Rot lekker op met je Depayquote:Op maandag 15 november 2021 20:47 schreef Coco het volgende:
Die cijfers liegen er niet om.
@:firefox1
quote:Op maandag 15 november 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval nog een poging doen tot een inhoudelijke post zo nu en dan nu Klaas weer terug is.
Max Verstappenquote:
Rot op met je Lewis Hamiltonquote:
Nee dat is altijd gratis geweest bij kroegbezoek e.d.quote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je nu nog betalen als je je wil laten testen om ergens naar binnen te mogen als ongevaccineerde?
9 tientjes bij de commerciëlen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je nu betalen als je je wil laten testen om ergens naar binnen te mogen als ongevaccineerde?
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3Gquote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is altijd gratis geweest bij kroegbezoek e.d.
Dochter Marieke krijgt ook regelmatig meltdowns als ze met haar zatte kop op twitter zit.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Johan mag blij zijn dat hij niet op Twitter zit.
Gewoon je laten prikken.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
9 tientjes bij de commerciëlen.
Heb ik al 6x moeten doen.
Testen voor toegang kan gewoon gratis Hans.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
9 tientjes bij de commerciëlen.
Heb ik al 6x moeten doen.
Dwang tot vaccinatie lijkt mij de voornaamste reden, maar dat willen ze niet benoemen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3G
Valt tegenwoordig wel mee toch. Maar ik bedoel vooral dat Johan flink uitgekotst wordt door het #BaudetHeeftGelijk-volk.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dochter Marieke krijgt ook regelmatig meltdowns als ze met haar zatte kop op twitter zit.
Even een wattenstaafje in je yoghurtbuksquote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Moet je je ook laten testen bij een brandend gevoel tijdens het plassen?
Je brein ja, volgende keer niet een dame van plezier met korting kiezen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Alleen bij seksueel contact, dus in jouw geval niet.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Dan krijg je een wattenstaaf in je plasbuis ipv je neus...hoewel, dat was vroeger zo.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Ben al sinds augustus volledig gevaccineerd. Maar de weken daarvoor moest ik aantal keer naar het buitenland, dus vandaar. Kon het ook gewoon netjes declarerenquote:
Geen herhalingsgevaar.quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je brein ja, volgende keer niet een dame van plezier met korting kiezen.
Christenunie oppert zojuist 1G.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |