SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een bekende van Amaquote:
Kolbászquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Gergiquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Tripje Polen dan maar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien ook een keer de Báthory-salami proberen @:kwiwi
Ik heb ze in Polen ook niet kunnen vinden, dus ik moet nog een keer terug natuurlijkquote:
Oke Igorquote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.quote:Op maandag 15 november 2021 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Igor![]()
doe mij dan maar een alcoholische versnapering
Kennen ze daar vast wel
Wááááát?quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nooit zo'n fan van droge worst eigenlijk
quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
meer voor onsquote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
je bedoelt Sheba?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.
Leverworst is toch geen droge worst?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar bedoel gewoon dat ik droge worst, grillworst etc. allemaal wel lekker vind.quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leverworst is toch geen droge worst?
Lust ik wel, maar liever nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij lust ook geen kaas Ż\_(ツ)_/Ż
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoekenquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tuurlijk drink ik koffie, gewoon sterke bakken zo zwart als de nachtquote:Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoeken
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.quote:
Friet met appelmoesquote:
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meerquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg lekkere dingen om te proberenquote:Op maandag 15 november 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.
Nou en, jij bent weer raar met andere dingenquote:
Die jongen heeft gewoon geen smaakquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wattenschijfje?quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meer
quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.
Oepsquote:
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert hequote:
Haha eensquote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je ze gebruiken voor je stillevens.. gratis kwasten! Denken in oplossingen, USquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk jaquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert he
Nee?quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert he
Jawel hoorquote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
En al die schoenen vinden zeook niet mooi
quote:Op maandag 15 november 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest wel, al het andere was al gesloten vanwege einde seizoen. Alleen de irish pub niet, maar ja.. elke dag fish en chips is ook niks
Nou ik ben gek op ballie en jij zegt dat ik geen smaak hebquote:
Picsquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk ja
Ahwww.. ik dacht al dat ik iets zachtjes hoorde whiepenquote:
Ja wij zaten in zo'n stranddorp, laatste hotels sloten ook deze week.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Bij ons was echt van alles open
quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww.. ik dacht al dat ik iets zachtjes hoorde whiepen
quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk ja
Nou ja over smaak valt niet te twisten maar het is wel een beetje wat een prostituee in een goedkope Amerikaanse jaren 80 film zou dragen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
En al die schoenen vinden zeook niet mooi
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnomquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nou ja over smaak valt niet te twisten maar het is wel een beetje wat een prostituee in een goedkope Amerikaanse jaren 80 film zou dragen.
Brrquote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnom
Wattenschijfje wordt trouwens steeds grijzer/ zwarter... zo meteen is ze niet meer sneeuwwitquote:
Awh wat schattig.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ben gek op ballie en jij zegt dat ik geen smaak heb
Eerlijke of leuke mening?quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/wintermantel-moonshine-4405589
Een bal is convex en deze jas is concaaf! Dat kan nooit goed gaan!quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
Ik begin spontaan de tune van de Adams Family te hummen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
Doet-ie het weer nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin spontaan de tune van de Adams Family te hummen.
[ afbeelding ]
Leverworst vind ik ook gewoon lekker, lekker op een crackerquote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnom
wat is dit voor winskundig gebrabbelquote:Op maandag 15 november 2021 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een bal is convex en deze jas is concaaf! Dat kan nooit goed gaan!
quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje wordt trouwens steeds grijzer/ zwarter... zo meteen is ze niet meer sneeuwwitVolgens mij zaten ze bij haar moeder toen ik ze ophaalde en die had een hele grijze rug
Roompaté op een vers hard broodjequote:
Ik ookquote:
ja dat heb ik allemaal niet :pquote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook
Vind het wel zo'n typische aso jas.![]()
Van die wijven met veel te veel make-up, getatoeëerde wenkbrauwen, zwart geverfd haar, met open mond kauwgom kauwen terwijl ze je om een vuurtje komen vragen .
quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet je d’r straks omdopen in pannensponsje
Je hebt toch nog een beetje smaakquote:Op maandag 15 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leverworst vind ik ook gewoon lekker, lekker op een cracker
Gelukkig maarquote:
Dit moet ook op een lijstje!quote:Op maandag 15 november 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dit voor winskundig gebrabbel
Ja ik ben niet helemaal gek natuurlijkquote:
Jij en @dud0r zijn juist gek.quote:Op maandag 15 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet helemaal gek natuurlijk
Zo los is dat niet hel boeiend nee, dan kun je beter gelderse rookworst of grillworst hebbenquote:Op maandag 15 november 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
Maar plakjes leverworst? Na dan zijn er wel lekkerdere dingen om te snacken.
Ik heb laatst een leverworst gekocht puur om te snackenquote:Op maandag 15 november 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
Maar plakjes leverworst? Na dan zijn er wel lekkerdere dingen om te snacken.
Ex van me had dat, die werd er 23 procent minder knap door.quote:Op maandag 15 november 2021 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je je wenkbrauwen tatoeëren?
#levensvragen
Ik deed dat ook altijdquote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb laatst een leverworst gekocht puur om te snacken
Het restaurant met de gouden bogen?quote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje laat net Robert Jensen uit een restaurant tiefen
Ik ook en die liep uiteindelijk vanzelf naar de prullenbak.quote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had er 75% van gemaakt, vaak worden ze meer een karikatuur van zichzelf.quote:Op maandag 15 november 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had dat, die werd er 23 procent minder knap door.
Gat in de markt daar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed dat ook altijdJammer dat het hier niet verkocht wordt.
That man out or me.quote:Op maandag 15 november 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het restaurant met de gouden bogen?
Dan eet je wat anders hequote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Heb honger, maar gergi is nog niet thuis.
Had mij uitgenodigd danquote:Op maandag 15 november 2021 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook en die liep uiteindelijk vanzelf naar de prullenbak.
Ze keek er altijd een beetje bozig door, hielp wel een paar weken in bed.quote:Op maandag 15 november 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had er 75% van gemaakt, vaak worden ze meer een karikatuur van zichzelf.
Gewoon een soort Goomba?quote:Op maandag 15 november 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze keek er altijd een beetje bozig door, hielp wel een paar weken in bed.
Gewoon lekker die goedkope van de AH voor 89 centquote:Op maandag 15 november 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, dat kan natuurlijk niet.. ik koop wel wat latex dan.
quote:
🤢quote:Op maandag 15 november 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker die goedkope van de AH voor 89 cent
Deze jaquote:Op maandag 15 november 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker die goedkope van de AH voor 89 cent
Oh ik dacht dat je wat aan de kilootjes ging doenquote:Op maandag 15 november 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nee maar als ik eenmaal aan de goulash begin is er geen houden meer aan en vreet ik die hele pan leeg
Dacht dat je ging lijnen?quote:Op maandag 15 november 2021 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nee maar als ik eenmaal aan de goulash begin is er geen houden meer aan en vreet ik die hele pan leeg
quote:Op maandag 15 november 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wat aan de kilootjes ging doen
Zo slecht is goulash niet, zit vol met groenten en rundvleesquote:
Heb alleen een stukje brood erbij, geen rijst o.i.d.quote:Op maandag 15 november 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
maar de rijst erbij mag dan weer niet of zo toch?
Snap ik wel. Ineens een extreem sexy man in je huis. Wordt het moeilijk jezelf te bedwingen.quote:
Beetje je mond zo vol mogelijk met goedkope leverworst proppen, kauwen, kauwen, niet doorslikken, tot het bijna vloeibaar is en dan gorgelen voor de spiegelquote:
Ik heb hier om de week al een extreem sexy man in huis.quote:Op maandag 15 november 2021 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ineens een extreem sexy man in je huis. Wordt het moeilijk jezelf te bedwingen.
Nou daar heb ik nog niet zo'n moeite mee op zich. Maar dat het daarna maar gewoon heel snel eind maart mag wordenquote:
Ja de komen tenminste de chocoladeletters en kruidnoten weer in de opruimbakken voor weinigquote:
Die begint pas op dinsdag 21 december.quote:Op maandag 15 november 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
laat de winter maar snel voorbij zijn
quote:Op maandag 15 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die begint pas op dinsdag 21 december.
Nee wel nieuwe.quote:
Maart ook.quote:Op maandag 15 november 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
januari en februari zijn echt van die klote maanden ja
Dit jaar om 16:59 uur onze tijd. Om 16:58 uur op 21 december is het nog herfst.quote:Op maandag 15 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die begint pas op dinsdag 21 december.
de rest van het jaar ookquote:
Als de zon schijnt en ik mijn winterjas niet meer hoef aan te raken is het best prima.quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier om de week al een extreem sexy man in huis.
deze zin laat veel open voor de verbeeldingquote:Op maandag 15 november 2021 19:18 schreef Ama het volgende:
Nog één aflevering You kijken voor ik weer om half negen naar Ewout ga kijken in de cel.
Hihiquote:Op maandag 15 november 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze zin laat veel open voor de verbeelding
Ik moest hier zo om lachen 😀quote:Op maandag 15 november 2021 18:49 schreef Recce het volgende:
Hmm, de Russen hebben waarschijnlijk één van hun eigen satellieten opgeblazen bij een test van een antisatellietwapen.Daardoor is nu een wolk ruimtepuin ontstaan die nog een hele tijd de kans vergroot op botsingen. De astronauten in het ruimtestation moeten nu steeds schuilen als ze in de buurt van de baan van dat ruimtepuin komen.
Rekening inmiddels gehad?quote:Op maandag 15 november 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze zin laat veel open voor de verbeelding
Die heb ik niet.quote:Op maandag 15 november 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
grijs... diep donker gruwelijk grijs
Maar ik vroeg me af, ik dacht dat hij die worsten zelf maakte maar hij koopt ze in of lees ik het verkeerd?quote:
Dat heb ik nooit gezegd hoor.quote:Op maandag 15 november 2021 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik vroeg me af, ik dacht dat hij die worsten zelf maakte maar hij koopt ze in of lees ik het verkeerd?
ik maak droge worst zelfquote:Op maandag 15 november 2021 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik vroeg me af, ik dacht dat hij die worsten zelf maakte maar hij koopt ze in of lees ik het verkeerd?
Weet ikquote:Op maandag 15 november 2021 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik maak droge worst zelf
alelen nu even niet.
wat let jequote:Op maandag 15 november 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk nu al zin om naar bed te gaanMaar heb vanmiddag ook al op bed gelegen
![]()
Was er wel teringvroeg uit trouwens
En veel te vroeg op het vliegveld, ging het verder een beetje soepel daar?quote:Op maandag 15 november 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk nu al zin om naar bed te gaanMaar heb vanmiddag ook al op bed gelegen
![]()
Was er wel teringvroeg uit trouwens
Ja niet vergetenquote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik morgen, eerst onze baksels nog halen
ja hoor prima, vooral veel wachten maar was overal zo doorheen eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En veel te vroeg op het vliegveld, ging het verder een beetje soepel daar?
wacht watquote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik morgen, eerst onze baksels nog halen
quote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef Ama het volgende:
Jongens ik twijfel welke chips ik ga pakken. Cool American van Doritos of Cheese/Onion van Pringles.
quote:
nee?quote:Op maandag 15 november 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hejje de travelsnack niet gelezen
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef Ama het volgende:
Jongens ik twijfel welke chips ik ga pakken. Cool American van Doritos of Cheese/Onion van Pringles.
cool americanquote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef Ama het volgende:
zwaar levenquote:Op maandag 15 november 2021 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Eet nu eerst een koekje want kon niet kiezen.
Maar goed dat je dan al weet hoe civetkatstront smaakt dan he C_/quote:Op maandag 15 november 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Kopi Luwak besteld![]()
Eens kijken of het naar Civetkatstront smaakt
quote:Op maandag 15 november 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan al weet hoe civetkatstront smaakt dan he C_/
[ afbeelding ]
je bedoeld fanten toch?quote:Op maandag 15 november 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Volgende keer Black Ivory, dat gaat eerst door Thaise olifanten heen.
Omdat je dan niet gestoord wil worden. Althans ik haat de deurbel savonds.quote:Op maandag 15 november 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Waarom duurt 's avonds op een pakketje wachten nog langer dan normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat je dan niet gestoord wil worden. Althans ik haat de deurbel savonds.Ja dat wel, al kan het geloof ik gewoon door de brievenbusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is op zich prima jaquote:Op maandag 15 november 2021 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee omdat ze hun eigen shit nuken.
Net een uurquote:Op maandag 15 november 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rustig aan Dimmy. Het is maandag
Wat doet die smiley? ":oquote:Op maandag 15 november 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net een uur [ afbeelding ] gedaan. Ik vind dat het mag
Ah, oké!quote:Op maandag 15 november 2021 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee omdat ze hun eigen shit nuken.
Lopen ze niet achter op schema om dat hele ISS op te doeken?quote:Op maandag 15 november 2021 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké!Dat is vrij logisch eigenlijk: als ze de shit van iemand anders nuken, is het nog veel erger! Maar het is nu al erg genoeg.
Daar wordt nog over overlegd. De Russen willen eigenlijk hun deel loskoppelen in 2024, maar dat zal wel een dreigement zijn om meer geld te krijgen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen ze niet achter op schema om dat hele ISS op te doeken?
Dat noemt men ook wel sporten flesquote:Op maandag 15 november 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een rollenband pointless bezig zijn
Debiel toch hoeveel woorden mensen voor onzin bedenkenquote:Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel sporten fles
Even kijken wat voor setjes er dit seizoen een beetje leuk zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu ineens weer zin in Technic lego
Land Roverquote:Op maandag 15 november 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even kijken wat voor setjes er dit seizoen een beetje leuk zijn.
Dan worden we buren dus?quote:Op maandag 15 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Niets zo debiel als stapjes tellen, die mensen liggen tegen 2025 allemaal vastgebonden in een witte kamer met zachte wanden.
quote:Op maandag 15 november 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even kijken wat voor setjes er dit seizoen een beetje leuk zijn.
hoe komt dat dat over 100 meiden bij jou gepoept hebben?quote:Op maandag 15 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Niets zo debiel als stapjes tellen, die mensen liggen tegen 2025 allemaal vastgebonden in een witte kamer met zachte wanden.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 15 november 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe komt dat dat over 100 meiden bij jou gepoept hebben?
Ahhhhh achsoquote:Op maandag 15 november 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
dud0r in GC / [KSC #13603] Iedereen in de achterklep
Winterdekbed beste dekbed.quote:Op maandag 15 november 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanuit de slaapkamerLekker onder het winterdekbed met raam open
waar wacht je op dan?quote:Op maandag 15 november 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Rijdt eens door Oussama ... [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso, dekbeddenquote:
Nee, dan kun je niet lekker rollen en zo. Ik raak dan altijd in oorlog met laken en sprei ergens in de nacht.quote:Op maandag 15 november 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, dekbeddenSnap echt niet dat er nog landen zijn waar het gebruikelijk is om onder een laken met zo'n sprei erover te slapen. Dat ligt toch heul niet lekker comfortabel
Ik kan zo echt niet slapen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, dekbeddenSnap echt niet dat er nog landen zijn waar het gebruikelijk is om onder een laken met zo'n sprei erover te slapen. Dat ligt toch heul niet lekker comfortabel
Dit ja. En dan klaarwakker omdat je alles weer goed moet trekken.quote:Op maandag 15 november 2021 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dan kun je niet lekker rollen en zo. Ik raak dan altijd in oorlog met laken en sprei ergens in de nacht.
Ja, of het uren proberen te negeren.quote:Op maandag 15 november 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. En dan klaarwakker omdat je alles weer goed moet trekken.
Dan heb je een verzwaringsdeken nodig, al weet ik niet of die een beetje dun zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik slaap in de zomer ook slechter omdat ik onder een dunne dekbed dan slaap.
Zou zoiets ook best eens willen proberen. Lijkt me gewoon heel erg comfyquote:Op maandag 15 november 2021 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je een verzwaringsdeken nodig, al weet ik niet of die een beetje dun zijn.
Deze gekocht. Paste net niet in een Kinder surprise eiquote:
Spelletjequote:
Daar ben je toch in tien minuten mee klaar?quote:Op maandag 15 november 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze gekocht. Paste net niet in een Kinder surprise ei![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is ook een beetje het ideequote:Op maandag 15 november 2021 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben je toch in tien minuten mee klaar?
Maar dit is in 5 minuten af.quote:Op maandag 15 november 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschikt voor 3-6 jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja op dit tempo wordt je natuurlijk nooit US zijn kamergenoot ...quote:Op maandag 15 november 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
11.381 stapjes vandaag, heb rustig aan gedaan.
* rondjes rent in de slaapkamerquote:Op maandag 15 november 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op dit tempo wordt je natuurlijk nooit US zijn kamergenoot ...
@Amaquote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie koopt er nou 100 verschillende kleuren twinmarkers, Action ?
Niet echt een avondvullend programma.quote:Op maandag 15 november 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje het idee
* zoekt zijn vlindernetje op.quote:Op maandag 15 november 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* rondjes rent in de slaapkamer
Nee het is meer even voor onder een Teams meeting. Dat cuben begint ook een beetje flauw te worden.quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet echt een avondvullend programma.
Een bladzuiger, soort caviablender.quote:Op maandag 15 november 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een bladblazer met versnipperfunctie.. moet ik nog uitkijken met de cavia's ..
quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaailicht op je hoofd [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is meer even voor onder een Teams meeting. Dat cuben begint ook een beetje flauw te worden.
Weet niet of ik zou drinken.. zitten wel snorharen in deze smoothie...quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bladzuiger, soort caviablender.
Ik zou ook best een paar weekjes gek willen zijnquote:Op maandag 15 november 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou mij prima vermaken denk ik zo
12960 hierquote:Op maandag 15 november 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
11.381 stapjes vandaag, heb rustig aan gedaan.
Ja maar hij is een beetje aan het treuzelenquote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhhhh
ja dan moet het wel snel komen
Uitsloverquote:
Stond je industrieterrein nog op zondag of zo?quote:
Nee dan was dit net een gemiddeld rondje, nu had ik er gewoon 3 wandelingen voor nodigquote:Op maandag 15 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond je industrieterrein nog op zondag of zo?
Oh ja je bent nog in opbouw natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan was dit net een gemiddeld rondje, nu had ik er gewoon 3 wandelingen voor nodig
Je begrijpt dat mensen niet zelf met een notitieboekje aan de gang zijn he? Is gewoon een app op je telefoon of zo'n smartwatch. En dat lijkt me juist prima voor mensen als indicatie hoeveel ze die dag bewogen hebben en een stimulans om dat een volgende dag te verbeteren?quote:Op maandag 15 november 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Grmbl turft tijdens het lopen hoorquote:Op maandag 15 november 2021 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mensen niet zelf met een notitieboekje aan de gang zijn he? Is gewoon een app op je telefoon of zo'n smartwatch. En dat lijkt me juist prima voor mensen als indicatie hoeveel ze die dag bewogen hebben en een stimulans om dat een volgende dag te verbeteren?
Waarom ga je hier serieus op in.quote:Op maandag 15 november 2021 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mensen niet zelf met een notitieboekje aan de gang zijn he? Is gewoon een app op je telefoon of zo'n smartwatch. En dat lijkt me juist prima voor mensen als indicatie hoeveel ze die dag bewogen hebben en een stimulans om dat een volgende dag te verbeteren?
Ik gebruik het gewoon als; meer stappen = meer snacksquote:Op maandag 15 november 2021 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En zit meestal in mijn tas dus dan telt die ook niet goed.quote:Op maandag 15 november 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mijn telefoon heb ik 4658 stappen gezet, maar die neem ik niet overal mee naar toe.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grmbl turft tijdens het lopen hoor
Doet m'n Fitbit gelukkig voor me. Gisteren nog geen 4000 dus vandaag mocht wel weer wat meer zijnquote:
quote:
Deze jongen weetquote:Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon als; meer stappen = meer snacks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |