op woensdag 17 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Gadsakkes, hoerig ziggo. Sinds vanmiddag ligt alles er uit qua tv en internet, zelfs de analoge tv is dood. Vanmiddag al proberen bellen maar eindeloos in de wacht, net lukte het dan eindelijk. Ze verwachten dat het probleem buiten is omdat ze weer met kabels hebben lopen klooien in de straat. Ze gaan een monteur langssturen nu, fucking maandag ...
Los Titulaer.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
We komen naar mijn weten zelfs in een nieuwe kleine ijstijd.
Mijn hond is dan ook niet meer te houden.quote:
Ja volgens mij omdat bepaalde buren er de hele tijd over aan het klagen zijn en dan gooien ze er maar weer nieuwe kabels in, denk dat ze zijn vergeten die van mij aan te sluiten. Zeggen ze ook nog doodleuk 'ja als het probleem buitenshuis is dan rekent de monteur 50 euro', echt hoor ...quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel vaak aan het werk bij jou daar op het Ziggo-netwerk
Balen voor jou.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn er vanavond niet![]()
Nee joh. Gewoon net als de rest van Nederland wachten het -10 is.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond is dan ook niet meer te houden.
Ik heb wel zin om weer te kunnen schaatsen. Volgende week maar even schaatsen laten slijpen anders ben ik weer te laat.
Genoeg bezorgdiensten die je dat toch nog kunnen brengen?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb: Limonade en tomaatjes.
Ik wil: Wijn en stokbrood met kaasjes.
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.quote:
Zoals vorig jaarquote:Op woensdag 17 november 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon net als de rest van Nederland wachten het -10 is.
2018?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch zeker 5 jaar niet meer kunnen schaatsen en nu wel, dus kouder, zo eenvoudig is het leven eigenlijk.
Als we een elfstedentocht gaan schaatsen krijg je een kratje.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.
Die laatste zijn altijd wel irritantquote:Op woensdag 17 november 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sneeuw en bange mensen op de snelweg
Ik ga echt geen 5 jaar op 1 kratje wachtenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verwed je er een kratje op dat we de volgende 5 jaar continue strengere winters krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |