SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?quote:
ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is eoa goor insta-filter toch?Dit kan helemaal niet namelijk.
Da's gewoon een matige soep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.quote:
Stretchquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Het lijkt me niet dat ze spijkerbroeken maken in deze verhoudingen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
probeer je eens in te denken hoe die broekband naar boven moet bij het aantrekken. Waar die allemaal langs komt zamazegge. Dit is gewoon technisch niet uitvoerbaar in het denkbare universum.
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha is echt grappig wel om te zien hoe vrouwen strakke broeken aantrekken
Springen met de beentjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van die gekke sprongetjesquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de rug op bed liggen en adem inhouden.
Hahaha jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Springen met de beentjes bij elkaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
👀quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik overstappen naar tmobile internet. Ruim 20 euro goedkoper dan ziggo
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerste 6 maanden natuurlijk nog korting maar daarna is het met tv nog 15 euro goedkoper
ja twijfel ook voor tv. Ja denk misschien als je internet er uit ligt. Of gaat dat ook via internet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een nieuw pakket afgesloten incl. tv en toen dacht ik later.. waarom heb ik eigenlijk tv gedaan
En glasvezelquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik overstappen naar tmobile internet. Ruim 20 euro goedkoper dan ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |