Ik weet ook best wel wat maar ben geen Leo Blokhuis of Gerard Ekdom ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo Muffin had ook zo'n grote muziekkennis, daar kon geen encyclopedie tegen op.
Ja leukquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan natuurlijk de meidengroepen.
Marga, die heeft hele hordes verslonden backstagequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan natuurlijk de meidengroepen.
Mo Muffin was een toffe user hier, helaas zit hij al een tijd op een wolkje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet ook best wel wat maar ben geen Leo Blokhuis of Gerard Ekdom ofzohahaha
Ah sneuquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo Muffin was een toffe user hier, helaas zit hij al een tijd op een wolkje.
Why not ookquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Marga, die heeft hele hordes verslonden backstage
Nederland had toch ook de meest succesvolle meidengroepen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, nou als je Patty overschaduwd in alle verhalen...quote:
Via LUV ben ik me gaan interesseren voor de producties van Wim T Schippers.quote:
Hij was hard van woord soms maar met een hart op de juiste plek.quote:
Ik weet het eigenlijk niet, we hadden er best veel maar wellicht was dat overal een beetje zoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland had toch ook de meest succesvolle meidengroepen?
Je leeft maar 1x toch, tenminste, dit leven danquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, nou als je Patty overschaduwd in alle verhalen...
Ze zag er ook altijd al uit alsof ze meer mannen heeft gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooie mensen zijn datquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was hard van woord soms maar met een hart op de juiste plek.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zag er ook altijd al uit alsof ze meer mannen heeft gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.
Luv, maywood en de Dolly Dots zijn over een groot deel vd wereld wel bekend.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, we hadden er best veel maar wellicht was dat overal een beetje zo
Ja BZN kennen ze ook in Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luv, maywood en de Dolly Dots zijn over een groot deel vd wereld wel bekend.
Die wou ik ook plaatsenquote:
Zekers, hij had 2 homo's als buren. Viel je hun lastig dan viel je hem lastig. Dan had je een probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |