SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
alsof dat wat uitmaakt met 85% vrijwillig gevaccineerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
Vaccinatieplicht gaan ze niet doen. Als we straks met bosjes op lange termijn klachten gaan krijgen door het vaccin dan is de staat failliet![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk. Meer ruimte, betere ventilatie en veel korter contact.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Of gewoon in de supermarkt. Altijd open, altijd druk, afstand houden onmogelijk
Kroeg besmetting is veel aannemelijker.
Maar weten doen we het niet omdat bij verreweg het grootste deel van de besmettingen nooit de bron vastgesteld wordt.- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
Geen gek idee Marcel Levi minister."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]![]()
Dat is toch eigenlijk het failliet van het hele parlement dan? Dan kan blijkbaar het debat niet op eerlijke gronden plaatsvinden en gaan ze listige trucjes verzinnen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze steeds moeten schipperen in het kabinet en 2e kamer![]()
De PvdA wil de horeca en de niet-essentiële winkels weer eens sluiten.
Wat een farce. Vorig jaar ook al die debiele maatregelen van winkelsluiting en nu weer. Ik sta echt op het punt om te emigreren. En ja, ik weet dat niemand me gaat missen. Maar ik word er echt misselijk van.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Die kerel heeft een veel te genuanceerde blik voor de politiek.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
Geen gek idee Marcel Levi minister.![]()
Die injectables zijn ook niet echt een succes he.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Anouk doet niet meer mee, opvallend want eerst nam ze covid heel serieus."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Ze doet niet meer mee en zet erbij 'stop covid', die begrijp ik even niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Anouk doet niet meer mee, opvallend want eerst nam ze covid heel serieus.![]()
Ja lijkt me fantastisch, maar hij past niet bij de lijn van dit kabinetquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
Geen gek idee Marcel Levi minister.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Is dat niet gewoon politiek? Ik kan me niet herinneren dat het ooit anders was.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk het failliet van het hele parlement dan? Dan kan blijkbaar het debat niet op eerlijke gronden plaatsvinden en gaan ze listige trucjes verzinnen.![]()
Gommers die tegen 2G is terwijl er aantoonbaar meer ongevaccineerden op de IC liggen dan gevaccineerden, dan ben je qua rol als IC-baas toch eigenlijk ook wel af hoor...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
je ziet nu toch ook hoe het gaat in zo'n debat, het grootste gedeelte van de oppositie is toch niet bezig met oplossingenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk het failliet van het hele parlement dan? Dan kan blijkbaar het debat niet op eerlijke gronden plaatsvinden en gaan ze listige trucjes verzinnen.![]()
Dat zie je ook aan die maatregelen. Dat de horeca als compromis niet om 19:00 sluit maar 20:00. Of de avondklok een halfuurtje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk het failliet van het hele parlement dan? Dan kan blijkbaar het debat niet op eerlijke gronden plaatsvinden en gaan ze listige trucjes verzinnen.
Dit nepparlement hoort nul zeggenschap te hebben.![]()
Agema is echt een Agnes Kant in het kwadraat keer 2 he qua boosheid en frustratie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik weet het niet, ik kan me niet herinneren dat het was zoals nu.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:49 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon politiek? Ik kan me niet herinneren dat het ooit anders was.![]()
Nee hij ziet ook wel dat als 2G geïmplementeerd wordt dat de overheid niet meer kan aankomen met een lockdown. En dat is wel waar Gommers en consorten op voorsorteren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Gommers die tegen 2G is terwijl er aantoonbaar meer ongevaccineerden op de IC liggen dan gevaccineerden, dan ben je qua rol als IC-baas toch eigenlijk ook wel af hoor..."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Vandaar ook het parlement, want ik reken de oppositie dat ook aan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet nu toch ook hoe het gaat in zo'n debat, het grootste gedeelte van de oppositie is toch niet bezig met oplossingen![]()
85%? Ik las rond de 70% (inclusief kinderen)quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt met 85% vrijwillig gevaccineerd![]()
Fijn, het eerste evenement waar we naar toe zouden gaan sinds begin 2020 is zojuist geannuleerd voor komend weekend. Balen.Vierde keer uitstel alweer.
Ik snap dat er een hoop besmettingen niet herleid kunnen worden. In theorie kunnen daar wat horeca besmettingen bij zitten ja. Of de supermarkt. Of de bieb. Kan alles zijn. Ik ga uit van de cijfers die in ieder geval wél bekend zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:44 schreef Galvez het volgende:
[..]
Logisch, omdat een besmetting op kantoor veel makkelijker te herleiden is dan een kroeg vol vreemden.
Bij bijna driekwart is bron besmetting niet bekend. Het zou theoretisch dus best kunnen dat de helft van de besmettingen in de kroeg plaats vindt.![]()
2G is echt onzin hoor. Je bereikt daar alleen maar polarisering mee. Die ongevaccineerden gaan wel lekker thuis feesten ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Gommers die tegen 2G is terwijl er aantoonbaar meer ongevaccineerden op de IC liggen dan gevaccineerden, dan ben je qua rol als IC-baas toch eigenlijk ook wel af hoor...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Kunnen we al juichen?quote:stijging ic-opnames stabiliseert
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: