abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202204412
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202204442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef Isabeau het volgende: Je gaat er dan al vanuit dat mensen die niet zijn gekomen op een afspraak dat in de toekomst waarschijnlijk ook wel doen? :D :D
Er zijn best veel mensen die notoire nietkomers zijn. We zouden veel eerder een rekening moeten sturen vind ik. Zeker als het een 30, 45 of 60 min NP is die al 2x niet gekomen is zonder annulering. En ik haat dat nabellen..maar ja we hebben zorgplicht. Ik zet veel todos en alerts om na te bellen. Een alert voor check vooraf is mss ook handig. Bij genoeg personeel :7
pi_202204479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:52 schreef Blues het volgende:

Er zijn best veel mensen die notoire nietkomers zijn. We zouden veel eerder een rekening moeten sturen vind ik. Zeker als het een 30, 45 of 60 min NP is die al 2x niet gekomen is zonder annulering. En ik haat dat nabellen..maar ja we hebben zorgplicht. Ik zet veel todos en alerts om na te bellen. Een alert voor check vooraf is mss ook handig. Bij genoeg personeel :7
Ik heb natuurlijk alleen ervaring op de opname en de pre-operatieve poli en daar hadden we daar heel weinig mee te maken. Ik belde ook direct als iemand er na een uur nog niet was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202204585
Ik zie nu ook een demo van een heatmap; op basis van geregistreerde spreekkamer-in / spreekkamer-uit tijdstippen, gecorreleerd aan diagnose & stadium uit het verleden geeft ie dan voorspellingen over de huidige werklijst: wat de waarschijnlijkheid is dat bepaalde sessies uitlopen en andere korter zullen zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202204812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:59 schreef fietsie het volgende:
Ik zie nu ook een demo van een heatmap; op basis van geregistreerde spreekkamer-in / spreekkamer-uit tijdstippen, gecorreleerd aan diagnose & stadium uit het verleden geeft ie dan voorspellingen over de huidige werklijst: wat de waarschijnlijkheid is dat bepaalde sessies uitlopen en andere korter zullen zijn
😳
  dinsdag 16 november 2021 @ 17:10:45 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_202204813
Eens kijken of buiten nog bestaat en of het droog is daar.
Rondje sportschool en sauna. Eigenlijk geen zin. Maar inmiddels een houten reet van het zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202204930
Ik weet niet of ik wel eens bij zo'n fraaie uitvaart geweest ben. De hoge gewelven, de glas-in-loodramen, de perfecte muziekstukken, de belichting, de ontroerende kleine anekdotes - echt wonderschoon O+ En dat bij een overleden vrouw van in de tachtig met maar iets van dertig gasten.. Het was serieus indrukwekkend. :Y

Nu in propvolle spitstrein van Eindhoven naar Tilburg en iedereen hoest :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 16 november 2021 @ 17:27:35 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202205079
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:18 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet of ik wel eens bij zo'n fraaie uitvaart geweest ben. De hoge gewelven, de glas-in-loodramen, de perfecte muziekstukken, de belichting, de ontroerende kleine anekdotes - echt wonderschoon O+ En dat bij een overleden vrouw van in de tachtig met maar iets van dertig gasten.. Het was serieus indrukwekkend. :Y

Nu in propvolle spitstrein van Eindhoven naar Tilburg en iedereen hoest :')
Mooie uitvaarten O+

Is net als data-analyse. Klote dat het moet, maar dan maar op de mooiste manier die er is, en alles eruit halen wat er is, genietend van alles _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202205083
En voor de statistieken, alle trainers in de sportschool waar ik naar toe ga zijn gevaccineerd en hebben nogal een Mening over ongevaccineerden ^O^
pi_202205098
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:27 schreef Molo het volgende:
Is net als data-analyse.
Deze vergelijking :D O+
pi_202205117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:27 schreef minilot het volgende:
En voor de statistieken, alle trainers in de sportschool waar ik naar toe ga zijn gevaccineerd en hebben nogal een Mening over ongevaccineerden ^O^
Bij ons nu ook. Ben ook benieuwd of hij ook nog aanwezig is. Begreep dat zijn collega's niet gecharmeerd waren van een paar acties.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202205132
@Tele6 Succes joh en ook wel nieuwsgierig naar wat voor functie :Y
  dinsdag 16 november 2021 @ 17:32:08 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202205168
Koos heeft kaartjes voor Kino voor half december gescoord net

Ha

Ha

Ha

Ha

Ha

:{ :'( :'( :'(

Jezus wat een faalherfst/winter wordt dit weer. Gelukkig ga ik lekker de hort op en geniet me een ongeluk

*Insert Leef van André Hazes jr
pi_202205408
Hortboks met @Molo :)
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 17:47:51 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202205411
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:27 schreef minilot het volgende:
De sportschoolhouder je destijds collega mod was niet gevaccineerd...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202205443
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Eh?!
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 17:54:39 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202205504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:49 schreef minilot het volgende:

[..]
Eh?!
Hans was een wappie. Ik herhaal, was

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-Hoogeveen-overleden
pi_202205544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb natuurlijk alleen ervaring op de opname en de pre-operatieve poli en daar hadden we daar heel weinig mee te maken. Ik belde ook direct als iemand er na een uur nog niet was.
Als ze geopereerd motte worden komme ze wel :P
pi_202205600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:57 schreef Blues het volgende:

Als ze geopereerd motte worden komme ze wel :P
:Y ja, dat is heel erg eigen belang :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202205615
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:54 schreef derLudolf het volgende:

Hans was een wappie. Ik herhaal, was

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-Hoogeveen-overleden
Spijtig, want verder toffe kerel.
pi_202205651
Wie was dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 18:06:35 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202205653
De sportdocenten van wie ik les heb zijn ook geprikt.
Maandagavond was de les wel vol, maar bij de apparaten was het een stuk rustiger. Voor corona stond je op maandag en dinsdagavond in de file bij de gewichten... Dat is al na de eerste golf niet meer zo.

Maar ik vrees dat het toch weer vooral wandelen gaat worden in het weekend....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 18:07:07 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202205658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Spijtig, want verder toffe kerel.
Is zijn zoon uit coma geraakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-11-2021 18:14:32 ]
  dinsdag 16 november 2021 @ 18:07:40 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202205668
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Was dat een mod?
  dinsdag 16 november 2021 @ 18:09:20 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202205697
Ik ken een stuk of tien mensen die niet gevaccineerd zijn, twee een voor mij onzinnige reden en de rest snap ik wel.
Vrije keuze wordt steeds maar weer geroepen, dus prima
Als je die keuze niet ok vindt, dan moet je die keuze niet geven

Mijn twee centen
pi_202205788
Ik vind het vooral zo jammer van een kennis die ook na de 3e nog niet beschermd is (transplantatie medicatie).

Ken wel mensen die ongevaccineerd zijn, maar niet in mijn nabije omgeving. 2 mensen (waarvan ik van 1 weet) hier in de flat. Die ene "omdat de regering het wil doe ik het niet". 8)7
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 18:20:13 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202205858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het vooral zo jammer van een kennis die ook na de 3e nog niet beschermd is (transplantatie medicatie).

Ken wel mensen die ongevaccineerd zijn, maar niet in mijn nabije omgeving. 2 mensen (waarvan ik van 1 weet) hier in de flat. Die ene "omdat de regering het wil doe ik het niet". 8)7
Doet die persoon dat ook met inkomstenbelasting en hypotheek?
pi_202205866
De enige ongevaccineerde mensen die ik ken en waar ik serieus contact mee heb zijn, nu mijn broertje overstag is, mijn gereformeerde buren en die hebben dus andere beweegredenen dan de doorsnee wappie :)
pi_202205949
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef minilot het volgende:
De enige ongevaccineerde mensen die ik ken en waar ik serieus contact mee heb zijn, nu mijn broertje overstag is, mijn gereformeerde buren en die hebben dus andere beweegredenen dan de doorsnee wappie :)
Anders, maar imo niet begrijpelijker.
Het niet doen omdat de regering het wil of niet doen omdat God het niet wil staan voor mij in hetzelfde rijtje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202205964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:44 schreef Syrena het volgende:

Mss zijn we superimmune Limbo's :7 8-)
:Y
Ik krijg ook al geen herpes. Koortslippen gaan al jaren huppelend aan mij voorbij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202206007
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Haar man snapt het ook helemaal niet _O-
pi_202206011
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Ik krijg ook al geen herpes. Koortslippen gaan al jaren huppelend aan mij voorbij.
Ha, die heeft F. inderdaad ook. En ik niet :7 ben daar wel voorzichtig mee, mijn zus en moeder hebben het beide. Min zus in haar neus :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 18:32:02 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202206025
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef minilot het volgende:
Aantal collega's, waarvan twee op dezelfde locatie als ik. Een, ja, da's een bijzondere maar geen wappie net als de drie ongevaccineerden op een andere locatie.

We gaan met kerst uit eten, benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen. Ook met 2G gaat het gewoon door
pi_202206121
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:06 schreef borisz het volgende:
De sportdocenten van wie ik les heb zijn ook geprikt.
Maandagavond was de les wel vol, maar bij de apparaten was het een stuk rustiger. Voor corona stond je op maandag en dinsdagavond in de file bij de gewichten... Dat is al na de eerste golf niet meer zo.

Maar ik vrees dat het toch weer vooral wandelen gaat worden in het weekend....
Ze hebben bij ons de sportschool sinds de eerste golf op reservering gehouden, want iedereen was er eigenlijk heel positief over. Het is wel fijn om van tevoren een garantie te hebben dat je niet in de rij zult hoeven staan. En het zijn studenten, dus als 's avonds geen plekken meer zijn heb je overdag wel ergens tijd. ^O^
pi_202206233
Ik heb één ongevaccineerde neef, maar die is panisch voor naalden (en zit sowieso psychisch nogal in de soep; helaas zodanig dat hij hulp weigert)
Hij laat zich wel constant testen, dus dat is iets.
En behalve thuis, teststraat en coffeeshop komt hij ongeveer nergens.
pi_202206253
Maar wie is die dooie wappie nou?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 16 november 2021 @ 18:49:49 #37
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_202206274
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat kan je proberen, maar daar zijn de consequenties toch wat harder en duidelijker :P.
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 18:54:04 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202206326
Mijn tante heeft een leuke zaak, die is ook nog steeds enkel op afspraak open. Geen grote zaak met tientallen medewerkers, maar meestal 1, soms 2 in de winkel. Ja, dan kun niet meerdere klanten helpen tegelijk. Klanten weigeren als je bezig bent een keuken te tekenen die eind van de dag af is, kan ook niet.

Ze zitten het komende half jaar vol met installaties.
pi_202206338
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het niet doen omdat de regering het wil of niet doen omdat God het niet wil staan voor mij in hetzelfde rijtje.
Dit :Y

Verder heb ik alleen al 4 (schoon)familieleden die niet gevaccineerd zijn.
En verder nog een handvol kennissen (vooral van het buikdansen).

Op zich ben ik het er mee eens dat iedereen het lekker zelf moet weten. Maar als je heel je social media vol gooit met complottheorieën heb ik daar wel een mening over :')
pi_202206361
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wel minstens hetzelfde niveau malligheid inderdaad :)
pi_202206362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op zich ben ik het er mee eens dat iedereen het lekker zelf moet weten. Maar als je heel je social media vol gooit met complottheorieën heb ik daar wel een mening over :')
Vergeet ik helemaal. Gisteren vrienden verteld over jullie brouwerij. Of ik ze maar op de hoogte wil houden over het nieuwe bier *O*
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 18:57:30 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202206368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wie is die dooie wappie nou?
Een sportschoolhouder uit Hoogeveen, tevens ooit sterkste man. Toen hij overleed, werd zijn zoon overgebracht naar de IC
pi_202206387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vergeet ik helemaal. Gisteren vrienden verteld over jullie brouwerij. Of ik ze maar op de hoogte wil houden over het nieuwe bier *O*
Gaaf O+ lief dat je er over verteld hebt.
pi_202206524
mmm ik had laatst pizzadeeg gemaakt en ingevroren. De laatste wilde ik vanavond eten, maar brrr, deeg rook zo zuur, dat leek me niet echt lekker.
pi_202206565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm ik had laatst pizzadeeg gemaakt en ingevroren. De laatste wilde ik vanavond eten, maar brrr, deeg rook zo zuur, dat leek me niet echt lekker.
Awww, zonde! -O-
pi_202206571
@minilot fijn dat het jurkje van dienst kon zijn. Panty’s heel gehouden?

Voor de rest wel meegelezen maar alles alweer vergeten geloof ik. Wat sollicitaties gezien, altijd spannend.

Hier vandaag een iets langere wandeling gemaakt, twee uurtjes.

Oh ja @Molo de foto’s van vanochtend waren niet op eigen terrein, maar het buurterrein. Het is een hele sjouw om daar te komen want je moet om een klein heuvelruggetje heen. Wij zitten hoger en kunnen vanaf de rand wel op dat terrein kijken. Er is al jaren niemand geweest zo te zien, de bomen zijn verwaarloosd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202206595
@sigme Jawel! En oooo wat was het daarnet een comfortabele hoeveelheid jurk toen ik door wat OV-struggles onverwacht een poosje moest doorbrengen op een winderig busstation in Loon op Zand. Fijn ding! ^O^
pi_202206613
Huis bekeken waarvan we dachten dat het hem nooit zou worden, want veel afknappers. Maar we wilde kijken welke afknappers we het minst storend vonden zodat we wisten wat er van ons wensenlijstje kon. :D

Maar nu zijn we beide in de war, want we vinden het huis helemaal leuk.
pi_202206626
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:14 schreef Myraela het volgende:
Huis bekeken waarvan we dachten dat het hem nooit zou worden, want veel afknappers. Maar we wilde kijken welke afknappers we het minst storend vonden zodat we wisten wat er van ons wensenlijstje kon. :D

Oeh! :D Bieden dan maar *O*

Wat was er allemaal leuk aan? :9
pi_202206654
quote:

Hehe, zo zijn wij aan ons huidige huis gekomen O+
Nog steeds blij mee.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_202206668
quote:

Da's dan best spannend, waren er veel andere kijkers? Nog een keer kijken? En wat waren de afknappers?
pi_202206686
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:15 schreef minilot het volgende:

[..]
Oeh! :D Bieden dan maar *O*

Wat was er allemaal leuk aan? :9
De ruimte. O+ Ruime kamers, boven hoge plafonds. We dachten dat de kleine tuin, meer terras, een enorme afknapper zou zijn. Maar je hebt aan de voorkant nog een beschutte voortuin. En zowel aan de voorkant als achterkant heb je schuifdeuren, dus alles kan helemaal open.

Auto kan op de oprit, garage (om als berging te gebruiken) en 10 minuutjes fietsen van Leiden centraal.
pi_202206703
quote:
Huis bekeken waarvan we dachten dat het hem nooit zou worden, want veel afknappers. Maar we wilden kijken welke afknappers we het minst storend vonden zodat we wisten wat er van ons wensenlijstje kon. :D

Dit zijn de posts die een mens nieuwsgierig maken naar een huis.
pi_202206744
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's dan best spannend, waren er veel andere kijkers? Nog een keer kijken? En wat waren de afknappers?
Denk niet dat nog een keer kijken erin zit, tenminste, volgens mij is dat niet echt meer gebruikelijk. Wel andere kijkers, maar dit was wel een privé bezichtiging. We waren de derde en ze heeft nog twee dagen bezichtigingen. Dus ik denk niet dat het er onwijs veel zijn. Dan zijn het eerder open dagen. Makelaar laat na de bezichtigingen weten hoe ze het bieden aan willen pakken.

De afknappers:
Kleine tuin - Maar dus aan verschillende kanten tuin/terras, waardoor je juist heel veel binnen/buiten gevoel hebt.
Kleine ramen - Maar veel schuifdeuren, zat licht en de ramen boven lijken klein maar zijn dat niet door de hoge plafonds. Zijn hoog en smal.
Keuken onlogisch - Kookeiland met wasbak aan de ene kant en kookplaat aan de andere, dus omlopen om m'n handen te wassen. Is makkelijk op te lossen en sowieso zoveel ruimte als we over een paar jaar er iets helemaal anders van zouden willen maken.
Badkamer blauw - Jammer, maar je kunt echt dansen zo groot is die badkamer met douche en bad. Dus ook dat is op termijn zo vet te maken.
Oranje voorkant - Stoort me in het echt helemaal niet, is gewoon een nette buurt en dat oranje vloekt niet zo.
Kwam gewoon kleiner over op de foto's.
pi_202206752
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een sportschoolhouder uit Hoogeveen, tevens ooit sterkste man. Toen hij overleed, werd zijn zoon overgebracht naar de IC
Het klonk eerder vandaag alsof het een ex-crewlid op FOK! was.
Spoilers!
pi_202206753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Iedereen moet het zeker zelf weten, maar ik weet niet meer waar ik dit hoorde maar iemand zei "principes moeten ook een beetje doen als het er op aan komt toch? Dan pas kun je zeggen dat je die principes echt hebt". Ik vind het niet zo problematisch dat mensen die zich uit een mafkoekelig principe niet laten vaccineren daar dus ook nadelen van ondervinden.
pi_202206816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Denk niet dat nog een keer kijken erin zit, tenminste, volgens mij is dat niet echt meer gebruikelijk. Wel andere kijkers, maar dit was wel een privé bezichtiging. We waren de derde en ze heeft nog twee dagen bezichtigingen. Dus ik denk niet dat het er onwijs veel zijn. Dan zijn het eerder open dagen. Makelaar laat na de bezichtigingen weten hoe ze het bieden aan willen pakken.

De afknappers:
Kleine tuin - Maar dus aan verschillende kanten tuin/terras, waardoor je juist heel veel binnen/buiten gevoel hebt.
Kleine ramen - Maar veel schuifdeuren, zat licht en de ramen boven lijken klein maar zijn dat niet door de hoge plafonds. Zijn hoog en smal.
Keuken onlogisch - Kookeiland met wasbak aan de ene kant en kookplaat aan de andere, dus omlopen om m'n handen te wassen. Is makkelijk op te lossen en sowieso zoveel ruimte als we over een paar jaar er iets helemaal anders van zouden willen maken.
Badkamer blauw - Jammer, maar je kunt echt dansen zo groot is die badkamer met douche en bad. Dus ook dat is op termijn zo vet te maken.
Oranje voorkant - Stoort me in het echt helemaal niet, is gewoon een nette buurt en dat oranje vloekt niet zo.
Dat klinkt allemaal goed en waar het iets minder is, is het aan te passen. Ramen vergroten lijkt me lastiger dan een nieuwe keuken plaatsen (maar ik kan het verkeerd hebben). Heb je een linkje? via dm?
pi_202206868
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heb je nu uiteindelijk gegeten? :D
pi_202206903
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat heb je nu uiteindelijk gegeten? :D
Een tosti en zelfgemaakte uiensoep :9 . En de takjes tijm gevonden (dat was weer wat minder smakelijk). Had wel een pizza kunnen bestellen, maar dit had ik nog staan
pi_202206918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Een tosti en zelfgemaakte uiensoep :9 . En de takjes tijm gevonden (dat was weer wat minder smakelijk). Had wel een pizza kunnen bestellen, maar dit had ik nog staan
Klinkt eigenlijk ook lekkerder dan bestelpizza. :9
pi_202206994
@sigme Even snelle verwaaide telefoonfoto nu ik eindelijk thuis ben, maar kijk: hij past O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202207054
Oh fantastisch, ik kijk CSI, my guilty pleasure. Zoomen ze vanaf de zijkant in op het gezicht van een dooie, net als ie slikt :D
pi_202207057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

De afknappers:
Dit klinkt serieus prima. Alles wat niet bevalt valt in de toekomst wel iets mee te maken :Y
pi_202207086
Dat oranje zie je toch ook helemaal niet door de begroeiing?
pi_202207180
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Dat oranje zie je toch ook helemaal niet door de begroeiing?
Klopt inderdaad, het is niet storend. Sowieso moet ik dat soort dingen een beetje loslaten, en blijkbaar lukt dat me dus veel beter dan verwacht. :D

Tuurlijk val ik, net als half Nederland, voor een schattige jaren 30 woning, maar qua onderhoud en ruimte binnen is dat vaak gewoon niet de handigste keuze voor ons.
pi_202207205
God nee doe het niet.
In de onze zit inmiddels denk ik bijna even veel geld aan verbouw en reparatie als we voor de hit op zich hebben betaald. Bespaaaaaar het je
pi_202207220
Toevallig was de makelaar hier als aankoopmakelaar naar twee huizen geweest waar wij ook interesse in hadden. Die ene waar we een bod op hadden gedaan, daarvan wist ze te vertellen dat die uiteindelijk voor 2 ton meer dan de vraagprijs was gegaan. En nog een andere die ook schattig en oud was, ook voor 1.5 ton boven de vraagprijs.

Dus de schattige leuke oude huizen zijn voor ons niet logisch, maar ook gewoon niet realistisch. We hebben dat geld niet, en al helemaal niet als je ook rekening moet houden met onderhoud, hogere stookkosten etc.
pi_202207337
Slim gedaan die voortuin! Dat voegt echt wel veel toe zo.
pi_202207420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb echt behoorlijk wat notoire no-showers. Ik heb echt geleerd me daar niet over op te winden, is gewoon niet te doen met mijn populatie :D geeft vaak wel lekker wat lucht in de planning. Ik bel overigens wel altijd na.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202207437
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:54 schreef Vanyel het volgende:
God nee doe het niet.
In de onze zit inmiddels denk ik bijna even veel geld aan verbouw en reparatie als we voor de hit op zich hebben betaald. Bespaaaaaar het je
}:{
pi_202207529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 19:54 schreef Vanyel het volgende:
God nee doe het niet.
:Y oncharmant nieuw huis gekocht, ik ben om! *O*
pi_202207598
Jippie, vanmiddag bericht dat er een positieve test was in klas van oudste. Nog niet zo heel verontrustend. Toen ik oudste vroeg wie er positief was gaf hij aan dat dat het kindje was die een mondkapje op had, die naast hem zat. Toen werd ik wel wat onrustiger. Zelftest tegenaan gegooid, hij was positief.

Donderdag kunnen we pas voor een PCR test, maar ik ga er van uit dat we een flink aantal dagen met het hele gezin in quarantaine zitten. Jippie. Precies morgenochtend heeft de duutser een sollicitatiegesprek.
pi_202207676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Jippie, vanmiddag bericht dat er een positieve test was in klas van oudste. Nog niet zo heel verontrustend. Toen ik oudste vroeg wie er positief was gaf hij aan dat dat het kindje was die een mondkapje op had, die naast hem zat. Toen werd ik wel wat onrustiger. Zelftest tegenaan gegooid, hij was positief.

Donderdag kunnen we pas voor een PCR test, maar ik ga er van uit dat we een flink aantal dagen met het hele gezin in quarantaine zitten. Jippie. Precies morgenochtend heeft de duutser een sollicitatiegesprek.
But but but.
Sterkte! met alles.
pi_202207753
quote:

Oh wat een ellende, en die timing ook. -O-
pi_202207933
Ben benieuwd Myra!
pi_202208077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y oncharmant nieuw huis gekocht, ik ben om! *O*
Mijn huis is mooier dan het jouwe *O*

Helaas ben ik er toch zo blij mee dat ik nooit meer weg kan.
pi_202208151
Ik las net dat je als Belg in quarantaine wel nog naar de supermarkt mag. En naar dokter en apotheek :7
pi_202208278
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn huis is mooier dan het jouwe *O*

Helaas ben ik er toch zo blij mee dat ik nooit meer weg kan.
Sommige mensen vinden mijn huis lelijk :+ ik vind het zelf wel lollig. Ik vind het vooral van binnen een superfijn huis O+
pi_202208384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Syrena het volgende:
Ik las net dat je als Belg in quarantaine wel nog naar de supermarkt mag. En naar dokter en apotheek :7
Yes, klopt. En stel oudste is positief en wij negatief mogen we na 1e negatieve test ook uit quarantaine, want volledig gevaccineerd. Maar goed, jongste moet wel mee in quarantaine..
pi_202208416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sommige mensen vinden mijn huis lelijk :+ ik vind het zelf wel lollig. Ik vind het vooral van binnen een superfijn huis O+
Ik moet blijkbaar nodig eens naar de bakker. Al helpt dat voor geen meter want dan weet ik nog steeds niet welke kant ik op moet kijken. Ik heb een blinde vlek daar.
pi_202208826
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik moet blijkbaar nodig eens naar de bakker. Al helpt dat voor geen meter want dan weet ik nog steeds niet welke kant ik op moet kijken. Ik heb een blinde vlek daar.
Aan dezelfde kant van de straat als de bakker. Het is vrij makkelijk, de rest van de huizen in de straat is gebouwd rond 1920, en dan is er ons blok.
pi_202209112
Oh neeee @Jagärtrut
Kutcorona. :(
pi_202209158
Ik had trainersvergadering van de sportclub. Had me opgeworpen als gastvrouw/voorzitter. Lekker makkelijk die lockdown, want nu gastvrouw via zoom.
We zijn maar 10 minuten uitgelopen op planning! Normaal zijn we altijd minstens drie kwartier te lang bezig. Op een vergadering van 2 uur. Dit keer hebben we zelfs halverwege een kwartiertje pauze genomen.
En ze hebben me tot trainer van de periode verkozen O+ *G* de moeite die ik in september en oktober gedaan heb met de beginnerscursus wordt gewaardeerd O+

Een vergadering van 15 man voorzitten blijkt wel vermoeiend zeg. Al helemaal via zoom, met ook nog de standaard slechte verbindingen / busgeluiden / vallende microfoons / kattenkonten.

Het was wel een mooie kat. Een oranje.
En ik heb baasje kunnen uitlachen, want kat mepte hem in z'n gezicht. :')
pi_202209269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik had trainersvergadering van de sportclub. Had me opgeworpen als gastvrouw/voorzitter. Lekker makkelijk die lockdown, want nu gastvrouw via zoom.
We zijn maar 10 minuten uitgelopen op planning! Normaal zijn we altijd minstens drie kwartier te lang bezig. Op een vergadering van 2 uur. Dit keer hebben we zelfs halverwege een kwartiertje pauze genomen.
En ze hebben me tot trainer van de periode verkozen O+ *G* de moeite die ik in september en oktober gedaan heb met de beginnerscursus wordt gewaardeerd O+

Een vergadering van 15 man voorzitten blijkt wel vermoeiend zeg. Al helemaal via zoom, met ook nog de standaard slechte verbindingen / busgeluiden / vallende microfoons / kattenkonten.

Gefeliciteerd *O*

Snapte iedereen zoom wel?
pi_202209378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*

Snapte iedereen zoom wel?
Dat wel hoor. Maar we zijn allemaal 20-30 jaar en hbo/universiteitsstudenten dus ik zou echt teleurgesteld zijn als dat niet zo was.

Hier en daar ging er wel eens wat mis met praten terwijl je nog op "mute" stond, maar dat heb ik zelf ook vaak genoeg en ik ben allang blij dat mensen zichzelf standaard op "mute" zetten.
pi_202209600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aan dezelfde kant van de straat als de bakker. Het is vrij makkelijk, de rest van de huizen in de straat is gebouwd rond 1920, en dan is er ons blok.
Ik snap het nu :D
pi_202209606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat wel hoor. Maar we zijn allemaal 20-30 jaar en hbo/universiteitsstudenten dus ik zou echt teleurgesteld zijn als dat niet zo was.

Hier en daar ging er wel eens wat mis met praten terwijl je nog op "mute" stond, maar dat heb ik zelf ook vaak genoeg en ik ben allang blij dat mensen zichzelf standaard op "mute" zetten.
Wij hebben volgende week teams VVE vergadering. Daar snapt niet iedereen “handje” “mute” etc :D
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:39:58 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_202209616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leeftijd en opleidingsniveau zeggen niet heel veel over het kunnen gebruiken van software.
pi_202209643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Leeftijd en opleidingsniveau zeggen niet heel veel over het kunnen gebruiken van software.
Studenten hebben wel al anderhalf jaar les via zoom. ;)
pi_202209790
Dus ik ga morgen naar de verjaardag van iemand die niet gevaccineerd is. Prima. Moet zij weten. Krijg net een sms'je of ik morgen ajb niet over corona wil praten :+ Nou, ook prima hoor. Ik moest er wel even om lachen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 22:00:58 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202210153
Morgen presentatie kandidatenavond digitaal ;(. 17 stuks a 5 minuten pp... Dat kan even duren. Gelukkig heb ik geen rol morgen.
pi_202210245
quote:

Oh wat een gedoe, Jagar! :o Hopelijk valt het mee voor de rest van jullie.
pi_202210290
Horeca dicht… vette (hurhur) rij voor de MacDrive…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202210374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:20 schreef Tele6 het volgende:

Het klinkt zo heerlijk positief en ‘normaal’ zoals je het vertelt.
Gaat zo door. B-)

En gefeliciteerd met je award als trainer. Leuk die uitgesproken erkenning. *O*
pi_202210486
*Bijlees gedaan, sort of*

Ik zag heel mooie vakantiekiekjes van @Barreltje O+

En een mini in een mooi, stemmig en dus perfect passend jurkje O+

Spannend @Tele6 , die sollicitatie. Ooit schijnt Pipi Langkous gezegd te hebben 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!'
(Kleine kanttekening; die zin is dus nooit daadwerkelijk door Astrid Lindgren opgeschreven :D )

@Kaatje1 Ik ga duimen voor je!

@Myraela Ja hoi, linkje? Ik ben retenieuwsgierig nu O-)
pi_202210571
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Dus ik ga morgen naar de verjaardag van iemand die niet gevaccineerd is. Prima. Moet zij weten. Krijg net een sms'je of ik morgen ajb niet over corona wil praten :+ Nou, ook prima hoor. Ik moest er wel even om lachen.
Wat een rare situatie!

Over verjaardag gesproken: pas nu hadden wij door dat sch.zusje jarig is vandaag.
Wel zien op de playkalender en dan niet 1 + 1 : en opmerken, dat is over/morgen/vandaag. 8)7
Dan maar gemaild en morgen alsnog een kaart.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 22:44:31 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202211915
Naar Qatar *O*
pi_202213359
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
(Kleine kanttekening; die zin is dus nooit daadwerkelijk door Astrid Lindgren opgeschreven :D )
Een kenner! _O_ O+
pi_202213933
quote:

Pff, wat rot! En wat lang wachten op de test eigenlijk, dat is ook irritant.
pi_202214098
Matig, Jagar }:| :* Heeft de Duutser nou z'n gesprek online? Succes voor 'm!
pi_202214106
Vervelend Jager! Beterschap voor de oudste en sterkte met de isolatie. Mag je/mogen je jongens wel even de tuin in?

Fijn dat jullie in dit huis wonen, en niet meer op jullie oude flat!
pi_202214725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 07:32 schreef Tuindier het volgende:
Vervelend Jager! Beterschap voor de oudste en sterkte met de isolatie. Mag je/mogen je jongens wel even de tuin in?

Fijn dat jullie in dit huis wonen, en niet meer op jullie oude flat!
Ja, we mogen zeker de tuin in. En als de duutser en ik negatief getest zijn mogen we eigenlijk weer de wijde wereld in, want volledig gevaccineerd. We zullen dat maar niet doen, behalve eventueel een wandelingetje 's avonds ofzo.

En absoluut, super blij dat we niet meer in het appartement wonen!
pi_202214747
Balen Jagar, zeker als je ook nog zo lang moet wachten op de test. Al zullen ze voor het einde van quarantaine wellicht uitgaan van de dag van de positieve sneltest?

Ik hoorde gisteren van een collega die 36 uur moest wachten. Werkt nota bene in de zorg en moest zich dus ziek melden :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202215167
Het is maar goed dat we die vergadering gisteravond online hadden. Een van de aanwezigen stond vanochtend op met hoesten en keelpijn en gaat dus voor een test. :X
pi_202215171
Ik heb zometeen m'n eerste rijles :o :o *G*
pi_202215185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Spannend en leuk!
pi_202215234
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen Jagar, zeker als je ook nog zo lang moet wachten op de test. Al zullen ze voor het einde van quarantaine wellicht uitgaan van de dag van de positieve sneltest?

Ik hoorde gisteren van een collega die 36 uur moest wachten. Werkt nota bene in de zorg en moest zich dus ziek melden :X
ik had zaterdag om 13:30 test, uitslag zondag 22:00 uur, negatief gelukkig. Eerste test ooit, viel best mee. M'n vriend heeft zich 3 keer moeten laten testen, had toen binnen max 12 uur steeds de uitslag wel dus ik vond dit ook al lang duren :')

Had de afspraak wel dezelfde ochtend kunnen maken dus dat was wel fijn.

Succes tele en have fun
pi_202215292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Spannend, heel veel succes (en plezier)
pi_202216028
Ik denk dat Tele6 al op pad is, dus ik kan vertellen hoe mijn eerste rijles ging :+.

Ik was heel zenuwachtig dus deed precies wat de instructeur zei. Ik moest afslaan naar rechts, dus hij zei 'Stuur naar rechts draaien, vast houden, en gas blijven geven'. Dat deed ik dus. We gingen rechtsaf, ik bleef mijn stuur vasthouden gas geven en dus draaiden we nog verder de stoep op, eindigend tegen een lantaarnpaal. Gelukkig alleen met de wieldop.
Het was wel meteen duidelijk hoe hij zijn lessen moest aanpakken bij mij :lijstje:.
pi_202216262
Nou, rijles ging goed. Het lijkt een fijne instructeur te zijn O+

Ik heb gas gegeven, richting aangegeven en gestuurd. Ik ben een keer tegen een stoeprandje aangereden omdat ik te ver doorstuurde, maar de instructeur zei dat hij expres niet het stuur had gepakt omdat het wel goed was om een keer te voelen wat een stoeprand is. :D
En ik heb een keer het groot licht aangezet ipv richting aan te geven. Toch iets beter opletten waarheen je die knop een zet geeft.
We zijn zigzag de buitenwijken van de stad doorgegaan om maar zo veel mogelijk bochten te kunnen oefenen. :D
Elke tegemoetkomende lesauto werd vrolijk toegezwaaid door m'n instructeur :D
pi_202216339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb gas gegeven, richting aangegeven en gestuurd. Ik ben een keer tegen een stoeprandje aangereden omdat ik te ver doorstuurde, maar de instructeur zei dat hij expres niet het stuur had gepakt omdat het wel goed was om een keer te voelen wat een stoeprand is. :D
En ik heb een keer het groot licht aangezet ipv richting aan te geven. Toch iets beter opletten waarheen je die knop een zet geeft.
We zijn zigzag de buitenwijken van de stad doorgegaan om maar zo veel mogelijk bochten te kunnen oefenen. :D
Dat klinkt goed!
Spoilers!
pi_202216350
Oef @Tuindier Is het uiteindelijk wel gelukt om een rijbewijs te halen?

Goede les dus, ook fijn voor je zelfvertrouwen @Tele6
pi_202216589
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:Tuindier Is het uiteindelijk wel gelukt om een rijbewijs te halen?

Goede les dus, ook fijn voor je zelfvertrouwen @:Tele6
Jahoor, zonder problemen gelukkig. Dat ik precies deed wat hij zei hielp uitstekend om de dingen die ik eng vond toch te doen, dus ben in 1 keer geslaagd. We hadden snel door wat we aan elkaar hadden ;).
pi_202217354
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:17 schreef Tuindier het volgende:
Ik denk dat Tele6 al op pad is, dus ik kan vertellen hoe mijn eerste rijles ging :+.

Ik was heel zenuwachtig dus deed precies wat de instructeur zei. Ik moest afslaan naar rechts, dus hij zei 'Stuur naar rechts draaien, vast houden, en gas blijven geven'. Dat deed ik dus. We gingen rechtsaf, ik bleef mijn stuur vasthouden gas geven en dus draaiden we nog verder de stoep op, eindigend tegen een lantaarnpaal. Gelukkig alleen met de wieldop.
Het was wel meteen duidelijk hoe hij zijn lessen moest aanpakken bij mij :lijstje:.
Oei :D
pi_202217366
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:

Ow tele ook aan het rijlessen.

Wat maak jij een stappen en beslissingen en zo de laatste weken! _O_
Hoe voel je je daarbij? :*
pi_202217430
2e dag 3 uurtjes ging op 1 stresstest na wel goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202217596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ow tele ook aan het rijlessen.

Wat maak jij een stappen en beslissingen en zo de laatste weken! _O_
Hoe voel je je daarbij? :*
De beslissing voor rijles had ik al twee maanden geleden of zo genomen, maar er was een wachtlijst. Nu dus eindelijk aan de gang *G*
Het is wel veel soms. Ik ben er wel moe van, merk dat ik meer slaap nodig heb en ik herstel ook langzamer van intensief sporten. (Helpt ook niet dat ik in periodes van stress moeizamer eet.) Maar het gaat wel de goede kant op, de meest intense dingen heb ik denk ik wel achter de rug nu. (Net had ik ook nog even een evaluatiesessie van therapie. Pffff)
pi_202218466
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De beslissing voor rijles had ik al twee maanden geleden of zo genomen, maar er was een wachtlijst. Nu dus eindelijk aan de gang *G*
Het is wel veel soms. Ik ben er wel moe van, merk dat ik meer slaap nodig heb en ik herstel ook langzamer van intensief sporten. (Helpt ook niet dat ik in periodes van stress moeizamer eet.) Maar het gaat wel de goede kant op, de meest intense dingen heb ik denk ik wel achter de rug nu. (Net had ik ook nog even een evaluatiesessie van therapie. Pffff)
Best logisch dat je moe bent. Heel veel nieuwe dingen en andere dingen.

Vond je, naast dat het rijden goed ging, rijles ook leuk? In de paar keer dat ik les had vond ik vooral het (te) hard rijden erg leuk. Terwijl ik dat op de scooter doodeng vond, maar dan ben je je bewust van je kwetsbaarheid.

Net even naar de AH, daar neem je toch meer mee dan gepland. Maar echt, bij het binnengaan van het winkelcentrum hangt een grote poster "mondkapje verplicht". Lezen is voor veel mensen lastig, ook plaatjes kijken. In de winkel ook veel zonder of kinkapjes. Iemand zei er iets van en dat had ze liever niet gedaan, werd flink afgesnauwd -O-

Geopereerde vriendin voelt zich gelukkig prima, maar het gaat helaas niet zo prima, hartklachten nu. Ben blij dat ze al in het ziekenhuis ligt, met de situatie van nu.
pi_202218693
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:21 schreef Blues het volgende:
2e dag 3 uurtjes ging op 1 stresstest na wel goed.
SPOILER
Wat raar hè!? En dan je zelfgeschreven handleiding n.b. :*

En @Tele6 de eerste rijles w/

‘Overgewerkt’ in de Bieb met veel klanten, nieuwe klanten, uitleg en Sinterklaas ballonnen opblazen en opruimen.
Na de late lunch eens wat administratie doen. Een mens blijft bezig.

@Kaatje1 wat een dubbel nieuws van je vriendin. Het gaat goed èn hartklachten.
In ieder geval kun je met haar communiceren via whats app?
pi_202218794
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

En @:Tele6 de eerste rijles w/

‘Overgewerkt’ in de Bieb met veel klanten, nieuwe klanten, uitleg en Sinterklaas ballonnen opblazen en opruimen.

@:Kaatje1 wat een dubbel nieuws van je vriendin. Het gaat goed èn hartklachten.
In ieder geval kun je met haar communiceren via whats app?
Ja, ze voelt zich ook helemaal prima, heeft geen last. Maar moet wel een pacemaker. Die stond voor vandaag op de planning, maar door iets anders gaat dat nu niet door, eerst moeten de waarden beter worden
pi_202219640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Best logisch dat je moe bent. Heel veel nieuwe dingen en andere dingen.

Vond je, naast dat het rijden goed ging, rijles ook leuk? In de paar keer dat ik les had vond ik vooral het (te) hard rijden erg leuk. Terwijl ik dat op de scooter doodeng vond, maar dan ben je je bewust van je kwetsbaarheid.
Ik vond het nu in ieder geval leuk. Het viel me enorm mee hoeveel controle ik had over de auto, superhandig dat het ding vier wielen heeft want je hoeft helemaal niet op te letten of je omvalt :D
En de instructeur was aardig, kalm en grappig, dus we hebben een gezellig uur gehad zo.
quote:
Net even naar de AH, daar neem je toch meer mee dan gepland. Maar echt, bij het binnengaan van het winkelcentrum hangt een grote poster "mondkapje verplicht". Lezen is voor veel mensen lastig, ook plaatjes kijken. In de winkel ook veel zonder of kinkapjes. Iemand zei er iets van en dat had ze liever niet gedaan, werd flink afgesnauwd -O-

Geopereerde vriendin voelt zich gelukkig prima, maar het gaat helaas niet zo prima, hartklachten nu. Ben blij dat ze al in het ziekenhuis ligt, met de situatie van nu.
In het OV worden de mondkapjes ook amper fatsoenlijk gedragen. Ik durf er meestal niks van te zeggen. :{
Ik hoop dat het goed komt met je vriendin! :*
pi_202219756
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:00 schreef AnneX het volgende:

[q] Daar schoot ik van in de lach en vertelde het invaller ook :D

Dit klinkt wel positief; nieuwe klanten!
Vrijwilligerswerk zit overigens voor mij op dezelfde lijn als betaald werk.
Al vind je het hardstikke leuk, je bent er maar druk mee!
pi_202219761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, ze voelt zich ook helemaal prima, heeft geen last. Maar moet wel een pacemaker. Die stond voor vandaag op de planning, maar door iets anders gaat dat nu niet door, eerst moeten de waarden beter worden
Ow, helemaal gemist, wat naar joh :{

Eh hoe is het in huize @Jagartrut
pi_202219793
quote:

Heel veel sterkte! En succes met alle geregel...
pi_202219835
Ik had nog een tamme, manke meerkoet voor jullie van het wandelen :+ Was totaaaaal niet bang.

pi_202220214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:24 schreef Blues het volgende:
Ik had nog een tamme, manke meerkoet voor jullie van het wandelen :+ Was totaaaaal niet bang.

[ afbeelding ]
Had je zo mee naar huis kunnen nemen en als levend ornament in de tuin kunnen zetten *O*
pi_202220715
Ik kocht Snag tights. WAUW _O_
pi_202220770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:49 schreef Isabeau het volgende:

Had je zo mee naar huis kunnen nemen en als levend ornament in de tuin kunnen zetten *O*
:D
pi_202221070
Wat een fijne dag O+ we gingen eerst langs de bakkerij van Robèrt, en kochten worstenbroodjes en dingen met bladerdeeg. En voor thuis heb ik nog een taartje en een halve eclair O+ Voor openingstijd bij de Efteling, bijna nergens hoeven wachten. We hebben alles wat we wilden kunnen doen. Ik ving wel vol water in de Piraña dus na een paar uur nat tot op m'n onderbroek begon ik wel te bibberen :@
pi_202221313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:10 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een fijne dag O+ we gingen eerst langs de bakkerij van Robèrt, en kochten worstenbroodjes en dingen met bladerdeeg. En voor thuis heb ik nog een taartje en een halve eclair O+ Voor openingstijd bij de Efteling, bijna nergens hoeven wachten. We hebben alles wat we wilden kunnen doen. Ik ving wel vol water in de Piraña dus na een paar uur nat tot op m'n onderbroek begon ik wel te bibberen :@
Wat een geweldige dag _O_ (op het bibberen na dan) Ik bedoel maar, Efteling èn naar Robèrt's bakkerij :o

Ik heb overigens een bakwinkelwebsite ontdekt omdat ik pepermunt extract zocht en vond. En nu wil ik alles :') Want ze hebben er zo-veel bakproducten _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 17-11-2021 18:47:56 ]
pi_202221704
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een geweldige dag _O_ (op het bibberen na dan) Ik bedoel maar, Efteling èn naar Robèrt's bakkerij :o

Ik heb overigens een bakwinkelwebsite ontdekt omdat ik pepermunt extract zocht en vond. En nu wil ik alles :') Want ze hebben er zo-veel bakproducten _O_
Mijn zoon is fervent HHB-kijker* en het is voor ons redelijkop de route, dus kan konden we niet laten lopen. Hij was de hele dag lyrisch over het lekkerste worstenbroodje en de lekkerste kaasstengel die hij ooit had geproefd :D

*Hij moest laatst huilen toen zijn favoriete kandidaat weg moest O+ Hij droogde overigens zijn tranen met een cavia 'want die had hij toch bij de hand' :')

Welke bakspullen ga je nu allemaal kopen? :P
pi_202221953
Wat leuk van je zoon. Weet niet of Robert momenteel zijn theatershow doet, maar da’s ook vast heel leuk voor hem
pi_202222178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk van je zoon. Weet niet of Robert momenteel zijn theatershow doet, maar da’s ook vast heel leuk voor hem
Die theatershow is geweldig O+ De winkel van Robert ook O+ De Efteling ook O+ De zoon van CS en zijn cavia ook O+
Spoilers!
pi_202222190
Je tranen drogen met je cavia ;(
Zo voorstelbaar
pi_202222208
Ik heb vaker dan eens mn tranen gedroogd aan de kat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202222327
Fysiofitness geweest. Toen ik binnenkwam hoorde ik wel de stem van de trainer. Maar even later kwam er een andere trainer die de check deed. Onze training en de volgende zijn totaal 4 mensen gestopt, weigeren vaccin maar ook pcr test
pi_202222340
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Die theatershow is geweldig O+ De winkel van Robert ook O+ De Efteling ook O+ De zoon van CS en zijn cavia ook O+
Dit.
Allemaal.

O+

Ik had dus een hele lijst met dingen waarvan ik het merendeel geschrapt heb. Want karamelblokjes en mini m&m'etjes zijn heel tof, alleen voor het eind van de week op en het komt in 1,5 kg verpakkingen :+ Dus nu verschillende soorten cacao, blanke amandelpasta, verschillende extracten (waaronder dus pepermunt, het enige waar ik naar op zoek was), nog wel een hele doos mini marshmellows en nog wat bakspulletjes (thermometer, bakmat met maatindeling etc).
pi_202222381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Hij gaat er weer mee starten hoorde ik laatst *afklopt*

Zeker een aanrader!
pi_202222391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit.
Allemaal.

O+

Ik had dus een hele lijst met dingen waarvan ik het merendeel geschrapt heb. Want karamelblokjes en mini m&m'etjes zijn heel tof, alleen voor het eind van de week op en het komt in 1,5 kg verpakkingen :+ Dus nu verschillende soorten cacao, blanke amandelpasta, verschillende extracten (waaronder dus pepermunt, het enige waar ik naar op zoek was), nog wel een hele doos mini marshmellows en nog wat bakspulletjes (thermometer, bakmat met maatindeling etc).
Oh O+

Al bak ik misschien vier keer per jaar, ik word er hebberig van :@
pi_202222402
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vaker dan eens mn tranen gedroogd aan de kat.
Alleen die haren in je neus en het gevoel dat je je daarna moet scheren ;(
pi_202222452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh O+

Al bak ik misschien vier keer per jaar, ik word er hebberig van :@
Bakken is zo super leuk. Maar ja, je hebt eigenlijk gewoon een groot gezin nodig om het aan kwijt te kunnen -O- Want ik wil maar 1 klein stukje en dat werkt niet als je bakt en met z'n tweetjes bent.
pi_202222509
Oh, heerlijk CS!

Hier een mindere dag. Kinderen waren schreeuwende monsters en combi met allebei moeten werken was niet zo tof. Nu slapen ze gelukkig...
pi_202222519
De betreffende cavia ziet eruit als een soort vloerwisser, dus ik begreep ook best hoe hij erop kwam :D
pi_202222522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, heerlijk CS!

Hier een mindere dag. Kinderen waren schreeuwende monsters en combi met allebei moeten werken was niet zo tof. Nu slapen ze gelukkig...
Hoe is het met de zieke? valt wel mee neem ik aan bij zo'n jong ventje?
pi_202222525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, heerlijk CS!

Sterkte :*
pi_202222537
Morgen pcr test. Oudste en ik gaan samen, heb voor ons allebei een afspraak geboekt in een drive in test centrum. Hij om 11.08 en ik om 11.11. nu zie ik dat hij in test straat 1 moet en ik in 3, dat gaat een logistieke uitdaging worden...
pi_202222554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen pcr test. Oudste en ik gaan samen, heb voor ons allebei een afspraak geboekt in een drive in test centrum. Hij om 11.08 en ik om 11.11. nu zie ik dat hij in test straat 1 moet en ik in 3, dat gaat een logistieke uitdaging worden...
heh, wat onhandig :X Nou ja, ik denk dat het op zich niet op een minuutje aan gaat komen. Hoop ik. In ieder geval sterkte met de chaotische situatie.
pi_202222577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe is het met de zieke? valt wel mee neem ik aan bij zo'n jong ventje?
Beetje snotteren, beetje kuchen. Vanmiddag had hij een beetje koorts, maar verder prima. Ik ga er van uit dat jongste ook besmet is, want snottert en kucht net zo, en is vrijwel niet te testen. Onder de 6 doen ze hier sowieso geen pcr...
pi_202222594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Bakken is zo super leuk. Maar ja, je hebt eigenlijk gewoon een groot gezin nodig om het aan kwijt te kunnen -O- Want ik wil maar 1 klein stukje en dat werkt niet als je bakt en met z'n tweetjes bent.
Herkenbaar… in de zin dat ik een groot stuk wil. En nog een groot stuk. En nog een groot stuk. Wat er uiteraard ook is. Zodat uiteindelijk niet meer door de deur ga passen of zo :')
pi_202222608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes :D Zullen ze toch wel rekening mee houden? Je zult vast niet het eerste gezin zijn wat zich (helaas) moet laten testen?
pi_202222660
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Succes :D Zullen ze toch wel rekening mee houden? Je zult vast niet het eerste gezin zijn wat zich (helaas) moet laten testen?
Ik mag het hopen, komt vast goed.
pi_202222836
Als het enigszins is zoals in Nederland zijn die tijden toch slechts vage indicaties. Ik stond laatst wel netjes 12:38 op de testlocatie maar was een kwartier later aan de beurt of zo.
pi_202223285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:02 schreef Tele6 het volgende:
Als het enigszins is zoals in Nederland zijn die tijden toch slechts vage indicaties. Ik stond laatst wel netjes 12:38 op de testlocatie maar was een kwartier later aan de beurt of zo.
En ik was al bijna weer thuis op het moment dat ik de afspraak had.

Jongens de comfort speed op de verwarmingsplaten werkt als een tierelier. Binnen 10 min is het huis warm. Hoor de ventilatoren hoor ik wel een beetje, maar alleen als ik verder geen geluid aan heb
pi_202223315
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:01 schreef Clubsoda het volgende:

Mijn zoon is fervent HHB-kijker* en het is voor ons redelijkop de route, dus kan konden we niet laten lopen. Hij was de hele dag lyrisch over het lekkerste worstenbroodje en de lekkerste kaasstengel die hij ooit had geproefd :D

*Hij moest laatst huilen toen zijn favoriete kandidaat weg moest O+ Hij droogde overigens zijn tranen met een cavia 'want die had hij toch bij de hand' :')

:D _O- O+
  woensdag 17 november 2021 @ 20:33:57 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202223474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jongens de comfort speed op de verwarmingsplaten werkt als een tierelier. Binnen 10 min is het huis warm. Hoor de ventilatoren hoor ik wel een beetje, maar alleen als ik verder geen geluid aan heb
Jij had ze met korting toch?
  woensdag 17 november 2021 @ 20:37:55 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202223521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik las hier de productomschrijving: https://www.praxis.nl/bad(...)yABEgLxUPD_BwE#specs

Ik heb echter stadsverwarming en geen thermostaat (alleen draaiknoppen aan de radiatoren). Zou het dan wel zin hebben?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202223528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Clubsoda het volgende:
De betreffende cavia ziet eruit als een soort vloerwisser, dus ik begreep ook best hoe hij erop kwam :D
Heb je de mijne net gejat?
pi_202223541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jij had ze met korting toch?
Ja, Vattenfall is goedkoper dan de leverancier, en ik had nog kortingspunten
pi_202223547
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik las hier de productomschrijving: https://www.praxis.nl/bad(...)yABEgLxUPD_BwE#specs

Ik heb echter stadsverwarming en geen thermostaat (alleen draaiknoppen aan de radiatoren). Zou het dan wel zin hebben?
De warmtemeter zit met magneet op de plaat
pi_202223571
En een vraagje, willen jullie op Anwar stemmen?
Z’n columns zijn ook in de link te lezen

https://bestenieuwkomer.nl/nieuwkomers/anwar-manlasadoon/
  woensdag 17 november 2021 @ 20:46:57 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202223613
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, Vattenfall is goedkoper dan de leverancier, en ik had nog kortingspunten
Oeh daar zitten mijn ouders. Ik ga er een bestellen voor mijn werkkamer
pi_202223649
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je de mijne net gejat?
Dat zou behoorlijk dom van me geweest zijn want het blijkt een vloerwisser met een vermoedelijke luchtweginfectie dus die is lekker bezig me geld uit de zak te kloppen o|O
pi_202223847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zou behoorlijk dom van me geweest zijn want het blijkt een vloerwisser met een vermoedelijke luchtweginfectie dus die is lekker bezig me geld uit de zak te kloppen o|O
Superdom :Y
Ik heb gelukkig een gratis dierenarts, dat helpt wel bij dit soort dingen :Y
pi_202223884
Ik dus niet }:|
pi_202224103
Gelukkig heb je amper energiekosten meer :D
pi_202224209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Superdom :Y
Ik heb gelukkig een gratis dierenarts, dat helpt wel bij dit soort dingen :Y
Hoe doe je dat? Die heb ik zelfs niet eens :o

Avond trouwens. Ik geniet van mijn minder dan 2 uur vrije avond :') Wat een dag. Enorm chaotisch, liep bij niemand lekker. Morgen hopelijk weer wat beter.

Oh en lekker bezig @Tele6 *O*

En ik las een zeer goede (Efteling)dag met cavia's van Clubsoda! O+
  woensdag 17 november 2021 @ 21:38:41 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202224252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Moet me er maar eens wat meer in verdiepen, want die zin is Chinees voor me :D
  woensdag 17 november 2021 @ 21:44:55 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_202224339
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
我有 熱量計在帶磁鐵的盤子上

De ventilatoren in de unit worden aan/uit gezet door een temperatuursensor die met een magneet op de verwarming geplakt word. Dit werkt op zo goed als elke radiator. Ongeacht de warmte bron.
pi_202224344
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Moet me er maar eens wat meer in verdiepen, want die zin is Chinees voor me :D
Je koppelt de blokken aan elkaar en aan 1 blok zit een sensor die je op de verwarmingsplaat plakt dmv een magneet. Zodra die sensor 33 “voelt” gaan de ventilatoren draaien
pi_202224409
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Hoe doe je dat? Die heb ik zelfs niet eens :o
:o
Echt niet?

Tis mijn bestie. En zo af en toe hebben wij ook wel eens wat expertise in de aanbieding.
  woensdag 17 november 2021 @ 21:54:53 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202224464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:44 schreef z80 het volgende:

[..]
我有 熱量計在帶磁鐵的盤子上

De ventilatoren in de unit worden aan/uit gezet door een temperatuursensor die met een magneet op de verwarming geplakt word. Dit werkt op zo goed als elke radiator. Ongeacht de warmte bron.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je koppelt de blokken aan elkaar en aan 1 blok zit een sensor die je op de verwarmingsplaat plakt dmv een magneet. Zodra die sensor 33 “voelt” gaan de ventilatoren draaien
Thanks!
Maar in die productomschrijving staat de dat je thermostaat 1 of 2 graden lager kan en dat de aanvoertemperatuur vh water omlaag kan. En of in mijn situatie die voordelen wel van toepassing zijn.
pi_202224467
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Echt niet?

Tis mijn bestie. En zo af en toe hebben wij ook wel eens wat expertise in de aanbieding.
Ah zo!

Nouja, half dan. Ik heb natuurlijk veel collega's waar ik veel aan kan vragen. Dus in die zin betaal ik lang niet altijd uurloon. En aangezien er ook genoeg specialisten tussen zitten, scheelt dat aanzienlijk :D (En ik krijg op mijn werk 20% korting, dat is natuurlijk ook wel fijn).
Mijn vaste dierenarts hier om de hoek betaal ik wel gewoon als 'gewone' klant. Ik ga binnenkort wel weer eens koffie drinken om bij te kletsen hebben we afgesproken, en ze matst me wel eens met een vervolgconsult. :)
  woensdag 17 november 2021 @ 22:02:14 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_202224543
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Thanks!
Maar in die productomschrijving staat de dat je thermostaat 1 of 2 graden lager kan en dat de aanvoertemperatuur vh water omlaag kan. En of in mijn situatie die voordelen wel van toepassing zijn.
Het ding zorgt voor luchtverplaatsing als de verwarming\radiator aan staat. Hierdoor warmt de lucht in de ruimte sneller op. Wat dan weer sneller een behagelijk gevoel geeft. En met een beetje geluk wat besparing.
Maar de besparing zal het groots zijn bij een installatie die je zelf helemaal kunt inregelen.
pi_202224553
Ik was naar een concert vanavond :o
Dat was lang geleden.
Broertjes orkest speelde in een zaaltje van de universiteit. Het duurde een eeuwigheid om iedereens QR-code te controleren maar dan heb je ook wat. Ze hebben mooi gespeeld en broertje had zelfs een paar solo's. (Hij heeft ook wel het soort instrument dat veel solo's krijgt. In het harmonie-orkest zijn er maar 2 van zijn instrument.)

Vroeger weigerde ik altijd om naar zijn concerten te komen luisteren, puur uit nijd omdat mijn ouders wel altijd naar zijn concerten kwamen maar nooit naar de mijne. Ik heb besloten dat ik daar eens mee op moet houden, want hij kan daar ook niks aan doen. -- Ik moet alleen nog wel iets met gevoelens doen, geloof ik. Ik zit nu te janken van jaloezie over het feit dat hij lol kan hebben met muziek en ik mijn viool al een jaar of 8 achterin een kast heb liggen omdat ik paniekaanvallen krijg van het ding. :')
pi_202224557
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Thanks!
Het was net 21 gr en da’s normaal ok, maar ik kreeg het zelf koud en het voelde klam aan in huis dus even op 22 gezet. De temperatuur bij mij is al een paar jaar geleden lager gezet
  woensdag 17 november 2021 @ 22:05:31 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202224579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:02 schreef z80 het volgende:

[..]
Het ding zorgt voor luchtverplaatsing als de verwarming\radiator aan staat. Hierdoor warmt de lucht in de ruimte sneller op. Wat dan weer sneller een behagelijk gevoel geeft. En met een beetje geluk wat besparing.
Maar de besparing zal het groots zijn bij een installatie die je zelf helemaal kunt inregelen.
En dat kan niet denk ik, want stadsverwarming. Of kan dat wel? Ik heb geen idee hoe het zou moeten als het wel kan trouwens.

En vraag me dus af of het de investering (hoewel nou niet echt een superhoog bedrag) wel waard is in mijn geval.
pi_202224584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:03 schreef Tele6 het volgende:
Dat was lang geleden.
Broertjes orkest speelde in een zaaltje van de universiteit. Het duurde een eeuwigheid om iedereens QR-code te controleren maar dan heb je ook wat. Ze hebben mooi gespeeld en broertje had zelfs een paar solo's. (Hij heeft ook wel het soort instrument dat veel solo's krijgt. In het harmonie-orkest zijn er maar 2 van zijn instrument.)

Vroeger weigerde ik altijd om naar zijn concerten te komen luisteren, puur uit nijd omdat mijn ouders wel altijd naar zijn concerten kwamen maar nooit naar de mijne. Ik heb besloten dat ik daar eens mee op moet houden, want hij kan daar ook niks aan doen. -- Ik moet alleen nog wel iets met gevoelens doen, geloof ik. Ik zit nu te janken van jaloezie over het feit dat hij lol kan hebben met muziek en ik mijn viool al een jaar of 8 achterin een kast heb liggen omdat ik paniekaanvallen krijg van het ding. :')
Stap voor stap. Denk dat je over een half jaar de viool uit de kast haalt (waarschijnlijk wel eerder, morgen of zo)
  woensdag 17 november 2021 @ 22:09:05 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202224621
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En dat kan niet denk ik, want stadsverwarming. Of kan dat wel? Ik heb geen idee hoe het zou moeten als het wel kan trouwens.

En vraag me dus af of het de investering (hoewel nou niet echt een superhoog bedrag) wel waard is in mijn geval.
Het is de investering qua besparing op je stookkosten volgens mij nooit waard.

Ik heb er nu dus ook maar 1 besteld voor de werkkamer, puur om hem sneller warm te krijgen.
pi_202224628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Stap voor stap. Denk dat je over een half jaar de viool uit de kast haalt (waarschijnlijk wel eerder, morgen of zo)
Niet morgen. Die beerput trek ik later wel open.
Ik heb 12 jaar les gehad. (TWAALF JAAR) maar ik kan niet goed spelen.
Ik kan altijd nog besluiten om het ding te verkopen.
  woensdag 17 november 2021 @ 22:11:22 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_202224645
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De investering zal voornamelijk voor comfort zijn.
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 22:14:07 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202224669
quote:
Ik zit nu te janken van jaloezie over het feit dat hij lol kan hebben met muziek en ik mijn viool al een jaar of 8 achterin een kast heb liggen omdat ik paniekaanvallen krijg van het ding. :')
Ding verpatsen en iets voor terug kopen waar je wel plezier uit haalt is geen optie? :)
pi_202224687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb er nu dus ook maar 1 besteld voor de werkkamer, puur om hem sneller warm te krijgen.
Dat doet die hier ook echt
  woensdag 17 november 2021 @ 22:19:27 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202224748
quote:
Dat was lang geleden.

Tof! *O*
En dat laatste is echt rot :*

Ik ben al jaren niet naar concerten geweest en nu heb ik in dezelfde week in juli ineens kaarten voor 2 concerten: Toto en Melissa Etheridge (áls het doorgaat) _O-
  woensdag 17 november 2021 @ 22:22:04 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202224789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat doet die hier ook echt
Ja hoop het echt.
Heb nu al de slimmer thermostaat knop en slimme warmtemeter waardoor de temperatuur in ieder geval gelijk blijft als het eenmaal warm is. Nu dus alleen nog zorgen dat het sneller warm wordt :D
  woensdag 17 november 2021 @ 22:23:19 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202224814
Concerten O+

Volgend jaar alles inhalen van de afgelopen 2 jaar _O-
En vandaag kaartjes gekocht voor Placebo O+ *o*
pi_202224821
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ding verpatsen en iets voor terug kopen waar je wel plezier uit haalt is geen optie? :)
Ook dat zal een behoorlijke stap zijn.

Mijn ouders hebben 6 jaar gespaard om die viool voor me te kopen. Een goede viool komt niet uit een fabriek, maar wordt met de hand gebouwd. Je kunt je voorstellen dat dat zo'n ding duur maakt. Je bent minstens 1000 euro kwijt.

Het stomme is dat we toen een viool gekocht hebben bij een hobbybouwer die niet bekend was in dat wereldje. Als ik bijvoorbeeld een viool had van de bouwer in Deventer of die in Nijmegen (en er zullen ook nog wel allerlei andere zijn in andere regio's) dan had ik 'm ook makkelijk door kunnen verkopen. Zomaar een viool van een bouwer die niemand kent en die inmiddels ook geen violen meer bouwt, niet echt. Ik vind het een rottig idee als ik iets wat destijds zo duur was straks voor misschien een paar honderd euro kan verkopen. Aan de andere kant, een viool die achterin een kast ligt is ook niks waard. Dan is een paar honderd euro nog meer dan niks. -- Ik vind het pijnlijk allemaal.
pi_202224855
Misschien dat als ik straks geld heb, ik een paar vioollessen neem, gewoon om te kijken of ik ooit nog wel mooi kan gaan spelen en er lol in kan hebben. Of er überhaupt vioolmuziek is die ik leuk vind om te spelen.
pi_202224867
quote:
Dat was lang geleden.

Wat jammer want een viool O+ _O_
Wat speelt broertje?
pi_202224893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat jammer want een viool O+ _O_
Wat speelt broertje?
Broertje speelt hobo. Echt heel knap _O_
Je hebt er maar twee nodig in een heel orkest, want wat een geluid komt er uit die dingen _O_
pi_202224897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:26 schreef Tele6 het volgende:
Misschien dat als ik straks geld heb, ik een paar vioollessen neem, gewoon om te kijken of ik ooit nog wel mooi kan gaan spelen en er lol in kan hebben. Of er überhaupt vioolmuziek is die ik leuk vind om te spelen.
Dat lijkt me een prima plan. Laat dat ding gewoon nog lekker in de last liggen. Dat komt nog wel een keer hoor. Niet alles tegelijk :*
Spoilers!
  woensdag 17 november 2021 @ 22:31:00 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202224916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:11 schreef z80 het volgende:

[..]
De investering zal voornamelijk voor comfort zijn.
Tsja, dan weet ik het niet zo. Je kent mijn huis. Dat is sowieso niet erg efficiënt te verwarmen helaas -O-
  woensdag 17 november 2021 @ 22:31:09 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202224918
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat lijkt me een prima plan. Laat dat ding gewoon nog lekker in de last liggen. Dat komt nog wel een keer hoor. Niet alles tegelijk :*
Ja dit! Je pakt nu al zoveel op tele! Vandaag nog rijles zelfs. Je bent gewoon al super goed bezig *O*
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 22:33:16 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202224936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ook dat zal een behoorlijke stap zijn.

Mijn ouders hebben 6 jaar gespaard om die viool voor me te kopen. Een goede viool komt niet uit een fabriek, maar wordt met de hand gebouwd. Je kunt je voorstellen dat dat zo'n ding duur maakt. Je bent minstens 1000 euro kwijt.

Het stomme is dat we toen een viool gekocht hebben bij een hobbybouwer die niet bekend was in dat wereldje. Als ik bijvoorbeeld een viool had van de bouwer in Deventer of die in Nijmegen (en er zullen ook nog wel allerlei andere zijn in andere regio's) dan had ik 'm ook makkelijk door kunnen verkopen. Zomaar een viool van een bouwer die niemand kent en die inmiddels ook geen violen meer bouwt, niet echt. Ik vind het een rottig idee als ik iets wat destijds zo duur was straks voor misschien een paar honderd euro kan verkopen. Aan de andere kant, een viool die achterin een kast ligt is ook niks waard. Dan is een paar honderd euro nog meer dan niks. -- Ik vind het pijnlijk allemaal.
Ja ik zeg het een beetje op mijn manier, maar ik had het "achter je laten" ook in gedachten toen ik het schreef.

Zes jaar krom liggen voor iets dat in onbruik is geraakt, is ook zonde. Wat je ook doet, je moeder zweep het vast niet goed vinden :7
  woensdag 17 november 2021 @ 22:42:22 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202225030
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Exvuus, deze post had ik zojuist gemist.

Maar ook in dat geval weet ik niet of het hier heel veel zin heeft. Ik heb een soort loftwoning. 1e verdieping is een open entresol. Mijn plafond ad videkant is 4,5 meter hoog.
pi_202225054
quote:
Dit klinkt enorm cliché, maar 'je bent nog heel jong'. Dus wie weet over een jaar. Of 5. Of 10. Of whatever. Ik zou het ding nu niet verkopen, want ook daar ga je je rot over voelen.

Maar wel super tof van het concert van je broertje O+ gewoon vaker gaan. Indien mogelijk. Ik hoop voor iedereen met concertkaartjes in de nabije toekomst dat de concerten door gaan :o
pi_202225331
quote:
Goed plan. Stel dat je er lol in krijgt, dan heb je een prachtige viool. En verkoop je m hou je misschien spijt
pi_202225489
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

^O^
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 23:35:24 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202225537
Blijkbaar heb ik minder met muziekinstrumenten dan de rest :+
Of helemaal niets eigenlijk.

Kreeg ooit een mountainbike op m'n verjaardag, m'n pa had de stille hoop dat ik met hem mee zou gaan. Paar keer gedaan en vond er niks aan, na anderhalf jaar verkocht en met nog wat geld er bij m'n eerste camera gekocht waar ik lang plezier van heb gehad.
pi_202225627
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 23:35 schreef derLudolf het volgende:

Kreeg ooit een mountainbike op m'n verjaardag, m'n pa had de stille hoop dat ik met hem mee zou gaan. Paar keer gedaan en vond er niks aan, na anderhalf jaar verkocht en met nog wat geld er bij m'n eerste camera gekocht waar ik lang plezier van heb gehad.
En zo heeft iedereen een hobby die 'm past en waar ie blij van wordt *G*
Wat een keuzes ook en wat een rijkdom toch ook O+
pi_202225639
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 23:35 schreef derLudolf het volgende:

Ik kan ook geen instrument bespelen en geen muzieknoot lezen en als ik ga zingen holt iedereen hard weg.
Maar ik heb enorme bewondering voor iedereen die een instrument kan bespelen. En als ik lees wat voor plezier @Blues heeft met alles wat zij zichzelf leert, daar word ik ook heel blij van. Ook het zingen van @AnneX en @Cat-astrophe klinken zo leuk
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 00:42:49 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202225752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan ook geen instrument bespelen en geen muzieknoot lezen en als ik ga zingen holt iedereen hard weg.

Ik heb ooit op een soort van muziekles gezeten - volgens mij heb ik "algemene muzikale vorming" ofzo heette dat.

Nou, bij mij is het daar bij gebleven. Vriend uit de klas heeft sindsdien altijd muziekles gehad, na de havo conservatorium en daar cum laude geslaagd en doet volgens mij nu nog iets op master niveau met muziek/gitaar.

Wat ie tegenwoordig doet op de gitaar - hij plaatst wel eens wat filmpjes - zal wel allemaal heel cultureel verantwoord zijn enzo, ik hoorde hem liever met z'n bands die die op het voortgezet onderwijs had :+
pi_202226273
Goedemorgen!
Het is hier 2 graden buiten, maar ik heb om 5:45 de houtkachel aangemaakt en binnen is het nu lekker warm. Met koffie, van water dat dan op de kachel aan de kook gebracht is.

Overdag is het hier tot nu toe steeds heel aangenaam.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202226279
Ik zou het ding ook in de kast laten liggen. En misschien over een tijdje/paar jaar wat lessen pakken. Mocht je het dan nog niks vinden kan hij alsnog verkocht worden toch :)

Ik heb vroeger eerst klarinet en daarna saxofoon gespeeld. En zou wel eens willen weten of ik het nog kan. Heb alleen geen van beide instrumenten nog.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202226282
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is hier 2 graden buiten, maar ik heb om 5:45 de houtkachel aangemaakt en binnen is het nu lekker warm. Met koffie, van water dat dan op de kachel aan de kook gebracht is.

[ afbeelding ]
Overdag is het hier tot nu toe steeds heel aangenaam.
Het ziet er lekker aangenaam uit ook. Blauwe lucht O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202226294
Bluh.
pi_202226395
Ik heb altijd piano gespeeld. en omdat ik ook mee wilde kunnen doen met orkesten een paar jaar klarinet geprobeerd. Dat was geen succes.
Voor mijn promotie heb ik iedereen die me een cadeau wilde geven om geld gevraagd om een electrische piano van te kopen. Met een beetje bijleggen heb ik daar een hele mooie van gekocht, die nu helaas veel te weinig wordt gebruikt. Het is wel weer piano-weer aan het worden, dus ik ga het weer eens proberen op te pakken.
  donderdag 18 november 2021 @ 08:15:33 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202226438
Ik krijg het gewoon gratis bij mijn festival kaartje *O*

https://jaikwilcorona.nl/(...)416285829/category=0

:')
pi_202226529
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:15 schreef gcjoel het volgende:

wat.
pi_202226532
"1. je zoekt veilige manier om aan een genezen verklaring te komen"

Wat een domheid. Haha, tering.
pi_202226554
quote:

Gaat dit over je expres laten besmetten met het virus? Gisteren hoorde ik van een moeder van een tiener van 13 dat dit super populair is onder de jongeren op de middelbare school. Leeftijd 14-15 doen hun best het van elkaar op te lopen, want dan hoef je geen gevaarlijke vaccinatie met de kans dat je dood gaat aan een hartontsteking.
  donderdag 18 november 2021 @ 08:36:45 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202226555
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:33 schreef Lonaa het volgende:
"1. je zoekt veilige manier om aan een genezen verklaring te komen"

Wat een domheid. Haha, tering.
Toch veel veiliger om corona te krijgen uit een buisje dan in de supermarkt?
Wie weet waar die persoon geweest is joh! :r

pi_202226579
quote:
Zeker als je er geen last van hebt dat ie in de kast ligt, dan voorlopig laten liggen. Wie weet wat de toekomst brengt.

Goeiemorgen trouwens.
Vandaag 16 liter sterke drank naar Weert/ons bier brengen :9
pi_202226653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gaat dit over je expres laten besmetten met het virus? Gisteren hoorde ik van een moeder van een tiener van 13 dat dit super populair is onder de jongeren op de middelbare school. Leeftijd 14-15 doen hun best het van elkaar op te lopen, want dan hoef je geen gevaarlijke vaccinatie met de kans dat je dood gaat aan een hartontsteking.
De enige die ik ken met een hartontsteking kreeg dat van covid :X
pi_202226662
Mogge!

Fijne blauwe lucht bij @sigme
Succes @Sarabi

En met opzet besmetten :( al moest mijn broertje vroeger ook naar kinderen waar de bof was, maar ik denk toch wel dat dit next level stom is.
pi_202226691
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zeker als je er geen last van hebt dat ie in de kast ligt, dan voorlopig laten liggen. Wie weet wat de toekomst brengt.

Goeiemorgen trouwens.
Vandaag 16 liter sterke drank naar Weert/ons bier brengen :9
*O*

Tot hoe laat zijn jullie er? Vanmiddag kan ik daar evt wel een van de 18385472 biertjes komen pakken en even :W.
pi_202226803
Ik moest op muziekles en moest 7 dagen per week 45 minuten oefenen. En je mocht bij ons alleen op muziekles als je ook bij het orkest :r ging. Dus stopte ik. De saxofoon is al 25 jaar niet aangeraakt.

Dat was een aardig staaltje in 'hoe verneuk ik plezier in muziek' van mijn ouders en de muziekschool.
Spoilers!
pi_202226804
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

Tot hoe laat zijn jullie er? Vanmiddag kan ik daar evt wel een van de 18385472 biertjes komen pakken en even :W.
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Ergens tussen 18 en 20u. Maar dat ligt er aan hoe snel de bezorging daar voor gaat. Want ons bier komt ook in een adventkalender *O* Dus die moeten we ook even afgeven vandaag.
pi_202226815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Ergens tussen 18 en 20u. Maar dat ligt er aan hoe snel de bezorging daar voor gaat. Want ons bier komt ook in een adventkalender *O* Dus die moeten we ook even afgeven vandaag.
Oeh! Tof *O*

Na 20.00 uur mag ik geen biertje meer doen daar -O-
pi_202226825
Nou, zelftest 6 liet aarzelend een lichte 2e streep zien :(
Afspraak voor pcr lukt nog niet, telefoon en site liggen plat.
pi_202226833
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest op muziekles en moest 7 dagen per week 45 minuten oefenen. En je mocht bij ons alleen op muziekles als je ook bij het orkest :r ging. Dus stopte ik. De saxofoon is al 25 jaar niet aangeraakt.

Dat was een aardig staaltje in 'hoe verneuk ik plezier in muziek' van mijn ouders en de muziekschool.
Wauw -O-

Ik heb blokfluitles gehad, te weinig geoefend dus na een jaar gestopt. Mijn ouders lieten dat aan mij.
Zingen, dat hield ik makkelijker vol. Maar wel jammer dat ik daardoor in een zeer rudimentaire notenkennis heb. En ik had wel piano willen leren spelen, maja… die lessen vielen gelijk met de koorrepetitie dus toen moest ik kiezen.
pi_202226835
quote:

En ik dacht, dat het sarcastisch was bedoeld. 8)7
De wereld is compleet gek geworden.

Inderdaad toen ik als tiener ziek was met rode hond, kwam er heel veel bezoek van de middelbare meisjesschool 🤪 . Geen idee meer hoe en of het zich verder heeft verspreid.

Overigens ben ik strontjaloers op mensen, die instrumenten kunnen bespelen en muziek maken.
Zelf ben ik gestrand na een jaartje gitaarles: Marina, Marina, Marina ….
#neuriet zachtjes.
pi_202226870
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! Tof *O*

Na 20.00 uur mag ik geen biertje meer doen daar -O-
Oja inderdaad...zit nog niet echt in mijn systeem
pi_202226887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:14 schreef Syrena het volgende:
Nou, zelftest 6 liet aarzelend een lichte 2e streep zien :(
Afspraak voor pcr lukt nog niet, telefoon en site liggen plat.
Sterkte.

Volgens de site zou 60+ hier een booster afspraak kunnen maken https://coronatest.nl/ik-(...)e-een-afspraak-maken
Is het een dooie link oO/ !
pi_202226893
Ik kom ook uit een totaal niet muzikale familie. Het gezin niet, maar ook de familie niet. Aan de kant van mijn moeder wel een beetje, de kinderen van een nichtje zijn alle drie in de muziek wereld beland, musical, een band en één die wanneer ze exposeert een combinatie van muziek en schilderijen exposeert. Maar dat zal de invloed van de vader zijn.
Nooit echt een instrument gespeeld, naast blokfluitles op de lagere school
  donderdag 18 november 2021 @ 09:24:47 #225
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202226899
Ik was bij de HA voor de griepprik, vroeg of ik een covid booster shot kon krijgen, geen probleem, mag morgen langskomen voor de booster. Gelukkig maar, want na een half jaar geldt ik als niet gevaccineerd als ik geen boooster heb
pi_202226938
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sterkte.

Volgens de site zou 60+ hier een booster afspraak kunnen maken https://coronatest.nl/ik-(...)e-een-afspraak-maken
Is het een dooie link oO/ !
80+ en pas na uitnodiging
pi_202226945
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik was bij de HA voor de griepprik, vroeg of ik een covid booster shot kon krijgen, geen probleem, mag morgen langskomen voor de booster. Gelukkig maar, want na een half jaar geldt ik als niet gevaccineerd als ik geen boooster heb
En de huisarts heeft het op voorraad?
pi_202226958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
I know.
Het was weer een voorbeeld van wancommunicatie.

#no offense.
pi_202226976
quote:

Ja, check. Bij ons was dat volgens mij een voorwaarde om een gratis instrument van de harmonie te mogen lenen: dat je ook in het orkest ging. En al dat verplichte oefenen :r.
  donderdag 18 november 2021 @ 09:32:51 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202226987
quote:
1 dag na de griepprik? Dat kon toch allemaal niet en daardoor begonnen we hier zoveel later toch? _O-
  donderdag 18 november 2021 @ 09:34:21 #231
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202227002
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
En de huisarts heeft het op voorraad?
ja
pi_202227012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
1 dag na de griepprik? Dat kon toch allemaal niet en daardoor begonnen we hier zoveel later toch? _O-
Daarover zijn de meningen verdeeld in de diverse landen om ons heen.
pi_202227033
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
ja
Dan reken ik maar dat de niet-bescherming meer een administratieve zaak is.
Anders ziet het er nog slechter uit voor de 60+ ‘ers.
Zie quote:” na een half jaar geld ik als niet gevaccineerd als ik geen booster heb
pi_202227065
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zie quote:” na een half jaar geld ik als niet gevaccineerd als ik geen boooster heb
En Jan zit in Duitsland. Daar werken de vaccins natuurlijk anders. :+
pi_202227098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:31 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, check. Bij ons was dat volgens mij een voorwaarde om een gratis instrument van de harmonie te mogen lenen: dat je ook in het orkest ging. En al dat verplichte oefenen :r.
Die harmonie heeft het plezier echt verziekt. Ik kon helemaal niet horen waar we mee bezig waren omdat ik me zo op mijn eigen deel zat te concentreren. Later bleken het gewoon popliedjes te zijn maar de muziek stond nooit aan bij ons thuis dus ik kende niets.

Voor mij kwam het neer op 20 seconden wachten, twee keer toet, 20 seconden wachten, weer toet. Echt niet leuk. En het oefenen werd er ook nog stommer op. Ik miste mijn Lion King en Aladin muziekboeken enorm maar daar was geen tijd meer voor, zowel thuis als op muziekles.
Spoilers!
pi_202227134
quote:
Daar moet toch 2 weken tussen zitten?
pi_202227148
En @Jagärtrut Van Harte.
Hopelijk toch een beetje leuke dag vandaag 🎉
pi_202227222
@Myraela Dit is wat wordt bedoeld.
Kirsten legt het uit in een tweet:
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
pi_202227236
En ik ben eruit.
Al weken moet in de de tuin het een en ander worden geruimd.
De groene kliko is zojuist geleegd, een dun zonnetje schijnt.
Dan ga ik ‘sporten’ in de tuin. w/
  donderdag 18 november 2021 @ 10:08:47 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202227288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
En Jan zit in Duitsland. Daar werken de vaccins natuurlijk anders. :+
Nee, dat niet, maar de re-gel-ge-ving wel. 6 maan-den na je 2e vac-ci-na-tie wordt je als on-ge-vac-ci-neerd ge-zien.
Ver-schil is dat men hier vol-doen-de vac-cins in-koopt, ook griep vac-cin.
In Ne-der-land zit men erg op de in-koop en de prijs, wat in princ-ipe goed is, maar Pharma pro-duc-ten zijn daar-om niet altijd op voor-raad, omdat er krap wordt in-ge-kocht, of ze worden la-ter ge-le-verd omdat de beter be-ta-len-de klan-ten voorgaan.
  donderdag 18 november 2021 @ 10:11:43 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202227312
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zie quote:” na een half jaar geld ik als niet gevaccineerd als ik geen booster heb
Half jaar is hier voor iedereen, niet alleen mensen boven de 60. Er is nu een stormloop op de HA omdat de vaccinatiecentra overal gesloten zijn. Huisartsen die particuliere patiënten bedienen krijgen geen of heel erg weinig vaccins.
pi_202227441
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 00:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb ooit op een soort van muziekles gezeten - volgens mij heb ik "algemene muzikale vorming" ofzo heette dat.

Nou, bij mij is het daar bij gebleven. Vriend uit de klas heeft sindsdien altijd muziekles gehad, na de havo conservatorium en daar cum laude geslaagd en doet volgens mij nu nog iets op master niveau met muziek/gitaar.

Wat ie tegenwoordig doet op de gitaar - hij plaatst wel eens wat filmpjes - zal wel allemaal heel cultureel verantwoord zijn enzo, ik hoorde hem liever met z'n bands die die op het voortgezet onderwijs had :+
Ja, AMV, blokfluitles en noten leren lezen. Meeste kinderen doen dat als ze 6-8 jaar oud zijn en dan kun je erna een instrument kiezen als je wil (en/of als je ouders dat willen). Ik heb het als 4-jarige gedaan omdat ik een slim kind was. Was niet echt leuk want ik paste niet eens op de stoelen daar en ik kon amper over de tafels heen kijken :')
pi_202227456
quote:

Oh man ja :X
Bij mij was het gelukkig 30 minuten per dag. Kan ik me ook voorstellen voor de toehoorders, want dat gekras :X
Die dingen zijn zo jammer eigenlijk.
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 10:30:45 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202227474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja, AMV, blokfluitles en noten leren lezen. Meeste kinderen doen dat als ze 6-8 jaar oud zijn en dan kun je erna een instrument kiezen als je wil (en/of als je ouders dat willen). Ik heb het als 4-jarige gedaan omdat ik een slim kind was. Was niet echt leuk want ik paste niet eens op de stoelen daar en ik kon amper over de tafels heen kijken :')
Ik betwijfel het ten zeerste dat ik ooit een blokfluit serieus heb aangeraakt en noten heb leren lezen.
pi_202227479
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die harmonie heeft het plezier echt verziekt. Ik kon helemaal niet horen waar we mee bezig waren omdat ik me zo op mijn eigen deel zat te concentreren. Later bleken het gewoon popliedjes te zijn maar de muziek stond nooit aan bij ons thuis dus ik kende niets.

Voor mij kwam het neer op 20 seconden wachten, twee keer toet, 20 seconden wachten, weer toet. Echt niet leuk. En het oefenen werd er ook nog stommer op. Ik miste mijn Lion King en Aladin muziekboeken enorm maar daar was geen tijd meer voor, zowel thuis als op muziekles.
Mijn vioolleraar kwam ooit ook met het Disney liedjesboek om uit te spelen. Solo viool met een cd erbij. Maar dat heb ik afgewezen want ik had nog nooit een Disneyfilm gekeken omdat mijn ouders dat te commercieel vonden en ik wist al wat ik te horen zou krijgen als ik met een Disney liedjesboek naar huis kwam :')
Broertje heeft uiteindelijk wel het Disney liedjesboek gespeeld. Ik heb met hem toen nog bij de cd-speler zitten luisteren naar de muziek en proberen te bedenken waar die films dan over zouden gaan :')
pi_202227491
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik betwijfel het ten zeerste dat ik ooit een blokfluit serieus heb aangeraakt en noten heb leren lezen.
Misschien was AMV bij jullie anders dan. Bij ons was het een jaartje Vader Jakob piepen op een plastic blokfluit en doen alsof je het van een papiertje opgelezen had.
pi_202227527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn vioolleraar kwam ooit ook met het Disney liedjesboek om uit te spelen. Solo viool met een cd erbij. Maar dat heb ik afgewezen want ik had nog nooit een Disneyfilm gekeken omdat mijn ouders dat te commercieel vonden en ik wist al wat ik te horen zou krijgen als ik met een Disney liedjesboek naar huis kwam :')
Broertje heeft uiteindelijk wel het Disney liedjesboek gespeeld. Ik heb met hem toen nog bij de cd-speler zitten luisteren naar de muziek en proberen te bedenken waar die films dan over zouden gaan :')
Volgens mijn moeder was Disney niet voor ons milieu. Ik denk dat ik The Lion Ling en Aladdin toch bij een vriendje heb gekeken. Ik heb de boeken toen zelf gekocht bij de muziekwinkel en ontweek zo de inspraak van mijn ouders ^O^
Spoilers!
pi_202227541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Misschien was AMV bij jullie anders dan. Bij ons was het een jaartje Vader Jakob piepen op een plastic blokfluit en doen alsof je het van een papiertje opgelezen had.
Bij ons was het een jaar zingen, noten leren en xylofoon spelen. Daarna pas blokfluitles.
Spoilers!
pi_202227546
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Volgens mijn moeder was Disney niet voor ons milieu. Ik denk dat ik The Lion Ling en Aladdin toch bij een vriendje heb gekeken. Ik heb de boeken toen zelf gekocht bij de muziekwinkel en ontweek zo de inspraak van mijn ouders ^O^
Zo heb ik High School Musical bij een vriendinnetje gezien. (Daar waren mijn ouders behoorlijk kwaad over, want het was én commercieel én heel erg Amerikaans)
pi_202227560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zo heb ik High School Musical bij een vriendinnetje gezien. (Daar waren mijn ouders behoorlijk kwaad over, want het was én commercieel én heel erg Amerikaans)
Schandalig :{w
Spoilers!
pi_202227618
Mijn moeder zag wel dat de Disney-boeken er wel voor zorgden om plezier te houden in muziek dus ze werd er ook wel soort van voorstander van. Ik kreeg ook een cd van de Lion King. Die heb ik echt grijsgedraaid.
Spoilers!
pi_202227730
Die moeders van jullie.
Daar is de mijne nog bijna heilig bij.

En toch hè…zijn jullie leuke mensen geworden.
:* Voor Lucky en :* voor Tele

Deze voor @Cat-astrophe en andere Muppets liefhebbers - een cover van
een Kerst klassieker.
SPOILER
pi_202228018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:58 schreef AnneX het volgende:
Die moeders van jullie.
Daar is de mijne nog bijna heilig bij.

En toch hè…zijn jullie leuke mensen geworden.
:* Voor Lucky en :* voor Tele

Deze voor @:Cat-astrophe en andere Muppets liefhebbers - een cover van
een Kerst klassieker.
SPOILER
Jij bent ook leuk *O*
Spoilers!
pi_202228384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:44 schreef Isabeau het volgende:

Bij mij gaat dat naar het werk en een paar stukjes in de vriezer voor in de weekenden *G*
pi_202228419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, dat niet, maar de re-gel-ge-ving wel. 6 maan-den na je 2e vac-ci-na-tie wordt je als on-ge-vac-ci-neerd ge-zien.
Ver-schil is dat men hier vol-doen-de vac-cins in-koopt, ook griep vac-cin.
In Ne-der-land zit men erg op de in-koop en de prijs, wat in princ-ipe goed is, maar Pharma pro-duc-ten zijn daar-om niet altijd op voor-raad, omdat er krap wordt in-ge-kocht, of ze worden la-ter ge-le-verd omdat de beter be-ta-len-de klan-ten voorgaan.
Welk vaccin heeft je huisarts op voorraad? Niet alles is even makkelijk op voorraad te hebben Of heeft hij standaard een -70(?) graden vrieskist in de praktijk?

Twee vaccins een dag na elkaar zou ik zelf nooit doen. Laat je immuunsysteem eerst dst ene klusje maar opknappen.
pi_202228655
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:58 schreef AnneX het volgende:

Deze voor @:Cat-astrophe en andere Muppets liefhebbers - een cover van
een Kerst klassieker.
SPOILER
:D _O_
pi_202228739
Patiënt bij vriendin op haar poli weigerde mondkapje.
SPOILER
Wat een verhaal weer -O- ;(
pi_202228951
Wat een nare ervaring op de poli! En je weet gelijk wie je collega’s :X
Is

@Candaasje et al dierenliefhebbers
SPOILER
Bron : BNde Stem
pi_202229316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:25 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Nou, wat een verhaal inderdaad. Ik zou echt laaiend zijn op mijn collega. Is je vriendin mans genoeg om die collega aan te spreken?
Spoilers!
  donderdag 18 november 2021 @ 13:08:21 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229350
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Welk vaccin heeft je huisarts op voorraad? Niet alles is even makkelijk op voorraad te hebben Of heeft hij standaard een -70(?) graden vrieskist in de praktijk?
Geen idee, daar vertrouw ik op zijn expertise.
quote:
Twee vaccins een dag na elkaar zou ik zelf nooit doen. Laat je immuunsysteem eerst dst ene klusje maar opknappen.
Waarom? Als je voor de tropen wordt geprikt krijg je een hele batterij aan spuiten en bv DKTP-Hib-HepB-vaccin zijn wel 6 vaccins in 1.
pi_202229362
Ach wat een nare ervaring voor jouw collega. Fijn dat de beveiliging er snel was en haar ook hebben opgevangen. Maar wat raar dat de andere collega niet even bleef.
Ook al geloof je er niet in, is toch een kleine moeite om het te dragen
  donderdag 18 november 2021 @ 13:09:59 #262
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229381
quote:
SPOILER
Dit soort mensen gun ik Amerikaanse politie c.q. security.
pi_202229387
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Geen idee, daar vertrouw ik op zijn expertise.
[..]
Waarom? Als je voor de tropen wordt geprikt krijg je een hele batterij aan spuiten en bv DKTP-Hib-HepB-vaccin zijn wel 6 vaccins in 1.
Ik las inderdaad dat in diverse landen de griepprik in de ene arm gaat en de booster (of nog maar een eerste of tweede vaccinatie) in de andere arm. Nederland doet dat dus niet.
  donderdag 18 november 2021 @ 13:12:07 #264
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las inderdaad dat in diverse landen de griepprik in de ene arm gaat en de booster (of nog maar een eerste of tweede vaccinatie) in de andere arm. Nederland doet dat dus niet.
Ik vind dat de Nederlandse (De Duitse trouwens ook) aanpak veel te slap en laf.
Vaccinatie verplichten en als er een lockdown is, die voor iedereen en totaal, ben je er in een week vanaf.
  donderdag 18 november 2021 @ 13:13:02 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202229436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik vind dat de Nederlandse (De Duitse trouwens ook) aanpak veel te slap en laf.
Vaccinatie verplichten en als er een lockdown is, die voor iedereen en totaal, ben je er in een week vanaf.
Ja want zo werkt dat

pi_202229582
Ik was van de week de douchewand aan het schoonmaken met de ministomer. En bedacht gisteravond dat ik ook wel de gietijzeren pannendragers daarmee schoon zou kunnen maken. Die maak ik wel altijd schoon maar in hoekjes blijft er toch wat zitten. Dat peuter ik dan weer los met wat scherps en da's een kutwerk. Net de stomer gebruikt en jawel alles laat los *O* Veel schoner en vooral ook veel minder last van m'n handen
pi_202229595
Ik zou nou wel eens gewoon 1 dag van mijn leven door willen brengen waarop ik niet hoor of lees hoe verschrikkelijk kut het hier allemaal is in vergelijking met X of Y en whatabout Z. Dat gezeik van iedereen overal over duurt nou al dik 1,5 jaar. Ik snap niet waarom mensen daar nou nog steeds niet over klaar zijn.
Spoilers!
pi_202229638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou nou wel eens gewoon 1 dag van mijn leven door willen brengen waarop ik niet hoor of lees hoe verschrikkelijk kut het hier allemaal is in vergelijking met X of Y en whatabout Z. Dat gezeik van iedereen overal over duurt nou al dik 1,5 jaar. Ik snap niet waarom mensen daar nou nog steeds niet over klaar zijn.
Er gaan hier best dingen mis. Maar ook veel dingen goed. En ik zou echt niet weten waar ik liever zou willen wonen. Zelfs niet in het land waar ik dictator zou zijn
pi_202229660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was van de week de douchewand aan het schoonmaken met de ministomer. En bedacht gisteravond dat ik ook wel de gietijzeren pannendragers daarmee schoon zou kunnen maken. Die maak ik wel altijd schoon maar in hoekjes blijft er toch wat zitten. Dat peuter ik dan weer los met wat scherps en da's een kutwerk. Net de stomer gebruikt en jawel alles laat los *O* Veel schoner en vooral ook veel minder last van m'n handen
Wat zijn pannendragers?

Ik moet ook echt een keer zo'n stoomding voor mezelf kopen. Ik blijf het maar uitstellen. Maar ik heb al wel weer genoeg gekocht deze maand. Ik krijg alle pakketdiensten weer over de vloer vandaag. Kattenvoer en klusspullen, dat tikt weer behoorlijk aan.
Spoilers!
  donderdag 18 november 2021 @ 13:25:42 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229661
quote:
Ja, men zwelgt in het zelfmedelijden als een peuter en gooit met poppen. Weeeeh ik wil geen masker op, Weeeeh ik wil geen vaccinatie, weeeeeh, dit, Weeeeeh dat
  donderdag 18 november 2021 @ 13:26:12 #271
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stop ze in de vaatwasser.
pi_202229680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, men zwelgt in het zelfmedelijden als een peuter en gooit met poppen. Weeeeh ik wil geen masker op, Weeeeh ik wil geen vaccinatie, weeeeeh, dit, Weeeeeh dat
Voor het geval het niet duidelijk was, ik had het ook over jou.
Spoilers!
  donderdag 18 november 2021 @ 13:29:31 #273
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Voor het geval het niet duidelijk was, ik had het ook over jou.
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je er met 3 naar jezelf
  donderdag 18 november 2021 @ 13:32:42 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202229782
Waar is spongebob?
pi_202229784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als je met één vinger naar een ander wijst, wijs je er met 3 naar jezelf
Dat zou een redelijke comeback zijn als je mij zou kunnen betrappen op gezeur over de pandemie, de maatregelen daartegen of hoe onze overheid er tegen optreedt.
Spoilers!
  donderdag 18 november 2021 @ 13:36:39 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202229826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zou een redelijke comeback zijn als je mij zou kunnen betrappen op gezeur over de pandemie, de maatregelen daartegen of hoe onze overheid er tegen optreedt.
Ik zeur niet over de maatregelen, in tegendeel, ik vind dat men nog veel harder moet optreden.
Jij zeurt over mij.
pi_202229939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik stop ze in de vaatwasser.
Gietijzer, mag niet.
pi_202229955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat zijn pannendragers?

Ik moet ook echt een keer zo'n stoomding voor mezelf kopen. Ik blijf het maar uitstellen. Maar ik heb al wel weer genoeg gekocht deze maand. Ik krijg alle pakketdiensten weer over de vloer vandaag. Kattenvoer en klusspullen, dat tikt weer behoorlijk aan.
Dat zijn van die metalen dingen op je fornuis waar de pannen op staan. Maar heb je inductie of zo, dan heb je ze niet
pi_202229974
Ik denk wel dat collegadin haar coll aanspreekt. Maar deze is ook aan de burnoutherstel, dus het kan ook zelfbescherming zijn geweest dachten we later toen we het erover hadden.

Lekker even op de fiets naar de molen, visjuwelier en supermarkt.
Fotootjes voor zus op Strava hier ook maar ff delen omdat het kán :+
Ik zag ineens t/o het fietsenrek dat er een kat naar buiten gluurde :D Nog nooit gezien en ik kom hier al 100 jaar.
Maar omdat ik wat meer foto's neem van wandel en fietstochtjes voor zus/strava die we delen zie ik ook meer lijkt het wel.

SPOILER
pi_202230021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zijn van die metalen dingen op je fornuis waar de pannen op staan. Maar heb je inductie of zo, dan heb je ze niet
Oh, natuurlijk. Ik wist niet dat dat zo heet.

Blues, die kat O+
Spoilers!
pi_202230082
quote:
Dit heel erg.

Ik had allerlei artsen, journalisten in mijn twitterfeed.
Alles eruit gehaald afgelopen week en alleen nog grappige, informatieve vanuit onze omgevingnatuurdingesen erin.
Wie weet is dit een aanzet tot heel twitter lozen.
Facebook hou ik wel aan, maar ik zie bijna niks qua Covidgedoe meer langskomen na ook daar opschonen *G*
We hebben nog wel de volkskrant (digitaal en alleen op zaterdag de papieren krant) en ik begin mijn dag altijd ff met NOS app. We kijken het 6 uur journaal en 1vandaag en geen talkshows of andere themaprogramma's meer met virologen en andere zg. deskundigen.
Meer hoef en wil ik niet (meer).
Op werk al genoeg covidgedoe ook.
pi_202230328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh. Ik wist t ook niet :D

Vette meuk :{w
pi_202230376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zeur niet over de maatregelen, in tegendeel, ik vind dat men nog veel harder moet optreden.
Jij zeurt over mij.
Zeuren dat de maatregelen niet ver genoeg gaan is even zeurig als zeuren dat ze veels te ver gaan.
Zeur zeur zeur hullie doen het niet goed en als ze het nou maar wel goed hadden gedaan was alles beter geweest.
pi_202230382
Zo, net met veel pijn en moeite de digitale Gelderlander omgezet naar digitaal basis. Merkte dat ik al die extra artikelen toch niet las of via andere kanalen. Een uitgebreid verhaal over hoe een recept tot stand is gekomen hoeft niet, en meer dingen hoeven niet. En het scheelt mooi 13 euro per maand.
pi_202230409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net met veel pijn en moeite de digitale Gelderlander omgezet naar digitaal basis. Merkte dat ik al die extra artikelen toch niet las of via andere kanalen. Een uitgebreid verhaal over hoe een recept tot stand is gekomen hoeft niet, en meer dingen hoeven niet. En het scheelt mooi 13 euro per maand.
^O^
Wij hebben de zaterdagse papieren versie vd VK ook stopgezet. Scheelt de helft en digitaal kunnen we alles nog blijven lezen.
pi_202230412
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Zeuren dat de maatregelen niet ver genoeg gaan is even zeurig als zeuren dat ze veels te ver gaan.
Zeur zeur zeur hullie doen het niet goed en als ze het nou maar wel goed hadden gedaan was alles beter geweest.
Dank u. Ik had het alweer opgegeven want dit is natuurlijk volkomen nutteloos voor mezelf en alle lezers.
Spoilers!
pi_202230447
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:13 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^
Wij hebben de zaterdagse papieren versie vd VK ook stopgezet. Scheelt de helft en digitaal kunnen we alles nog blijven lezen.
Ja, ik zit nog te denken om nrc digitaal te nemen. Die diepte artikelen mis ik vaak wel. Gelderlander wil ik gewoon behouden voor het lokale nieuws (en dan kan ik ook artikelen lezen uit andere kranten via topics)
pi_202230449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank u. Ik had het alweer opgegeven want dit is natuurlijk volkomen nutteloos voor mezelf en alle lezers.
Ja, dat dacht ik al. Je moet elkaar wat afwisselen in zulke dingen. Estafette!
pi_202230475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor 12 keer 13 euro kan je best een hoop leuke dingen doen :Y

Ik ben, na een vrij lange pauze, ook weer bezig met het bekijken van de vaste lasten. Ik was daar vorig jaar november mee begonnen en ik had nog een paar laatste klusjes liggen. Ik ben echt bijna klaar. Als J nou ook nog even zorgt dat hij zijn dingen afmaakt, zijn we rond. Het project voor 2022 wordt ook gezellig: wat te doen als een van ons sterft.
Spoilers!
pi_202230479
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik al. Je moet elkaar wat afwisselen in zulke dingen. Estafette!
O+
Spoilers!
pi_202230590
Ik heb gisteren op feestboek al gereageerd op iemand die de huidige situatie vergeleek met de Holocaust. #allebeetjeshelpen
pi_202230737
Hier in het dorp is het volledige bestuur van Plaatselijk Belang nu anti-vax, en gaat dat ook "namens het dorp" uitdragen in de gemeente. Nee dan ben je lekker...
pi_202230803
[categorie: isolatie perikelen]

Mijn bestelde voordeur is door de leverancier "afbesteld"... Ze verwachten hem zodanig "voorlopig niet" dat ze liever de bestelling cancellen dan me laten wachten.

En net nu ze volgende week kouder weer voorspellen..
pi_202230909
Oeh, da's lullig! Wanneer zou de deur geleverd worden (in een ideale wereld?)

Fijn dat jullie in ieder geval zelf mogen beslissen om te vaccineren ipv dat zij dat bepalen. Ik neem aan dat zij in maart niet jouw stem krijgen :P
pi_202230951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da's lullig! Wanneer zou de deur geleverd worden (in een ideale wereld?)

Het was de bedoeling van de showroom verkoper dat ie deze week zou komen, dat was inmiddels met mailtjes al "uiterlijk begin december" geworden.
En nu dus over de jaargrens, waarmee de besloten dit niet af te wachten

Zaterdagochtend nu maar even kijken bij een sloopbedrijf of ze daar een passende hebben, die dan maar eventueel geschilderd moet worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door fietsie op 18-11-2021 15:05:19 ]
pi_202231294
Godsallemachtig Positief getest: 23.680 -O-
pi_202231378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Godsallemachtig Positief getest: 23.680 -O-
Waren er vorig jaar vast veel meer.

Beetje zoals Trump zei: als we niet zoveel testten, dan hadden we veel minder besmettingen :(

Ik laat me er in ieder geval niet echt door leiden.

Tevens bijna vakantie bij baan1 *O*
Idee om vrij te nemen kwam wat laat, dus wel wat ochtenden zorg werk komende week.

Als collega nu eens snel haar input levert (ze had er ‘maar’ een week voor en beloofde me vanochtend het voor 13.00 uur aan te leveren….) kan ik wat afronden.

En anders wordt het alleen mijn produkt :6
pi_202231379
Inmiddels ook een kerngezonde sportende 20er uit sociale kring in ziekenhuis, nu extra zuurstof, en later beslissing of er doorgepakt moet worden met een IC opname.
En mensen blijven maar volhouden dat jongeren "slechts een koutje..."
pi_202231413
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waren er vorig jaar vast veel meer.

Beetje zoals Trump zei: als we niet zoveel testten, dan hadden we veel minder besmettingen :(

Ik laat me er in ieder geval niet echt door leiden.

Tevens bijna vakantie bij baan1 *O*
Idee om vrij te nemen kwam wat laat, dus wel wat ochtenden zorg werk komende week.

Als collega nu eens snel haar input levert (ze had er ‘maar’ een week voor en beloofde me vanochtend het voor 13.00 uur aan te leveren….) kan ik wat afronden.

En anders wordt het alleen mijn produkt :6
Het zijn er vast veel meer. Want niet voldoende testcapaciteit begreep ik, en een vastlopende site zodat je niet kunt melden en hooguit 40% van de mensen met klachten laat zich testen.

Ga je nog een paar dagen weg? Of kan dat niet vanwege baan 2?
pi_202231469
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het zijn er vast veel meer. Want niet voldoende testcapaciteit begreep ik, en een vastlopende site zodat je niet kunt melden en hooguit 40% van de mensen met klachten laat zich testen.

Ga je nog een paar dagen weg? Of kan dat niet vanwege baan 2?
Kan vooral niet vanwege zeven kleuters :P En hun moeder natuurlijk. Iemand moet de brokjes brengen, zorgen voor entertainment en kattenbakken poetsen.
pi_202231502
Oink
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 16:35:12 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202232469
quote:
SPOILER
Elke dag meemaken en professioneel/beleefd blijven is anders, maar het lijkt me heerlijk om eens zo iemand voor me te hebben.

Mooi dat de persoon daadwerkelijk niet is geholpen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')