Met boosters was je een stuk verder hoor. Zonder die 40% gevaccineerde op de kliniek kun je gewoon weer alles opengooien.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De PVV heeft zich helemaal klem geluld door continu te roepen dat de maatregelen afgeschaft moeten worden. Nu zijn er een boel maatregelen afgeschaft en gaat het fout. Ik zou Agema niet willen zijn.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:56 schreef capricia het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ste-positieve-testen
Kinderen op basisschool nu groep met meeste positieve testen
[..]
Het is geen of/of discussie. Je moet boosteren EN bepaalde maatregelen in stand houden. Agema stelt eigenlijk dat met boosteren het hele probleem is opgelost, zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef groenen het volgende:
[..]
Met boosters was je een stuk verder hoor. Zonder die 40% gevaccineerde op de kliniek kun je gewoon weer alles opengooien.
Daarom kinderen in quarantainekampen zetten @maxi-musquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:56 schreef capricia het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ste-positieve-testen
Kinderen op basisschool nu groep met meeste positieve testen
[..]
Officiele cijfers geven aan dat 3% opgelopen is binnen de horeca.quote:
Yup, helaas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef alors het volgende:
Mijn god, er zijn toch tig keer zoveel gevaccineerden dan ongevaccineerden. Is dit echt het niveau hier?
Precies dit jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:58 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het is geen of/of discussie. Je moet boosteren EN bepaalde maatregelen in stand houden. Agema stelt eigenlijk dat met boosteren het hele probleem is opgelost, zonder onderbouwing.
50+ massaal boosteren en doorgaan met het levenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:53 schreef zoost het volgende:
werkt goed dat vaccin bij de kwetsbaren
[ afbeelding ]
En een hoop van die mormels zijn ook nog eens grotendeels asymptomatisch dus succes met er op tijd bij te zijn. Wat een shitshow.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste besmettingen dus <50 maar de meeste opnames nog altijd >50. Besmettingen drukken in je jonge groepen is ook een lagere druk op de zorg.
Maar wie houdt of hield er nog 1,5 meter afstand dan? Ik kan het me niet herinneren. Het enige verschil is dat mensen in theaters, restaurants, bioscopen etc. weer dichter op elkaar mogen zitten. In de horeca en het nachtleven werd toch ook al geen afstand gehouden. Dus ik zie totaal geen verschil in het gedrag van mensen.quote:
Graag, het liefst alle kinderen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom kinderen in quarantainekampen zetten @:maxi-mus
Er zijn nu ook 2 (of eigenlijk 3) individuele problemen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:58 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het is geen of/of discussie. Je moet boosteren EN bepaalde maatregelen in stand houden. Agema stelt eigenlijk dat met boosteren het hele probleem is opgelost, zonder onderbouwing.
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meeste besmettingen dus <50 maar de meeste opnames nog altijd >50. Besmettingen drukken in je jonge groepen is ook een lagere druk op de zorg.
Het zijn dezelfde hoeveelheden als vorig jaar december, zonder vaccins?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt want zonder vaccin was het nog vele malen erger geweest
Niet op de IC.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde hoeveelheden als vorig jaar december, zonder vaccins?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niemand zegt dat. Je kunt wel argumenteren dat het loont om te kijken wat er werkt in plaats van steeds zelf het wiel willen uitvinden. Niet dat ik denk dat 2G werkt, maar dat terzijde.
Nu een veel besmettelijkere variant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde hoeveelheden als vorig jaar december, zonder vaccins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |