SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?quote:
ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?Dit kan helemaal niet namelijk.
Da's gewoon een matige soep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.quote:
Stretchquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Het lijkt me niet dat ze spijkerbroeken maken in deze verhoudingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekken
Springen met de beentjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van die gekke sprongetjesquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.
Hahaha jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Springen met de beentjes bij elkaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
👀quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik overstappen naar tmobile internet. Ruim 20 euro goedkoper dan ziggo
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden natuurlijk nog korting maar daarna is het met tv nog 15 euro goedkoper
ja twijfel ook voor tv. Ja denk misschien als je internet er uit ligt. Of gaat dat ook via internet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaan
En glasvezelquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij wel ja, heb glasvezelquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja twijfel ook voor tv. Ja denk misschien als je internet er uit ligt. Of gaat dat ook via internet?
kpn glasvezel, weet niet precies maar pakket met het minste internet. 25 mbps ofzo?quote:
Aah jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden natuurlijk nog korting maar daarna is het met tv nog 15 euro goedkoper
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toequote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
kan je dan netflix streamen goed?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, heb glasvezel
[..]
kpn glasvezel, weet niet precies maar pakket met het minste internet. 25 mbps ofzo?
De kabels moeten er wel al liggen ja, maar wie ze neergelegd heeft, maakt in principe niet uit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je het al hebt toch? Ik heb dat denk i niet?
jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dan netflix streamen goed?
oh nee dat vind ik zo raar om te doen :pquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toe
behalve dan dat wanneer kpn ze neerlegt het abonement ook het goedkoopste is bij kpn want de rest moet het afkopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kabels moeten er wel al liggen ja, maar wie ze neergelegd heeft, maakt in principe niet uit.
Oh, bij mij zeiden ze nog net niet OK DOEIquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toe
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.
Dat soort dingen zijn echt niets voor mij. Zul je zien dat ze dan heel behulpzaam zijn in het stoppen van het abonnement bij mij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee dagen later een blaasontstekingquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.
Oh dat is jammer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je het al hebt toch? Ik heb dat denk i niet?
nee heb dat nog niet
Gewoon stretch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weetje hoe lang het duurt voor een kletsnatte spijkerbroek droog isquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Blij dat u opgeflikkerd bent als klant en nog wat, u praat raar en u stinkt"quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bij mij zeiden ze nog net niet OK DOEI
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Blij dat u opgeflikkerd bent als klant en nog wat, u praat raar en u stinkt"
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef Crack_ het volgende:
En hier in de buurt wordt alles door kpn gedaan
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsjequote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weetje hoe lang het duurt voor een kletsnatte spijkerbroek droog is
aii, dat is wel vervelendquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook.
Al zijn we nog steeds aan het "wachten" op het glasvezelmannetje dat 1 november de aansluiting zou komen maken.
Gewoon meteen stretch kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsje
Ik hups wel gewoon door de kamer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsje
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En een broek kopen die gewoon past in plaats van een maat te klein.
Goh!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat met je broek in bad is nonsens.
Je bedoeld spaargeldquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
16 dec stap ik over.
Das weer extra sushi in de maand
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar stretch loopt altijd uit. Zo kut.
'Deze broek zit perfect!'quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenen daarna sloeber
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Deze broek zit perfect!'
En een kwartier later hangen ze op je knieën.
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog ietsquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spijkerbroek van paar tientjes moet je ook niet teveel van verwachten natuurlijk.
Charmantquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenen daarna sloeber
welk merk?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog iets
ps: heb wel meer kleding dan broeken but you get it
Of gewoon een puike bobbel hebben zodat hij altijd wel goed zitquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spijkerbroek van paar tientjes moet je ook niet teveel van verwachten natuurlijk.
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog iets
ja dat weet ik niet, verzamel gewoon. Ook wel veel tweedehands broeken heb ikquote:
Welk merkquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KIJK JIJ ZOMAAR NAAR VROUWEN HUN POENIES?!?!?!
Mijn broek zit niet hoog genoeg voor m'n bobbels.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een puike bobbel hebben zodat hij altijd wel goed zit
Ohja C&Aquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.
Ik heb laatst een chillbroek gekocht bij de C&A en daar zit nu al een gat in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.
Ene merk is vast beter dan het ander daarin; maar er is ook veel goedkoop spul dat na 2x wassen geen vorm meer heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
All the right junk on all the right places.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broek zit niet hoog genoeg voor m'n bobbels.
Ja zeker hoor, maar volgens mij voel ik gewoon aan een spijkerbroek en als het niet 'flut' aanvoelt dan is het wel oke en dat klopt ook wel vaak?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ene merk is vast beter dan het ander daarin; maar er is ook veel goedkoop spul dat na 2x wassen geen vorm meer heeft.
Wat een kutusernaam heb jequote:Op dinsdag 16 november 2021 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zeker hoor, maar volgens mij voel ik gewoon aan een spijkerbroek en als het niet 'flut' aanvoelt dan is het wel oke dan klopt ook wel vaak?
Ja, ik heb het nu specifiek over jeans.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatst een chillbroek gekocht bij de C&A en daar zit nu al een gat in.
Afgezet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel makkelijke benen voor broeken hoor, scheelt ook vast
Ben normaal ook wel tevreden maar dit ging wel erg snel kapot.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu specifiek over jeans.
Huidige kwaliteit zou ik dus niet weten, deze zijn zo'n 13 jaar oud inmiddels.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben normaal ook wel tevreden maar dit ging wel erg snel kapot.
Ik heb nog een cardigan vestje van de C&A en die heb ik denk ik al minstens tien jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidige kwaliteit zou ik dus niet weten, deze zijn zo'n 13 jaar oud inmiddels.
Ik een boelboel meer, ik heb wel een latente broekenfetisj denk ik, maar ik draag er uit luiheid maar 2 regelmatigquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog maar 1 spijkerbroek in de kast liggen.
Hangt van de omgevingstemperatuur en luchtvochtigheid afquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
Weetje hoe lang het duurt voor een kletsnatte spijkerbroek droog is
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog een cardigan vestje van de C&A en die heb ik denk ik al minstens tien jaar.
Toffe cd was dat.quote:
Genoeg dure G-Stars jeans versleten hier. De gemiddelde jeans van C&A is i.i.g. een stuk degelijker.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke kapselonzin in de spoilerZiet er leuk uit! Zou dat ook wel willen, maar 1) wil m'n haar in een staart kunnen doen voor het sporten en 2) dat krijg ik nooit zoals op de foto nadat ik weer thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CU wil dat alleen maar omdat hun achterban niet is gevaccineerd en zij dus vaak de lul zijn bij 2G. Het zal dan ook wel niet voor kerken gelden want o wee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
De Jonge vindt 1G-pas, waarbij iedereen moet testen, geen goed idee
Demissionair minister De Jonge (Volksgezondheid) vindt het geen goed idee om over te stappen op een 1G-toegangsbewijs. Hij vindt dat daar "wel heel veel kanttekeningen" bij te maken zijn. Bij 1G moet iedereen, gevaccineerd of niet, zich laten testen voor toegang tot onder meer de horeca.
De ChristenUnie vindt dat een goed alternatief voor het 2G-beleid, waarvoor het kabinet nu een wetsvoorstel maakt. Dat houdt in dat alleen mensen die gevaccineerd zijn of corona hebben gehad, een QR-code kunnen krijgen.
De Jonge denkt dat 1G praktisch niet uitvoerbaar is. "Dan heb je misschien wel 800.000 of meer testen per dag nodig. Nog los van de vraag of het er niet toe leidt dat minder mensen bereid zijn om nog naar de horeca te gaan bijvoorbeeld."
Debat
Hij ziet ook juridische bezwaren, want waarom zou je mensen vragen om zich steeds te laten testen als zij zich hebben laten vaccineren? "Ik vraag me af of dat wel proportioneel is. Maar goed, ik ben bereid om daar het debat over aan te gaan."
Vanmiddag is er een debat over de coronamaatregelen. Het zal dan ook gaan over het voorgenomen 2G-beleid gaan. Daarover wordt vandaag nog geen knoop doorgehakt, omdat het wetsvoorstel nog niet klaar is.
Oke kapselonzin in de spoiler* mijn scrotum keurt dit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact dat ja. Moet ik met stijltangen gaan kloten enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Zou dat ook wel willen, maar 1) wil m'n haar in een staart kunnen doen voor het sporten en 2) dat krijg ik nooit zoals op de foto nadat ik weer thuis ben
Oke kapselonzin in de spoilerHier heb ik te weinig volume voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lengte heb ik nu wel ongeveer.
Tap tap tap
Nu zou ik een ander kapsel nemen crackquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* mijn scrotum keurt dit goed.
Ahh, haha dat is misschien hier ook wel het geval hoor. En met sporten wordt het weer zo'n bandje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Zou dat ook wel willen, maar 1) wil m'n haar in een staart kunnen doen voor het sporten en 2) dat krijg ik nooit zoals op de foto nadat ik weer thuis ben
Oke kapselonzin in de spoilerGelukkig niet van dat écht kort pittigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat enigquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* mijn scrotum keurt dit goed.
Oei?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
kijk in de rooster app. Ineens mijn diensten weg![]()
Boks.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n hoofd is te groot voor een bandje. Blijft niet zitten.
Ik heb wax ontdektquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik te weinig volume voorDe lengte heb ik nu wel ongeveer.
'gelukkig'quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig niet van dat écht kort pittige
stekelsquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig niet van dat écht kort pittige
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu zou ik een ander kapsel nemen crack
Dadelijk ben je ineens ontslagen of zo?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht oh dat is ineens een lang weekend
nee kan niet. heb contract voor 32 uurquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ben je ineens ontslagen of zo?
quote:
Vroeg je toen wel regelmatig naar de manager in winkels?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Overigens heb ik dat échte korte pittige ook gehad en stond ook gewoon goed
Het is alleen zo kut om bij te houden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Overigens heb ik dat échte korte pittige ook gehad en stond ook gewoon goed
Jij kent haar blijkbaar goed?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig type, vooral als ze erwtensoep eet.
Nu lang haar tot onderkant van m'n schouderbladen ongeveer. Zo'n bandje zou ik dan de hele dag mee rondlopen denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, haha dat is misschien hier ook wel het geval hoor. En met sporten wordt het weer zo'n bandje.
Wat heb je nu?
Ik wilde zoiets:quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wax ontdektdat werkt echt vet goed.
En wat voor kapsel heb je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gel en schuim en haarlak zakt er meteen uit dus nu zit het steeds zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met zonder volume.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg je toen wel regelmatig naar de manager in winkels?
xDquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeg je toen wel regelmatig naar de manager in winkels?
De CU moet gewoon hun bek houden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
De Jonge vindt 1G-pas, waarbij iedereen moet testen, geen goed idee
Demissionair minister De Jonge (Volksgezondheid) vindt het geen goed idee om over te stappen op een 1G-toegangsbewijs. Hij vindt dat daar "wel heel veel kanttekeningen" bij te maken zijn. Bij 1G moet iedereen, gevaccineerd of niet, zich laten testen voor toegang tot onder meer de horeca.
De ChristenUnie vindt dat een goed alternatief voor het 2G-beleid, waarvoor het kabinet nu een wetsvoorstel maakt. Dat houdt in dat alleen mensen die gevaccineerd zijn of corona hebben gehad, een QR-code kunnen krijgen.
De Jonge denkt dat 1G praktisch niet uitvoerbaar is. "Dan heb je misschien wel 800.000 of meer testen per dag nodig. Nog los van de vraag of het er niet toe leidt dat minder mensen bereid zijn om nog naar de horeca te gaan bijvoorbeeld."
Debat
Hij ziet ook juridische bezwaren, want waarom zou je mensen vragen om zich steeds te laten testen als zij zich hebben laten vaccineren? "Ik vraag me af of dat wel proportioneel is. Maar goed, ik ben bereid om daar het debat over aan te gaan."
Vanmiddag is er een debat over de coronamaatregelen. Het zal dan ook gaan over het voorgenomen 2G-beleid gaan. Daarover wordt vandaag nog geen knoop doorgehakt, omdat het wetsvoorstel nog niet klaar is.
Ja, god wat een werk zegquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut om bij te houden.
En dat het dan uiteindelijk zo ver uitzakt dat de voorste plukken alsnog in je ogen hangen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boks.
Kruipt in de nek omhoog tot het haar achterin recht omhoog staat.
Daar gaat je geld!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien toch maar de verwarming aan
Dat mis ik wel aan korter haar ja. Heb nu een lamme arm na het föhnenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Deze lengte is wel echt heerlijk met kammen en föhnen
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lang haar tot onderkant van m'n schouderbladen ongeveer. Zo'n bandje zou ik dan de hele dag mee rondlopen denk ik
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gel en schuim en haarlak zakt er meteen uit dus nu zit het steeds zo:ziet er ook nog wel leuk uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met zonder volume.volgens mij is haar ook zoiets waarvan je zelden tevreden bent bij jezelf
Baby darling doll face honey
Nee, snap ik!quote:
Hoeveel lang is je haar dan wel niet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het duurt wel eeuwen voordat mijn haar droog is en ik ben te lui om te föhnen
Ik heb overigens niet eens een föhn.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, snap ik!
Kan je beter uitgeven aan sushi en zo !
Van dat dons dat zo lekker hysterisch meekleurt als je het verft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb veel van dat dunne babyhaar bij mn voorhoofd, maar zijn gewoon hele plukken die zijn afgebroken. Lelijk
De juiste vraag is hoeneer, maar op de schouderbladen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel lang is je haar dan wel niet?
Asymmetrische coupe, ene kant was oorlengte, andere kant een paar millimeter. In witblond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, god wat een werk zegdaarom niet snel weer
Jij ook gehad?
Hehehehe precies dat!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat dons dat zo lekker hysterisch meekleurt als je het verft.
Damn dat klinkt intens in de ochtend. En uitgroei is wel shit maar met zulk kort haar ook makkelijk om te verven toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Asymmetrische coupe, ene kant was oorlengte, andere kant een paar millimeter. In witblond.
Het uitgroeien was nog meer drama dan het bijhouden, daarom ben ik wat huiverig om weer korter te gaan.
Wel tof, maar dat uitgroeienquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Asymmetrische coupe, ene kant was oorlengte, andere kant een paar millimeter. In witblond.
Het uitgroeien was nog meer drama dan het bijhouden, daarom ben ik wat huiverig om weer korter te gaan.
Hoeneerom niet meer zo lang dan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De juiste vraag is hoeneer, maar op de schouderbladen.
Ik heb het nog langer gehad, ver onder de schouderbladen richting heup.
Dus het haar dat op je schouderbladen groeit komt gewoon tot aan je heupen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De juiste vraag is hoeneer, maar op de schouderbladen.
Ik heb het nog langer gehad, ver onder de schouderbladen richting heup.
Mwah, valt mee. Ik heb slag in m'n haar, dus op die lengte hoef ik niet echt moeite te doen voor volume ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Damn dat klinkt intens in de ochtend. En uitgroei is wel shit maar met zulk kort haar ook makkelijk om te verven toch?
Omdat het 3 eeuwen duurt, voordat het een beetje droog isquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneerom niet meer zo lang dan?
4EverBlackYetiquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus het haar dat op je schouderbladen groeit komt gewoon tot aan je heupen?
Ewl...quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus het haar dat op je schouderbladen groeit komt gewoon tot aan je heupen?
Nat haar in bed is wel naar en nasty eigenlijk, ok dit is prima danquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het 3 eeuwen duurt, voordat het een beetje droog isHet is nu gewoon half lang, maar niet achterlijk lang
ziet er er lekker uitquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb sinds kort trouwens deze shampooSuper fijn, kan 'm aanraden.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zelfde soort uit Italië meegebracht en dat is inderdaad hele fijne shampoo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag ook niet met nat haar naar buitenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nat haar in bed is wel naar en nasty eigenlijk, ok dit is prima dan
Wat is propolis extract?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook een tijdje gebruiktquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het laatst ook bij de Action.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde soort uit Italië meegebracht en dat is inderdaad hele fijne shampoo.
Mijn haar wordt er heel zacht van
Ik had eerst simpele ph neutrale shampoo, dan merk je het verschil welquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gebruiktMerk geen verschil met andere merken eigenlijk. Heb nu van Guhl voor blondjes.
Vliegen er in augustus 39 miljoen bijen op je hoofd af.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets dat bijen gebruiken om hun nest te maken, blijkbaar.
Aw arme bijtjes.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets dat bijen gebruiken om hun nest te maken, blijkbaar.
Ik ben bijna compleet gestopt met sulfaten en siliconen in m'n haarverzorging en m'n haar gaat er echt zķ goed op.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke shampoo gebruik je?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bijna compleet gestopt met sulfaten en siliconen in m'n haarverzorging en m'n haar gaat er echt zķ goed op.
Ja daar ben ik wel bang voor, durf het ook alleen bij koud weer te gebruikenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegen er in augustus 39 miljoen bijen op je hoofd af.
Boksquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bijna compleet gestopt met sulfaten en siliconen in m'n haarverzorging en m'n haar gaat er echt zķ goed op.
Ik gebruik shampoo bars want ook geen plastic blabla maar andrelon heeft ook een sulfaatvrije shampooquote:
Okquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik shampoo bars want ook geen plastic blabla maar andrelon heeft ook een sulfaatvrije shampoo
Ik had fijne shampoo van Lush zonder meuk, maar wat een kutding. 'Gaat net zo lang mee als twee flessen!' Ammahoela. Nog niet eens als een halve fles. Plakt overal aan vast, laat dan zo'n derrie achter.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik shampoo bars want ook geen plastic blabla maar andrelon heeft ook een sulfaatvrije shampoo
Ik heb nu meestal van Petal Fresh.quote:
huehue?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Plakt overal aan vast, laat dan zo'n derrie achter.
Oh, jammer, ik had er altijd wel goeie ervaringen mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had fijne shampoo van Lush zonder meuk, maar wat een kutding. 'Gaat net zo lang mee als twee flessen!' Ammahoela. Nog niet eens als een halve fles. Plakt overal aan vast, laat dan zo'n derrie achter.
Voor mannen is het lekker makkelijk, gewoon de Dove uit de bonus kopen en dat werkt dan weer voor heel je lijf en haarquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwenshampoos zijn zo zoet, alsof je een Turkse snoepwinkel binnen loopt.
12-in-1quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mannen is het lekker makkelijk, gewoon de Dove uit de bonus kopen en dat werkt dan weer voor heel je lijf en haar
Ja dat het langer meegaat vind ik ook onzin.. De rest herken ik niet zoquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had fijne shampoo van Lush zonder meuk, maar wat een kutding. 'Gaat net zo lang mee als twee flessen!' Ammahoela. Nog niet eens als een halve fles. Plakt overal aan vast, laat dan zo'n derrie achter.
Zo'n stuk ouderwetse poepzeep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mannen is het lekker makkelijk, gewoon de Dove uit de bonus kopen en dat werkt dan weer voor heel je lijf en haar
Gergi heeft alles van Kevin Murphy (ofzoiets) voor z'n haar. Volgens mij geeft ie veel meer uit aan haar- en huidverzorging dan ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Al krijg ik regelmatig ook een "oh, ik heb je conditioner even gebruikt, want <reden>".
Ik heb een kleine verzameling staan en kerel weet welke 'ie mag pakken.
Ik heb nog een andere die wat steviger is en niet zo 'smelt'. Maar ik vond die ene juist zo fijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik had er altijd wel goeie ervaringen mee.
En ze hebben Godiva niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat het langer meegaat vind ik ook onzin.. De rest herken ik niet zo
quote:
quote:Dove Men+Care Clean Comfort Douchegel is een frisse douchegel die uitdroging van je huid voorkomt, voor een ultieme huidverzorging tijdens het douchen.
De verzorgende douchegel is speciaal ontwikkeld voor de verzorging van de mannenhuid. De Clean Comfort douchegel hydrateert je huid, houdt haar gezond en beschermt tegen uitdroging.
Oh ik ken Lush niet zo hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze hebben Godiva niet meer.
Dit smeer ik nu allemaal in m'n haarquote:Ingredientendeclaratie
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Erythritol, Parfum, Cocamide MEA, Sodium Chloride, Polyquaternium-10, Benzyl Alcohol, Malic Acid, Disodium EDTA, Silicone Quaternium-18, Benzophenone- 4, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Trideceth-6, Glycine, Trideceth-12, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, PPG-9, Phalaenopsis Amabilis Extract, BHT, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Phenoxyethanol, Linalool, CI 16035, CI 19140.
O ja Hema vond ik wel fijn voor die vijf euro. Van Garnier hebben ze ook zag ik.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik ken Lush niet zo hooralleen van de cadeautjes die ik krijg.
Shampoo bars heb ik van dille & kamille en nu eentje van HEMA
Kerel spotte de Lush voor ik 'm gezien had en dirigeerde me er half heen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil graag nog naar de Lush eigenlijk. Jammer dat ie niet in Arnhem of Nijmegen zit.
Lolquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel spotte de Lush voor ik 'm gezien had en dirigeerde me er half heen.![]()
![]()
Niet binnen geweest, ik heb nog veel te veel.
Neuh, de laatste keer dat ik een Lush binnenstapte, vluchtte hij naar buiten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LolMisschien wilde hij er gewoon zelf heen
In afwachting van de reactie van @Merel ...quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Van de week had ik allemaal merels op m'n balkon die m'n plantenbakken overhoop haalden, hang ik pinda's en zaadjes op, zijn die beesten nergens te vinden.
Ik begin een beetje aan de vaccins te twijfelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
De afgelopen 24 uur zijn er 306 nieuwe coronapatiënten opgenomen in ziekenhuizen. Dat is het hoogste aantal sinds 4 mei. In totaal liggen er nu 2071 coronapatiënten in een ziekenhuisbed, 86 meer dan gisteren en het hoogste aantal sinds 18 mei.
Van de 306 mensen met ernstige coronaklachten werden er 39 opgenomen op de ic's, blijkt uit cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Op de intensive cares liggen nu 385 mensen met Covid-19. Vijf meer dan een dag eerder.
Op de verpleegafdelingen is het aantal coronapatiënten toegenomen met 81 tot 1681. Precies één jaar geleden, op 16 november 2020, lagen er bijna evenveel mensen met corona in het ziekenhuis. Toen waren het er 2130, ofwel 59 meer dan nu.
Merelsquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Van de week had ik allemaal merels op m'n balkon die m'n plantenbakken overhoop haalden, hang ik pinda's en zaadjes op, zijn die beesten nergens te vinden.
Definieer "bijna"quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Precies één jaar geleden, op 16 november 2020, lagen er bijna evenveel mensen met corona in het ziekenhuis. Toen waren het er 2130, ofwel 59 meer dan nu.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin een beetje aan de vaccins te twijfelen
Had laatst ook meesjesquote:
Eh, in de mijne:quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit smeer ik nu allemaal in m'n haar
quote:Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride (Derived from Coconut Oil), Glycerin (Derived from Vegetable Oil), Behenyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Cetearyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Cetyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Stearyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Hydroxypropyl Methylcellulose (Derived from Cotton Fiber), *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Panthenol (Vitamin B5), *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, *Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, *Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, *Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, *Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, *Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, *Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, *Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, *Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Dehydroacetic Acid (Derived from Cane Sugar), Ethylhexylglycerin (Derived from Vegetable Oil). *Certified Organic Ingredients. **Natural Fragrance with Essential Oils.
Zijn voornamelijk ongevaccineerden, gevaccineerd heeft 17 keer minder kans om in een ziekenhuis te komenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis even het onderscheid gevaccineerd en ongevaccineerdquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
De afgelopen 24 uur zijn er 306 nieuwe coronapatiënten opgenomen in ziekenhuizen. Dat is het hoogste aantal sinds 4 mei. In totaal liggen er nu 2071 coronapatiënten in een ziekenhuisbed, 86 meer dan gisteren en het hoogste aantal sinds 18 mei.
Van de 306 mensen met ernstige coronaklachten werden er 39 opgenomen op de ic's, blijkt uit cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding. Op de intensive cares liggen nu 385 mensen met Covid-19. Vijf meer dan een dag eerder.
Op de verpleegafdelingen is het aantal coronapatiënten toegenomen met 81 tot 1681. Precies één jaar geleden, op 16 november 2020, lagen er bijna evenveel mensen met corona in het ziekenhuis. Toen waren het er 2130, ofwel 59 meer dan nu.
Nee teleurstellend wel he. Nu hebben we niks meer om naar uit te kijken dusquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet het wondermiddel waar we op hadden gehoopt.
Als je het zo stelt dan doet het vaccin gewoon zijn werk ?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk ongevaccineerden, gevaccineerd heeft 17 keer minder kans om in een ziekenhuis te komen
Ja en minder regels enzo, dat ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk ongevaccineerden, gevaccineerd heeft 17 keer minder kans om in een ziekenhuis te komen
Ik niet, een vriendin van me was zonder waarschijnlijk gewoon dood geweest nu.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. En niet alleen bij schoenenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar nieuwe hardloopschoenen. Heb deze al 8 jaar en ze vallen bijna uit elkaarProbleem is dat ze nooit exact hetzelfde model in de running houden waardoor je altijd weer een net andere schoen krijgt
En deze zitten zo lekker.
Zo schattig, ik moet ook eens wat in de bomen hangen, maar wel zo dat er geen stomme duiven of kauwen het kunnen kapenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst ook meesjesHad gedroogde meelwormen neergelegd, die waren wel snel weg.
heeft ze al iets onder de leden?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, een vriendin van me was zonder waarschijnlijk gewoon dood geweest nu.
Ja doet het ook, booster is straks waarschijnlijk wel nodig (iig voor risicogroepen)quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan doet het vaccin gewoon zijn werk ?
Jupquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en minder regels enzo, dat ook.
Eigenlijk zou je een apart ziekenhuis voor ongevaccineerden moeten hebben, en als dat vol is is het vol. Pech. En dan kunnen de rest van de ziekenhuizen de normale zorg bieden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bang voor duiven. Niet voor de duiven zelf dat ik rillend achter het glas zit, maar meer dat ze alles onder schijten. Die merels haalden wel de bloembakken overhoop.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schattig, ik moet ook eens wat in de bomen hangen, maar wel zo dat er geen stomme duiven of kauwen het kunnen kapen
"Ga maar dood, doei"quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een apart ziekenhuis voor ongevaccineerden moeten hebben, en als dat vol is is het vol. Pech. En dan kunnen de rest van de ziekenhuizen de normale zorg bieden.
Een verzamelkaart aan chronische ziektes, waaronder wat autoimmuundingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze al iets onder de leden?
Mja.. ergens eens maar ergens ook niet. Die ongevaccineerden zijn niet echt de mensen met de hoogste sociaal-economische status. Net zoals dat de mensen zijn die over het algemeen een ongezondere leeftstijl hebben omdat ze de gevolgen niet zo goed kunnen overzien en verbanden kunnen leggen blabla.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een apart ziekenhuis voor ongevaccineerden moeten hebben, en als dat vol is is het vol. Pech. En dan kunnen de rest van de ziekenhuizen de normale zorg bieden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja.. ergens eens maar ergens ook niet. Die ongevaccineerden zijn niet echt de mensen met de hoogste sociaal-economische status. Net zoals dat de mensen zijn die over het algemeen een ongezondere leeftstijl hebben omdat ze de gevolgen niet zo goed kunnen overzien en verbanden kunnen leggen blabla.
En SES heeft dan weer te maken met IQ en blabla. Dus ja, kunnen die mensen er wat aan doen dat ze een wat lager iq hebben en dan keuze's maken die niet het beste zijn voor hunzelf?ondanks dat wij hier als maatschappij wel de consequenties voor dragen
Hmm ja zit ook wel wat in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja.. ergens eens maar ergens ook niet. Die ongevaccineerden zijn niet echt de mensen met de hoogste sociaal-economische status. Net zoals dat de mensen zijn die over het algemeen een ongezondere leeftstijl hebben omdat ze de gevolgen niet zo goed kunnen overzien en verbanden kunnen leggen blabla.
En SES heeft dan weer te maken met IQ en blabla. Dus ja, kunnen die mensen er wat aan doen dat ze een wat lager iq hebben en dan keuze's maken die niet het beste zijn voor hunzelf?ondanks dat wij hier als maatschappij wel de consequenties voor dragen
Ik vind het wel echt mega interessant dat de mensen met het minste 'verstand' (je snapt me) van dingen ook het minst willen aannemen van de professionalsquote:
Ze hebben in ieder geval wel vaak een ongelofelijk grote mondquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En een diep geworteld wantrouwen in de (r) overheidquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt mega interessant dat de mensen met het minste 'verstand' (je snapt me) van dingen ook het minst willen aannemen van de professionals
ohquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een verzamelkaart aan chronische ziektes, waaronder wat autoimmuundingen.
Maar dan kom je ook eigenlijk wel bijna op het punt dat je het min of meer moet gaan verplichten, zoals nu in oostenrijk. Want anders maken die mensen niet de keuze om zich te vaccineren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo gemeen ben ik zelfs nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vaccinatiekamer is hier links, mortuarium rechts. Wat gaan we doen mevrouwtje?"
Zijn er veel protesten bij jou of valt dat mee?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan kom je ook eigenlijk wel bijna op het punt dat je het min of meer moet gaan verplichten, zoals nu in oostenrijk. Want anders maken die mensen niet de keuze om zich te vaccineren.
Jep. Maar dat is ook weer geen doen, ethisch gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan kom je ook eigenlijk wel bijna op het punt dat je het min of meer moet gaan verplichten, zoals nu in oostenrijk. Want anders maken die mensen niet de keuze om zich te vaccineren.
Daar is op zich niets mis mee, en dat heeft de geschiedenis ook wel keer op keer wel uitgewezen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En een diep geworteld wantrouwen in de (r) overheid
Zou dat misschien niet deels zijn omdat ze het idee hebben dat hoogopgeleiden alles voor het zeggen hebben en het 'altijd beter weten', en ze daardoor juist precies het tegenovergestelde doen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt mega interessant dat de mensen met het minste 'verstand' (je snapt me) van dingen ook het minst willen aannemen van de professionals
Geen idee, wordt in ieder geval niet veel aandacht aan geschonken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er veel protesten bij jou of valt dat mee?
Heeft ook eigenlijk vooral binnen gezeten de afgelopen anderhalf jaar, één keer uit eten en prompt besmet en ziek.quote:
Van die filmpjes dat ze in Oostenrijk in winkels mensen willekeurig gaan controleren en auto's aan de weg zettenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had ik gezien. Goals.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)ouce-voor-250-215596
Hmm.. ja misschien wel.. Zal zeker invloed hebben op denk ik?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet deels zijn omdat ze het idee hebben dat hoogopgeleiden alles voor het zeggen hebben en het 'altijd beter weten', en ze daardoor juist precies het tegenovergestelde doen?
Zou best kunnen ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet deels zijn omdat ze het idee hebben dat hoogopgeleiden alles voor het zeggen hebben en het 'altijd beter weten', en ze daardoor juist precies het tegenovergestelde doen?
dat gaat ook te ver jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die filmpjes dat ze in Oostenrijk in winkels mensen willekeurig gaan controleren en auto's aan de weg zettenDat vind ik best eng worden.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)ouce-voor-250-215596
En tompoucenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, het gaat over covid.![]()
[ afbeelding ]
Ik doe het ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:20 schreef Crack_ het volgende:
En op een normale manier het dialoog aangaan over dit soort onderwerpen, ik kan het niet
quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, het gaat over covid.![]()
[ afbeelding ]
Dat zeker, ik ook. Je kunt het gewoon niet goed doen voor iedereen, wat je ook beslist.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. ja misschien wel.. Zal zeker invloed hebben op denk ik?
Ik weet dat je het beste met zulke mensen om kan gaan door het dialoog aan te gaan en om kritische vragen te stellen maar dat zeggen 'wat een onzin lul jij, luister gewoon naar dit en dat' ook super averechts werkt.
Er is ook gewoon echt geen goede manier. Voor de economie en gezondheid van mensen zou ik ook zeggen 'IEDEREEN VERPLICHTEN' maar in NL heb je het dan wel over 2,2 miljoen mensen die je iets inspuit wat ze niet willen en die ervan overtuigd zijn dat het slecht is. En denk dat je dan alleen maar meer verdeeldheidkrijgt.. Ik ben blij dat ik geen beleidsvoerder ben
![]()
Jup..quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeker, ik ook. Je kunt het gewoon niet goed doen voor iedereen, wat je ook beslist.
eerstequote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Welke kleur zal ik doen?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.18.ProductImage
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.40.ProductTitle
nopesquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup..hoop dat het goed gaat komen binnen redelijke tijd
Ergens hoop ik nog een keer een goed gesprek met m'n wappiefamilie te kunnen voeren, maar ik heb er niet echt vertrouwen in dat er geen stemverheffingen volgen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. ja misschien wel.. Zal zeker invloed hebben op denk ik?
Ik weet dat je het beste met zulke mensen om kan gaan door het dialoog aan te gaan en om kritische vragen te stellen maar dat zeggen 'wat een onzin lul jij, luister gewoon naar dit en dat' ook super averechts werkt.
Er is ook gewoon echt geen goede manier. Voor de economie en gezondheid van mensen zou ik ook zeggen 'IEDEREEN VERPLICHTEN' maar in NL heb je het dan wel over 2,2 miljoen mensen die je iets inspuit wat ze niet willen en die ervan overtuigd zijn dat het slecht is. En denk dat je dan alleen maar meer verdeeldheidkrijgt.. Ik ben blij dat ik geen beleidsvoerder ben
Roze oranjequote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Welke kleur zal ik doen?
Eerste.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Welke kleur zal ik doen?
Gewoon allebei bestellenquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Welke kleur zal ik doen?
Misschien kan US je inhuren voor zijn galafamiliediner op Kasteel Outstralinck.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
Enige wat ik nu hoop is dat ik 2e kerstdag moet werken
Ook gelijk potten erbij bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |