Ja, 1 van de dingen wat bijgeloof betreft die ik heb meegekregen van mn Schotse moedertjequote:Op woensdag 17 november 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Dan moet ik nu even behang van de muur gaan trekken.
Het zit niet mee vandaagquote:Op woensdag 17 november 2021 19:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Pauwenveren brengen ongeluk in huis 🤔
Zwarte katten ook. Onder een ladder doorlopen ook. Je kop in het zand steken ookquote:
Dat brengt ook heel snel ongeluk... na ongeveer 2 minuten ben je doodquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwarte katten ook. Onder een ladder doorlopen ook. Je kop in het zand steken ook
Ik weet het nog niet, ik denk toch dat ik het aan mijn moeder over laatquote:Op woensdag 17 november 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ziet er toch lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Hoef je je ook nooit meer druk te maken om zwarte katten en ladders en pauwenverenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat brengt ook heel snel ongeluk... na ongeveer 2 minuten ben je dood
Niet mauwen.. Gewoon Stroop er over... en snaaien.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik denk toch dat ik het aan mijn moeder over laat
Dat bedoel ik gastquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat brengt ook heel snel ongeluk... na ongeveer 2 minuten ben je dood
Het lijkt wel oorlog op je bordquote:Op woensdag 17 november 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nummer één ik denk dat het er bij blijft
Gatto nero is toch ook een wijnmerkquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef drakin het volgende:
Het is de dag van de zwarte kat
(17-11-2021) Dag van de Zwarte Kat; feestdag in Italië
In Italië is 17 november jaarlijks de 'Dag van de Zwarte Kat' (Giornata del Gatto Nero). Ingesteld in 2007 door de Italiaanse dierenbescherming AIDAA (Associazione Italiana Difesa Animali ed Ambiente) om het aantal zwarte katten dat vermoord wordt vanwege vooroordelen en bijgeloof te verminderen. De datum van 17 november is niet zomaar gekozen. In de eerste plaats is zeventien het ongeluksgetal in de Italiaanse cultuur, zie: Venerdì 17. Ten tweede worden de meeste zwarte katten rond Halloween (eind oktober / begin november) gedood. Het doel van de 'Dag van de Zwarte Kat' is het bestrijden van bijgeloof en het beschermen van zwarte katten.
In Engeland brengt een zwarte kat juist geluk
Echt net nadat ik dat over zwarte katten had opgezochtquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwarte katten ook. Onder een ladder doorlopen ook. Je kop in het zand steken ook
Weer iets geleerdquote:Op woensdag 17 november 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, 1 van de dingen wat bijgeloof betreft die ik heb meegekregen van mn Schotse moedertje
Okayquote:Op woensdag 17 november 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ziet er toch lekker uit![]()
[ afbeelding ]
Hang er een konijnenpoot naast, ik las dat dat hielp.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een grote waaier aan de muur met twee pauwen erop geschilderd
[..]
Het zit niet mee vandaag
Ik hou van zwarte katten, vooral van die ene.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatto nero is toch ook een wijnmerk
Met de tweede beginnenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
Zwaai zwaai zwaai ik ga pannenkoeken maken met spek. Ik weet nu al dat het mislukt maar de volhouder .....
@SolidasRockquote:Op woensdag 17 november 2021 19:25 schreef drakin het volgende:
Het is de dag van de zwarte kat
(17-11-2021) Dag van de Zwarte Kat; feestdag in Italië
In Italië is 17 november jaarlijks de 'Dag van de Zwarte Kat' (Giornata del Gatto Nero). Ingesteld in 2007 door de Italiaanse dierenbescherming AIDAA (Associazione Italiana Difesa Animali ed Ambiente) om het aantal zwarte katten dat vermoord wordt vanwege vooroordelen en bijgeloof te verminderen. De datum van 17 november is niet zomaar gekozen. In de eerste plaats is zeventien het ongeluksgetal in de Italiaanse cultuur, zie: Venerdì 17. Ten tweede worden de meeste zwarte katten rond Halloween (eind oktober / begin november) gedood. Het doel van de 'Dag van de Zwarte Kat' is het bestrijden van bijgeloof en het beschermen van zwarte katten.
In Engeland brengt een zwarte kat juist geluk
Ja parels ook, dus heb geen sieraden met parels erin..maar goed, tis maar bijgeloof hèquote:
Berichtje kwam ik vanmorgen tegen, moest er meteen aan denken ivm ongelukquote:
Volgens mij smaakt die pannekoek heel goed anders.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
Ja godverdomme ik ben culinair een 10 hoor maar pannenkoeken is niet mijn ding
< Kiept die schatkist met parels snel leeg in de WCquote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja parels ook, dus heb geen sieraden met parels erin..maar goed, tis maar bijgeloof hè
Bijgeloof is net zo erg als geloof. Allemaal onzinquote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja parels ook, dus heb geen sieraden met parels erin..maar goed, tis maar bijgeloof hè
Gato Negroquote:Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatto nero is toch ook een wijnmerk
Oh Ja dat is 'm!quote:
Ach jaquote:Op woensdag 17 november 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijgeloof is net zo erg als geloof. Allemaal onzin
Heeft ze jou ook Schotse liedjes geleerd?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, 1 van de dingen wat bijgeloof betreft die ik heb meegekregen van mn Schotse moedertje
Yep!quote:Op woensdag 17 november 2021 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook Schotse liedjes geleerd?
Mijn zwarte Tom heeft wel een wit befje, dus die telt niet meequote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Berichtje kwam ik vanmorgen tegen, moest er meteen aan denken ivm ongeluk
Ook al helpt het, het zal niet lekker ruiken.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hang er een konijnenpoot naast, ik las dat dat hielp.
Gooi deze maar in mijn petquote:Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laat maar niet horen danquote:
Welke?quote:
Wha.. ik doe dat ook altijd automatisch als ik een zwarte kat zie.. kijken of ik iets wittigs kan ontdekken.. zie ik het niet.. dan vertel ik mezelf dat het aan de andere kant zitquote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte Tom heeft wel een wit befje, dus die telt niet mee
Dit werd altijd gezongen toen ik nog klein was om me in slaap te krijgenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook Schotse liedjes geleerd?
Je moet het konijn zelf er wel eerst aftrekkenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook al helpt het, het zal niet lekker ruiken.
Ik loop dus onder geen beding onder een ladder doorquote:Op woensdag 17 november 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. ik doe dat ook altijd automatisch als ik een zwarte kat zie.. kijken of ik iets wittigs kan ontdekken.. zie ik het niet.. dan vertel ik mezelf dat het aan de andere kant zit
Verstandigquote:Op woensdag 17 november 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop dus onder geen beding onder een ladder door
Dat is gewoon snugger denken. Niets met bijgeloof te doen. Niemand loopt onder een ladder door met gezond verstandquote:Op woensdag 17 november 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank jequote:Op woensdag 17 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is gewoon snugger denken. Niets met bijgeloof te doen. Niemand loopt onder een ladder door met gezond verstand
Inderdaad. Er zijn zinnige redenen te bedenken om niet onder een ladder door te lopen.quote:
Ze waren die ondergrondse bakken aan het legen laats en ik kwam met mijn zakje aan. No way dat ik daar onder ga staanquote:Op woensdag 17 november 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mooiquote:Op woensdag 17 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit werd altijd gezongen toen ik nog klein was om me in slaap te krijgen
Dat geld ook voor de pauwenverenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn zinnige reden te bedenken om niet onder een ladder door te lopen.
Ja een van de mooiste liedjes die ik ken, ook de betekenis erachterquote:
Schotland is prachtigquote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja een van de mooiste liedjes die ik ken, ook de betekenis erachter![]()
Ja echt welquote:
Ik ga het opzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja een van de mooiste liedjes die ik ken, ook de betekenis erachter![]()
Ja leuk! Doen!quote:
Ik had wel mazzel hoor, één keer met een zeilboot en prima weer een jaren later met de auto ook top weerquote:Op woensdag 17 november 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt welben er ook te lang niet meer geweest
Ugh echt waar???quote:
Ik heb eigenlijk ook altijd prima weer gehad, doen net alsof het altijd regent ofzoquote:Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wel mazzel hoor, één keer met een zeilboot en prima weer een jaren later met de auto ook top weer
Ja snapte ik...klote..vind alleen sneeuw leuk op de eerste dag, daarna wordt het ingelopen en glad enzoquote:Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op heel veel plaatsen.. maar ik heb het over NL
Weet je zeker dat dat niet over Coke gaat?quote:
quote:
Weet je zeker dat jouw weerbericht niet over coke gaat?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet over Coke gaat?
Coke werkt niet bij mij, ben ik immuun voorquote:Op woensdag 17 november 2021 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jouw weerbericht niet over coke gaat?
15 feet!quote:Op woensdag 17 november 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet over Coke gaat?
Oh is op en was lekker maar genoeg ik maak van de rest van het beslag wel ontbijt. En dat @ is zo kutquote:Op woensdag 17 november 2021 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:soury Hoe smaakte het nou ?
Ik zal nog eens interesse tonenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is op en was lekker maar genoeg ik maak van de rest van het beslag wel ontbijt. En dat @ is zo kut
@Kut?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is op en was lekker maar genoeg ik maak van de rest van het beslag wel ontbijt. En dat @ is zo kut
Witte kat batterijenquote:
Ik snap die mentions nooit zo als degene zelf postquote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal nog eens interesse tonen
Die kon ik niet zien....zat verstopt onder de sneeuwquote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feestje... hebben ze ook dwergen?
Oh leuk dwergwerpenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ver kwam jij?quote:
Ik keek laatst Wolf of Wallstreet en daar kwam het in voor...quote:
Nice!!quote:Op woensdag 17 november 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek laatst Wolf of Wallstreet en daar kwam het in voor...
Ook nog te zwaarquote:
Tssss..... kreeg je wel korting?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was een beetje een grote dwerg
Neequote:Op woensdag 17 november 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tssss..... kreeg je wel korting?
We hebben er genoeg op FOK!quote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zitten wij hier dan met maar 30..quote:Op woensdag 17 november 2021 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben er genoeg op FOK!![]()
In ONZ lopen ze voortdurend op te scheppen over hun 50 cm.
40+, toch?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zitten wij hier dan met maar 30..
In blik?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hej raring, jag har en tolv tums penis
Die stinkendequote:Op woensdag 17 november 2021 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hej raring, jag har en tolv tums penis
Dat we anno 2021 nog steeds bijgeloof hebben. We weten allemaal dat de aarde niet plat is, dat er geen vrouwen op FOK zitten en dat Max kampioen wordt. Tsjonge jonge...quote:
Zonnestraaltjequote:Op woensdag 17 november 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat we anno 2021 nog steeds bijgeloof hebben. We weten allemaal dat de aarde niet plat is, dat er geen vrouwen op FOK zitten en dat Max kampioen wordt. Tsjonge jonge...
Die is wel mooier imoquote:Op woensdag 17 november 2021 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of toch maar wat platter?
[ afbeelding ]
Vind ik ook, en wat makkelijker te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ga je 3D printen?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben een nieuw ventilator rooster aan het maken/verzinnen voor mijn badkamer... wat vinden jullie van de B-Hyve ?
[ afbeelding ]
Dat ziet er al beter uitquote:Op woensdag 17 november 2021 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook, en wat makkelijker te maken.
Vooraanzicht:Oeh wel nice! Beetje kaleidoscopisch bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Ook vet!quote:Op woensdag 17 november 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het andere idee wat ik heb is om een Gargoil te maken daarvoor... dat is ook wel coolen weer eens wat anders.
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook, en wat makkelijker te maken.
Vooraanzicht:Ziet er mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hoezo de aarde is niet plat? :/quote:Op woensdag 17 november 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat we anno 2021 nog steeds bijgeloof hebben. We weten allemaal dat de aarde niet plat is, dat er geen vrouwen op FOK zitten en dat Max kampioen wordt. Tsjonge jonge...
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zzzzzZZzzzzZZzzzzZzzzZmmmquote:
Ik ben in te huren als bijentolk als je nieuwsgierig bent.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Google Translate kan er ook niets mee
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als mijn audio boek klaar is ga ik voor eeuwig rusten in vrede
Spannendquote:
Ik wil wel weten of ik die bijgeloofquote:Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als bijentolk als je nieuwsgierig bent.
Ah, je bent al klaar met de geschreven versie?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als mijn audio boek klaar is ga ik voor eeuwig rusten in vrede
Hij heeft een glazen bolletjequote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok, ik denk dat ik ga voor de Shiventilator.
Shiva, the destroyer of moist
Draait haar been dan heel snel rondjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 november 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, je bent al klaar met de geschreven versie?
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Draait haar been dan heel snel rondjes?
Die waanzin die in mijn hoofd zit kan ik zeker een triologie van makenquote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel slim. Je wacht op de audioversie en dan schrijf je het boek. Maakt het wel makkelijker.
De Zeeuwse Stephen King is opgestaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die waanzin die in mijn hoofd zit kan ik zeker een triologie van maken
Beter blijft ie rustig zitten, werkend aan zijn boekquote:Op woensdag 17 november 2021 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De Zeeuwse Stephen King is opgestaan.
ik schrijf mijn waanzin op papier maar ik moet er nog wel een verhaal van makenquote:Op woensdag 17 november 2021 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk heb je dus een memorecorder, en het moet daarna uitgetypt worden?
goed ideequote:Op woensdag 17 november 2021 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk heb je dus een memorecorder, en het moet daarna uitgetypt worden?
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen weer vroeg dag, dus * Sodeknetters gaat ZzZzZ
@D. Hij gaat slapen. Snelle vertaling.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
@:D. Hij gaat slapen. Snelle vertaling.
Dank jequote:Op woensdag 17 november 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Kan sneller.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat ging over darten.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:00 schreef D. het volgende:
Even kijken of ik het goed oppik
[..]
SlapenSlapenSlapenSlapenLekker!
Je snurkt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:00 schreef D. het volgende:
Even kijken of ik het goed oppik
[..]
SlapenSlapenSlapenSlapenLekker!
Slaap lekker 😘quote:
Tof!quote:Op woensdag 17 november 2021 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!quote:Op woensdag 17 november 2021 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben bijna altijd zeer punctulectueel wat tijd betreft.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is er weinig mis met jouw gevoel voor timing
Nee nog niet, jij wel?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo Shii, jij gaat toch niet al slapen?
Dat wordt op prijs gewaardeerdquote:Op woensdag 17 november 2021 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd zeer punctulectueel wat tijd betreft.
Jullie hebben de dag goed en veilig doorgebracht?quote:
Jaquote:Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben de dag goed en veilig doorgebracht?
Goed planquote:Op woensdag 17 november 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel
Kun je dadelijk met een gerust hart slapen
Meerdere keren gestorven maar vandaag eindelijk Zelda uitgespeeldquote:Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben de dag goed en veilig doorgebracht?
1% wit en je bent meteen niet zwart meer?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte Tom heeft wel een wit befje, dus die telt niet mee
heeft ze rood haar?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die beesten konden dromenquote:Op woensdag 17 november 2021 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt een docu over de nachtmerries van krabben.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 17 november 2021 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die beesten konden dromen
Nee, dat lijkt me een juiste aannamequote:Op woensdag 17 november 2021 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
ok, maar die dromen niet ... zonder kop
quote:
Waren jullie het zo snel met elkaar eens?quote:
Soms kan dat iddquote:Op woensdag 17 november 2021 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Waren jullie het zo snel met elkaar eens?
nou en moeten jullie wetenquote:Op donderdag 18 november 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten jullie wel in Zeeland blijven
Je gaat toch nergens heenquote:Op donderdag 18 november 2021 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nou en moeten jullie weten
Die wordt boos als je vlak na hem post.quote:Op donderdag 18 november 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou je tegenstand met puntenscoren ? Mario is een goeie
Ach ja maar verder is het een goeie jongenquote:Op donderdag 18 november 2021 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wordt boos als je vlak na hem post.
O, dat zeker.quote:Op donderdag 18 november 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja maar verder is het een goeie jongen
Hey Pullupquote:
Kopbalquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 08:52 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen
Ik stond net bij de koffieautomaat, toen kwamen er achter elkaar 3 mannen met baarden binnen. Nu heb ik een liedje in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]Denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere liedje heb je daar niet van volgens mijquote:
Ja die hebben wel alledrie een baard dacht ik maar daar gaat het liedje niet overquote:Op donderdag 18 november 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou als die ook baarden hebben dan kan dat best
Wij gingen als kind nog wel langs de deuren maar geloof dat het nu ook niet meer gebeurd hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebruik kennen we hier nauwelijks, dus laaat staan liedjes daarover
Oh, ken het liedje ook niet van de drie koningenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die hebben wel alledrie een baard dacht ik maar daar gaat het liedje niet over
[..]
Wij gingen als kind nog wel langs de deuren maar geloof dat het nu ook niet meer gebeurd hier.
welke liedje ?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, ken het liedje ook niet van de drie koningen
Dat klinkt niet echt veiligquote:Op woensdag 17 november 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Meerdere keren gestorven maar vandaag eindelijk Zelda uitgespeeldZeer tevreden over
Drie koningen, drie koningen, geef mij een nieuwe hoed, hoed, hoed. Want m'n oude us versleten, en m'n moeder mag 't niet wetenquote:
Ken het nietquote:Op donderdag 18 november 2021 09:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Drie koningen, drie koningen, geef mij een nieuwe hoed, hoed, hoed. Want m'n oude us versleten, en m'n moeder mag 't niet weten
En m'n vader heeft het geld al op de toonbank neergeteld.
Toen liepen jullie geen St Maarten?quote:Op donderdag 18 november 2021 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje zoals bij jullie met St Maarten
Nee, dat was bij ons een onbekende traditie. (Dan moesten wij natuurlijk ook 11-11 vierenquote:Op donderdag 18 november 2021 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen liepen jullie geen St Maarten?
Ja ken ik ook nog van heel vroeger.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:40 schreef cafca het volgende:
Wij gingen vroeger inderdaad langs de deuren met een lampion, een papieren kroon en een tafelkleed om je schouders, deur aan deur dat liedje zingen om snoep op te halen.
Helemaal lam gaanquote:Op donderdag 18 november 2021 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat was bij ons een onbekende traditie. (Dan moesten wij natuurlijk ook 11-11 vieren)
Bij ons wel. Wij gingen niet langs de deuren maar naar de kerkquote:Op donderdag 18 november 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat had er héél indirect wel iets mee te maken.....
Dat doen ze daar elke weekquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 09:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij ons wel. Wij gingen niet langs de deuren maar naar de kerk
quote:
Was erg fijn vanochtend ookquote:
Nu heb ik een liedje in m'n hoofdquote:Op donderdag 18 november 2021 13:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier waait de wind door de kale bomen
Heb je let it go al eens geluisterd?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:00 schreef drakin het volgende:
Deze zit al bijna 2 jaar in mijn hoofd![]()
Kan geen ander irritant lied tegenop
quote:Op donderdag 18 november 2021 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je let it go al eens geluisterd?
Van sinterklaasquote:Op donderdag 18 november 2021 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nu heb ik een liedje in m'n hoofd
Een echte of 1 van de supermarkt?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb een nieuwe leesbril![]()
![]()
Ik kan weer lezen![]()
Een echtequote:Op donderdag 18 november 2021 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte of 1 van de supermarkt?
Maar wel goedkoop....quote:Op donderdag 18 november 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een echte![]()
Brillen van de supermarkt zijn waardeloos
Die van mij is gratisquote:
Ah ok.. Ik kreeg van mn oogarts het advies om gewoon een goedkoop dingetje te proberen... Maar ik gebruik ze nauwelijks..quote:Op donderdag 18 november 2021 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die van mij is gratis![]()
Nou ja gratis .. ik mag om de twee jaar een bril aanschaffen van max 150 euro via de ziektekostenverzekering
Mijn rechteroog is slechter geworden , dus ik heb nu een nieuwe bril met de juiste sterkte .quote:Op donderdag 18 november 2021 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. Ik kreeg van mn oogarts het advies om gewoon een goedkoop dingetje te proberen... Maar ik gebruik ze nauwelijks..
Ik heb sinds mn operatie nog niet het idee dat het slechter is geworden ..quote:Op donderdag 18 november 2021 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn rechteroog is slechter geworden , dus ik heb nu een nieuwe bril met de juiste sterkte .
Ik zie sowieso heel snel dubbel en vooral door het rechteroog en als ik moe ben wordt erger.
Heb jij een oog operatie gehad?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sinds mn operatie nog niet het idee dat het slechter is geworden ..
Staaroperatie aan beide ogen ... en nu heb ik geen bril meer nodigquote:Op donderdag 18 november 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij een oog operatie gehad?
Wow!! Dat is ook niet niks!!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Staaroperatie aan beide ogen ... en nu heb ik geen bril meer nodig
Ik kon gewoon meekijken met mijn staaroperatie. Heel vreemde gewaarwordingquote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Dat is ook niet niks!!![]()
Maar dan snap ik dat je geen bril meer nodig hebt .
Is dat onder volledige narcose?
Nee plaatselijke verdoving en volledig bewustzijn.. en daarna met een oog afgeplakt naar huisquote:Op donderdag 18 november 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Dat is ook niet niks!!![]()
Maar dan snap ik dat je geen bril meer nodig hebt .
Is dat onder volledige narcose?
Het is net FOK!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kippen ,tuinkabouters rare lantarenpalen en bivakeren op daken alles komt aan od
Nou ja meekijken ....quote:Op donderdag 18 november 2021 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kon gewoon meekijken met mijn staaroperatie. Heel vreemde gewaarwording
Woww!!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kon gewoon meekijken met mijn staaroperatie. Heel vreemde gewaarwording
Plaatselijk als in in naald in je oog?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee plaatselijke verdoving en volledig bewustzijn.. en daarna met een oog afgeplakt naar huis
Oog wordt verdoofd met druppels, vervolgens wordt de lens eruit gehaald en vervangen door een kunstlensquote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Woww!!Dat lijkt mij bizarrrr
![]()
Oog dingen vind ik doodeng , je hoort wel eens verhalen dat je een naald in je oog krijgt en dan voel ik me al wit wegtrekken![]()
![]()
Maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig , hoe gaat zo'n operatie dan?
Ik weet het maar door het ontbreken van je ooglens is het vaag licht.. Op de terugweg naar huis merkte ik al een scherper beeld dan voorheen met bril ..quote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet gewoon licht door het oog wat ze aan het opereren zijn.....
cocaine druppels of zoietsquote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plaatselijk als in in naald in je oog?
Naald achter mijn oog heb ik ook wel eens gehad, bij een netvliesoperatie. Injectie deed meer zeer dan de restquote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plaatselijk als in in naald in je oog?
Mijn netvlies was bij mij een keer volledig verbrandquote:Op donderdag 18 november 2021 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Naald achter mijn oog heb ik ook wel eens gehad, bij een netvliesoperatie. Injectie deed meer zeer dan de rest
Ik vond het ook eng, maar stelde niets voor uiteindelijkquote:Op donderdag 18 november 2021 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Naald achter mijn oog heb ik ook wel eens gehad, bij een netvliesoperatie. Injectie deed meer zeer dan de rest
En toen?quote:Op donderdag 18 november 2021 14:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn netvlies was bij mij een keer volledig verbrand
Heftig wel!!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Oog wordt verdoofd met druppels, vervolgens wordt de lens eruit gehaald en vervangen door een kunstlens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |