Ik weet ook best wel wat maar ben geen Leo Blokhuis of Gerard Ekdom ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo Muffin had ook zo'n grote muziekkennis, daar kon geen encyclopedie tegen op.
Ja leukquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan natuurlijk de meidengroepen.
Marga, die heeft hele hordes verslonden backstagequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan natuurlijk de meidengroepen.
Mo Muffin was een toffe user hier, helaas zit hij al een tijd op een wolkje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet ook best wel wat maar ben geen Leo Blokhuis of Gerard Ekdom ofzohahaha
Ah sneuquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo Muffin was een toffe user hier, helaas zit hij al een tijd op een wolkje.
Why not ookquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Marga, die heeft hele hordes verslonden backstage
Nederland had toch ook de meest succesvolle meidengroepen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, nou als je Patty overschaduwd in alle verhalen...quote:
Via LUV ben ik me gaan interesseren voor de producties van Wim T Schippers.quote:
Hij was hard van woord soms maar met een hart op de juiste plek.quote:
Ik weet het eigenlijk niet, we hadden er best veel maar wellicht was dat overal een beetje zoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland had toch ook de meest succesvolle meidengroepen?
Je leeft maar 1x toch, tenminste, dit leven danquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, nou als je Patty overschaduwd in alle verhalen...
Ze zag er ook altijd al uit alsof ze meer mannen heeft gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooie mensen zijn datquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was hard van woord soms maar met een hart op de juiste plek.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zag er ook altijd al uit alsof ze meer mannen heeft gehad dan de wind overhemden heeft gedroogd.
Luv, maywood en de Dolly Dots zijn over een groot deel vd wereld wel bekend.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, we hadden er best veel maar wellicht was dat overal een beetje zo
Ja BZN kennen ze ook in Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luv, maywood en de Dolly Dots zijn over een groot deel vd wereld wel bekend.
Die wou ik ook plaatsenquote:
Zekers, hij had 2 homo's als buren. Viel je hun lastig dan viel je hem lastig. Dan had je een probleem.quote:
Ah nice! 👊quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, hij had 2 homo's als buren. Viel je hun lastig dan viel je hem lastig. Dan had je een probleem.
Babe, Doris D & The Pints...quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luv, maywood en de Dolly Dots zijn over een groot deel vd wereld wel bekend.
Die vond ik ook helemaal..quote:
Bobby was een eikel privé.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
Alleen Bobby zat er altijd doorheen te blèren
Dat sowiesoquote:
Zit je achter mequote:
Ohquote:
Ja ik ga zo ook lekker slapenquote:
Ik ben net weer wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook lekker slapen![]()
Oh dat kan ookquote:
Nee, moest naar kantoor vandaag, nogal vroeg opgestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat kan ookheb je nachtdiensten?
Is dat niet een reden om juist wel op tijd te gaan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik blijf nog ff wakker... 2 nachten kut geslapen
Aha op de bank in slaap geflikkerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, moest naar kantoor vandaag, nogal vroeg opgestaan.
Straks verder slapen, alleen dan in bed.
Inderdaad, dus zo'n nieuw stadion is inderdaad niet nodig.quote:
Ja en nee... Ik ben nog te wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet een reden om juist wel op tijd te gaan?
Dan zat ik er niet ver naastquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een andere tattoo op mijn rug
Beetje maar .....quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha op de bank in slaap geflikkerd
Best wel eigenlijkquote:
Heb je ook een gele bikini?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk![]()
Maar een ding klopt wel ik heb een tattoo
Dries Roelvink is er anders heel beroemd mee geworden.quote:
Bij Leni uit de Takkestraat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dries Roelvink is er anders heel beroemd mee geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Toen![]()
[ afbeelding ]Tja, het is nu eenmaal een ijzeren levenswet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mannen ouder worden, gaan ze op Sean Connery lijken.
Als vrouwen ouder worden, gaan ze op Sean Connery lijken.
![]()
Ik ook! Maar niet op de onderrugquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een andere tattoo op mijn rug
Goede reden om OP1 te mijden dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
Driesje Roelvinkje nu in OP1 of was dat al gemeld?
Hij zit in het zwartquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goede reden om OP1 te mijden dus.
Zou kunnen ... Hij heeft maar een boek geschreven .... promo bezoekje zoals de meeste bezoekers in dat soort programmasquote:
Meerdere boeken zelfs zie ik nu. Met ook nog aardige recensies. Had ik niet verwacht moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen ... Hij heeft maar een boek geschreven .... promo bezoekje zoals de meeste bezoekers in dat soort programmas
Oh ik heb dat niet opgezocht ... Soms is het wel leuk , maar zn boek hoef ik niet te lezenquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meerdere boeken zelfs zie ik nu. Met ook nog aardige recensies. Had ik niet verwacht moet ik zeggen.
halloquote:
Lekker getreind vandaag?quote:
Mijn interesse hebben ze ook niet. Had alleen niet verwacht dat Dries en zonen boeken schreven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet opgezocht ... Soms is het wel leuk , maar zn boek hoef ik niet te lezen
Ja, heerlijk. Gewoon weer even een dag zorgeloos machinist zijn. Al had ik wel last van gladde sporen, mist en duisternis in het begin. Maar dat hoort er bij.quote:
Geen interessant boek?quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn interesse hebben ze ook niet. Had alleen niet verwacht dat Dries en zonen boeken schreven.
Ach blaadjestijd he?quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Gewoon weer even een dag zorgeloos machinist zijn. Al had ik wel last van gladde sporen, mist en duisternis in het begin. Maar dat hoort er bij.
Dat maakt het een en ander wel wat makkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach blaadjestijd he?
Gelukkig zitten de bomen niet meer aan die blaadjes vast
Ik ook niet, welk boek gaat dit over?quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De boeken zullen wellicht voor hun fans interessant zijn. Hoor ik niet echt bij.
Over diverse boeken, geschreven door Dries Roelvink en zijn zonen. Sterk autobiografisch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, welk boek gaat dit over?
Ach wat leuk een kinderboekjequote:Op dinsdag 16 november 2021 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Over diverse boeken, geschreven door Dries Roelvink en zijn zonen. Sterk autobiografisch.
Kunnen die schrijven dan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Over diverse boeken, geschreven door Dries Roelvink en zijn zonen. Sterk autobiografisch.
Drieske en Wiske en de vloek van de gele zwembroek.quote:
Dat zou wel helpen als je een boek wil schrijven denk ik.quote:
Ik denk dat kinderen jankend de klas uitrennenquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Drieske en Wiske en de vloek van de gele zwembroek.
[..]
Dat zou wel helpen als je een boek wil schrijven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |