Nee dat is altijd gratis geweest bij kroegbezoek e.d.quote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je nu nog betalen als je je wil laten testen om ergens naar binnen te mogen als ongevaccineerde?
9 tientjes bij de commerciëlen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je nu betalen als je je wil laten testen om ergens naar binnen te mogen als ongevaccineerde?
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3Gquote:Op maandag 15 november 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is altijd gratis geweest bij kroegbezoek e.d.
Dochter Marieke krijgt ook regelmatig meltdowns als ze met haar zatte kop op twitter zit.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Johan mag blij zijn dat hij niet op Twitter zit.
Gewoon je laten prikken.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
9 tientjes bij de commerciëlen.
Heb ik al 6x moeten doen.
Testen voor toegang kan gewoon gratis Hans.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
9 tientjes bij de commerciëlen.
Heb ik al 6x moeten doen.
Dwang tot vaccinatie lijkt mij de voornaamste reden, maar dat willen ze niet benoemen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3G
Valt tegenwoordig wel mee toch. Maar ik bedoel vooral dat Johan flink uitgekotst wordt door het #BaudetHeeftGelijk-volk.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dochter Marieke krijgt ook regelmatig meltdowns als ze met haar zatte kop op twitter zit.
Even een wattenstaafje in je yoghurtbuksquote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Moet je je ook laten testen bij een brandend gevoel tijdens het plassen?
Je brein ja, volgende keer niet een dame van plezier met korting kiezen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Alleen bij seksueel contact, dus in jouw geval niet.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Dan krijg je een wattenstaaf in je plasbuis ipv je neus...hoewel, dat was vroeger zo.quote:Op maandag 15 november 2021 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Ben al sinds augustus volledig gevaccineerd. Maar de weken daarvoor moest ik aantal keer naar het buitenland, dus vandaar. Kon het ook gewoon netjes declarerenquote:
Geen herhalingsgevaar.quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je brein ja, volgende keer niet een dame van plezier met korting kiezen.
Christenunie oppert zojuist 1G.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké dus kosten is ook een reden om naar 2G te gaan ipv 3G
Een aantal VBL users ook.quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
Chris Woerts mag van mij best corona krijgen
Haxball?quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Christenunie oppert zojuist 1G.
Testen voor álles en iedereen. Gevaccineerd of niet. Bioscoopje? Testen. Voetbal? Testen. Kroeg? Testen.
1G
Niet alleen bij 'risicoplekken' als de horeeka? Ik ga me niet 3x per week laten testen om een potje te voetballen. (naast dat ze dit natuurlijk wederom niet gaan controleren)quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Testen voor álles en iedereen. Gevaccineerd of niet. Bioscoopje? Testen. Voetbal? Testen. Kroeg? Testen.
1G
quote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
1G
Erg laat zeg, je lijkt @GGMM welquote:Op maandag 15 november 2021 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben al sinds augustus volledig gevaccineerd.
Maar jij bent geen boomer.quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook pas augustus volledig hoor. Juli eerste prik.
Lijkt mij totaal niet te handhaven.quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar dat prikje maakt dan dus niets meer uit hé?
Je moet dan altijd testen.
Ja dat snap ik, omdat zij zelf te beroerd zijn zich te laten prikken mag de hele gemeenschap zich kapot betalen aan testen voor iedereen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar dat prikje maakt dan dus niets meer uit hé?
Je moet dan altijd testen.
Nee klopt, een kwikke, gezonde, gespierde jongeman van in de twintig.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee klopt, een kwikke, gezonde, gespierde jongeman van in de twintig.
Met een mooie haardos, ook nog! Feest
Is bijna altijd 0.8quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Raw85 het volgende:
Afgelopen weekend nog 1g op m’n spiegel gelegd, komt wel dichtbij zo
Dat lijkt mij ook niet, en ik denk ook niet dat het er door komt, maar toch. Het idee alleen al.quote:Op maandag 15 november 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij totaal niet te handhaven.
Jep.quote:Op maandag 15 november 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, omdat zij zelf te beroerd zijn zich te laten prikken mag de hele gemeenschap zich kapot betalen aan testen voor iedereen.
2g ben ik ook geen voorstander van, ter info.quote:Op maandag 15 november 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, en ik denk ook niet dat het er door komt, maar toch. Het idee alleen al.
[..]
Jep.
Gym laat zijn resultaten zien?quote:Op maandag 15 november 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee klopt, een kwikke, gezonde, gespierde jongeman van in de twintig.
Met een mooie haardos, ook nog! Feest
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 november 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2g ben ik ook geen voorstander van, ter info.
Mwoah, de oproep heeft ongeveer 2 maanden op mijn koelkast gehangenquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was dit ook diegene die het steeds over rijke tata's had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |