Dat is toch algemeen bekend? we hebben dat toch gezien rondom de vakanties vorig jaar?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he, jij, ik en een paar anderen hier werden voor alles uitgemaakt afgelopen jaar toen wij zeiden dat kinderen wel degelijk een rol moesten spelen
Nou enquote:
BoJo wil gewoon nog een keer Freedom Day kunnen vieren!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:
In gidsland Engeland wordt een nieuwe lockdown tijdens de Kerstdagen niet langer uitgesloten door BoJo.
https://inews.co.uk/news/(...)cross-europe-1301719
Je ziet bij de griep. Het begint bij de koters, dan krijgen de ouders en daarna de grootoudersquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he, jij, ik en een paar anderen hier werden voor alles uitgemaakt afgelopen jaar toen wij zeiden dat kinderen wel degelijk een rol moesten spelen
Het zal best dat het niet uit de data bleek. Maar als je gewoon even 3 seconden logisch nadenkt, snap je ook wel dat scholen natuurlijk een brandhaard vanjewelste moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
WoRD wAKkeR!!!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad ook gezegd, grotendeels op basis van de commentaren van het RIVM. Dat trek ik bij deze dan ook maar terug
ze hebben niet eens rolstoelvoorzieningenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima besmettingscijfers trouwens. De Kuip kan wel weer open.
Het zal ook wel te maken hebben met de Delta variant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal best dat het niet uit de data bleek. Maar als je gewoon even 3 seconden logisch nadenkt, snap je ook wel dat scholen natuurlijk een brandhaard vanjewelste moeten zijn.
Blijft natuurlijk wel een groep die geen blaam treft omdat ze zelf geen enkele keuze's in wat dan ook hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa 20k!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
20.168 positieve testen
267 ziekenhuisopnames
39 IC-opnames
35 overlijdens
Dan mag die wel opschieten. Hij ligt aardig onder vuur door alle corruptieschandalen door partijen genoten de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
BoJo wil gewoon nog een keer Freedom Day kunnen vieren!
😮quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
20.168 positieve testen
267 ziekenhuisopnames
39 IC-opnames
35 overlijdens
Volgens het RIVM was dit bij COVID-19 niet het geval.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ziet bij de griep. Het begint bij de koters, dan krijgen de ouders en daarna de grootouders
Tenzij je niet besmettelijk bent als je geen symptomen vertoont, waar in het begin van de pandemie nog van werd uitgegaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal best dat het niet uit de data bleek. Maar als je gewoon even 3 seconden logisch nadenkt, snap je ook wel dat scholen natuurlijk een brandhaard vanjewelste moeten zijn.
Zeg hallo! Dat de scholen eventueel dicht moeten kan ik mee leven. Maar je gaat niet onze kinderen beledigen.quote:
dat is puddingquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
JAAAA! Wat een heuglijke cijfers!!
Nou, aangezien we inmiddels toch écht vuistdiep in de 'rona zitten met zijn allen...
Vandaag: Een VUIST in de taart
[ afbeelding ]
Iedereen die positief is mag naar de Kuip.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima besmettingscijfers trouwens. De Kuip kan wel weer open.
weer een gidsland minder, wie gaan we nu kopiëren?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
BoJo wil gewoon nog een keer Freedom Day kunnen vieren!
Dat is geen taart maar een pudding.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
JAAAA! Wat een heuglijke cijfers!!
Nou, aangezien we inmiddels toch écht vuistdiep in de 'rona zitten met zijn allen...
Vandaag: Een VUIST in de taart
[ afbeelding ]
Die denken toch dat carnaval in groepjes van 4 mensen wordt gevierd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens het RIVM was dit bij COVID-19 niet het geval.
en carnaval vier je in kleine groepjesquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens het RIVM was dit bij COVID-19 niet het geval.
Ik denk wel dat we gaan winnen eigenlijk, ik ga alvast!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die positief is mag naar de Kuip.
Vooral omdat we aan zien komen waar dit heen gaat..quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:17 schreef Tijn het volgende:
19,6% positief ook
Ik vind het allemaal niet zo grappig meer
Nou en, hij was gratis, niet zeikenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is geen taart maar een pudding.
Misschien moet Van Haga gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef monkyyy het volgende:
Mensen met corona moeten gewoon thuis blijven
~ Van Haga
Dan de cijfers die er toe doen.quote:
Niks aan de hand.quote:Opgenomen: 267
Huidig: 1.686 (+81)
Opgenomen op IC: 39
Huidig: 385 (+5)
Is het wel lekker rustig in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef monkyyy het volgende:
~ Van Haga
Voelt een beetje als met bitcoin. Had in de dip moeten instappen, nu al te laat vrees ik.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
20k!!!! Eindelijk! Wat een record! Heel blij mee. Weet nog wel dat we voor de 10k gingen.
Nog zo iemand die teveel in zichzelf is gaan geloven. Ook iemand die nog nooit een poging gedaan heeft om met een serieuze oplossing te komen. Ik heb meer respect voor Wilders dan voor Baudet en Haga.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef monkyyy het volgende:
~ Van Haga
Dit gaat snel weer afzakken inderdaad, maar misschien is er over drie jaar weer een nieuwe variant die heel snel besmet en ons naar de 50.000 gaat werken per dag?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Voelt een beetje als met bitcoin. Had in de dip moeten instappen, nu al te laat vrees ik.
de dip gelukkig gekocht! nu long!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
20k!!!! Eindelijk! Wat een record! Heel blij mee. Weet nog wel dat we voor de 10k gingen.
Ja, ze gaan proberen met QR-codes het tij te keren, terwijl de ziekenhuizen ondertussen overlopen. Echt tragisch allemaal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral omdat we aan zien komen waar dit heen gaat..
we zijn dood, alleen weten we het zelf nog niet!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
20.168 positieve testen
267 ziekenhuisopnames
39 IC-opnames
35 overlijdens
Deze cijfers zijn niet lauw, het loopt uit de klauw!quote:
Kneiterhard omhoog, 100k per dag met kerstquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
Weekgemiddelde: 15.768
Vorige week: 10.946
Stijgingspercentage van 44%
Mondkapjes poetsen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Mondkapjes en winkelmandjes poetsen man man man.
Was ook je kerstboom en kerstballen stukquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kneiterhard omhoog, 100k per dag met kerst
Laat het dan maar door Holland rondrazen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan de cijfers die er toe doen.
[..]
Niks aan de hand.
Vergeet je ratel niet te halen voor vanavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Oh, de tyfus.
Ik ga snel naar buiten want we worden keihard opgesloten zo.
Dus we gooien de totale samenleving dicht voor 400 mensen op in de Intensive Care.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Confetti het volgende:
Dat de regering nog geen absolute, totale lockdown heeft afgekondigd is onbegrijpelijk. Dit gaat maanden duren om naar beneden te krijgen.
Dat denk ik ook iedere ochtend als ik naar beneden kijk onder de lakens...quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Confetti het volgende:
Dat de regering nog geen absolute, totale lockdown heeft afgekondigd is onbegrijpelijk. Dit gaat maanden duren om naar beneden te krijgen.
Waarom denk je dat het gaat afzakken? De testcapaciteit ligt op zijn gat waardoor de echte cijfers nog veel hoger zijn. Met de maatregelen van nu ga je de R niet veel drukken schat ik in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat snel weer afzakken inderdaad, maar misschien is er over drie jaar weer een nieuwe variant die heel snel besmet en ons naar de 50.000 gaat werken per dag?
Onder leiding van Hugo & Markquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ hebben er een teringzooi van gemaakt allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |