Ik nodig mijzelf alvast uitquote:Op woensdag 17 november 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Bij mijn denkbeeldige bruiloft krijg je gewoon brownies en carrot cake.
Nee. Ik ben Q niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd dat je je nick eens veranderd naar Beerbusse.
Stralende zon en bijna 20 graden hier hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:40 schreef DrMarten het volgende:
Goddomme, er is zowaar een waterig zonnetje
quote:Op woensdag 17 november 2021 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stralende zon en bijna 20 graden hier hoor.
Heb je een oven? Klaar.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:07 schreef TaMieke het volgende:
Niet eens een taart titel
Toch jammer dat ik geen plek heb om meerdere taarten voor mn verjaardag te maken.
Klein oventje. En een nog kleinere keuken. Ik heb plek nodig.quote:
Verwacht je zoveel visite?quote:Op woensdag 17 november 2021 15:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klein oventje. En een nog kleinere keuken. Ik heb plek nodig.
En 3 taarten maken red ik sowieso niet meer.
Dat klinkt wel handig. Maar alles tussendoor afwassen want niet genoeg beslagkommen ed.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook veel op de eettafel doen. Vooraf alles alvast afwegen en klaarzetten. Je hebt volgens mij ook een soort platen die je over je gootsteen kunt leggen voor extra werkruimte. Ik werk ook vaak op de inductiekookplaat
Vaak wel jaquote:
Hue hue huequote:Op woensdag 17 november 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt ook veel op de eettafel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |