quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij houdt de registratie van z'n kerk bij
Rinze maakt dat denk ik niets uit.quote:
Yeahquote:Op maandag 15 november 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wee als ze straks niet allebei ja zeggen
samen naar de kerk, leukquote:Op maandag 15 november 2021 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
JaaaaRinze en Margriet genot
Ik wil een real life soap
Bevers kijken.quote:
Toch niet.quote:
toch niet.quote:
Ja inderdaad ja. Triest. Die donkere is een lamlul. Kan er weinig van.quote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Fosive het volgende:
De succesrate van dit programma is echt 0,5%
0.68 %, kwam gisteren bij Plakshot voorbij.quote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Fosive het volgende:
Dat is nog lager dan mijn succesrate.quote:Op maandag 15 november 2021 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
0.68 %, kwam gisteren bij Plakshot voorbij.
Dat is beter dan mijn Tinder score van de laatste tijdquote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef Fosive het volgende:
Ik zit nog bij LLDL, dame met flinke jopen daar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
zitten we er al klaar voor?![]()
Bingo kaart:
coming out vraag
reizuhh
blacked
Wel op tijd voor voetbal?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme, ga het weer missen.
Nog aan het werk voor m´n 2kgeld @:caland @:coco @:buitendam
Slecht gekozen truiquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
zitten we er al klaar voor?![]()
Bingo kaart:
coming out vraag
reizuhh
blacked
Weer geen First Datesquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme, ga het weer missen.
Nog aan het werk voor m´n 2kgeld @:caland @:coco @:buitendam
Gelachen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
alles gereden, nu aangeduwd willen worden
Deze moest in LLDLquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef tja77 het volgende:
Nondeju wat een gigantische neus heeft die knakker.
quote:
Zeker niet. Al mag hij me wel naar Zuid-Afrika brengen.quote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 16 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker niet. Al mag hij me wel naar Zuid-Afrika brengen.
Gemiste kansquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:32 schreef Joop_W het volgende:
De vraag is, blaast Steven ook qua relaties graag op de toeter?
Goeie. Wel aparte smaak van humorquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Twee verschillende werelden. Wat een apartheid
De meest rollende r vergelijk je met een Pekinees?quote:
dat is echt een moeilijke taal om te leren.quote:
Neuh. Komt door de huidskleur.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Zijn tanden zijn witter dan mijn benen midwinter
Meer die vastgelijmde kiezenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
De meest rollende r vergelijk je met een Pekinees?
Deze geven licht in het donker denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Zijn tanden zijn witter dan mijn benen midwinter
Sjoernaal is ook feul te hoog gegrepuh hequote:Op dinsdag 16 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Niet op de hoogte van politiek
Tijd om te gaan.
En als ik dan zeg dat m’n moeder een simpele man niet leuk zal vinden dan vindt men dat hier treurig en afkeurendquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Sjoernaal is ook feul te hoog gegrepuh he
ALLES GOEEED?quote:
Aart de luiaardquote:
Wel een leuk meisjequote:
Alleen praat ze net zo als ik terwijl ik stront verkouden ben.quote:
Keer wat anders dan reizen en tattoosquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Die Aziaten zijn alleen met school en carriere bezig
Valse nicht.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef tja77 het volgende:
Zeggen tegen hem “weet ik niet”.
Tegen de camera “vind ik vreselijk”.
Slappe homo dit.
Daar ben je toch 18 voorquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:44 schreef XSbig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom je op je 18e een tattoo van Femke Louise zou nemen.
Komen toch genoeg studentikoze types voorbij, zeker dit seizoenquote:
Nou, ik ben best vrij opgevoed, maar als ik op mijn 18e een tattoo had genomen van *willekeurige artiest* had ik echt een probleem gehad. Voor de rest moet die jongen het zelf weten hoor.quote:
Simpel! Omdat je dat op je 30e zeker niet meer doet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:44 schreef XSbig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom je op je 18e een tattoo van Femke Louise zou nemen.
Dan duurt het nog erg lang voordat Sergio pleite isquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel net hartje zomer opgenomen zijn
Weinig 30 - 40ergs.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen toch genoeg studentikoze types voorbij, zeker dit seizoen
Alle Sergio's terug naar Surinamequote:Op dinsdag 16 november 2021 19:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dan duurt het nog erg lang voordat Sergio pleite is
Je moeder liet je elke avond in onderbroek een rondje draaien?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Nou, ik ben best vrij opgevoed, maar als ik op mijn 18e een tattoo had genomen van *willekeurige artiest* had ik echt een probleem gehad. Voor de rest moet die jongen het zelf weten hoor.
Sowieso is 60% 20 ofzoquote:
quote:
Misschien bang dat ie niet past ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Als man wil je toch gewoon iedere vrouw ballen? Raar dit.
Heb je nou al een coltrui in de winkel gepast? Straks komt een lockdown dan ben je te laatquote:
Hij kan al elke vrouw krijgen dus is minder needyquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Als man wil je toch gewoon iedere vrouw ballen? Raar dit.
"lijkt me wel leuk om samen naar de dierentuin te gaan bijvoorbeeld"quote:
Dit is zo vet hequote:
Ze gaan altijd dieperquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Geen tussenschot bij de homo's.
Hallootjesquote:
quote:
Ik ben er bang voorquote:Op woensdag 17 november 2021 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook niet leuk en gezellig
Past wel bij die zweterige plofkop.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Sjee wat een kledingkeuze
Sorry Lidwien
Wel sympathiekquote:Op woensdag 17 november 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Past wel bij die zweterige plofkop.
Erg mooiquote:Op woensdag 17 november 2021 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er @:pisces29 @:caland @:buitendam @:coco @:3rr0r @:fetx @:miss_sly
Het is haar verteld door de productie.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:37 schreef Fosive het volgende:
Heeft zij dit echt onthouden, of is dit doorgestoken kaart?
Ik kan me deze vent totaal niet herinneren
Black don’t crackquote:Op woensdag 17 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja waarom zouden ze aan elkaar gekoppeld zijn
@:DKUp kom er maar in
Ik ben echt de laatste vrouw die blij wordt van prinsesje zijnquote:Op woensdag 17 november 2021 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van je Google zoekresultaten zeker
Foefquote:Op woensdag 17 november 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
Ik heb het niet nodig….
Uhu, saaie foef dus.
Hoe kun je kroepoek niet lusten?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Ik lus geen kroepoek
Ik lus geen wasabi
oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |