Als ik in elke coin zou stappen die hier langs komt dan was ik ondertussen al mijn geld kwijtquote:Op donderdag 18 november 2021 20:34 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gezegd. In de huidige bull moet je in gaming tokens zitten, maakt niet uit welke.
Al had iedereen hier de kans om in PYR te zitten vanaf 30 cent de stuk na mijn tip.
[..]
[..]
[..]
Bitcorners in disbelief.
Ach hou toch op man. Wat is dit voor een shitcoin. Geef me 2 uurtjes en 1 bnb en heb die coin zo gemaakt. En niet alleen ik maar elke lompe boer met 3 hersencellenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb de dip van DCIP maar gekocht, 43% down vandaag![]()
serieus, welk plan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
Alles zakt en ik sta nog steeds op winst van uit mijn valuta inleg.
Gewoon hodl en bij gekocht.
Wat btc en bnb en wat Forth .
Alle altcoins wat minimaal verlies had (denk aan een paar euro) allemaal omgezet naar btc .
Gelukkige maar omdat nu de altcoins om donderen.
Een van de reden dat ik nu Forth bij heb gekocht .
Vermoed dat die nog wel gaat zakken maar niet veel .
Tenslotte je kan niet wakker blijven voor 24uur.
Maar als alles volgens plan gaat kom ik er sterker uit dan de dip die nu aan gang is.
Zat er op te wachten en had al 150 euro klaar staan er voor.
Mark in de gaten houden en daar op handelen.quote:
Heb je mn posts een paar uur geleden gelezen? cmon suikerquote:Op vrijdag 19 november 2021 01:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Mark in de gaten houden en daar op handelen.
Tot nu toe gaat het nog steeds goed.
Informatie is macht en kan je op inspelen en verwachten wat we kan gebeuren.
WIJ zijn Nederland, WIJ zijn de bestequote:Op vrijdag 19 november 2021 00:08 schreef SOG het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Wat is dit voor een shitcoin. Geef me 2 uurtjes en 1 bnb en heb die coin zo gemaakt. En niet alleen ik maar elke lompe boer met 3 hersencellen![]()
Bsc token op pancakeswap van 3 nederlanders. ALLIN!!
Bonusklacht: niet al 4jaar geleden begonnen zijn en nu dus miljonair zijn.quote:
Als ik een bitcoin kreeg voor elke 'had ik maar'..quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bonusklacht: niet al 4jaar geleden begonnen zijn en nu dus miljonair zijn.
Eigenlijk vind ik gewoon dat de mensen die al eerder zijn begonnen ons wat moeten geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:12 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Als ik een bitcoin kreeg voor elke 'had ik maar'..
Yep, hier ook maar wat extra ingeslagen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb de dip van DCIP maar gekocht, 43% down vandaag![]()
Beroep: moderatorquote:Op donderdag 18 november 2021 22:13 schreef fathank het volgende:
Nattekat
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wat is dat voor bananentokoquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:23 schreef SuperNeger het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds shit van die metamask wallets.
Moest je via bnb betalen dus ik op bitvavo bnb gekocht kon ik dat niet eens doorsturen of zo omdat ze dat niet ondersteunen
Ik snap het nu al niet meer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat is dat voor bananentoko
Je kunt ook een andere crypto, XLM wordt vaak gebruikt, naar Binance sturen en het op die manier doen
Peter Brandt is that you?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die beurs al 100 jaar volgen zoals i
Begin gewoon coin nummer #12494 en mensen geven je eenvoudig tering veel bitcoin.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:18 schreef SuperNeger het volgende:
Eigenlijk vind ik gewoon dat de mensen die al eerder zijn begonnen ons wat moeten geven.
Is wel zo netjes.
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Een fok coin maken. En dan kleedtrekken whehequote:Op vrijdag 19 november 2021 08:50 schreef Piva het volgende:
[..]
Begin gewoon coin nummer #12494 en mensen geven je eenvoudig tering veel bitcoin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |