SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?quote:
ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?Dit kan helemaal niet namelijk.
Da's gewoon een matige soep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.quote:
Stretchquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Het lijkt me niet dat ze spijkerbroeken maken in deze verhoudingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekken
Springen met de beentjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van die gekke sprongetjesquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.
Hahaha jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Springen met de beentjes bij elkaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
👀quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik overstappen naar tmobile internet. Ruim 20 euro goedkoper dan ziggo
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden natuurlijk nog korting maar daarna is het met tv nog 15 euro goedkoper
ja twijfel ook voor tv. Ja denk misschien als je internet er uit ligt. Of gaat dat ook via internet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaan
En glasvezelquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij wel ja, heb glasvezelquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja twijfel ook voor tv. Ja denk misschien als je internet er uit ligt. Of gaat dat ook via internet?
kpn glasvezel, weet niet precies maar pakket met het minste internet. 25 mbps ofzo?quote:
Aah jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden natuurlijk nog korting maar daarna is het met tv nog 15 euro goedkoper
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toequote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
kan je dan netflix streamen goed?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, heb glasvezel
[..]
kpn glasvezel, weet niet precies maar pakket met het minste internet. 25 mbps ofzo?
De kabels moeten er wel al liggen ja, maar wie ze neergelegd heeft, maakt in principe niet uit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je het al hebt toch? Ik heb dat denk i niet?
jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dan netflix streamen goed?
oh nee dat vind ik zo raar om te doen :pquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toe
behalve dan dat wanneer kpn ze neerlegt het abonement ook het goedkoopste is bij kpn want de rest moet het afkopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kabels moeten er wel al liggen ja, maar wie ze neergelegd heeft, maakt in principe niet uit.
Oh, bij mij zeiden ze nog net niet OK DOEIquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon ziggo bellen dat je overweegt om over te stappen en dan gooien ze allemaal cadeautjes en kortingen en extraatjes naar je toe
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.
Dat soort dingen zijn echt niets voor mij. Zul je zien dat ze dan heel behulpzaam zijn in het stoppen van het abonnement bij mij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee dagen later een blaasontstekingquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het blootje in een lauw bad gaan liggen, spijkerbroek aantrekken in het badwater, op laten drogen en het zit perfect.
Oh dat is jammer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je het al hebt toch? Ik heb dat denk i niet?
nee heb dat nog niet
Gewoon stretch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weetje hoe lang het duurt voor een kletsnatte spijkerbroek droog isquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Blij dat u opgeflikkerd bent als klant en nog wat, u praat raar en u stinkt"quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bij mij zeiden ze nog net niet OK DOEI
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Blij dat u opgeflikkerd bent als klant en nog wat, u praat raar en u stinkt"
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:58 schreef Crack_ het volgende:
En hier in de buurt wordt alles door kpn gedaan
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsjequote:Op dinsdag 16 november 2021 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weetje hoe lang het duurt voor een kletsnatte spijkerbroek droog is
aii, dat is wel vervelendquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook.
Al zijn we nog steeds aan het "wachten" op het glasvezelmannetje dat 1 november de aansluiting zou komen maken.
Gewoon meteen stretch kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsje
Ik hups wel gewoon door de kamer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan zit hij wel perfect om het bipsje
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En een broek kopen die gewoon past in plaats van een maat te klein.
Goh!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat met je broek in bad is nonsens.
Je bedoeld spaargeldquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
16 dec stap ik over.
Das weer extra sushi in de maand
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Maar stretch loopt altijd uit. Zo kut.
'Deze broek zit perfect!'quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenen daarna sloeber
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Deze broek zit perfect!'
En een kwartier later hangen ze op je knieën.
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog ietsquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spijkerbroek van paar tientjes moet je ook niet teveel van verwachten natuurlijk.
Charmantquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die broeken die het eerste uur in je kut zittenen daarna sloeber
welk merk?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog iets
ps: heb wel meer kleding dan broeken but you get it
Of gewoon een puike bobbel hebben zodat hij altijd wel goed zitquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spijkerbroek van paar tientjes moet je ook niet teveel van verwachten natuurlijk.
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Mijn hele kledingkast bestaat uit broeken van minder dan 30 euro en is gewoon priem hoor. Weten waar je moet zoeken is ook nog iets
ja dat weet ik niet, verzamel gewoon. Ook wel veel tweedehands broeken heb ikquote:
Welk merkquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KIJK JIJ ZOMAAR NAAR VROUWEN HUN POENIES?!?!?!
Mijn broek zit niet hoog genoeg voor m'n bobbels.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een puike bobbel hebben zodat hij altijd wel goed zit
Ohja C&Aquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.
Ik heb laatst een chillbroek gekocht bij de C&A en daar zit nu al een gat in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n C&A broeken blíjven gewoon goed. Magische dingen dat.
Ene merk is vast beter dan het ander daarin; maar er is ook veel goedkoop spul dat na 2x wassen geen vorm meer heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
All the right junk on all the right places.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broek zit niet hoog genoeg voor m'n bobbels.
Ja zeker hoor, maar volgens mij voel ik gewoon aan een spijkerbroek en als het niet 'flut' aanvoelt dan is het wel oke en dat klopt ook wel vaak?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ene merk is vast beter dan het ander daarin; maar er is ook veel goedkoop spul dat na 2x wassen geen vorm meer heeft.
Wat een kutusernaam heb jequote:Op dinsdag 16 november 2021 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zeker hoor, maar volgens mij voel ik gewoon aan een spijkerbroek en als het niet 'flut' aanvoelt dan is het wel oke dan klopt ook wel vaak?
Ja, ik heb het nu specifiek over jeans.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatst een chillbroek gekocht bij de C&A en daar zit nu al een gat in.
Afgezet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel makkelijke benen voor broeken hoor, scheelt ook vast
Ben normaal ook wel tevreden maar dit ging wel erg snel kapot.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu specifiek over jeans.
Huidige kwaliteit zou ik dus niet weten, deze zijn zo'n 13 jaar oud inmiddels.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben normaal ook wel tevreden maar dit ging wel erg snel kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |