Ik laat het aan onze onheilsprofeet Q om je alsnog op de gevaren te wijzen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef Senn88 het volgende:
Hoeft niet Air want hij is gevaccineerd
Nee, telefoon was even leegquote:Op maandag 15 november 2021 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Tegan is nu driftig haar profiel aan het updaten natuurlijk
Geen penetratie zonder vaccinatiequote:Op maandag 15 november 2021 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, telefoon was even leeg.
Ik ben nog niet onder de indruk, allemaal te lang.
Dit prille is wel leukquote:Op maandag 15 november 2021 18:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog niet nodig. Moet nog blijken of het in het echt ook ok is
Gefeliciteerd!quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 15 november 2021 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Alles goed met jou en kind?
quote:
Zal voor je duimenquote:Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een date vrijdagbloednerveus.
quote:
Dankjulliequote:Op maandag 15 november 2021 19:19 schreef TaMieke het volgende:
Gefeliciteerd Buurmeisje![]()
En Senn, die date gaat helemaal goedkomen
Wat is er mis met ... ?quote:Op maandag 15 november 2021 19:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Man man man, weer geen titel? Kansloos dit.
niet dat ik weetquote:
Ah oke. Omdat je zo expliciet hem claimde laatstquote:Op maandag 15 november 2021 19:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee geen fokkeriemand hier uit de stad
Dat houdt je toch niet tegen bij zo'n droomvrouw?quote:Op maandag 15 november 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet
Denk ook niet dat dat kan. Als ik na het werk vertrek, dan ben ik pas bij Senn als alle horeca dicht moet ongeveer
Horeca is niet echt nodig nee, maar mn werk zal de komende 3 weken wel een beetje vervelend doenquote:Op maandag 15 november 2021 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat houdt je toch niet tegen bij zo'n droomvrouw?
Ts kennende kan er maar één woord staan met drie puntjesquote:Op maandag 15 november 2021 19:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Man man man, weer geen titel? Kansloos dit.
Fijn dat jullie het zo goed weten te organiseren voor jullie beiden. Dat je maar snel de oude mag zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel
Alles goed, relatiefBaby doet het super goed, erg tevreden baby
Ik ben nog aan het herstellen (zowel fysiek als mentaal) van een erg zware bevalling. Gelukkig werken vriend en ik als een goed team samen, waardoor we allebei wel aan onze rust toe komen
Tetten?quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ts kennende kan er maar één woord staan met drie puntjes
Hoezo dat?quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Horeca is niet echt nodig nee, maar mn werk zal de komende 3 weken wel een beetje vervelend doen
Liefquote:Op maandag 15 november 2021 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het zo goed weten te organiseren voor jullie beiden. Dat je maar snel de oude mag zijn.
Geschoren voor de date met Senn?quote:Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de goede daad voor dit jaar ook weer verricht
Ik woon niet in haar stadquote:
Dit is lief.quote:Op maandag 15 november 2021 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik woon niet in haar stad
Neh, kadootje gefixt en weggebracht. Kennis van mij organiseert ieder jaar een sinterklaasactie voor kinderen uit minder bedeelde gezinnen. Begon met 1 gezin waar ze een paar kadootjes voor haalde en dat is nu uitgegroeid tot 160 kinderen die kadootjes krijgen die ze anders niet zouden krijgen.
Zo lief ditquote:Op maandag 15 november 2021 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neh, kadootje gefixt en weggebracht. Kennis van mij organiseert ieder jaar een sinterklaasactie voor kinderen uit minder bedeelde gezinnen. Begon met 1 gezin waar ze een paar kadootjes voor haalde en dat is nu uitgegroeid tot 160 kinderen die kadootjes krijgen die ze anders niet zouden krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Leuk initiatiefquote:Op maandag 15 november 2021 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 07:45 schreef Senn88 het volgende:
Bijna 10 kilo afgevallenzo blij en trots en gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |