"G(r)ijp hem" xDquote:
100%quote:
Het kan morgen goed mis gaan.quote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
En, topshow of niet? Ik begrijp dat vertrouwen in Oranje niet echt.
Ik heb afgelopen zomer een vrouw geneukt die 8 maanden zwanger + getrouwd wasquote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
100%
Ik deed het ook een keer toen ze 4 maanden zwanger was van een ander
Jeetje, ik wist dat je wanhopig was maar dit.quote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een vrouw geneukt die 8 maanden zwanger + getrouwd was
CORREDquote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sowquote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist dat je wanhopig was maar dit.
Mijn favoriet is Dove, met die lekkere vullingquote:
Tja zij had een open huwelijk en haar man blijkbaar een libido van 0 en ik ben een jonge hondquote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel echt enorm droevig hoor, op heel veel niveaus.
Ik heb een hoop shit uitgehaald, maar dit is next level maat.quote:
Waarom zou je een vrouw die 8 maanden zwanger is willen neuken terwijl er ander spul rond loopt?quote:Op maandag 15 november 2021 21:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tja zij had een open huwelijk en haar man blijkbaar een libido van 0 en ik ben een jonge hond
Dat is zeep.quote:Op maandag 15 november 2021 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Dove, met die lekkere vulling
Ah joh, ik heb 2 maanden geleden ook per abuis de zus van een directe collega gepakt. Maar dat wist ik niet op dat moment, pas ernaquote:Op maandag 15 november 2021 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een hoop shit uitgehaald, maar dit is next level maat.
Je kan het maar eens meegemaakt hebbenquote:Op maandag 15 november 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je een vrouw die 8 maanden zwanger is willen neuken terwijl er ander spul rond loopt?
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
Ik word zo moe van dat Feyenoord stadion gezeur.
Hoe lang duurt dat nu al?quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
Ik word zo moe van dat Feyenoord stadion gezeur.
Begon het al met Jorien?quote:
Wel uitkijken met de vrouwtjes, als je hem daar ergen insteekt valt hij er de volgende dag af.quote:Op maandag 15 november 2021 21:57 schreef Regilio_ het volgende:
Zimbabwe, lekker man. Ben je gelijk miljonair met die inflatie daar.
Ok Antonyquote:Op maandag 15 november 2021 21:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeusquote:
@FireFox1 @ChevyCaprice @-jos- @GGMM @Wazaaaaaquote:Op maandag 15 november 2021 22:00 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA VI!!!
https://www.haxball.com/play?c=SX5anPhE_Js
HAXBALL NA VI!!!
HAXBALL NA VI!!!
Ja.quote:
Ik heb het niet actief meegekregen toen maar blijft genottelijk om na te lezen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat was dat geweldig.
Slet genaaid, baan weg.
Heb je een linkje naar dat topic?quote:Op maandag 15 november 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb het niet actief meegekregen toen maar blijft genottelijk om na te lezen.
Ik weet het weer nuquote:Op maandag 15 november 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb het niet actief meegekregen toen maar blijft genottelijk om na te lezen.
Topicreeks: Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:Op maandag 15 november 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic?
Jaaaaaa!quote:
En hoe gaat het met Boskamp?quote:Op woensdag 17 november 2021 15:43 schreef Dutch_view het volgende:
Wint Johan de NS publieksprijs??![]()
Met frisse tegenzin zit hij vanaaf bij M.
Start de show!
stukje historisch besefquote:Op woensdag 17 november 2021 19:22 schreef Paul het volgende:
Johan Derksen en Lale gul zitten het dichts bij Margreet vd Linden. Dus één van deze 2 krijgt de prijs!
wie niet?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
stukje historisch besef![]()
Derksen ergert zich de tering daar , heeft een hekel aan dat pleuriswijf M
wijf van M is extreemlinksquote:Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
stukje historisch besef![]()
Opname leider is toch de vrouw van Ollenkrengquote:Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Dutch_view het volgende:
Niets bekend klopt helaas niet.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Niets bekend verder. We zullen moeten afwachten of er later nog wat bekend wordt gemaakt.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niets bekend klopt helaas niet.Uit België wel iets gehoord, staat ook online (10 nov).
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Man niet meer welkom in all you can eat-restaurant: ’Hij eet veel te veel’
https://www.telegraaf.nl/(...)hij-eet-veel-te-veel
Boskamp opgepakt![]()
quote:Vanavond staat er weer een gloednieuwe uitzending van Veronica Inside op het programma en niemand minder dan Valentijn Driessen zit aan tafel bij Johan, Wilfred en René om alle gebeurtenissen op en rondom de voetbalvelden te bespreken. Sam Hagens en Bram Moszkowicz zitten vanavond aan het tafeltje.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Man niet meer welkom in all you can eat-restaurant: ’Hij eet veel te veel’
https://www.telegraaf.nl/(...)hij-eet-veel-te-veel
Boskamp opgepakt![]()
quote:
Wow, heftig.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niets bekend klopt helaas niet.Uit België wel iets gehoord, staat ook online (10 nov).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |