SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een bekende van Amaquote:
Kolbászquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Gergiquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Tripje Polen dan maar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien ook een keer de Báthory-salami proberen @:kwiwi
Ik heb ze in Polen ook niet kunnen vinden, dus ik moet nog een keer terug natuurlijkquote:
Oke Igorquote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.quote:Op maandag 15 november 2021 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Igor![]()
doe mij dan maar een alcoholische versnapering
Kennen ze daar vast wel
Wááááát?quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nooit zo'n fan van droge worst eigenlijk
quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
meer voor onsquote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
je bedoelt Sheba?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.
Leverworst is toch geen droge worst?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar bedoel gewoon dat ik droge worst, grillworst etc. allemaal wel lekker vind.quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leverworst is toch geen droge worst?
Lust ik wel, maar liever nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij lust ook geen kaas Ż\_(ツ)_/Ż
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoekenquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tuurlijk drink ik koffie, gewoon sterke bakken zo zwart als de nachtquote:Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoeken
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.quote:
Friet met appelmoesquote:
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meerquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg lekkere dingen om te proberenquote:Op maandag 15 november 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.
Nou en, jij bent weer raar met andere dingenquote:
Die jongen heeft gewoon geen smaakquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wattenschijfje?quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meer
quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.
Oepsquote:
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert hequote:
Haha eensquote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je ze gebruiken voor je stillevens.. gratis kwasten! Denken in oplossingen, USquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk jaquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert he
Nee?quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert he
Jawel hoorquote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
En al die schoenen vinden zeook niet mooi
quote:Op maandag 15 november 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest wel, al het andere was al gesloten vanwege einde seizoen. Alleen de irish pub niet, maar ja.. elke dag fish en chips is ook niks
Nou ik ben gek op ballie en jij zegt dat ik geen smaak hebquote:
Picsquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk ja
Ahwww.. ik dacht al dat ik iets zachtjes hoorde whiepenquote:
Ja wij zaten in zo'n stranddorp, laatste hotels sloten ook deze week.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Bij ons was echt van alles open
quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww.. ik dacht al dat ik iets zachtjes hoorde whiepen
quote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze vinden dat mijn jas een veerkamp jas is dus denk ja
Nou ja over smaak valt niet te twisten maar het is wel een beetje wat een prostituee in een goedkope Amerikaanse jaren 80 film zou dragen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
En al die schoenen vinden zeook niet mooi
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnomquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nou ja over smaak valt niet te twisten maar het is wel een beetje wat een prostituee in een goedkope Amerikaanse jaren 80 film zou dragen.
Brrquote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnom
Wattenschijfje wordt trouwens steeds grijzer/ zwarter... zo meteen is ze niet meer sneeuwwitquote:
Awh wat schattig.quote:Op maandag 15 november 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ben gek op ballie en jij zegt dat ik geen smaak heb
Eerlijke of leuke mening?quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/wintermantel-moonshine-4405589
Een bal is convex en deze jas is concaaf! Dat kan nooit goed gaan!quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
Ik begin spontaan de tune van de Adams Family te hummen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan zwart
Doet-ie het weer nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin spontaan de tune van de Adams Family te hummen.
[ afbeelding ]
Leverworst vind ik ook gewoon lekker, lekker op een crackerquote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. In combinatie met kaas nog beter. Zo'n zout toastje, plakje leverworst, blokje kaas nog een toastje en omnomnom
wat is dit voor winskundig gebrabbelquote:Op maandag 15 november 2021 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een bal is convex en deze jas is concaaf! Dat kan nooit goed gaan!
quote:Op maandag 15 november 2021 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje wordt trouwens steeds grijzer/ zwarter... zo meteen is ze niet meer sneeuwwitVolgens mij zaten ze bij haar moeder toen ik ze ophaalde en die had een hele grijze rug
Roompaté op een vers hard broodjequote:
Ik ookquote:
ja dat heb ik allemaal niet :pquote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook
Vind het wel zo'n typische aso jas.![]()
Van die wijven met veel te veel make-up, getatoeëerde wenkbrauwen, zwart geverfd haar, met open mond kauwgom kauwen terwijl ze je om een vuurtje komen vragen .
quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet je d’r straks omdopen in pannensponsje
Je hebt toch nog een beetje smaakquote:Op maandag 15 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leverworst vind ik ook gewoon lekker, lekker op een cracker
Gelukkig maarquote:
Dit moet ook op een lijstje!quote:Op maandag 15 november 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dit voor winskundig gebrabbel
Ja ik ben niet helemaal gek natuurlijkquote:
Jij en @dud0r zijn juist gek.quote:Op maandag 15 november 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet helemaal gek natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |