abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 november 2021 @ 12:10:35 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202216559
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 november 2021 @ 12:11:29 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202216571
Vitamientjes, :r.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 17 november 2021 @ 12:12:25 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202216579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Je had ook gewoon kunnen door scrollen in plaats van hier zitten sneren.
Lieve Agnes. Het was een losse opmerking, niet bedoeld om een hele discussie op gang te trekken (waar ik de zin niet van snap). Het stuk in de Mediacourant vond ik tenenkrommend en ik had een vaag vermoeden dat jij ‘Evert’ citeerde omdat je dacht dat het Evert Santegoeds was.
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 november 2021 @ 12:22:00 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_202216689
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2021 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Vitamientjes, :r.
_O-

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202217219
Oh, ik dacht even dat de reeks wéér was gesloten vanwege gemopper over en weer. En hoe moet ik dan in hemelsnaam weten hoe het André vergaat? Ik kom niet bij een kapper en heb geen sociale media. Heb mededogen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202217720
Ook al concerten voor april 2022 afgezegd, zou die überhaupt weer op gaan treden?
https://www.telegraaf.nl/(...)concerten-in-2022-af
  Spellchecker woensdag 17 november 2021 @ 13:48:33 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202217743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook al concerten voor april 2022 afgezegd, zou die überhaupt weer op gaan treden?
https://www.telegraaf.nl/(...)concerten-in-2022-af
Dat wordt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat andijviestamppot ..... :Y)
pi_202217915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:48 schreef maily het volgende:

[..]
Dat wordt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat andijviestamppot ..... :Y)
_O-
pi_202219903
Ik heb nu best zin in andijviestamppot eigenlijk :@ :9
pi_202221006
Geeft ook wel aan wat voor onbezonnen “actie” die relatie met Sarah was, alsof die ooit zijn lievelingseten gaat koken. Hoeveel calorieën en koolhydraten zitten er in Andijviestampot?
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 18:56:26 #11
184769 crew  Deisyy
pi_202221632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:30 schreef Prego het volgende:
Ik heb nu best zin in andijviestamppot eigenlijk :@ :9
Check! :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 17 november 2021 @ 21:50:30 #12
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202224416
Door alle stamppotpraat..........zin in rookworst :Y :Y)
pi_202226094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook al concerten voor april 2022 afgezegd, zou die überhaupt weer op gaan treden?
https://www.telegraaf.nl/(...)concerten-in-2022-af
Hij moet het we goed te pakken hebben als hij nu al weet dat hij zolang niet kan optreden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202226138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij moet het we goed te pakken hebben als hij nu al weet dat hij zolang niet kan optreden
Een echte burn out kan ook een tijdje duren natuurlijk.
En voor concerten moet je aardig wat repeteren. Ja, ook de grote André Hazes!
pi_202226201
Ik denk dat het qua herstel iig niet helpt dat je over X maanden sowieso weer moet.

Dus afzeggen is waarschijnlijk wel zo verstandig.
Nou nog bij zijn moeder weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202226215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:13 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het qua herstel iig niet helpt dat je over X maanden sowieso weer moet.

Dus afzeggen is waarschijnlijk wel zo verstandig.
Nou nog bij zijn moeder weg.
Waar moet die slapen dan? Bij zijn nepvrienden? Of bij Monique met haar eigen agenda?

Nee, die ligt er prima bij Rachel.
pi_202226219
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 06:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Een echte burn out kan ook een tijdje duren natuurlijk.
En voor concerten moet je aardig wat repeteren. Ja, ook de grote André Hazes!
En nog wat nieuwe nummers schrijven, dat laatste nummer was natuurlijk een flop, dat die zijn zoontje ging verlaten.
pi_202226231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar moet die slapen dan? Bij zijn nepvrienden? Of bij Monique met haar eigen agenda?

Nee, die ligt er prima bij Rachel.
Het is een volwassen vent hè, die kan gewoon in een eigen huis slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202226235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:13 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het qua herstel iig niet helpt dat je over X maanden sowieso weer moet.

Dus afzeggen is waarschijnlijk wel zo verstandig.
Nou nog bij zijn moeder weg.
Die band met zijn moeder is inmiddels weer zodanig hersteld dat dit natuurlijk de makkelijkste weg is. Marco Borsato is na de scheiding van Leontien ook een tijde bij zijn moeder gaan wonen toch?
Miljoenen op de bank maar mam is toch je thuisbasis. :P
pi_202226321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 06:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Een echte burn out kan ook een tijdje duren natuurlijk.
En voor concerten moet je aardig wat repeteren. Ja, ook de grote André Hazes!
Ja, daar heb je wel een punt natuurlijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202226346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is een volwassen vent hè, die kan gewoon in een eigen huis slapen.
Denk dat zijn financiële situatie dat niet toestaat. Die gozer heeft geen bed, geen gordijnen, geen inventaris. Geen vast inkomen, wel alimentatie en dat appartement met Sarah… wie betaalde verbouwing?
Daarnaast zegt hij elke bron van inkomsten af, maar moet zijn manager en band wel betaald worden.

Ik denk dat het niet zo rooskleurig is en dat die prima zit bij Pitt Bull Rachel.
  Miss 200.000.000! donderdag 18 november 2021 @ 08:41:10 #22
367000 roos94
pi_202226587
Artiesten a la Andre hebben altijd wel inkomen hoor. Spotify en youtube tikt gewoon door, ookal doen ze niks
pi_202226726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:41 schreef roos94 het volgende:
Artiesten a la Andre hebben altijd wel inkomen hoor. Spotify en youtube tikt gewoon door, ookal doen ze niks
Sinds “leef” het clublied van de wappies is, denk ik serieus dat die inkomsten wel meevallen.
pi_202227953
Nog een roddelkanaal. (weet niet of die hier al bekend is)

https://www.instagram.com/reality.fbi/

In de reel staat ook wat sappige juice over Sarah.
  donderdag 18 november 2021 @ 11:47:08 #25
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202228298
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar moet die slapen dan? Bij zijn nepvrienden? Of bij Monique met haar eigen agenda?

Nee, die ligt er prima bij Rachel.
Misschien heeft hij nog ergens een surrogaat vader, zo een die er altijd voor hem was toen hij het zo moeilijk had :+
W
Z
E
  donderdag 18 november 2021 @ 12:25:01 #26
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202228730
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waar moet die slapen dan? Bij zijn nepvrienden? Of bij Monique met haar eigen agenda?

Nee, die ligt er prima bij Rachel.
Alsof Rachel geen eigen agenda heeft _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202228778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sinds “leef” het clublied van de wappies is, denk ik serieus dat die inkomsten wel meevallen.
Dat is geen probleem hoor

https://pureluxe.nl/2021/03/vermogen-volkszanger-andre-hazes-jr/
pi_202228791
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:47 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Misschien heeft hij nog ergens een surrogaat vader, zo een die er altijd voor hem was toen hij het zo moeilijk had :+
Dat was de vader van Sarah toch :?
Twinning = boring
pi_202228806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:30 schreef Inca het volgende:

[..]
Dat was de vader van Sarah toch :?
Was ja :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202228907
quote:
Interessant, hij heeft dat huisje in Vinkeveen dus nog. Helemaal vreemd dat die bij zijn moeder zit dan.
  Spellchecker donderdag 18 november 2021 @ 12:40:06 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202228921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Interessant, hij heeft dat huisje in Vinkeveen dus nog. Helemaal vreemd dat die bij zijn moeder zit dan.
lekker makkelijk he, en vitamientjes
pi_202229152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Interessant, hij heeft dat huisje in Vinkeveen dus nog. Helemaal vreemd dat die bij zijn moeder zit dan.
Hij past zijn leefstijl gewoon aan aan zijn mentale leeftijd. lekker uitslapen, beetje gamen en ondertussen wordt er voor je gekookt en word je wasje gedraaid. An2 is gewoon een 17 jarige over het paard getilde kutpuber. mentaal gezien.
Alius aliud dicit
pi_202229837
We weten niet hoe hij er mentaal aan toe is (toch? Of heb ik wat gemist?). Het lijkt me alleen maar fijn dat je in tijden van ellende zo bij je moeder terecht kan.
pi_202232816
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
We weten niet hoe hij er mentaal aan toe is (toch? Of heb ik wat gemist?). Het lijkt me alleen maar fijn dat je in tijden van ellende zo bij je moeder terecht kan.
We weten "alleen" dat het niet lekker gaat. Je kunt er inderdaad van alles over zeggen, maar als ik er zo doorheen zou zitten, zou ik het echt wel fijn vinden om zo'n plek te hebben ja. Heb zelf geen contact met mijn ouders en zo'n vangnet lijkt me wel een heel prettig idee. Dat het in zijn geval een verrot leren vangnet is, doet daar niets aan af.
pi_202232836
Misschien heeft hij last van paniekaanvallen ofzo en kan hij gewoon nog even niet alleen zijn. Dat het echt niet goed met hem gaat moge duidelijk zijn.
Mama zit er natuurlijk bovenop want die is bang dat hij terug gaat naar Mo.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_202232996
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
We weten "alleen" dat het niet lekker gaat. Je kunt er inderdaad van alles over zeggen, maar als ik er zo doorheen zou zitten, zou ik het echt wel fijn vinden om zo'n plek te hebben ja. Heb zelf geen contact met mijn ouders en zo'n vangnet lijkt me wel een heel prettig idee. Dat het in zijn geval een verrot leren vangnet is, doet daar niets aan af.
Daar dacht ik ook aan, zat mensen hebben geen ouders waar ze op deze manier bij terecht kunnen terwijl ze er wel behoefte aan hebben.

Wij kunnen denken van Rachel wat we willen, maar blijkbaar heeft André fijn bij haar thuis. Anders was hij er al vertrokken lijkt me.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-11-2021 17:29:59 ]
pi_202233074
https://www.mediacourant.(...)-monique-westenberg/

_O- _O-

atty: “Hij kan nog wel drie keer aanschuiven denk ik.”

Dyantha: “En Monique? Zou die dat ooit doen?”

Dan komt Patty behoorlijk vals uit de hoek. “Die vind ik echt… Sorry hoor, maar die vind ik niet groot genoeg om bij Linda aan te schuiven. Dat is de ex van en misschien weer de toekomstige vrouw van, meer niet.”

Patty zegt daarmee indirect dat ze zichzelf wél ‘groot genoeg’ vindt om bij Linda aan te schuiven. De Shownieuws-diva, die in 2005 nog met een slang in haar bips op televisie verscheen, was in 2014 te gast bij Linda.
pi_202233079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:06 schreef Draaksel het volgende:
Misschien heeft hij last van paniekaanvallen ofzo en kan hij gewoon nog even niet alleen zijn. Dat het echt niet goed met hem gaat moge duidelijk zijn.
Mama zit er natuurlijk bovenop want die is bang dat hij terug gaat naar Mo.
Hij kan sowieso slecht alleen zijn, hij is ook nog nooit alleen geweest.
Overigens denk ik dat hij zichzelf flink tegenkomt als hij alleen is. Dat zou al reden genoeg moeten zijn om hem werkelijk even op eigen benen te laten staan, maar dat past waarschijnlijk niet in de agenda van Rachel.

Plus dat ik wel een potentieel probleem zie ontstaan door de mensen die hij gaat uitnodigen om maar niet alleen te hoeven zijn, en vooral de middelen die die mensen meenemen.
Dat is dan ook de enige reden waarom ik denk dat hij bij Rachel wel goed zit, die houdt hem wel weg bij alles en iedereen waarvan zij denkt dat het niet goed voor hem is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202233120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij kan sowieso slecht alleen zijn, hij is ook nog nooit alleen geweest.
Overigens denk ik dat hij zichzelf flink tegenkomt als hij alleen is. Dat zou al reden genoeg moeten zijn om hem werkelijk even op eigen benen te laten staan, maar dat past waarschijnlijk niet in de agenda van Rachel.

Plus dat ik wel een potentieel probleem zie ontstaan door de mensen die hij gaat uitnodigen om maar niet alleen te hoeven zijn, en vooral de middelen die die mensen meenemen.
Dat is dan ook de enige reden waarom ik denk dat hij bij Rachel wel goed zit, die houdt hem wel weg bij alles en iedereen waarvan zij denkt dat het niet goed voor hem is.
Ook al is het in mijn ogen een verschrikkelijk mens, ze heeft zoveel ervaring opgedaan met PedoHazes en is nu misschien wel de beste persoon om A2 op te vangen met haar stamp.
pi_202233182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:36 schreef -river- het volgende:

[..]
Ook al is het in mijn ogen een verschrikkelijk mens, ze heeft zoveel ervaring opgedaan met PedoHazes en is nu misschien wel de beste persoon om A2 op te vangen met haar stamp.
Nou... dat gaat me wel een stapje (of 594) te ver.
Ik denk dat heel veel mensen cq instanties geschikter zouden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202233257
Ik heb zelf geen hoge pet op van de GGZ als ik heel eerlijk ben. In heb in het verleden wel wat psychs gezien die allemaal volgens de boeken werkten die ze jarenlang door hebben moeten lezen, maar persoonlijk inzicht ho maar. Ze voelden de mensen niet. Ik weet niet of je bij zo iemand beter af bent dan bij je moeder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-11-2021 18:00:47 ]
pi_202233371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou... dat gaat me wel een stapje (of 594) te ver.
Ik denk dat heel veel mensen cq instanties geschikter zouden zijn.
Voor hem persoonlijk niet.
pi_202239163
Ik ben wel benieuwd wat daar nu in die villa in Alicante gebeurt is, :X
André zag daar volgens Yvonne een nare kant van Sarah, Rachel was daar ook.
Sarah tekent vervolgens een geheimhoudingscontract, loopt nog weken met die ketting om.

Maar Rachel gaat “gezellig” shoppen met ma van Soelen en Sarah, :?

En nu zit Andre al weken bij zijn moeder, terwijl die nog een huis heeft in Vinkeveen, al kan dat verhuurd zijn.
pi_202239381
Wat is er de laatste week gebeurt dat dat de omslag maakte van haha zogenaamd en ook nog "emotionele" burn-out, naar dat arme ventje moet rust hebben en het is zo erg met hem gesteld dat zelfs de stamppot van Rachel goed voor hem is.
pi_202239634
Sarasoel is gewoon psycho geworden daar. Wellicht gedreigd zichzelf iets aan te doen. Paniek, kat in het nauw, laatste redmiddel. Gelukkig was ze daar niet alleen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 19 november 2021 @ 02:47:45 #46
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202239753
Lekker Slapen meid
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 november 2021 @ 08:31:59 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202240571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:21 schreef Majoraan het volgende:
Wat is er de laatste week gebeurt dat dat de omslag maakte van haha zogenaamd en ook nog "emotionele" burn-out, naar dat arme ventje moet rust hebben en het is zo erg met hem gesteld dat zelfs de stamppot van Rachel goed voor hem is.
Dat zou ik niet per se zo stellen maar ik snap je punt. Ik was een van die mensen die twijfelde aan de oprechtheid van de situatie. Die ‘omslag’ was niet zo direct en ik blijf toch ergens een slag om de arm houden, dus een volledige omslag - niet helemaal. Maar wat wel een verschil maakte is dat hij wegging voor een burn-out dan wel drugsverslaving maar daarna in NL aankwam maar niet de VIP-uitgang gebruikte en besloot volledig ingepakt Schiphol te verlaten. Niet snel daarna wel meteen naar Dubai ging om met vrienden uit te gaan etc. Dat past gewoon niet in het beeld van ‘emotionele’ burn-out of iets wat handig is te doen als je net afgekickt bent. Hoe oprecht kom je dan over? Het viel ook allemaal samen nadat hij bad press kreeg; ineens was het toen allemaal een probleem, die aandacht. Dat trok-ie niet meer, terwijl hij er jaren goed op ging.

Maar nu heeft hij schijnbaar concerten afgezegd voor in de eerste helft van 2022, is hij nog steeds weg van de socials, niet weer samen met Mo (denk ik) of een ander grietje maar woont hij thuis. Blijkbaar is er toch wel iets aan de hand want deze ‘Elvis’ zit normaal graag in de aandacht.

Maar zeggen ‘och arm ventje, laat hem met rust’ vind ik te ver gaan. Hij heeft het toch aan zichzelf en zijn omgeving te danken (zeker als het gaat om drugsgebruik en alle negatieve aandacht die hij kreeg op den duur). Moet Santegoeds hem door de ramen heen fotograferen? Nee. Maar dat vond ik al niet. Of Rachel en haar vitamientjes het beste voor hem zijn durf ik ook niet te zeggen. Rachel zelf is natuurlijk ook toxic en een enabler, dussss.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 19-11-2021 10:12:50 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202241550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:21 schreef Majoraan het volgende:
Wat is er de laatste week gebeurt dat dat de omslag maakte van haha zogenaamd en ook nog "emotionele" burn-out, naar dat arme ventje moet rust hebben en het is zo erg met hem gesteld dat zelfs de stamppot van Rachel goed voor hem is.
Echt niemand zegt dat.
pi_202241824
Toch heel benieuwd waarom Mo afgelopen week die reel plaatste waarin ze bij een soort 'vergevingscoach' zit. >:)
pi_202241973
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:25 schreef praadje het volgende:
Toch heel benieuwd waarom Mo afgelopen week die reel plaatste waarin ze bij een soort 'vergevingscoach' zit. >:)
Omdat die net zo aandachtsgeil is als Sarah, André en Rachel.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:39:58 #51
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202242003
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:25 schreef praadje het volgende:
Toch heel benieuwd waarom Mo afgelopen week die reel plaatste waarin ze bij een soort 'vergevingscoach' zit. >:)
Allemaal onderdeel van haar geraffineerde liefdesval :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202242229
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:25 schreef praadje het volgende:
Toch heel benieuwd waarom Mo afgelopen week die reel plaatste waarin ze bij een soort 'vergevingscoach' zit. >:)
Voorsorteren op een verzoening en hier vervolgens een spiritueel powervrouwen-sausje over gooien. Om de deurmatvibes te voorkomen, al gaat dat nimmer lukken.
pi_202242542
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Voorsorteren op een verzoening en hier vervolgens een spiritueel powervrouwen-sausje over gooien. Om de deurmatvibes te voorkomen, al gaat dat nimmer lukken.
Kijk, zulke suggesties maken dit topic toch wel weer geinig. Geen zwaar geschut maar gewoon dit soort analyses en voorspellingen. :Y
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:16:11 #54
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202249092
Net gehoord dat er een lijn van Monique bij de winkel van de gouden ketting in de schappen komt.
Kleding online verkrijgbaar, en verdere meuk zoals geurkaarsjes in de winkel.
Meer details weet ik niet, ben inmiddels niet meer werkzaam voor de gouden ketting winkel.
Die ketting was de druppel :9
W
Z
E
pi_202252034
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:16 schreef rebel-angel het volgende:
Net gehoord dat er een lijn van Monique bij de winkel van de gouden ketting in de schappen komt.
Kleding online verkrijgbaar, en verdere meuk zoals geurkaarsjes in de winkel.
Meer details weet ik niet, ben inmiddels niet meer werkzaam voor de gouden ketting winkel.
Die ketting was de druppel :9
Geurkaarsjes die naar zoete vergiffenis ruiken zeker.

Mooi dat je principes hebt, trouwens.
pi_202252551
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:16 schreef rebel-angel het volgende:
Net gehoord dat er een lijn van Monique bij de winkel van de gouden ketting in de schappen komt.
Kleding online verkrijgbaar, en verdere meuk zoals geurkaarsjes in de winkel.
Meer details weet ik niet, ben inmiddels niet meer werkzaam voor de gouden ketting winkel.
Die ketting was de druppel :9
Dan heeft haar 'bespreking met de managers" toch iets opgeleverd.
pi_202252852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:28 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dan heeft haar 'bespreking met de managers" toch iets opgeleverd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien kan ze dat per 12-12 doen, pakt ze nog net de kerstinkopen mee... :+

Maar goed, de bladen zullen er dan wel van maken dat ze Antwee terug wil, als ze die dan nog niet terug heeft.
De complotdenkers zullen dan gaan denken dat de hele breuk en relatie met Sarah in scene zijn gezet...
Dit wordt nog interessant, Mo (via René Smit) met kleding etc bij de winkel van de ketting van Dré en
Saar in de Beaumonde van volgende maand...
pi_202256318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:40 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
Dit wordt nog interessant, Mo (via René Smit) met kleding etc bij de winkel van de ketting van Dré en
Saar in de Beaumonde van volgende maand...
Nou jeetje heel interessant… pfff
Weer ff drie dagen van bijkomen.
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:45:26 #59
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202258911
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:16 schreef rebel-angel het volgende:
Net gehoord dat er een lijn van Monique bij de winkel van de gouden ketting in de schappen komt.
Kleding online verkrijgbaar, en verdere meuk zoals geurkaarsjes in de winkel.
Meer details weet ik niet, ben inmiddels niet meer werkzaam voor de gouden ketting winkel.
Die ketting was de druppel :9
Ik begrijp niet zo goed wat dit allemaal betekent, kan ik een hint krijgen? :s)
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  zaterdag 20 november 2021 @ 11:47:09 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202259435
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 10:45 schreef doeka het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed wat dit allemaal betekent, kan ik een hint krijgen? :s)
pi_202259457
Nou kom er maar in met de trouwerij, alles komt weer bij elkaar….

>:)
SOONY
  zaterdag 20 november 2021 @ 12:43:31 #62
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202260257
quote:
Aha! Dank voor de hint! :!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_202260433
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:49 schreef DKUp het volgende:
Nou kom er maar in met de trouwerij, alles komt weer bij elkaar….

>:)
En toch, het is niet officieel uit met Sarah.
Yvonne is inmiddels overgestapt op een nieuw slachtoffer, misschien was het juist een briljante mediatraining.
pi_202292007
https://www.shownieuws.nl(...)-ook-dit-optreden-af

De zanger zou op 21 mei op het podium staan tijdens een muzikale feestavond in attractiepark Toverland. Maar volgens een woordvoerder van het pretpark heeft de zanger het optreden afgezegd, meldt Looopings, een bekende nieuwssite in de attractiesector.
pi_202295112
Dus Mo gaat spul voor Kruidvat promoten? Net zoals Patty Brard?
Laat Jan Roos het maar niet horen.
pi_202295140
Roddelpraat met de jurkjes van Patty

Geen goede reclame Mo.
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:40:02 #67
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202301098
quote:
Monique de ex van Andre Hazes heeft een lucratief contract getekend met de Kruidvat. Ze krijgt daar binnenkort een lijn met kleding, kaarsen en andere meuk. Dit tegen het zere been van Patty Brard aan die nu al een lijn heeft bij de Kruidvat en wellicht bang is dat als de lijn van Monique beter verkoopt zij het veld moet ruimen.
Bovenstaande komt van utopianieuws, die lezen hier zeker mee ofzo

Onderstaande komt uit mijn post
quote:
Kleding online verkrijgbaar, en verdere meuk zoals geurkaarsjes in de winkel.
W
Z
E
pi_202301128
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:40 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Bovenstaande komt van utopianieuws, die lezen hier zeker mee ofzo

Onderstaande komt uit mijn post
[..]

_O-
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 12:33:57 #69
388664 crew  Dotteke
pi_202303695
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:40 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Bovenstaande komt van utopianieuws, die lezen hier zeker mee ofzo

Onderstaande komt uit mijn post
[..]

O jee daarom was ze van de week zo kribbig over Mo in shownieuws _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 november 2021 @ 12:37:39 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202303743
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:40 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Bovenstaande komt van utopianieuws, die lezen hier zeker mee ofzo

Onderstaande komt uit mijn post
[..]

Iedereen en zijn roddelmoeder leest hier mee.

:W Hoi Utopia
:W Hoi RTL Boulevard
:W Hoi Shownieuws
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202304004
Ik gok maar zo dat daar gewoon een persbericht is uitgegaan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202304076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok maar zo dat daar gewoon een persbericht is uitgegaan :')
Een persbericht dat Mo meuk gaat verkopen in de Kruidvat over een half jaar?
Lijkt me vreemd.
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:05:01 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202304110
Tegen het zere been van Patty, wat een nonsens weer, lekker stoken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202304244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:05 schreef Leandra het volgende:
Tegen het zere been van Patty, wat een nonsens weer, lekker stoken.
Dus dat.
En Patty had toch gewoon gelijk, dat Mo iets te licht is voor een uitgebreid interview.
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:25:56 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202304341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dus dat.
En Patty had toch gewoon gelijk, dat Mo iets te licht is voor een uitgebreid interview.
Of dat interview kan nog niet omdat er door Kruidvat nog geen persbericht over de collectie is uitgegeven...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 november 2021 @ 15:40:58 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202305825
Ik had het wel mooi gevonden als Mo haar lijn uitkwam in de Chicaaaswinkel van Sarah.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 23 november 2021 @ 17:20:44 #77
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202307216
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had het wel mooi gevonden als Mo haar lijn uitkwam in de Chicaaaswinkel van Sarah.
Jaaaaa dat zou toch de giller van de eeuw zijn :Y
W
Z
E
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 november 2021 @ 17:43:31 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202307400
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 17:20 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Jaaaaa dat zou toch de giller van de eeuw zijn :Y
Lekker met z’n tweeën André in zijn rug steken zoals hij bij hen deed, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 18:37:30 #79
184769 crew  Deisyy
pi_202307930
Ik heb geen idee hoe ik een story moet posten, dus jullie moeten een klikken.. Volgens mij hebben de wangen van Mo een overdosis injectables gehad :o

https://www.instagram.com(...)2712764090868624856/
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 23 november 2021 @ 18:40:27 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202307967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik een story moet posten, dus jullie moeten een klikken.. Volgens mij hebben de wangen van Mo een overdosis injectables gehad :o

https://www.instagram.com(...)2712764090868624856/
D’r huid lijkt wel wat strakgetrokken dan wel minder beweeglijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202308503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik een story moet posten, dus jullie moeten een klikken.. Volgens mij hebben de wangen van Mo een overdosis injectables gehad :o

https://www.instagram.com(...)2712764090868624856/
Wat maken die wangen nou uit, waarom heeft zij de A om? :o

En das echt niet voor haar zoontje.
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:52:08 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202311107
Op de Instagram story van Monique is te zien dat An2 daar is om Sinterklaas te vieren met An3 en nog wat mensen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 24 november 2021 @ 07:38:02 #83
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202313713
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op de Instagram story van Monique is te zien dat An2 daar is om Sinterklaas te vieren met An3 en nog wat mensen.
Dat is knap vroeg.
pi_202313741
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op de Instagram story van Monique is te zien dat An2 daar is om Sinterklaas te vieren met An3 en nog wat mensen.
Een oude Story van eerder :7?
SOONY
pi_202314138
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 07:43 schreef DKUp het volgende:

[..]
Een oude Story van eerder :7?
Nee, volgens mij is dit recent.

Wat heeft Monique absurd witte tanden zeg.
  woensdag 24 november 2021 @ 09:14:48 #86
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_202314459
Vast facings.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202315256
En ze is zo lekker gewoon gebleven. :P
  woensdag 24 november 2021 @ 10:54:42 #88
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_202315627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op de Instagram story van Monique is te zien dat An2 daar is om Sinterklaas te vieren met An3 en nog wat mensen.
Echt onnodig om dit te delen Monique zijnde.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 november 2021 @ 12:09:45 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202316635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:54 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Echt onnodig om dit te delen Monique zijnde.
Waarom? Hoeveel moeders delen wel niet hoe ze Sinterklaas vieren. Of moet zij maar niets meer delen omdat mensen daar iets van kunnen vinden of dat het automatisch een steek onder water is? Uiteindelijk is Antwee nou eenmaal de vader van haar kind. Het heeft natuurlijk niet áltijd een slechte intentie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 24 november 2021 @ 13:23:05 #90
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202317713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:54 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Echt onnodig om dit te delen Monique zijnde.
Hoe dat zo? :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 24 november 2021 @ 20:39:52 #91
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202324740
Reality nog iets heeft Sarah gesproken.... volgens Sarah is het niet uit maar een soort pauze en ze sneert m raak naar Mo.....

De Shit is weer on *O*
  woensdag 24 november 2021 @ 21:17:06 #92
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202325309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:39 schreef Dazalbest het volgende:
Reality nog iets heeft Sarah gesproken.... volgens Sarah is het niet uit maar een soort pauze en ze sneert m raak naar Mo.....

De Shit is weer on *O*
Heb je toevallig een screenshot? :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 24 november 2021 @ 21:22:35 #93
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202325392
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Heb je toevallig een screenshot? :D
Het lukt mij nooit om te plaatsen hier :@ -O-
pi_202325457
Ze spreken elkaar niet, volgens mij beseft ze niet dat het uit is of ze wil het niet aanvaarden
pi_202325978






















[ Bericht 15% gewijzigd door JourneyBlue op 24-11-2021 23:03:28 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 november 2021 @ 22:11:41 #96
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202326103
Wat een triest wicht. Dus ze noemt Mo altijd Mevrouw M? Dat haal ik iig uit de berichtjes.
En ‘het kind’. Nou, ging zeker lekker toen-ie met Sarah was. Duidelijk te merken dat ze onzeker is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202326204
pi_202326219
  Miss 200.000.000! woensdag 24 november 2021 @ 22:19:28 #99
367000 roos94
pi_202326221
Ze heeft de MO Haat zeker van rochel meegekregen. Ze komt erg sneu over in die berichtjes
  woensdag 24 november 2021 @ 22:27:46 #100
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202326380
Wat laat Sarah zich kennen zeg :') ze is zeker haar eigen kopieer gedrag vergeten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 24 november 2021 @ 22:31:05 #101
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202326429
Ik geloof er geen reet van, dat Mo zo’n contract heeft ondertekend.
Waarom zou een volwassen vrouw dat doen, omdat momster Rochel dat wil :?
W
Z
E
pi_202326674


Overigens stond Sarah vandaag met de schilder in de woning, dus als de woning is verkocht,
dan is ze nu 'zelf' 100% eigenaar.

[ Bericht 20% gewijzigd door JourneyBlue op 24-11-2021 23:00:58 ]
pi_202326887
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een triest wicht. Dus ze noemt Mo altijd Mevrouw M? Dat haal ik iig uit de berichtjes.
En ‘het kind’. Nou, ging zeker lekker toen-ie met Sarah was. Duidelijk te merken dat ze onzeker is.
Ja, 'het kind' daar word je niet blij van.

Ook vaag: "veel dingen te verwerken"?

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 24-11-2021 23:07:04 ]
  woensdag 24 november 2021 @ 23:04:34 #104
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202327033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:54 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ja, 'het kind' daar wordt je niet blij van.

Ook vaag: "veel dingen te verwerken"?
Inderdaad 'het kind'..... en daar zou je dan stiefmoeder van worden?

Heb meer het idee dat Sarah het niet wil accepteren.... en als er al een pauze is, mag ik toch hopen dat Andre nu nog meer van haar ware afgrijselijke aard ziet.....

Al begint ze wel meer op dree z'n moeder te lijken waar hij wellicht juist meer op valt :r :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 november 2021 @ 08:03:41 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202328952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:04 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Inderdaad 'het kind'..... en daar zou je dan stiefmoeder van worden?

Heb meer het idee dat Sarah het niet wil accepteren.... en als er al een pauze is, mag ik toch hopen dat Andre nu nog meer van haar ware afgrijselijke aard ziet.....

Al begint ze wel meer op dree z'n moeder te lijken waar hij wellicht juist meer op valt :r :r
Nou precies, zo’n stiefmoeder zit toch niemand op te wachten? Spreken over ‘het kind’.

Als het inderdaad uit is en ze wil het niet accepteren zegt dat wel wat over haar mentale/emotionele toestand.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 25 november 2021 @ 09:23:23 #106
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202329550
Na de social media sneren, het gedoe rond de Amsterdamsze zomer enz. wederom een bevestiging dat Sarah een verwend nest en een (ontzettende) pestkop is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202329706
En verschrikkelijk dom wanneer ze denkt juicers te vriend te kunnen houden. Geïnspireerd op de romance tussen Raggel en Guido wellicht?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202329709
Gaat ze weer…
pi_202329720
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Heb je toevallig een screenshot? :D
https://www.mediacourant.(...)-af-ik-lach-om-haar/
pi_202330180
quote:
Dit is gisteren al gepost hier
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202330381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit is gisteren al gepost hier
Ze vroeg om een printscreen, die zitten er allemaal in, vandaar.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:42:39 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202330526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze vroeg om een printscreen, die zitten er allemaal in, vandaar.
Ook in post #95 ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202330628
Ook "als ik normaal moet doen". Niet "ik wil graag normaal doen want ze is de moeder van het kind van mijn partner". Wat een clown.
pi_202331856
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:52 schreef Phoebster het volgende:
Ook "als ik normaal moet doen". Niet "ik wil graag normaal doen want ze is de moeder van het kind van mijn partner". Wat een clown.
En toch is de kans aanwezig dat ze de waarheid spreekt, meneer Hazes laat de deurtjes graag op een kier.

Dat die met zijn ma ineens naar Alicante vliegt om het via een brief uit te maken… waarom zou die het überhaupt zo uitmaken? Ze waren samen betrapt en zaten vervolgens apart in een kliniek.

Je zou bijna denken dat die een zelfmoordpoging gedaan heeft, maar vervolgens gaat die met zijn neef naar Dubai voor opnames voor de realty serie.

Ik vind het maar vreemd.
  donderdag 25 november 2021 @ 12:22:14 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202332089
Ik denk dat Rachel de deur graag op een kier laat en er alles aan wil doen om te zorgen dat Monique uit het leven van Antwee verdwijnt, het vervelende voor haar hierbij is dan het bestaan van Andrie, want kennelijk heeft Antwee net een greintje meer fatsoen dan Andreen, en flikkert zijn kind niet helemaal aan de kant zodra er een nieuw neukertje van dienst is.

Antwee onder de vleugels van Rachel en Rachel die het contact met Sarah warmhoudt, alles om maar te voorkomen dat Antwee weer naar Monique trekt.

Maar goed, Antwee heeft ook internet en die ziet ook wel wat voor zaken Sarah openbaar maakt en dat Rachel het wel prima vindt, want een "mooi O+" opmerking onder een post van Sarah waar ze een nieuwe zonnebril heeft die zo groot is dat Friedel jaloers zou zijn.

Anyhow, als Rachel half de kans krijgt duwt ze Antwee wel weer op Sarah.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202332916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En toch is de kans aanwezig dat ze de waarheid spreekt, meneer Hazes laat de deurtjes graag op een kier.
Het zou me allemaal niks verbazen, dat André de relatiestatus graag vaag houdt, dat Sarah waanbeelden heeft, dat Rachel zit te bekokstoven hoe ze de tortelduifjes S&A weer bij elkaar krijgt. The gift that keeps on giving. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202333115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:22 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Rachel de deur graag op een kier laat en er alles aan wil doen om te zorgen dat Monique uit het leven van Antwee verdwijnt, het vervelende voor haar hierbij is dan het bestaan van Andrie, want kennelijk heeft Antwee net een greintje meer fatsoen dan Andreen, en flikkert zijn kind niet helemaal aan de kant zodra er een nieuw neukertje van dienst is.

Antwee onder de vleugels van Rachel en Rachel die het contact met Sarah warmhoudt, alles om maar te voorkomen dat Antwee weer naar Monique trekt.

Maar goed, Antwee heeft ook internet en die ziet ook wel wat voor zaken Sarah openbaar maakt en dat Rachel het wel prima vindt, want een "mooi O+" opmerking onder een post van Sarah waar ze een nieuwe zonnebril heeft die zo groot is dat Friedel jaloers zou zijn.

Anyhow, als Rachel half de kans krijgt duwt ze Antwee wel weer op Sarah.
Ja, die reactie op de bril. :D _O-
pi_202333781
Rachel zal wel stress hebben, die zit De Perfecte Kerst te plannen natuurlijk. Soort Hallmark movie maar dan echt O+ Met een aanzoek, een liefdesbaby en misschien wel vaderschapstest voor Andrie.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 november 2021 @ 15:15:40 #119
367000 roos94
pi_202334548
Waarom gunt Roggel eigenlijk Mo het licht in de ogen niet?
  donderdag 25 november 2021 @ 15:23:49 #120
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202334653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:15 schreef roos94 het volgende:
Waarom gunt Roggel eigenlijk Mo het licht in de ogen niet?
Bedreiging voor haar momager-status en überhaupt gevoel van bestaansrecht, want Mo bleek dat (artiestgewijs) managen van Antwee veel beter te kunnen dan Rasj. Ze is veel knapper en verzorgder dan Rasj op haar leeftijd. Godallemachtig, Rasj zou eens iets anders gaan doen met haar leven dan professional widow uithangen, voor de klas gaan staan, in een winkel werken, kleding verkopen, wat dan ook, maar ze wil niks anders dan parasiteren op haar kinderen en Andreen. En door Mo kwam ze daar bij Antwee niet meer aan toe.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202335215
  donderdag 25 november 2021 @ 16:24:07 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202335381
quote:
Oh god, dekt ze zichzelf alweer in :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202335403
:r
Wat een ongelooflijke zever, die Mo.

Die vrouw kan zo het Vaticaan in, ze ontstijgt de paus nog met haar heiligdom.
Zelfs Jezus had nog een beetje menselijkheid door een dorp kort en klein te slaan nadat hij verraden was.
LEEF!
pi_202335803
Mo had steiger-gate O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202336140
Ik had al geen hoge pet op van reality.fbi maar dit is weer next level. Altijd maar afgeven op die andere kanalen en dan vervolgens een labiele (?) ex die op 'pauze' staat misleiden tot uitspraken? Screenshots daarvan openbaren omdat ze het waagt niet overal openheid over te geven en mogelijk liegt?

Ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
pi_202336245
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oh god, dekt ze zichzelf alweer in :')
Het kan een reactie zijn op de gelekte teksten van Sarah.
Normaal is Mo meer van de 'stuur die meid heel veel liefde'-school, maar dit is natuurlijk een ideaal consolidatie momentje.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:41:32 #127
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202336526
Nu ben ik helemaal niet van de social media, maar ik begrijp al die semi poëtische en 'inspirerende' teksten niet, waarom in het Engels, waarom niet naar iemand, maar naar iedereen die het kan lezen, het is allemaal zo kinderachtig, deze vrouw is dik in de 40. Als zij toch denkt weer verder met die kleuter (de vader, niet de zoon) te moeten, dan doet ze dat toch gewoon? Maar dat ge-kijk-mij-eens en gedoe naar de buitenwereld, om misselijk van te worden. Flikker die accounts weg, zoek een baan en ga gewoon leven.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_202337042
Mo heeft "Law of Attraction" in haar bio staan, zweverigheid is deel van haar persona 8-)
  donderdag 25 november 2021 @ 19:54:13 #129
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202339053
P
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van reality.fbi maar dit is weer next level. Altijd maar afgeven op die andere kanalen en dan vervolgens een labiele (?) ex die op 'pauze' staat misleiden tot uitspraken? Screenshots daarvan openbaren omdat ze het waagt niet overal openheid over te geven en mogelijk liegt?

Ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
Precies wat ik ook dacht..... constant mop en lieverd zeggen om Sarah aan de praat te houden en nu zonder toestemming alles delen.... triest ben je dan...

Ali doet het tenminste gewoon openbaar niet anoniem en zoals het lijkt zonder achterbaks gezever...
  donderdag 25 november 2021 @ 20:40:04 #130
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202340375
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van reality.fbi maar dit is weer next level. Altijd maar afgeven op die andere kanalen en dan vervolgens een labiele (?) ex die op 'pauze' staat misleiden tot uitspraken? Screenshots daarvan openbaren omdat ze het waagt niet overal openheid over te geven en mogelijk liegt?

Ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
Nee, je bent zeker niet de enige.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202340378
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 25-11-2021 20:40:31 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202340780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:22 schreef Leandra het volgende:


Maar goed, Antwee heeft ook internet en die ziet ook wel wat voor zaken Sarah openbaar maakt en dat Rachel het wel prima vindt, want een "mooi O+" opmerking onder een post van Sarah waar ze een nieuwe zonnebril heeft die zo groot is dat Friedel jaloers zou zijn.


Hardop gelachen :D
Alius aliud dicit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 november 2021 @ 22:27:42 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202343045
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
Ik had al geen hoge pet op van reality.fbi maar dit is weer next level. Altijd maar afgeven op die andere kanalen en dan vervolgens een labiele (?) ex die op 'pauze' staat misleiden tot uitspraken? Screenshots daarvan openbaren omdat ze het waagt niet overal openheid over te geven en mogelijk liegt?

Ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
Reality.fbi is super sneu en misschien wel de meest nutteloze van die kanalen (sommige zijn wel juicy) maar volgens mij wist Sarah wel dat die zooi openbaar gegooid zou worden en/of is er toestemming gevraagd. Het gesprek begint met haar ‘als je ff wat wil posten’ en dan begint ze over die foto van Mo. Vervolgens loopt Reality.fbi overduidelijk verder te vissen, ze kent hem en het kanaal dus ze wist t vast wel. Het zou me zelfs niet verbazen als ze toestemming heeft gegeven omdat zij natuurlijk niet het idee heeft dat ze er negatief op staat. Zij denkt dat ze Mo te kakken zet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 november 2021 @ 22:29:30 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202343074
Dat reality.fbi enorm hypocriet is en gebruik maakt van de labiele(?) ex lijkt me verder evident. En dat is wel fucked up, maar ze zoekt zelf contact. En bovendien hebben ze wel vaker contact want je ziet dat ze daarvoor nog hebben gepraat (eerste screenshot) voordat ze het gesprek over Mo begint. Het is dus niet dat Reality.fbi onverwachts bij dr opduikt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202343079
Tja, als je met honden ligt moet je niet raar opkijken als je vlooien krijgt, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202350986
Volgens Yvonne gaan Andre en Rachel een reis maken naar Amerika
pi_202351299
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaan Andre en Rachel een reis maken naar Amerika
Natuurlijk voor de reality serie, samen naar Florida oude herinneringen ophalen.
pi_202351682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Natuurlijk voor de reality serie, samen naar Florida oude herinneringen ophalen.
Och tuurlijk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 november 2021 @ 18:26:34 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202353318
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaan Andre en Rachel een reis maken naar Amerika
Kan dat makkelijk als je een burn-out hebt? Een echte, gediagnosticeerde? Ik weet daar niet genoeg over.

Indien inderdaad voor realitysoap: hou op zeg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202353445
God gaan ze met hun klompenmuzak een beetje de muzikant lopen spelen langs zo'n nashville route?

De geeeeeeene de geeeeeene :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 november 2021 @ 18:43:41 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202353591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
God gaan ze met hun klompenmuzak een beetje de muzikant lopen spelen langs zo'n nashville route?

De geeeeeeene de geeeeeene :D
Ik hoop het niet maar ik hoop het wel, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:40:17 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202355270
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Kan dat makkelijk als je een burn-out hebt? Een echte, gediagnosticeerde? Ik weet daar niet genoeg over.

Indien inderdaad voor realitysoap: hou op zeg.
Geloof er niks van, ten tijde van mijn burn-out kon ik niet eens koken. Qua timing dan en ging het bijvoorbeeld om zalm bakken en rijst koken, dat dit tegelijkertijd klaar zou zijn. Ook een drankje in een kroeg (oke met veel galm) doen vond ik een hel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202356601
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Geloof er niks van, ten tijde van mijn burn-out kon ik niet eens koken. Qua timing dan en ging het bijvoorbeeld om zalm bakken en rijst koken, dat dit tegelijkertijd klaar zou zijn. Ook een drankje in een kroeg (oke met veel galm) doen vond ik een hel.
Daarom hoef André ook niks alleen te kauwen.

Maar ja misschien gaan ze pas in het voorjaar, beetje zoals Nick en Simon, zijn agenda is tot mei 2021 leeg.
Langs Elvis en hun vroegere vakantieplekken waar ze zo gelukkig (🤪) waren zoals WAlt Disney Florida.

Gaan ze zelf een hut bouwen op de grond daar van André, trailer trash style. Komt Mo langs met d’r eigen camper, en de grote hereniging met Rochel en A3.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:38:23 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202356661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaan Andre en Rachel een reis maken naar Amerika
Alles om hem maar zo ver mogelijk bij Monique en Andrie weg te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202357001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:41 schreef doeka het volgende:
Nu ben ik helemaal niet van de social media, maar ik begrijp al die semi poëtische en 'inspirerende' teksten niet, waarom in het Engels, waarom niet naar iemand, maar naar iedereen die het kan lezen, het is allemaal zo kinderachtig, deze vrouw is dik in de 40. Als zij toch denkt weer verder met die kleuter (de vader, niet de zoon) te moeten, dan doet ze dat toch gewoon? Maar dat ge-kijk-mij-eens en gedoe naar de buitenwereld, om misselijk van te worden. Flikker die accounts weg, zoek een baan en ga gewoon leven.
Ik geloof ook dat niemand die zulke quotes post dit zomaar doet, gewoon omdat ze het toevallig tegenkwamen. Er zit altijd een boodschap of sneer in.

Deed dat zelf ook, als tiener die van drama hield.
pi_202357010
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom hoef André ook niks alleen te kauwen.

Maar ja misschien gaan ze pas in het voorjaar, beetje zoals Nick en Simon, zijn agenda is tot mei 2021 leeg.
Langs Elvis en hun vroegere vakantieplekken waar ze zo gelukkig (🤪) waren zoals WAlt Disney Florida.

Gaan ze zelf een hut bouwen op de grond daar van André, trailer trash style. Komt Mo langs met d’r eigen camper, en de grote hereniging met Rochel en A3.
Ze zouden half december al vertrekken schijnt
pi_202357030
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:55 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ze zouden half december al vertrekken schijnt
Verstandig van Rachel, straks meent die weer een aanzoek naar een of geen te moeten doen.
pi_202357102
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Verstandig van Rachel, straks meent die weer een aanzoek naar een of geen te moeten doen.
Oh, ik zie dat gebeuren hoor, een tweede-nog wanstaltiger- aanzoek. Gewoon nog een keer, zoals al die andere "sterren" die lekker gek elk jaar hun trouwgeloften vernieuwen, of die niet voor de wet trouwen maar wel voor het universum. Ofzo. Heidi en Seal, Katja en Freek.

En dan zie ik Mo er nog wel voor aan om daarin mee te gaan met een 1 of ander zweverige onderbouwing, ingefluisterd door haar vergevingscoach.
pi_202357486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:33 schreef fleuril het volgende:
Volgens Yvonne gaan Andre en Rachel een reis maken naar Amerika
Volgens mij gaan ze naar Florida want daar hebben ze goede herinneringen aan van de vakanties met Andreen >:) En een deel van de as van Andreen is daar ook uitgestrooid.

Zal inderdaad wel voor de docu zijn. Kan ze daar nog even de treurende weduwe uithangen. En Antwee moet natuurlijk mee want dat is goed voor hem zal Roggel wel gezegd hebben. (en zo is hij lekker ver weg van Mo).
pi_202358377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Oh, ik zie dat gebeuren hoor, een tweede-nog wanstaltiger- aanzoek. Gewoon nog een keer, zoals al die andere "sterren" die lekker gek elk jaar hun trouwgeloften vernieuwen, of die niet voor de wet trouwen maar wel voor het universum. Ofzo. Heidi en Seal, Katja en Freek.

En dan zie ik Mo er nog wel voor aan om daarin mee te gaan met een 1 of ander zweverige onderbouwing, ingefluisterd door haar vergevingscoach.
Katja en Freek zijn overigens uit elkaar.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_202358409
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:17 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Katja en Freek zijn overigens uit elkaar.
Heidi en Seal ook. Daarom noemde ik ze ook :D
pi_202358517
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 22:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Heidi en Seal ook. Daarom noemde ik ze ook :D
Oh ja…. _O- _O- _O- _O-
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_202360317
Er is geen magie tussen mo en andre, net zo als tussen Roggel en André 1, of André twee en Sarah de zeester. Alles voor de bekendheid.

Ze zoeken naar paaseieren op 1 augustus, wat er nog lag was al gesmolten of verregend en verder ligt er niks.

Andree twee op 15 jarige leeftijd bij de hoeren… Roggel waar was je?

Ik lees de roddels maar denk soms echt dat men compleet van het padje is. Zelfs in het meest positieve scenario.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 november 2021 @ 03:23:38 #154
22592 crew  Ole
pi_202360924
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202361284
Het was weer zo een nacht zie ik
pi_202361368
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:02 schreef JaneDoe het volgende:
Het was weer zo een nacht zie ik
Jij kan het serieus nog volgen bij die familie?
Ik snap die burn out ondertussen wel. Maak je het uit, staat Sarah een maand later nog te beweren dat het aan is.
pi_202361634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is geen magie tussen mo en andre, net zo als tussen Roggel en André 1, of André twee en Sarah de zeester. Alles voor de bekendheid.

Ze zoeken naar paaseieren op 1 augustus, wat er nog lag was al gesmolten of verregend en verder ligt er niks.

Andree twee op 15 jarige leeftijd bij de hoeren… Roggel waar was je?

Ik lees de roddels maar denk soms echt dat men compleet van het padje is. Zelfs in het meest positieve scenario.
Die lag er, naar goed Haziaans gebruik, gewoon naast natuurlijk.
pi_202361695
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Die lag er, naar goed Haziaans gebruik, gewoon naast natuurlijk.
Haziaans gebruik, das een mooie. ^O^

Net als een reality serie maken, ook zo vaag, van wie maken ze die serie nou? Afgelopen zomer zeiden ze van Rachel. Maar ze vliegen ook met André mee naar Dubai. Bij de opening van dat theehuis waren ze ook.
Ben benieuwd hoe ze Sarah erin verwerken of knippen ze die er straks uit?
pi_202361728
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Haziaans gebruik, das een mooie. ^O^

Net als een reality serie maken, ook zo vaag, van wie maken ze die serie nou? Afgelopen zomer zeiden ze van Rachel. Maar ze vliegen ook met André mee naar Dubai. Bij de opening van dat theehuis waren ze ook.
Ben benieuwd hoe ze Sarah erin verwerken of knippen ze die er straks uit?
Exen ergens uit knippen is ook een goed Haziaans gebruik. Of Friedeliaans, you name it.
pi_202362839
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Die lag er, naar goed Haziaans gebruik, gewoon naast natuurlijk.
ha ha :D
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:29:41 #161
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202364518
Haziaans gebruik O+
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 november 2021 @ 18:19:52 #162
22592 crew  Ole
pi_202367520
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:29 schreef doeka het volgende:
Haziaans gebruik O+
TT volgende deel! _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 november 2021 @ 18:46:19 #163
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202367804
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:19 schreef Ole het volgende:

[..]
TT volgende deel! _O-
Dat is een topplan! Hij is van letmehearyouscream, hulde!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Miss 200.000.000! zondag 28 november 2021 @ 12:16:11 #164
367000 roos94
pi_202379002
quote:
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
Die domme Mo, is ze er tóch weer in getrapt Ervan uit gaande dat deze roddel waar is
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_202379061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 09:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Exen ergens uit knippen is ook een goed Haziaans gebruik. Of Friedeliaans, you name it.
Topnamen!
^O^ Ik zeg: beide namen invoeren.
Supergoed bedacht.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 28 november 2021 @ 16:37:44 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202379552
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
Die domme Mo, is ze er tóch weer in getrapt Ervan uit gaande dat deze roddel waar is
Ik ben vooral benieuwd naar de bron als Yvonne zo stellig roept dat het niet uit de kring rond Monique is omdat die het nog stil wilde houden.

Dan moet het dus uit de kring rond Antwee zijn, en dat is nu volgens mij een vrij kleine kring, en Rachel zal het niet geweest zijn, die stort zichzelf nog liever in de Maas dan dat ze (via via) aan Yvonne laat doorschemeren dat er weer wat speelt tussen Antwee en Monique.
Rachel is ook veel te hard bezig Sarah warm te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202379653
Wel lullig, een SaarSoel die erbij blijft dat ze enkel een pauze hebben terwijl A2 Mo aanduwt. Wel leuk voor ons trouwens *O* ~:) *O*
  zondag 28 november 2021 @ 16:53:45 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202379770
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef -river- het volgende:
Wel lullig, een SaarSoel die erbij blijft dat ze enkel een pauze hebben terwijl A2 Mo aanduwt. Wel leuk voor ons trouwens *O* ~:) *O*
Ach, een jaar geleden was het andersom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202379834
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ach, een jaar geleden was het andersom.
En dan flink een stuk lulliger.
pi_202381274
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de bron als Yvonne zo stellig roept dat het niet uit de kring rond Monique is omdat die het nog stil wilde houden.

Dan moet het dus uit de kring rond Antwee zijn, en dat is nu volgens mij een vrij kleine kring, en Rachel zal het niet geweest zijn, die stort zichzelf nog liever in de Maas dan dat ze (via via) aan Yvonne laat doorschemeren dat er weer wat speelt tussen Antwee en Monique.
Rachel is ook veel te hard bezig Sarah warm te houden.
Dat moet Djarno zijn *O*
pi_202381312
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 18:58 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Dat moet Djarno zijn *O*
Rick Romeijn heeft dat toch gezegd dat hij de auto er 's morgens zag staan is oud nieuws
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202387645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..], ingefluisterd door haar vergevingscoach.
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 november 2021 @ 10:01:00 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202387686
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
De dag waarvan je wist dat hij zou komen.
Die domme Mo, is ze er tóch weer in getrapt Ervan uit gaande dat deze roddel waar is
Ja, of niet natuurlijk. Kan ook zijn dat er gewoon geiligheid in het spel is, of dat Mo mentaal wel afstand heeft genomen maar alsnog neukt want why the hell not? Of ze is er wel weer ‘ingetrapt’ (wat kan!) maar het is niet per se de enige mogelijkheid, :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202388208
Misschien was er sprake van een trio en heeft die 3e het vertelt! Dan weet je zeker dat het uit intieme kring komt. :P
pi_202407964
www.shownieuws.nl/enterta(...)tie-andre-en-monique

Het gaat heel goed", aldus Rachel die bevestigt dat de zanger momenteel bij haar woont. "Het gaat iedere dag een beetje beter." Haar hele reactie is in de video hierboven te zien.

Liefdeshereniging?

RTL Boulevard vraagt vervolgens hoe het tussen André en zijn ex Monique gaat. Er gaan de afgelopen tijd namelijk veel verhalen over een eventuele liefdeshereniging tussen de twee. Daar klopt niets van volgens Rachel. André zou alleen zijn zoontje bezoeken die bij Monique woont. "Ik denk dat iedereen het logisch vindt dat een vader naar zijn kind gaat. Daar wordt dan helemaal hysterisch over gedaan, maar ik vindt het normaal dat een vader zijn zoon bezoekt."
  dinsdag 30 november 2021 @ 18:00:48 #178
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202408071
quote:
maar ik vindt het normaal dat een vader zijn zoon bezoekt."
Ja ja zo normaal dat andreen zijn kinderen uit z’n vorige relaties ook gewoon zag :?
W
Z
E
pi_202408079
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Ja ja zo normaal dat andreen zijn kinderen uit z’n vorige relaties ook gewoon zag :?
Inderdaad.
pi_202408211
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Ja ja zo normaal dat andreen zijn kinderen uit z’n vorige relaties ook gewoon zag :?
Welke kinderen? :') :D
pi_202408256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:51 schreef fleuril het volgende:
www.shownieuws.nl/enterta(...)tie-andre-en-monique

Het gaat heel goed", aldus Rachel die bevestigt dat de zanger momenteel bij haar woont. "Het gaat iedere dag een beetje beter." Haar hele reactie is in de video hierboven te zien.

Liefdeshereniging?

RTL Boulevard vraagt vervolgens hoe het tussen André en zijn ex Monique gaat. Er gaan de afgelopen tijd namelijk veel verhalen over een eventuele liefdeshereniging tussen de twee. Daar klopt niets van volgens Rachel. André zou alleen zijn zoontje bezoeken die bij Monique woont. "Ik denk dat iedereen het logisch vindt dat een vader naar zijn kind gaat. Daar wordt dan helemaal hysterisch over gedaan, maar ik vindt het normaal dat een vader zijn zoon bezoekt."
Net zo normaal als een oma die haar kleinkinderen bezoekt! :6
  dinsdag 30 november 2021 @ 18:29:16 #182
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202408363
quote:
Geloof er niks van. Fawry heeft gezegd dat hij het wel leuk zou vinden als Sarah de nieuwe bachelorette zou worden. Volgens mij maakt die reality clown daar nu dus van dat ze gepolst is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202409442
quote:
Rachel: (...) ik vindt het normaal dat een vader zijn zoon bezoekt.
Ok, zelf zou ik het logischer vinden dat een vader voor zijn zoon zorgt, ipv dat hij op bezoek gaat bij het kind
(tenzij het kind in een ziekenhuis ligt met een bezoekregeling).
Maar het is inderdaad al een stapje vooruit tov de vorige generatie die de eerste leg gewoon uitgumde.

Opvallend dat ze impliciet bevestigt dat Sarah exit is, anders had ze toch meteen geroepen: "Hoezo hereniging, hij is dolgelukkig met Saar!"
pi_202409492


[ Bericht 100% gewijzigd door JourneyBlue op 30-11-2021 19:38:53 ]
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:01:28 #185
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202411406
Wat staat die vrouw graag in de aandacht zeg..... niks concreet willen beantwoorden... 'ik wil het hier bij laten' blijven herhalen maar geen enkele beweging om dan ook daadwerkelijk weg te lopen.... nee gewoon met je bek voor de camera blijven staan met nietszeggende reacties :r :r :r :r
  dinsdag 30 november 2021 @ 21:51:24 #186
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202412177
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Ja ja zo normaal dat andreen zijn kinderen uit z’n vorige relaties ook gewoon zag :?
Hypocriet stuk vreten :r
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202412814
Wat zijn al die sapkanalen toch nog ziekelijk bezig met Sarah. Realityfbi plaatst soms een staaltje waaruit blijkt dat haar aantal volgers daalt. Nou nou :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2021 @ 23:00:00 #188
22592 crew  Ole
pi_202413323
Oh my musical terug.. Nu Shownieuws
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2021 @ 23:01:16 #189
22592 crew  Ole
pi_202413337
Nu over Antwee
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2021 @ 23:01:44 #190
22592 crew  Ole
pi_202413342
Ahwww hij wil rust
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202429632




Monique x Kruidvat collectie voortijdig uitgelekt
pi_202429789
"Uitgelekt" :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 donderdag 2 december 2021 @ 09:32:25 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_202430008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Uitgelekt" :')
Ha ha ha. Zo'n inleg kruisje heeft heel wat te verduren.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202430159
Waar iedereen zijn adem inhoudt omtrent Marco B. wordt de zoveelste musical van die zuipende papzak voorbereid.
Dat Rochel als zeer jong meisje keihard klaarkwam op de gore worstenvinger van die ouwe maakt het natuurlijk niet minder erg dat Senior op minderjarige meisjes viel. Tenminste, niet in mijn beleving.

Monique. Wat een zielige deurmat is dat dan. :')
Powerwoman my ass! Zelden zo'n slap wijf gezien.

Nu, allemaal opzouten naar Amerika en rap een beetje! Ga daar het leven van die ouwe smeerpijp naspelen en kom nooit meer terug.
Houdoe wa! :W
LEEF!
pi_202430275
Een thuispak met stiletto’s, _O-

Ik denk niet dat dit verkoopt.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:59:38 #196
388664 crew  Dotteke
pi_202430309
quote:
Hoe dom kan je als vrouw zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:59:59 #197
388664 crew  Dotteke
pi_202430314
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef -river- het volgende:
Wel lullig, een SaarSoel die erbij blijft dat ze enkel een pauze hebben terwijl A2 Mo aanduwt. Wel leuk voor ons trouwens *O* ~:) *O*
Laten ze er maar een rls van maken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 2 december 2021 @ 15:03:17 #198
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202434838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Uitgelekt" :')
Wisten wij hier 2 weken geleden al *O*
W
Z
E
pi_202436516
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:03 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Wisten wij hier 2 weken geleden al *O*
Dankzij onze spion bij de goudenkettingwinkel :Y




Er komen ook hondenspullen jomens
pi_202437092
Gemiste kans om een uitloopmat voor de hond of kattenbak of een deurmat in de collectie op te nemen.
LEEF!
pi_202437427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Uitgelekt" :')
2021. Het jaar waarin formatie-aantekeningen op straat lagen, coronamaatregelen steeds vroegtijdig bekend werden en nu ook de Kruidvat-collectie van Mo uitlekt.
pi_202446740
https://www.ditjesendatje(...)ges-van-jaimie-vaes/

Naast vermoedens dat Sarah van Soelen graag Monique Westenberg na doet, lijkt ze ook iemand anders te kopiëren. Jaimie Vaes vertelt in haar realityserie over iemand die haar tatoeages kopieert, en laat Sarah nou precies dezelfde tatoeages op haar armen hebben staan…
pi_202446974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:19 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ges-van-jaimie-vaes/

Naast vermoedens dat Sarah van Soelen graag Monique Westenberg na doet, lijkt ze ook iemand anders te kopiëren. Jaimie Vaes vertelt in haar realityserie over iemand die haar tatoeages kopieert, en laat Sarah nou precies dezelfde tatoeages op haar armen hebben staan…
Wat een onwijs kinderachtig gedoe, van alle kanten. Die dozen kunnen het niet hebben dat ze neukertjes zijn geweest van dezelfde pauper.

De ironie is dat ze zelf zonder kopieergedrag totaal inwisselbaar zijn.
pi_202456859


Deel 584 in de serie Mo doet nooit iets per ongeluk.
pi_202457050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Deel 584 in de serie Mo doet nooit iets per ongeluk.
Is die foto van niet afgelopen zomer? Of groeit dreetje niet zo snel?

Edit:
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/verjaardag-dre-hazes/ Vorig jaar dus.
pi_202499962
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:00 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Ja ja zo normaal dat andreen zijn kinderen uit z’n vorige relaties ook gewoon zag :?
Dat mocht niet van Rachel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_202499997
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat mocht niet van Rachel.
Hij is in de eerste plaats de lapzwans hier. Als je nieuwe vrouw je verbiedt je kinderen te zien, hoor je haar gewoon de laan uit te sturen ipv daar ruggengraatloos gehoor aan te geven.
pi_202500299
Mag je geen foto van je gezin op je koelkast als je uit elkaar bent? -O-
pi_202500328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 21:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Deel 584 in de serie Mo doet nooit iets per ongeluk.
Dit is wel zoeken om het zoeken :D
SOONY
  maandag 6 december 2021 @ 18:16:20 #210
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202500415
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 18:08 schreef Phoebster het volgende:
Mag je geen foto van je gezin op je koelkast als je uit elkaar bent? -O-
Dat mag iedereen, behalve Mo :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202502190


Loyaliteitsconflict


Ligt het aan mij of wordt er maar wat verzonnen?

[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 06-12-2021 20:13:46 ]
pi_202502863
Ja joh zulks is makkelijk te verzinnen, zeker met zulke voorspelbare types als de Hazessen. Er is echt geen concrete aanwijzing dat hij terug wil naar "Moon" (kots), behalve dat het gezien de voorgeschiedenis wel te verwachten is.
pi_202504236
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 20:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Loyaliteitsconflict


Ligt het aan mij of wordt er maar wat verzonnen?
Heel heftig voor een verslaafde ja, dan maar naar Las Vegas :D
pi_202505732
Hé dames, hij is nog steeds van Saar.
Zij is de enige van de drie touwtrekkers die zelf een update heeft gegeven.

Dus hij is nog van Sarah.
pi_202506737
Gedegen eigen onderzoek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202508000
https://www.telegraaf.nl/(...)reuk-met-andre-hazes

In het interview lijkt Sarah ervan overtuigd dat die twee uiteindelijk weer bij elkaar komen. Zo zegt ze: „Hoe lang die pauze gaat duren weten we niet. Dré woont nu bij zijn moeder. Hij heeft veel aan zijn hoofd en heeft het zwaar, hij kreeg de afgelopen jaren veel voor zijn kiezen. Hij heeft het nodige te verwerken en daarbij is rust belangrijk. Ik begrijp hem en ik steun hem. Er is geen ruzie, er is geen ander in het spel. Ons gesprek was moeilijk, maar wel redelijk. Er is niet geschreeuwd, er zijn geen dramatische dingen voorgevallen.”

’Echt alles klopt’
Op de vraag wat ze zo leuk aan hem vindt, antwoordt Sarah: „Het klinkt heel cliché, maar echt alles. ‘Er moet toch iets niet kloppen?’ heb ik wel eens aan mijn vriendinnen gevraagd. Geloof het of niet, maar alles klopt. We vullen elkaar aan. Hij is mijn beste maatje en we zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar. Ook nu.”

Ook probeert ze het gerucht dat zij André van Monique heeft afgepakt uit de wereld te helpen. „Nee. Ik heb Dré twee jaar geleden, toen hij vrijgezel was, leren kennen. We hadden een gezellige avond waarop we aan één stuk door kletsten en er ontstond een vriendschappelijke band. Kort daarna kreeg hij een relatie met Bridget en al snel ging hij terug naar Monique. Ons contact is destijds een beetje doodgebloed.”

’Van het een kwam het ander’
Ze voegt daaraan toe: „Pas toen het uit was met Monique, zocht Dré contact met mijn vader. Hij (Sarahs stiefvader, red.) is een bekend figuur in Rotterdam en veel mensen zien hem als een vaderfiguur. André vroeg of hij hem aan een huis kon helpen. Dat lukte niet. Omdat wij thuis genoeg ruimte hebben, is Dré bij ons komen wonen. En ja, van het een kwam het ander.”
pi_202508119








quote:
ziekelijk en obsessief
maar liefst :'( ,

Ok Yvonne, it takes one to know one zullen we maar zeggen
pi_202508430
"Echt alles klopt"
Behalve het feit dat hij "dat kind" heeft, hè meid ^O^

Leuk voor haar dat ze in de Beau Monde mocht. Vrees voor haar dat het nu wel een beetje gedaan is met main stream aanvragen.
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:41:24 #219
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202508622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:48 schreef fleuril het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)reuk-met-andre-hazes

In het interview lijkt Sarah ervan overtuigd dat die twee uiteindelijk weer bij elkaar komen. Zo zegt ze: „Hoe lang die pauze gaat duren weten we niet. Dré woont nu bij zijn moeder. Hij heeft veel aan zijn hoofd en heeft het zwaar, hij kreeg de afgelopen jaren veel voor zijn kiezen. Hij heeft het nodige te verwerken en daarbij is rust belangrijk. Ik begrijp hem en ik steun hem. Er is geen ruzie, er is geen ander in het spel. Ons gesprek was moeilijk, maar wel redelijk. Er is niet geschreeuwd, er zijn geen dramatische dingen voorgevallen.”

’Echt alles klopt’
Op de vraag wat ze zo leuk aan hem vindt, antwoordt Sarah: „Het klinkt heel cliché, maar echt alles. ‘Er moet toch iets niet kloppen?’ heb ik wel eens aan mijn vriendinnen gevraagd. Geloof het of niet, maar alles klopt. We vullen elkaar aan. Hij is mijn beste maatje en we zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar. Ook nu.”

Ook probeert ze het gerucht dat zij André van Monique heeft afgepakt uit de wereld te helpen. „Nee. Ik heb Dré twee jaar geleden, toen hij vrijgezel was, leren kennen. We hadden een gezellige avond waarop we aan één stuk door kletsten en er ontstond een vriendschappelijke band. Kort daarna kreeg hij een relatie met Bridget en al snel ging hij terug naar Monique. Ons contact is destijds een beetje doodgebloed.”

’Van het een kwam het ander’
Ze voegt daaraan toe: „Pas toen het uit was met Monique, zocht Dré contact met mijn vader. Hij (Sarahs stiefvader, red.) is een bekend figuur in Rotterdam en veel mensen zien hem als een vaderfiguur. André vroeg of hij hem aan een huis kon helpen. Dat lukte niet. Omdat wij thuis genoeg ruimte hebben, is Dré bij ons komen wonen. En ja, van het een kwam het ander.”
Heel geloofwaardig :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:45:56 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202508682
Gewoon blijven hopen dat hij ooit terugkomt en alles wat tussendoor gebeurt valt dan onder "We were on a break!!!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202508688
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:41 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Heel geloofwaardig :Y
Das inderdaad precies het verhaal wat ze al een half jaar zeggen.

Kan best kloppen, hij neemt relatiebeslissingen vaker spontaan.
pi_202508803
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:45 schreef Leandra het volgende:
Gewoon blijven hopen dat hij ooit terugkomt en alles wat tussendoor gebeurt valt dan onder "We were on a break!!!"
The way of the Moon :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 december 2021 @ 12:10:35 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202508988
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das inderdaad precies het verhaal wat ze al een half jaar zeggen.

Kan best kloppen, hij neemt relatiebeslissingen vaker spontaan.
Wie is ‘ze’?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202509464
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wie is ‘ze’?
André en Sarah.

Bij Beau onder andere, https://www.televizier.nl(...)ah-van-soelen-liefde.
  dinsdag 7 december 2021 @ 13:14:04 #225
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202509814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das inderdaad precies het verhaal wat ze al een half jaar zeggen.

Kan best kloppen, hij neemt relatiebeslissingen vaker spontaan.
Als mijn vriend en ik beide een half jaar lang zeggen dat onze kater eigenlijk een poes is, wil nog niet zeggen dat dan waar is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 december 2021 @ 13:29:15 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202510015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
André en Sarah.

Bij Beau onder andere, https://www.televizier.nl(...)ah-van-soelen-liefde.
Ik denk dat ik je verkeerd had begrepen, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202510281
https://beaumonde.nl/arti(...)els-zoveel-is-onwaar

quote:
Sarah van Soelen over online roddels: 'Zoveel is onwaar'
'Ik vind het prima als je schrijft dat ik lelijke opgespoten lippen heb, maar ga niet lopen lullen dat ik een terugval heb gehad en met Dré aan de coke zit.
Begin 2021 stond Sarah van Soelen plotseling in de schijnwerpers als de nieuwe vriendin van André Hazes. Sindsdien raken de roddelaccounts online niet meer uitgesproken over de influencer. Wat doet dat met haar? Exclusief aan Beau Monde vertelt Sarah over de heftige geruchten die ze de afgelopen maanden over zichzelf kon lezen.

'Zes keer zwanger'
Tuurlijk wist Sarah dat ze als 'vriendin van' met heel wat media-aandacht te maken kon krijgen. Maar dat het zó heftig zou worden, had ze niet voorzien. "Ik wist een klein beetje waar ik aan begon, maar dat de berichtgeving zo heftig, extreem en zo'n lange tijd door zou gaan, had ik niet verwacht", vertelt ze aan Beau Monde. "De gekste dingen heb ik over mezelf gelezen. Ik zou al zes keer zwanger zijn geweest, in Andres vorige relatie hebben gestookt, voor het geld bij Andre zijn en weer aan de drank en drugs zitten. Vooral dat laatste maakt me verdrietig.

'Ze vergeten dat ik een mens van vlees en bloed ben'
Online roddels

Er klopt niets van de dingen die we op roddelaccounts lezen, maakt Sarah duidelijk. "Zoveel is onwaar, ik zal wat voorbeelden geven. Dre en ik zijn niet uit huis gekickt. Ik heb niet bij mijn opa en oma geslapen. Ik heb ook zeker geen auto-ongeluk gehad en ik ben niet voor de rechter gesleept. Ook zijn we niet met coke betrapt door mijn ouders, ben ik niet gedwongen opgenomen en heb ik geen terugval gehad. Als het wel zo was, dan was ik daar eerlijk over geweest."

Terugval
Al die roddels zijn Sarah niet in de koude kleren gaan zitten. "Ik zou liegen als ik zeg dat het me niets doet, want ze proberen me kapot te maken. Ze vergeten dat ik een mens van vlees en bloed ben. Ik vind het prima als je schrijft dat ik lelijke opgespoten lippen heb, maar ga niet lopen lullen dat ik een terugval heb gehad en met Dre aan de coke zit." Vooral die geruchten over een terugval raken Sarah. "Volgens mij beseffen mensen niet wat een verslaving met je doet en waar wij allemaal doorheen moeten. Gelukkig sta ik sterk in mijn schoenen en ben ik al twee jaar clean."

Meer lezen? Vanaf woensdag 8 december is de nieuwste Beau Monde verkrijgbaar in de winkel of te bestellen via tijdschrift.land. In dit nummer vertelt Sarah van Soelen onder andere hoe het is om plotseling in de spotlights te staan, de (online) roddels die de ronde doen, haar verslaving, onzekerheid en kritiek op haar uiterlijk en haar dromen voor de toekomst. "'
pi_202510352
https://beaumonde.nl/arti(...)ndre-en-ik-steun-hem

quote:
Sarah van Soelen over relatiepauze: 'Ik begrijp André en ik steun hem'
Exclusief aan Beau Monde vertelt Sarah, de meest besproken vrouw van 2021, haar kant van het verhaal.
Over André Hazes en Sarah van Soelen, het meest besproken koppel van het afgelopen jaar, gaan hardnekkige geruchten rond. Maar hoe zit het écht? Exclusief aan Beau Monde vertelt Sarah waar ze nu staan.

On a break
"De laatste weken zijn een rollercoaster geweest", vertelt Sarah aan Beau Monde. Ze oogt sterk en opgewekt, maar heeft wel net samen met André een lastig besluit genomen. "We hebben samen besloten, in een face to face gesprek, een pauze in te lassen. Hoelang die gaat duren, weten we niet. Dre woont nu bij zijn moeder. Hij heeft veel aan zijn hoofd en heeft het zwaar, hij kreeg de afgelopen jaren veel voor zijn kiezen. Hij heeft het nodige te verwerken en daarbij is rust belangrijk. Ik begrijp hem en ik steun hem." De geruchten over een groot conflict ontkent Sarah: "Er is geen ruzie, er is geen ander in het spel. Ons gesprek was moeilijk, maar wel redelijk. Er is niet geschreeuwd, er zijn geen dramatische dingen voorgevallen."

Er is geen ruzie, er is geen ander in het spel'

Beste maatjes
Die pauze betekent niet dat er geen liefde meer tussen Sarah en André is. "We vullen elkaar aan. Hij is mijn beste maatje en we zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar. Ook nu", licht de influencer toe. Over hun toekomst samen kan Sarah nog niets zeggen. "Eerst maar afwachten wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft. Ik hoop in elk geval dat het volgend jaar rustiger wordt, dat de media stoppen met die gekke verhalen en we de rust en ruimte krijgen het afgelopen jaar te verwerken. Wij zijn ook maar mensen."


Styling en make-up, Waarom?

[ Bericht 29% gewijzigd door JourneyBlue op 07-12-2021 14:40:25 ]
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:06:10 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_202510461
Wat een afgrijselijke foto.. lijkt wel een plastic pop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:13:37 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202510542
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:06 schreef E.T. het volgende:
Wat een afgrijselijke foto.. lijkt wel een plastic pop
Soms zijn dingen gewoon wat ze lijken :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202510577
quote:
Low carb Christmas. Word nog liever aan een kruis genageld.
Go hard or go home
pi_202510580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Soms zijn dingen gewoon wat ze lijken :+
Hier was de reactie "Oh leuk, 2 queens on the cover"
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:21:55 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202510631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Hier was de reactie "Oh leuk, 2 queens on the cover"
Ik denk dat die te moeilijk is voor Sarah.
Overigens is dat wel de ultieme manier van beledigen; dat iemand denkt dat het een compliment is.

Alleen een beetje lullig voor de echte drag queens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202510735
quote:
Welke idioot heeft er zo’n plastic laag over heen geshopt. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202510800
Make-up is duidelijk too much, maar dat vind ik nog niet het ergste. Die verlepte geen-idee-waar-het-van-gemaakt-is kraag :X Vreselijk.
pi_202510907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Make-up is duidelijk too much, maar dat vind ik nog niet het ergste. Die verlepte geen-idee-waar-het-van-gemaakt-is kraag :X Vreselijk.
Ik heb de volledige foto nu geplaatst, ik begrijp ook de boa met een kunstschaatsjurk combi niet
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:44:28 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202510930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik heb de volledige foto nu geplaatst, ik begrijp ook de boa met een kunstschaatsjurk combi niet
Omdat het koud is op het ijs :+

En misschien is het een "Het is koud zonder jou..." hint richting An2, hoewel ik betwijfel of ze het repertoire van Andréén goed genoeg kent om zo te hinten, ze is immers jong genoeg om een dochter van Bridget te kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202510935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik heb de volledige foto nu geplaatst, ik begrijp ook de boa met een kunstschaatsjurk combi niet
Die opening bij haar borsten, zou dat ook gephotoshopt zijn? Ik vind het er zo vreemd uitzien.
pi_202510999
Wat doet ze überhaupt op de cover van dit blaadje?
pi_202511021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Make-up is duidelijk too much, maar dat vind ik nog niet het ergste. Die verlepte geen-idee-waar-het-van-gemaakt-is kraag :X Vreselijk.
Het lijkt alsof ze een haan-mascotte heeft gesloopt en deze nu draagt
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:01:53 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202511109
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:51 schreef vencodark het volgende:
Wat doet ze überhaupt op de cover van dit blaadje?
Foto's zijn waarschijnlijk al gemaakt voor het uit was, een nieuwe cover schieten (en daar ook iemand voor vinden), kost wellicht teveel tijd en geld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 december 2021 @ 15:04:29 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202511136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die opening bij haar borsten, zou dat ook gephotoshopt zijn? Ik vind het er zo vreemd uitzien.
Die vind ik er dus ook zo raar uitzien. Alsof het erop geplakt is ofzo?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:06:27 #243
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_202511165
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Die vind ik er dus ook zo raar uitzien. Alsof het erop geplakt is ofzo?
Ingevoegd heet dat in Photoshop.
pi_202511241
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:51 schreef vencodark het volgende:
Wat doet ze überhaupt op de cover van dit blaadje?
:D!

Alle huismoekes willen weten hoe het zit, dus scoooooore verkoopcijfers (voor zover blaadjes nog veel verkopen deze tijd).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 7 december 2021 @ 15:15:40 #245
184769 crew  Deisyy
pi_202511290
Die ene tiet is raar :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202511407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Foto's zijn waarschijnlijk al gemaakt voor het uit was, een nieuwe cover schieten (en daar ook iemand voor vinden), kost wellicht teveel tijd en geld.
De shoot is van 15 oktober (7 weken geleden) en de locatie was het Zalmhuis (en dat verklaart de vibe)
pi_202511457
"Influencer" :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202511503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Influencer" :D :+
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:18:03 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_202512234
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Die ene tiet is raar :D
Ik zie zo voor me dat je met die jurk aan het kerstdiner zit, en dat zo je tiet naar beneden zakt.
En dan die vieze eeuwige vrijgezelle ome Henk lekker naar je tepel zit te koekeloeren. :{

Maar dat gebeurt haar natuurlijk niet met die plastic kerstballen :)
W
Z
E
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 december 2021 @ 16:24:34 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202512331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Ingevoegd heet dat in Photoshop.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Ingevoegd heet dat in Photoshop.
Dat weet ik. Maar bekt niet zo lekker.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202512857
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:18 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Ik zie zo voor me dat je met die jurk aan het kerstdiner zit, en dat zo je tiet naar beneden zakt.
En dan die vieze eeuwige vrijgezelle ome Henk lekker naar je tepel zit te koekeloeren. :{

Maar dat gebeurt haar natuurlijk niet met die plastic kerstballen :)
_O-
pi_202513237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Welke idioot heeft er zo’n plastic laag over heen geshopt. -O-
Dat is een beetje de Beau Monde-style. Die gebruiken een soort Barbiephotoshop, en dan bedoel ik die van Mattel. Met een onwaarschijnlijk gladde huid en van die grote kijkers met teveel oogwit. Ik ruik gewoon het plastic als ik naar die cover kijk.
pi_202513532
Ik zie af en toe Stories van Sarah dat ze in het appartement is vanwege schilderwerkzaamheden/plaatsen keuken etc.
Maar heeft Anne Tonen (interviewster) nou helemaal niets gevraagd over de "gezamenlijke" woning en wanneer ze daar in zullen trekken?

Of valt dan 'het is een tijdelijke break'-verhaal in duigen?

Edit:

Morgen te koop, het zijn 10 (!) pagina's schijnbaar:



Insta posts plaatsen is enorm buggy btw

[ Bericht 15% gewijzigd door JourneyBlue op 07-12-2021 18:07:44 ]
pi_202513719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat is een beetje de Beau Monde-style. Die gebruiken een soort Barbiephotoshop, en dan bedoel ik die van Mattel. Met een onwaarschijnlijk gladde huid en van die grote kijkers met teveel oogwit. Ik ruik gewoon het plastic als ik naar die cover kijk.
_O_ _O-
pi_202514088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:51 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik zie af en toe Stories van Sarah dat ze in het appartement is vanwege schilderwerkzaamheden/plaatsen keuken etc.
Maar heeft Anne Tonen (interviewster) nou helemaal niets gevraagd over de "gezamenlijke" woning en wanneer ze daar in zullen trekken?

Of valt dan 'het is een tijdelijke break'-verhaal in duigen?

Edit:

Morgen te koop, het zijn 10 (!) pagina's schijnbaar:

[ afbeelding ]

Insta posts plaatsen is enorm buggy btw
Meest besproken vrouw in de showbizz?
Plotselinge bekendheid?
Wij als zolderkamer fokkers kennen haar maar buiten ons? Het komt wat hoogdravend over, of ligt dat aan mij? -O-
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:41:22 #256
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202514222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Meest besproken vrouw in de showbizz?
Plotselinge bekendheid?
Wij als zolderkamer fokkers kennen haar maar buiten ons? Het komt wat hoogdravend over, of ligt dat aan mij? -O-
Ligt zeker niet aan jou.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202517382
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Meest besproken vrouw in de showbizz?
Plotselinge bekendheid?
Wij als zolderkamer fokkers kennen haar maar buiten ons? Het komt wat hoogdravend over, of ligt dat aan mij? -O-
Ze gaat er zelf wel lekker op, die 15 minuten faam. Ik zou niet per se heel trots zijn als mijn bekendheid slechts is gebaseerd op het neukertje van de maand zijn, maar goed.
Komt ook omdat ik haar echt enorm saai vind, het heeft allemaal weinig om het lijf :')
Ik vind het ook wat pathetisch dat zo'n realityfbi zowat elke dag een update plaatst over de daling van haar aantal volgers. Er spreekt ook een bepaalde triomf uit alsof ze staan te juichen bij elk smetje bij Sarah. Ik gun "dat meisje"(Hazes, 2021) gewoon rust, geen volgers.
pi_202521228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ze gaat er zelf wel lekker op, die 15 minuten faam. Ik zou niet per se heel trots zijn als mijn bekendheid slechts is gebaseerd op het neukertje van de maand zijn, maar goed.
Komt ook omdat ik haar echt enorm saai vind, het heeft allemaal weinig om het lijf :')
Ik vind het ook wat pathetisch dat zo'n realityfbi zowat elke dag een update plaatst over de daling van haar aantal volgers. Er spreekt ook een bepaalde triomf uit alsof ze staan te juichen bij elk smetje bij Sarah. Ik gun "dat meisje"(Hazes, 2021) gewoon rust, geen volgers.
Ik vind “dat wijf” (Hazes, ook 2021) uitermate fascinerend, de fillers en filters, die poses en verbouwingen. Die transformatie van mooie meid naar plastic pop naar mislukt slachtoffer van een overijverige plastisch chirurg. Kan er graag naar kijken.
pi_202521805
Zelden zo'n nikserig wijf gezien. Hele dagen voor de spiegel al klaarkomend op zichzelf en daarmee op de cover van Beau Monde komen. :')
Gezien haar fratsen in het verleden en gedrag in het heden begrijp ik echt niet waarom ze dat podium krijgt.
We leven in een compleet debiele wereld waarin dit soort figuren zonder ook maar iets bijzonders te kunnen de nieuwe lichting celebs worden.
LEEF!
pi_202523388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Zelden zo'n nikserig wijf gezien. Hele dagen voor de spiegel al klaarkomend op zichzelf en daarmee op de cover van Beau Monde komen. :')
Gezien haar fratsen in het verleden en gedrag in het heden begrijp ik echt niet waarom ze dat podium krijgt.
We leven in een compleet debiele wereld waarin dit soort figuren zonder ook maar iets bijzonders te kunnen de nieuwe lichting celebs worden.
Elke generatie krijgt de celebs die ze verdient en heden ten dage zijn dat met name youtubers, vloggers, influencers en realityshow-deelnemers. -O- Allemaal Instafamous voor een beperkte tijd want volledig inwisselbaar
en het publiek is snel verveeld.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:46:15 #261
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202523411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Zelden zo'n nikserig wijf gezien. Hele dagen voor de spiegel al klaarkomend op zichzelf en daarmee op de cover van Beau Monde komen. :')
Gezien haar fratsen in het verleden en gedrag in het heden begrijp ik echt niet waarom ze dat podium krijgt.
We leven in een compleet debiele wereld waarin dit soort figuren zonder ook maar iets bijzonders te kunnen de nieuwe lichting celebs worden.
Ik ben mezelf aan het aanleren me niet meer te irriteren aan dit soort mensen. Eens met het feit dat je gek en debiel moet doen om op het podium te komen.
With love :*
pi_202524622
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vind “dat wijf” (Hazes, ook 2021) uitermate fascinerend, de fillers en filters, die poses en verbouwingen. Die transformatie van mooie meid naar plastic pop naar mislukt slachtoffer van een overijverige plastisch chirurg. Kan er graag naar kijken.
Ja op dat level vind ik het ook wel fascinerend en ook wel wat triest.
Bedoelde meer dat zo'n meisje toch niets heeft te vertellen. Meestal staan er bekende dames in die toch een soort van carrière in de showbizz hebben. Op Estelle na dan, maar die vind ik dan weer fascinerend.
pi_202524672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Elke generatie krijgt de celebs die ze verdient en heden ten dage zijn dat met name youtubers, vloggers, influencers en realityshow-deelnemers. -O- Allemaal Instafamous voor een beperkte tijd want volledig inwisselbaar
en het publiek is snel verveeld.
YouTubers en sommige influencers kunnen nog wel wat; ze bieden in elk geval content aan die mensen trekt. Influencers zijn soms ook bekende mensen die initieel van iets anders bekend zijn.
De categorie influencers die bekend zijn by proxy en/of omdat ze bekend zijn, is inderdaad volstrekt inwisselbaar. De Romy Boomsma's en Sarahs dus.
  woensdag 8 december 2021 @ 16:54:18 #264
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202527320
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 22:03 schreef Magica het volgende:

[..]
Heel heftig voor een verslaafde ja, dan maar naar Las Vegas :D
En voor iemand met een (emotionele) burn-out. Al die prikkels :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 9 december 2021 @ 23:36:11 #265
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202548432
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

De reïncarnatie van Rembrandt! Wat zal Rachel trots zijn.
Morgen gaat André in plaats van piemels kleien vast schilderen met dreetje.
Nieuwe geldbron gevonden hoor.
pi_202549605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
YouTubers en sommige influencers kunnen nog wel wat; ze bieden in elk geval content aan die mensen trekt. Influencers zijn soms ook bekende mensen die initieel van iets anders bekend zijn.
De categorie influencers die bekend zijn by proxy en/of omdat ze bekend zijn, is inderdaad volstrekt inwisselbaar. De Romy Boomsma's en Sarahs dus.
Ik vind Romy Boomsma wel even een ander kaliber dan Sarah. Romy heeft nog iets te melden en een veel zinvoller/interessanter leven. Ik kijk 10x liever naar Romy die de kipjes voert met haar drie kinderen dan Sarah die met getuite lipjes in Dubai de camera inloert met haar tieten op een bijzettafeltje gedrapeerd.
pi_202549807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:56 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Ik vind Romy Boomsma wel even een ander kaliber dan Sarah. Romy heeft nog iets te melden en een veel zinvoller/interessanter leven. Ik kijk 10x liever naar Romy die de kipjes voert met haar drie kinderen dan Sarah die met getuite lipjes in Dubai de camera inloert met haar tieten op een bijzettafeltje gedrapeerd.
Grappig, ik vind haar juist ook oppervlakkig maar op een andere manier. Misschien komt dat ook omdat ze me geblokkeerd heeft nadat ik een kritische vraag stelde :')
pi_202551696
Wat heeft RB bereikt dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202553818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat heeft RB bereikt dan?
Ze is moeder van drie kindjes, dat is toch ook iets bereikt hebben?
pi_202553842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Ze is moeder van drie kindjes, dat is toch ook iets bereikt hebben?
Mjaaaaaaaaaa, Samantha de Jong heeft er ook drie :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_202553864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Ze is moeder van drie kindjes, dat is toch ook iets bereikt hebben?
Hahahahahahahahahahaha :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202553920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hahahahahahahahahahaha :D
Kom op jongens, we kunnen het er toch allemaal mee eens zijn dat Romy iets meer inhoud in haar hoofd heeft dan Samantha en Sarah? Toe even zeg.
pi_202554050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:58 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Kom op jongens, we kunnen het er toch allemaal mee eens zijn dat Romy iets meer inhoud in haar hoofd heeft dan Samantha en Sarah? Toe even zeg.
Geen idee, ik ken dr niet, maar jij komt niet verder dan "ze heeft 3 kinderen". Dat klinkt niet als iemand met veel inhoud :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202554378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geen idee, ik ken dr niet, maar jij komt niet verder dan "ze heeft 3 kinderen". Dat klinkt niet als iemand met veel inhoud :D
Nou als ik de manier waarop ze schrijft op haar insta vergelijk met die van die andere twee troela’s, kan ik niet veel anders dan concluderen dat ze net even iets verder vooraan in de rij stond toen herseninhoud werd uitgedeeld. Meer “deze boeken vond ik mooi” posts ipv “ik heb deze tasje aan”
pi_202554388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:37 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Nou als ik de manier waarop ze schrijft op haar insta vergelijk met die van die andere twee troela’s, kan ik niet veel anders dan concluderen dat ze net even iets verder vooraan in de rij stond toen herseninhoud werd uitgedeeld. Meer “deze boeken vond ik mooi” posts ipv “ik heb deze tasje aan”
Dus allerlei hersens, maar het enige waar ze ze voor gebruikt is kinderen maken? Hmkay.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202554396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 14:49 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Ze is moeder van drie kindjes, dat is toch ook iets bereikt hebben?
Kunstig hoor. Sex hebben en afbakken maar. :D
pi_202554698
Nou moe. Zo bedoelde ik het niet.
pi_202554715
Zo ver ik weet ontwerpt ze ook voor verschillende merken dingen, heeft ze een droogshampoo ontwikkeld. Telt dat wel?
pi_202554809
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef LittleTeaCup het volgende:
Zo ver ik weet ontwerpt ze ook voor verschillende merken dingen, heeft ze een droogshampoo ontwikkeld. Telt dat wel?
Ach, die samenwerking tussen influencers en merken moet je in het algemeen (bedoel niet Romy specifiek) niet al te serieus nemen. Geloof dat zij iets met sieraden en kleding doet. Het echte ontwerpen is meestal in handen van de profs (en terecht...Het is een vak apart) en de influencer kan hooguit wat meedenken. Zij zijn primair belangrijk voor hun naam en de PR.
pi_202554889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 15:37 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Nou als ik de manier waarop ze schrijft op haar insta vergelijk met die van die andere twee troela’s, kan ik niet veel anders dan concluderen dat ze net even iets verder vooraan in de rij stond toen herseninhoud werd uitgedeeld. Meer “deze boeken vond ik mooi” posts ipv “ik heb deze tasje aan”
Het is maar hoe je het bekijkt. Mevrouw heeft haar mond vol van duurzaamheid maar verdient haar geld door bij haar Nederlandse "fans" een Australische webshop te promoten. Propageert natuurlijke producten spuit ondertussen fillers in haar snoetje.
Kijk, zo'n Sarah lijkt me ook een oppervlakkig popje, maar doet tenminste niet zo pretentieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 10-12-2021 17:12:25 ]
pi_202555090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 16:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Mevrouw heeft haar mond vol van duutzaamheid maar verdient haar geld door bij haar Nederlandse "fans" een Australische webshop te promoten. Propageert natuurlijke producten spuit ondertussen fillers in haar snoetje.
Kijk, zo'n Sarah lijkt me ook een oppervlakkig popje, maar doet tenminste niet zo pretentieus.
En blijkbaar DRIE FUCKING KINDEREN. Als er iets niet duurzaam is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202555166
Oké, ik zie jullie punt.
pi_202555782
https://www.allefolders.n(...)b7bf-585654e880db/22
4 pagina's vol Monique troepjes, hoera! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202556685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef Declan-Harp het volgende:
https://www.allefolders.n(...)b7bf-585654e880db/22
4 pagina's vol Monique troepjes, hoera! *O*
OMG wat lelijk...
pi_202556862
Dat vloerkleed, daar had ik een bijpassende kokos deurmat bij laten maken.
Qua print iig beter dan de Tokkie panterzooi van La Brard. :r maar zal er geen cent aan uitgeven. Soberso nooit aan een lijn van bekende no no's.
Ohh! Dat lieg ik. Heb laatst een My killer body gymbal van Fajah gekocht. :s)
LEEF!
pi_202556888
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:57 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Dat vloerkleed, daar had ik een bijpassende kokos deurmat bij laten maken.
Qua print iig beter dan de Tokkie panterzooi van La Brard. :r maar zal er geen cent aan uitgeven. Soberso nooit aan een lijn van bekende no no's.
Ohh! Dat lieg ik. Heb laatst een My killer body gymbal van Fajah gekocht. :s)
Soberso zeggen is al tokkie
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202556913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Soberso zeggen is al tokkie
Houd je bek! ook. :W
LEEF!
pi_202556916
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:00 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
Houd je bek! ook. :W
Ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202556919
Wie de fuck is Romy nu weer :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202556961
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 18:57 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Dat vloerkleed, daar had ik een bijpassende kokos deurmat bij laten maken.
Qua print iig beter dan de Tokkie panterzooi van La Brard. :r maar zal er geen cent aan uitgeven. Soberso nooit aan een lijn van bekende no no's.
Ohh! Dat lieg ik. Heb laatst een My killer body gymbal van Fajah gekocht. :s)
Ik een ochtendjas van Supertrash :@ Dacht dat dat merk failliet was maar blijkbaar een doorstart bij de Kruidvat?

/Care, badjas zit prima :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202556990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik een ochtendjas van Supertrash :@ Dacht dat dat merk failliet was maar blijkbaar een doorstart bij de Kruidvat?

/Care, badjas zit prima :7
:D
LEEF!
pi_202557425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik een ochtendjas van Supertrash :@ Dacht dat dat merk failliet was maar blijkbaar een doorstart bij de Kruidvat?

/Care, badjas zit prima :7
Klopt al in 2018, maar merkrechten zijn doorverkocht (aan UFG).
Gebruiken ze nog steeds Fatima Moreira de Melo als model in de folder?

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 10-12-2021 19:47:14 ]
pi_202557475
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie de fuck is Romy nu weer :')
instagram
pi_202557480
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Gebruiken ze nog steeds Fatima Moreiro de Melo als model in de folder?
:Y
LEEF!
pi_202557490
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2021 19:45 schreef Traytje-Hzus het volgende:

[..]
:Y
[ afbeelding ]
_O_

Dank je O+
pi_202557803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef Declan-Harp het volgende:
https://www.allefolders.n(...)b7bf-585654e880db/22
4 pagina's vol Monique troepjes, hoera! *O*
Op pagina 25, Monique met en zonder tieten, _O- of zitten er kipfilets bij de groene jurk?
pi_202558672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef Declan-Harp het volgende:
https://www.allefolders.n(...)b7bf-585654e880db/22
4 pagina's vol Monique troepjes, hoera! *O*
Toch beter dan die meuk van Patty
Twinning = boring
  Spellchecker vrijdag 10 december 2021 @ 21:09:10 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202559127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef Declan-Harp het volgende:
https://www.allefolders.n(...)b7bf-585654e880db/22
4 pagina's vol Monique troepjes, hoera! *O*
Staat er ook een kartonnen Monique in elke Kruidvat? :7
pi_202560055
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 21:09 schreef maily het volgende:

[..]
Staat er ook een kartonnen Monique in elke Kruidvat? :7
Die stonden door het hele land maar zijn naar verluidt allemaal beklad door een geraffineerde bende bestaande uit Rachel en de Chica's.
pi_202561070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 22:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Die stonden door het hele land maar zijn naar verluidt allemaal beklad door een geraffineerde bende bestaande uit Rachel en de Chica's.
😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')