quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wachten op de kastquote:
Als dit naast je woont, weet je niet of je een buuf of buurman hebtquote:
Jammer ditquote:Op maandag 15 november 2021 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil nu een gifje posten maar dat zal ik maar niet doen
OH GARY GARYquote:Op maandag 15 november 2021 19:42 schreef tja77 het volgende:
Ze doet me denken aan Gary Anderson (darts).
Rood is altijd pittig en irritantquote:
Een mooie vergelijking.quote:Op maandag 15 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rood is altijd pittig en irritant
Net als rode katten
Ik wil ook wel op haar springen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil wel op haar springen
Zij voelt echter niks
quote:Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet niet wat groter is deze jopen of de horloge van die kerel
Monday XL editionquote:Op maandag 15 november 2021 19:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of de oren van Sil. Die moest er nog bij.
Als je het zo vaak zegt komt het wel daar op neer hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 15 november 2021 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hij wil lol maken.
Haar neuken bijvoorbeeld.
Ja en zij is eigenlijk op zoek naar hetzelfde… maar dan een man die 5 dagen in de sportschool zit zonder kids.quote:Op maandag 15 november 2021 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je het zo vaak zegt komt het wel daar op neer hoogstwaarschijnlijk
Samen leuke strandwandeling....om erna te neuken
Gezellig samen eten...om erna te neuken
Nou ja met zulke dagen is toch niks mis?quote:Op maandag 15 november 2021 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je het zo vaak zegt komt het wel daar op neer hoogstwaarschijnlijk
Samen leuke strandwandeling....om erna te neuken
Gezellig samen eten...om erna te neuken
quote:Op maandag 15 november 2021 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en zij is eigenlijk op zoek naar hetzelfde… maar dan een man die 5 dagen in de sportschool zit zonder kids.
Maakt niet uit want dat rode haar trek ik nietquote:Op maandag 15 november 2021 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal die rooie wel een lange lul hebben bohhh
ik vind dates die een vragenuurtje worden ook niksquote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
Stel je hebt een nieuwe broek nodig….
Wat een kutvragen stelt zij. En zij lult over diepgang?
Nee als je het gewoon echt enkel letterlijk bedoelt met normale uitspraak. Je wilt geen burgerlijk leven of samenwonen omdat je liever gewoon lol maakt. Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 november 2021 19:49 schreef wuuht het volgende:
'ik wil lol maken' als 40er dit zeggen...
Vraag aan de vrouwen hier. Dat lijkt mij echt een afknapper toch?
quote:Op maandag 15 november 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Pff, die kerel kan toch geen nee zeggen.
Ja dit dusquote:
Hele weekend op je kussen gamen. Lekker nestelen. Lekker Pokemon kaarten schudden. Blij worden van Corona omdat de wereld stil isquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 19:53 schreef Buitendam het volgende:
Ah, een vrouw onder de 25. @:tja77 zit op het puntje van z’n stoel die smulpaap.
Haha, ik moest ook de hele tijd aan hem denken.quote:Op maandag 15 november 2021 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Beetje een oude versie van Hugo de Jonge dit, net die schoenen. Ik houd het op Huge de Oude.
Nee man, Jovdquote:Op maandag 15 november 2021 19:55 schreef Dierckxsens het volgende:
Niels zit bij de jongerenafdeling van het FvD?
Kan wel ditquote:Op maandag 15 november 2021 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
ohnee, dit is een mismatch van jeweltste
quote:Op maandag 15 november 2021 19:53 schreef Buitendam het volgende:
Ah, een vrouw onder de 25. @:tja77 zit op het puntje van z’n stoel die smulpaap.
Ik doelde ook op z'n manier van doen en laten + z'n stylingquote:Op maandag 15 november 2021 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wel ene die nooit de studie heeft afgemaakt dan…
ik ook inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het idee dat ze gillend weg kan lopen elk moment.
Die gans heet Maarten en daarom heet Maarten van Rossem met zijn voornaam Maarten.quote:
Jij hebt de meest recente podcast geluisterdquote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gans heet Maarten en daarom heet Maarten van Rossem met zijn voornaam Maarten.
Kijk maar of je er iets mee kunt.
die staan met hordes klaar kan ik je vertellen, wel braaf dat ze deze stap durft te nemen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef DKUp het volgende:
Een meisje die van games en comics houdt.
Daar heb je mannen en vrienden voor
Of je hebt een vrouw die boos wordt als je langer dan 2 uur zit te gamenquote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef DKUp het volgende:
Een meisje die van games en comics houdt.
Daar heb je mannen en vrienden voor
Ik neem het mee de toekomst inquote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gans heet Maarten en daarom heet Maarten van Rossem met zijn voornaam Maarten.
Kijk maar of je er iets mee kunt.
Nee, ik loop er een stuk of 10 achter. Maar hij vertelt het vakerquote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef Fosive het volgende:
[..]
Jij hebt de meest recente podcast geluisterd
Ga je nu alweer fatshamen?!quote:Op maandag 15 november 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens gestopt met eten
Net als dat je ineens bent gaan eten
quote:
Doe dat maarquote:Op maandag 15 november 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je hebt een vrouw die boos wordt als je langer dan 2 uur zit te gamen
Dan hoor je opeens “JA HOOR, HET UIT DE KAST GESPREK WEER!!!”quote:Op maandag 15 november 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil nog steeds op de achtergrond met dit Fok! groepje eten.
En dan met iemand aan tafel gezet worden en raden wie het van Fok! is
Exactly my thoughtsquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan hoor je opeens “JA HOOR, HET UIT DE KAST GESPREK WEER!!!”
Ook niet op mijn netvlies.quote:Op maandag 15 november 2021 20:03 schreef Fosive het volgende:
Dat jasje doet het niet lekker op camera
Grappig dat ze dat compleet mist.quote:Op maandag 15 november 2021 20:05 schreef DKUp het volgende:
Ze vroeg niks over zijn overleden vader, autisme genot
quote:Op maandag 15 november 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder dat rode jasje was hij de typische student die je op zaterdag aanspreekt of hij je kan verblijden met een Telegraaf
Als mensen me zo aanspreken zeg ik altijd dat ik niet kan lezen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder dat rode jasje was hij de typische student die je op zaterdag aanspreekt of hij je kan verblijden met een Telegraaf
hij campeert graag in het weekendquote:
in de op de volgende keerquote:
Maak een gifje van die xtc ogenquote:
Lekker backsletten tochquote:Op maandag 15 november 2021 20:08 schreef DKUp het volgende:
Ruhaaizuh door al die leuke Aziatische landen
https://i.gyazo.com/4289c4aa88fa27926898de026bc44667.gifquote:Op maandag 15 november 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
Lea ziet eruit als Winnie the Pooh en doet als Eyoor
Maandag openen met een perfecte matchquote:
Dat is meer dan ik…quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Caland het volgende:
Ze heeft op de middelbare school vier dagen een relatie gehad
Iets als een kale kapperquote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef Joop_W het volgende:
Een relatiebeheerder zonder relatie, dat heeft iets jammerlijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |